Multi Platform Silent Hill f

سازنده
NeoBards Entertainment Limited
تاریخ انتشار
September 25, 2025
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

Silent-Hill-f.jpg

تاپیک به ز.دی آپدیت میشه

تریلر 1
تریلر 2
ویدئو 40 دقیقه معرفی بازی در silent hill transmission 2025 : لینک
بازی رو از امروز در ps و xbox و steam و epic به whishlist خودتون اضافه کنید

1ble7k629joe1.jpeg


 
آخرین ویرایش:
ولی یه چیزی، لوکوموشین حرکت کرکتر خیلی ساده نیست؟ یعنی انگار اصلا انمیشن های حرکتی بلند اسپیس ساده هستش از idle -> walk -> run
در حالی که مثلا مقایسش کنی با سایلنت هیل دو ریمیک یا رزیدنت ایولهای ریمیک همشون از روت موشین با وزن استفاده کردن که اینطوریه idle->walk start -> walk loop -> walk stop-> idle و همشون در همه دایرکشن ها هستن ، یه کمی این فعلا زده توی ذوق واسه یه بازی 2025
دقیقا در مورد انیمیشنها که گفتی و ترنزیشن اونها همینطوره.
این نظر منه ولی فکر کنم به خاطر سیستم مبارزات بازی این رو انتخاب کرده باشن.
اینطوری حین مبارزه اون حالت دیلی که بزاریم انیمیشنها کارشون رو بکنن و تموم بشن حتما به گیم پلی مبارزات حالت تاخیر میداده.

این نظر منه ولی فکر کنم انتخاب آگاهانه ای بوده که این مورد تو بازی نباشه تا بازی حالت ریسپانسیو تری داشته باشه.
مخصوصا برای بازیهای سولزلایک یا شبه سولزلایک که داج، Parry ، iFrame و... دارن که پاسخگویی تو لحظه خیلی مهمتره تا اینکه لوپ انیمیشن ها به شکل پیوسته تر و واقعیتری طی بشه.
 
دوستان داستان و شخصیت ها چطورن؟ پیچیدگی ها نسخه 2 رو دارن؟
در مورد داستان اگه بخوام بگم الان دعوا میشه ولی فکر میکنم یکی از بهترینها تو سریه.
حالا باید تموم کنم ولی پتانسیل اینکه رتبه اول رو بدم بهش رو هم داره ، این پتانسیل رو داره.
ریوکیشی ترکونده.
 
در مورد داستان اگه بخوام بگم الان دعوا میشه ولی فکر میکنم یکی از بهترینها تو سریه.
حالا باید تموم کنم ولی پتانسیل اینکه رتبه اول رو بدم بهش رو هم داره ، این پتانسیل رو داره.
ریوکیشی ترکونده.
پس واجب شد داشتنش :D
 
بازی به لحاظ پرفورمنسی عملکرد خوبی داره واقعا مثل اینکه لم ue5 اومده دستشون برای reflection و indirect lighting تو تنظیمات بازی آپشن قرار دادن که از حالت lumen epic پایین تر بذارید خیلی خوب فریم میده به نظرم کیلومتر ها از نظر بهینه سازی از silent hill 2 جلوتره
فضا سازی بازی هم فوق العاده کار شده و کاملا ایمرسیو
 
دقیقا در مورد انیمیشنها که گفتی و ترنزیشن اونها همینطوره.
این نظر منه ولی فکر کنم به خاطر سیستم مبارزات بازی این رو انتخاب کرده باشن.
اینطوری حین مبارزه اون حالت دیلی که بزاریم انیمیشنها کارشون رو بکنن و تموم بشن حتما به گیم پلی مبارزات حالت تاخیر میداده.

این نظر منه ولی فکر کنم انتخاب آگاهانه ای بوده که این مورد تو بازی نباشه تا بازی حالت ریسپانسیو تری داشته باشه.
مخصوصا برای بازیهای سولزلایک یا شبه سولزلایک که داج، Parry ، iFrame و... دارن که پاسخگویی تو لحظه خیلی مهمتره تا اینکه لوپ انیمیشن ها به شکل پیوسته تر و واقعیتری طی بشه.
خب آره برای سولز لایکها معمولا از این مدل انیمیشن استفاده میکند که Gamepaly based هستش به جای Animation based و منطقی هم هست، تا بازی هم سرعت بگیره هم این مدل انمیشن ها توی مولتی پلیر خیلی راحت هندل میشه ولی یعنی تا این حد مبارزات سولز لایکیه؟ واسه سایلنت هیل؟! امشب بازی کنم احتمالا برسم به یه فایت واقعی خودم تست کنم

بازی به لحاظ پرفورمنسی عملکرد خوبی داره واقعا مثل اینکه لم ue5 اومده دستشون برای reflection و indirect lighting تو تنظیمات بازی آپشن قرار دادن که از حالت lumen epic پایین تر بذارید خیلی خوب فریم میده به نظرم کیلومتر ها از نظر بهینه سازی از silent hill 2 جلوتره
فضا سازی بازی هم فوق العاده کار شده و کاملا ایمرسیو
آره من اینو تاید میکنم بازی واقعا پرفورمنسش عالیه! یه کلاس درسه واسه خیلی از بازیهایی که اصلا وقتی بازی میکنی طوری دمای سیستم میره بالا انگار 5 تا پروژه سنگین آنریل باز کردی!! این واقعا خوبه
 
برگهام ریخته.من ۱۴ سالگی اولین بار silent hill 1 رو بازی کردم و همون موقع یکی از بهترین بازی زندگیم شد.بعد بیست سال دارم نسخه جدید silent hill رو بازی میکنم و عالیه.امضای بازی ترس زجر آور و روانشناختی رو داره.واقعا دارم میترسم وقتی دنبالم میوفتن.چقدر منو یاد silent hill 1 میندازه.شگفت زده شدم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or