آخرین ویرایش:
حالا منم نمیخوام کورکوانه طرفداری کنم.سايلنت هيل يه مفهوم وابسته به مكان و يك شهر نيست.
خيلى تعريف كمپلكس ترى داره.
ولى اينكه مبارزات و به خصوص ضربات يكم داغون به نظر مياد بحثى توش نيست.
حالا منم نمیخوام کورکوانه طرفداری کنم.
ولی تو یه بازی Psychological Horror نباید اولین چیزی که برامون مهم باشه بخش مبارزه و اکشن بازی باشه.
قطعا این رو بزاریم کنار سولزلایکها و بازیهای اکشن دیگه خیلی سیستم مبارزه نهایتا متوسطی داره ولی خب کی براش این مهمه؟
برای من بیشتر این مهمه که چرا اصلا این سبک مبارزه رو براش گذاشتن؟
اونهم تا بازی زیر دستم نیاد درکش نمیکنم.
با عرض معذرت، برای من مهمه!حالا منم نمیخوام کورکوانه طرفداری کنم.
ولی تو یه بازی Psychological Horror نباید اولین چیزی که برامون مهم باشه بخش مبارزه و اکشن بازی باشه.
قطعا این رو بزاریم کنار سولزلایکها و بازیهای اکشن دیگه خیلی سیستم مبارزه نهایتا متوسطی داره ولی خب کی براش این مهمه؟
برای من بیشتر این مهمه که چرا اصلا این سبک مبارزه رو براش گذاشتن؟
اونهم تا بازی زیر دستم نیاد درکش نمیکنم.
من نگفتم مهم نیست!با عرض معذرت، برای من مهمه!
مگه میشه مهم ترین مکانیک بازی رو بیخیال شد؟ مثل اینه که بازی موسیقی متن داشته باشه و بگیم نه نباید بهش دقت کرد! سیستم مبارزه اهمیت بیشتری هم داره!
یا نباید میبود مثل خیلی از بازی های این سبک، یا الان که هست باید یه چیز درست حسابی باشه! بازی مطمئننا از این سیستم مبارزه آسیب میبینه و این حرفا که برای این سبک و این بازی مهم نیست به نظر من بی معنا هست! الان که هست، باید درست حسابی باشه!
خواهشا بزنید دقیقا 8:52 این ویدئو
اینجا Special Attack زد اون مکس هم واسه القای Impact ضربات گذاشتن .خواهشا بزنید دقیقا 8:52 این ویدئو
یکی بیاد با منطق توضیح بده این مکث بعد ضربه دیگه چه کوفتیه؟؟؟چرا استریت فایترها رو میریزید تو سایلنت ها؟؟؟؟
