Multi Platform Silent Hill f

سازنده
NeoBards Entertainment Limited
تاریخ انتشار
September 25, 2025
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

Silent-Hill-f.jpg

تاپیک به ز.دی آپدیت میشه

تریلر 1
تریلر 2
ویدئو 40 دقیقه معرفی بازی در silent hill transmission 2025 : لینک
بازی رو از امروز در ps و xbox و steam و epic به whishlist خودتون اضافه کنید

1ble7k629joe1.jpeg


 
آخرین ویرایش:
البته بخوان دستشون خیلی باز هست بیان دنیای اثر رو خیلی گسترده تر کنن...

مثلا سایلنت هیل رو تبدیل به کسل راک یا شهر های نمادین دیگه کنند...
و یک ماهیت کیهانی مثل برج تاریک استفن کینگ رو پدید بیارن... که با دنیا ها و زمان های مختلف تلاقی پیدا کنه...

اینطوری دستشون خیلی خیلی باز هست که هرکاری می خوان بکنن(بماند خود silent hill 1 هم بر اساس همین کتاب Mist کینگ بوده...)
 
مبارزات بازی واقعا ضعیف هست. بازی درسته که یک عنوان وحشت بقا هست و اصولا میبایست کرکتر رو ضعیف تر نشون داد تا حس استیصال در بیاد ولی منظورم از ضعف در کامبت اینه که مبارزات کسل کننده و کلافه کننده طراحی شده. برای من اینطور بود. انیمیشن ها توی کامبت واقعا ضعیفه. من با ضعف کرکتر هیچ مشکلی ندارم، اینکه کرکترریه دختر کم سن و ضعیف هست هم عالیه اتفاقا، ولی شکل طراحی مبارزات و انیمیشن ها جدا تاریخ مصرف گذشته هست.
ولی فضای کار رو خیلی خوب درآوردن و اتمسفرش حس و حال سایلنت هیل رو داره به نظرم.
منتهی منم با اون تعدادی از دوستان که میگن میشد بازی رو با یه عنوان دیگه عرضه کرد موافقم. بیشتر بهش میخوره یک کلون از سایلنت هیل باشه تا خود سایلنت هیل.
 
انقدر خدایی به این نچسبید که سایلنت هیل باید فلان مکان حتما باشه. هیچ بایدی وجود نداره. اگه بخوان خودشون رو فقط توی یک لوکیشین محدود کنند جای پیشرفت ندارند. اصلا منطق کیلو چنده؟ مهم ارائه بازی خوب و جذاب هست. الان اویل ها چقدر دیگه شبیه نسخه های قبلی خودش هستند؟ والا دیگه همه چی توش هست. خون آشام. ربات جادوگر اصلا این چیزا مهم نیست تا وقتی خروجی خوب باشه. برای منطق هم یه چیزی سر هم می‌کنند. الان مهم برای من این هست که کیفیت مبارزات رو بهتر کنند باید بازی تاخیر بخوره تا این مشکل حل بشه دیگه بازی نقضی نداره
 
سايلنت هيل يه مفهوم وابسته به مكان و يك شهر نيست.
خيلى تعريف كمپلكس ترى داره.
ولى اينكه مبارزات و به خصوص ضربات يكم داغون به نظر مياد بحثى توش نيست.
حالا منم نمیخوام کورکوانه طرفداری کنم.
ولی تو یه بازی Psychological Horror نباید اولین چیزی که برامون مهم باشه بخش مبارزه و اکشن بازی باشه.
قطعا این رو بزاریم کنار سولزلایکها و بازیهای اکشن دیگه خیلی سیستم مبارزه نهایتا متوسطی داره ولی خب کی براش این مهمه؟

برای من بیشتر این مهمه که چرا اصلا این سبک مبارزه رو براش گذاشتن؟
اونهم تا بازی زیر دستم نیاد درکش نمیکنم.
 
حالا منم نمیخوام کورکوانه طرفداری کنم.
ولی تو یه بازی Psychological Horror نباید اولین چیزی که برامون مهم باشه بخش مبارزه و اکشن بازی باشه.
قطعا این رو بزاریم کنار سولزلایکها و بازیهای اکشن دیگه خیلی سیستم مبارزه نهایتا متوسطی داره ولی خب کی براش این مهمه؟

برای من بیشتر این مهمه که چرا اصلا این سبک مبارزه رو براش گذاشتن؟
اونهم تا بازی زیر دستم نیاد درکش نمیکنم.

من بيشتر مشكلم باهاش اينه كه يه خورده حالت مسخره طور پيدا كرده وگرنه تو اين سبك صرفا داشتن حداقل هاى كامبت كارو در مياره.
ولى واقعا نميشه نظر قطعى داد و بايد منتظر موند تا عرضه بشه.
 
مبارزش یجوریه...ببینید آقا من اعتقاد دارم سایلنت هیل ""باید"" یه کامبت کند و داغون و کلانکی داشته باشه که حس ضعف و ترس بهت بده نه حس Doom guy و یا Kratos...حالا هم که شخصیت یک دختر نوجوونه که دیگه این قضیه از "باید" اونور هم میره!.

