Xbox Senua's Saga: Hellblade II

سازنده
Ninja Theory
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
image(1)(2).png


داستان سنــوآ ادامه دارد...
______________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشر شده از بازی :

  • مراحل ساخت این نسخه قبل از خریداری شدن نینجا تئوری توسط مایکروسافت شروع شده است.
  • مِلیـنا یورگِنز همانند نسخه اول در نقش سنــوآ به ایفای نقش خواهد پرداخت.
  • تمامی تصاویر موجود در تریلر معرفی، به صورت in-engine ضبط شده است.
  • موتور گرافیکی ساخت بازی Unreal Engine 5 می باشد.
______________________________________________________________________________________

تریلــر ها:



______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2021):

______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2019):

______________________________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین


بازی کلا توسط 40 نفر داره ساخته میشه :| مارو بگو در حد یـ AAA بزرگ روش حساب باز کرده بودیم
ملینا جورگینز هم تایید کرد رو پروژه جدید هم داره کار میکنه‌. نمیدونم برنامه شون چیه. جدیده هم تم منتال ایلنس داشت. شاید این پروژه ها قراره یه ربطی به هم پیدا کنن.
127690
هلبلید ۱ هم با ۲۰ نفر ساخته شد. منم البته فک میکردم الان یه ۸۰ تایی باشن اقلا ولی خب هسته مرکزی عجیب نیست در حد همین ۴۰ نفر.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
ملینا جورگینز هم تایید کرد رو پروژه جدید هم داره کار میکنه‌. نمیدونم برنامه شون چیه. جدیده هم تم منتال ایلنس داشت. شاید این پروژه ها قراره یه ربطی به هم پیدا کنن.
View attachment 127690
هلبلید ۱ هم با ۲۰ نفر ساخته شد. منم البته فک میکردم الان یه ۸۰ تایی باشن اقلا ولی خب هسته مرکزی عجیب نیست در حد همین ۴۰ نفر.
کلا 120 نفرن دارن رو سه تا پروژه همزمان کار میکنن گفتن هم میخوان به همین رویه پروژه ی کوچیک ادامه بدن پس با این حساب باید حالا حالا دور پروژه AAA رو خط بکشیم ....
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
البته هل بلید به عنوان یه کار AA هم اصن چیز کمی نبود... و خب از جهتی به نظرم بهتره... نشون میده خیلی قرار نیست "ابعاد" چیزی زیاد شه و صرفا چپتر ادامه داستانه با گرافیک خفن تر :D

===
هی من این پست اول تاپیک رو می بینم فکر می کنم با همکاری بازیسنتر داره بازی ساخته میشه :D :))
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
کلا 120 نفرن دارن رو سه تا پروژه همزمان کار میکنن گفتن هم میخوان به همین رویه پروژه ی کوچیک ادامه بدن پس با این حساب باید حالا حالا دور پروژه AAA رو خط بکشیم ....
از اول هم برنامه اشون همین بود، تیمشون آروم آروم داره گسترش پیدا میکنه و به مرور بزرگ‌تر میشن. به نظرم اواخر نسل پیش رو میشه انتظار بازی AAA بزرگ ازشون داشت :D ولی خب مشخصا همین الان هم بازی هاشون AAA خواهد بود، به جز BE البته.
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
بزرگواران توجه کنن برای خلق تجربه‌ی AAA حتما نیازی به تیم 1000 نفره نیست. نسخه ی اول 20 تا دولوپر داشت ولی نزدیک به تجربه‌ی AAA بود، این نسخه حداقل 2 برابر دولوپر داره. تو این مدت هم اینقدر ابزاری مثل هودینی برای Procedural کردن یه سری چیزا مث Terrain و ... جا افتادن که مث قدیم نیازی نیست 5 نفر بشینن صرفا روی متریال و زمین و ... کار کنن. از طرفی UE4 که موتور مورد استفاده‌ی نینجا تئوریه به شدت قویتر از گذشته شده و رایگان شدن امکانات Quixel به تیم کمک میکنه هزاران آیتم از گل و گیاه و سنگ و چمن رو به صورت Photorealistic توی بازی بیارن بدون اینکه زحمت چندانی بکشن. الان یه تیم 40 نفره میتونه عنوانی در حد AAAهای بزرگ بسازه. صرفا بزرگی تیم یا تعداد نفرات تضمین کیفیت یا تجربه‌ی درجه 1 نیست تو سال 2020. حتما پروژه‌ی Rebirth که کوییکسل سال پیش نشون داد یادتون هست که یه تیم زیر 10 نفر درستش کرده بودن و 100 البته اون تیم که اسکرینشات 4k و ریل تایم از کارشون میذارم اصن تخصصشون بازیسازی نیست. حالا این امکانات به همراه پول مایکروسافت افتاده دست تیمی که تخصصش بازیسازی هست و میتونه به شدت کار بزرگی ارائه بده.

Unreal+Engine_blog_quixel-demonstrates-stunning-photorealism-using-unreal-engine-and-megascans...jpg

Unreal+Engine_spotlights_quixel-creates-real-time-photoreal-cinematic-rebirth-in-ue4_blog_feat...jpg
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
بزرگواران توجه کنن برای خلق تجربه‌ی AAA حتما نیازی به تیم 1000 نفره نیست. نسخه ی اول 20 تا دولوپر داشت ولی نزدیک به تجربه‌ی AAA بود، این نسخه حداقل 2 برابر دولوپر داره. تو این مدت هم اینقدر ابزاری مثل هودینی برای Procedural کردن یه سری چیزا مث Terrain و ... جا افتادن که مث قدیم نیازی نیست 5 نفر بشینن صرفا روی متریال و زمین و ... کار کنن. از طرفی UE4 که موتور مورد استفاده‌ی نینجا تئوریه به شدت قویتر از گذشته شده و رایگان شدن امکانات Quixel به تیم کمک میکنه هزاران آیتم از گل و گیاه و سنگ و چمن رو به صورت Photorealistic توی بازی بیارن بدون اینکه زحمت چندانی بکشن. الان یه تیم 40 نفره میتونه عنوانی در حد AAAهای بزرگ بسازه. صرفا بزرگی تیم یا تعداد نفرات تضمین کیفیت یا تجربه‌ی درجه 1 نیست تو سال 2020. حتما پروژه‌ی Rebirth که کوییکسل سال پیش نشون داد یادتون هست که یه تیم زیر 10 نفر درستش کرده بودن و 100 البته اون تیم که اسکرینشات 4k و ریل تایم از کارشون میذارم اصن تخصصشون بازیسازی نیست. حالا این امکانات به همراه پول مایکروسافت افتاده دست تیمی که تخصصش بازیسازی هست و میتونه به شدت کار بزرگی ارائه بده.