اما این چیزی که من دیدم چرا کامبتش تلفیقی از Street Fighter و یه سر سوزن God of War بود؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ یعنی انیمیشن مبارزات فقط یکی از اون افکتهای رنگی Street Fighter کم داشت.
 
حالا منم نمیخوام کورکوانه طرفداری کنم.
ولی تو یه بازی Psychological Horror نباید اولین چیزی که برامون مهم باشه بخش مبارزه و اکشن بازی باشه.
قطعا این رو بزاریم کنار سولزلایکها و بازیهای اکشن دیگه خیلی سیستم مبارزه نهایتا متوسطی داره ولی خب کی براش این مهمه؟

برای من بیشتر این مهمه که چرا اصلا این سبک مبارزه رو براش گذاشتن؟
اونهم تا بازی زیر دستم نیاد درکش نمیکنم.
با عرض معذرت، برای من مهمه!
مگه میشه مهم ترین مکانیک بازی رو بیخیال شد؟ مثل اینه که بازی موسیقی متن داشته باشه و بگیم نه نباید بهش دقت کرد! سیستم مبارزه اهمیت بیشتری هم داره!
یا نباید میبود مثل خیلی از بازی های این سبک، یا الان که هست باید یه چیز درست حسابی باشه! بازی مطمئننا از این سیستم مبارزه آسیب میبینه و این حرفا که برای این سبک و این بازی مهم نیست به نظر من بی معنا هست! الان که هست، باید درست حسابی باشه!
 
با عرض معذرت، برای من مهمه!
مگه میشه مهم ترین مکانیک بازی رو بیخیال شد؟ مثل اینه که بازی موسیقی متن داشته باشه و بگیم نه نباید بهش دقت کرد! سیستم مبارزه اهمیت بیشتری هم داره!
یا نباید میبود مثل خیلی از بازی های این سبک، یا الان که هست باید یه چیز درست حسابی باشه! بازی مطمئننا از این سیستم مبارزه آسیب میبینه و این حرفا که برای این سبک و این بازی مهم نیست به نظر من بی معنا هست! الان که هست، باید درست حسابی باشه!
من نگفتم مهم نیست!
گفتم اولویت اولم نیست.

اینکه سعی میکنم ببینم بازی در ابتدا میتونه تو القای ترس روانشناختی موفق عمل کنه یا نه؟
بعد میبینم که ضعیف یا قوی بودن یه بخشی مثل مبارزه چقدر روی بازی تاثیر گذاشته.

این رو گفتم چون خیلی دیدم که ملت نسخه بازی رو قبل از اینکه تجربه کنن بر همین اساس پیچیدن.

این بازی نه شبیه به سایلنت هیله.
نه تو سایلنت هیل اتفاق میفته و نه از روی تریلرها احساس یه سایلنت هیل رو میده.
به همین نسبت انتخاب این نوع سیستم مبارزه هم خودش عجیبه که حالا بخواد انیمیشنهاش کیفیت داشته باشه یا نه.

من ترجیحم اینه که این ترکیب جدید، نو و متفاوت از سری رو اول تجربه کنم و بعد نظر بدم که آیا اینها کنار هم جواب دادن یا نه؟

همونطور که گفتم نظر من اینه که یه بازی psycological horror میتونه یه بازی خیلی خوب قلمداد بشه حتی اگه بخش مبارزه متوسط یا به کل ضعیفی داشته باشه.
 
آثار استدیو و کارنامشو ببینید... متوجه می شید یک استدیویی بودن که به شدت ضعیف بودن:دی
سرمایه گزاری کونامی روی اینا...و پیش نمایش ها نشون می ده اینا یک جهش به شدت مثبت داشتن... و چون چند تا RE انلاین رو اینا ساختن... من امید دارم با تجربه این نسخه، اگر نسخه های دیگر رو بهشون بدن... می تونیم سایلنت هیل های به شدت ماندگاری از اینا داشته باشیم...

خوده SH2 هم زمان خودش هم گیمپلیش کلانکی بود...حتی ریمیک هم قبل عرضه تو تریلر هاش بو های خوبی نمی داد:دی

برای یک نسخه اسپین اف از یک استدیو نچندان مطرح... بنظرم با یک بازی خوبی طرف خواهیم بود!
 
خواهشا بزنید دقیقا 8:52 این ویدئو
یکی بیاد با منطق توضیح بده این مکث بعد ضربه دیگه چه کوفتیه؟؟؟چرا استریت فایترها رو میریزید تو سایلنت ها؟؟؟؟
اینجا Special Attack زد اون مکس هم واسه القای Impact ضربات گذاشتن .

من که زیاد با خود کامبتش مشکلی ندارم فقط یکم این مبارزه کردن دختر مدرسه ای با یـ باس که انگار مستقیم از دارک سولز برش داشتن اوردن اونم با چاقوی آشپز خونه یکم تو ذوق میزنه . گرافیکش که عالیه طراحی دشمنا هم یکی از یکی مریض تر .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or