View attachment 127697

View attachment 127698
بحث گرافیک نیست بحث اسکیل و عظمت پروژه هستش من خودم با نسخه اول تا سر حد مرگ حال کردم ولی اینجا اینتظار داشتم حداقل اسکیل بازی در حد یـ AAA سایز و اندازه انحصاری های سونی باشه (یـ چیزی نزدیک به اونا) ولی خوب عملا گفتن سیاستشون همین برداشتن پروژه های کوچیکه وگرنه اینی که با Asset های آماده گرافیک CGI تحویل بدی کاری شاخی نیست تو این دوره زمونه اینقدری دموی گرافیکی ملت ساختن و دارن روز به روز زیاد میشن این دمو ها که جایی واسه حرف نمیمونه همین Asobo Studios پارسال با 80 نفر این طورا A Plague Tale: Innocence رو ساخت که خوب به نسبت اسکیل کوچیکش خیلی خوش درخشید ولی خوب مشکلاتش رو نمیشد نادید گرفت (مخصوصا تو بحث گیم پلی) همونا هم با کلی Asset آماده بازی رو ساخته بودن در کل میخوام بگم با Asset های اماده نمیشه گیم پلی پیچیده و گسترده تحویل داد نمیشه سناریو عظیم خلق کرد وقتی میری زیر پرچم ماکروسافت حداقل ازت انتظار میره یـ چیز خیلی دهن پر کن رو کنی 100 نفر برا یـ AAA دهن پر کن حداقل محسوب میشه الان پتانسیل اینا با این مدیریت و عشق علاقه به بازی خیلی بیشتر از اینا هستش من سر Bleeding Edge هیچی نگفتم چون میدونیستم از قبل اینا روش داشتن کار میکردن و خوب طبیعی بود اون پروژه ولی الان یکم با این حرکتشون ناامید شدم امیدوارم همه اینا دست گرمی باشه تا پروژه رو که رد کردن در قالب یـ تیم واحد یـ چیز در خور انحصاری و دهن پر کن برا ماکروسافت بسازن ....
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
بحث گرافیک نیست بحث اسکیل و عظمت پروژه هستش من خودم با نسخه اول تا سر حد مرگ حال کردم ولی اینجا اینتظار داشتم حداقل اسکیل بازی در حد یـ AAA سایز و اندازه انحصاری های سونی باشه (یـ چیزی نزدیک به اونا) ولی خوب عملا گفتن سیاستشون همین برداشتن پروژه های کوچیکه وگرنه اینی که با Asset های آماده گرافیک CGI تحویل بدی کاری شاخی نیست تو این دوره زمونه اینقدری دموی گرافیکی ملت ساختن و دارن روز به روز زیاد میشن این دمو ها که جایی واسه حرف نمیمونه همین Asobo Studios پارسال با 80 نفر این طورا A Plague Tale: Innocence رو ساخت که خوب به نسبت اسکیل کوچیکش خیلی خوش درخشید ولی خوب مشکلاتش رو نمیشد نادید گرفت (مخصوصا تو بحث گیم پلی) همونا هم با کلی Asset آماده بازی رو ساخته بودن در کل میخوام بگم با Asset های اماده نمیشه گیم پلی پیچیده و گسترده تحویل داد نمیشه سناریو عظیم خلق کرد وقتی میری زیر پرچم ماکروسافت حداقل ازت انتظار میره یـ چیز خیلی دهن پر کن رو کنی 100 نفر برا یـ AAA دهن پر کن حداقل محسوب میشه الان پتانسیل اینا با این مدیریت و عشق علاقه به بازی خیلی بیشتر از اینا هستش من سر Bleeding Edge هیچی نگفتم چون میدونیستم از قبل اینا روش داشتن کار میکردن و خوب طبیعی بود اون پروژه ولی الان یکم با این حرکتشون ناامید شدم امیدوارم همه اینا دست گرمی باشه تا پروژه رو که رد کردن در قالب یـ تیم واحد یـ چیز در خور انحصاری و دهن پر کن برا ماکروسافت بسازن ....
این بحث Asset آماده رو نمیشه محدود به تیمای کوچیک دونست. دموی 2 سال پیش لست آو آس 2 رو من به جرات میتونم بگم 80 درصد محیطاش مخصوصا متریالا و گیاها از همین Quixel بود. الان میشه گفت تمام استودیوها چه کوچیک و چه بزرگ از اینا استفاده میکنن، وقتی قرار باشه به سمت Photorealism بریم طبیعیه که هیچی نمیتونه به خوبی فتوگرمتری باشه! وقتی صحبت از تجربه‌ی AAA میکنیم صرفا تعداد دولوپر مهم نیست. الان infinity ward که نزدیک 700 نفر آدم توش مشغولن تجربه های بزرگتری از امثال GOW که اکثر پروسه ی ساختش با زیر 100 نفر انجام شده ارائه میکنه؟ الان همه چیز برمیگرده به اون چیزی که داره ساخته میشه. HellBlade یه بازی Open World راک استاری نیست که بشه گفت چون 200 نفر کارمند نداره پس دارن از سر و تهش میزنن، وقتی در نظر بگیریم نسخه ی اول رو 15-20 نفر ساختن اونم وقتی آنریل انجین خیلی محدودتر از الان بود، بودجه به شدت کمتر بود و فتوگرمتری هم اینقد جا نیفتاده بود، یه تیم 40 نفره ثابت که 100 البته ده ها نفر دیگه هم برای کمک گرفتن دارن و هنوزم دارن استخدام میکنن کاملا توانایی ساخت یه بازی با کیفیت AAA انحصاریای سونی رو داره.
 

deadkin

کاربر سایت
Jun 30, 2015
1,035
نام
محمد علی
بازی های انحصاری تا دو سال برای هر دو نسل همزمان میاد
اومدن که میان ولی امیدوارم شاهذ پورت ضعیف نباشیم اگه قرار باشه پورت بازیا مثلاوایل نسل هشت که برای نسل هفت باشه همون بهتر نیان نمونش ایول ویتن یا شادوف موردور و....
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
اومدن که میان ولی امیدوارم شاهذ پورت ضعیف نباشیم اگه قرار باشه پورت بازیا مثلاوایل نسل هشت که برای نسل هفت باشه همون بهتر نیان نمونش ایول ویتن یا شادوف موردور و....
باید کمرشم داشته باشن
وان الان مثل ی پیر مرد با اون cpu داغونش
با شیلنگ بیلیارد بازی کردنم که نتیجش مشخصه پس نباید حساب خاصی روش باز کرد :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر