Xbox Senua's Saga: Hellblade II

سازنده
Ninja Theory
تاریخ انتشار
May 21, 2024
ناشر
Xbox Game Studios
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
image(1)(2).png


داستان سنــوآ ادامه دارد...
______________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشر شده از بازی :

  • مراحل ساخت این نسخه قبل از خریداری شدن نینجا تئوری توسط مایکروسافت شروع شده است.
  • مِلیـنا یورگِنز همانند نسخه اول در نقش سنــوآ به ایفای نقش خواهد پرداخت.
  • تمامی تصاویر موجود در تریلر معرفی، به صورت in-engine ضبط شده است.
  • موتور گرافیکی ساخت بازی Unreal Engine 5 می باشد.
______________________________________________________________________________________

تریلــر ها:



______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2021):

______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2019):

______________________________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:
کلیت گیم پلی جذاب نبود، هر چند سیستم مبارزاتش به نظرم اوکی بود ولی محدود بودنش بعد از یه مدت باعث میشه خسته کننده بشه. بقیه موارد بازی تو سطح خیلی خوبی هست ولی اصل کاری در اون حد نیست متاسفانه :D

سیستم مبارزه ای که نه defense داره نه melee درست حسابی ، OK نیست ، تنها قسمت جالب این بازی برام mocap عالی Melina Juergens هست و بس
 
اپیک رسما اعلام کرد تریلر معرفی بازی به صورت ریل تایم بوده.
دیگه بدون هیچ شک و شبهه ای میتونیم بگیرم تا این لحظه(قبل از ایونت مایکرو)،
هل بلید ۲ نسل بعدی ترین نمایش رو از حیث بصری داشته...
امیدوارم بازی نهایی هم در همین حد و حدود باشه
 
اپیک رسما اعلام کرد تریلر معرفی بازی به صورت ریل تایم بوده.
دیگه بدون هیچ شک و شبهه ای میتونیم بگیرم تا این لحظه(قبل از ایونت مایکرو)،
هل بلید ۲ نسل بعدی ترین نمایش رو از حیث بصری داشته...
امیدوارم بازی نهایی هم در همین حد و حدود باشه
NT از نظر فنی فوق العاده است مخصوصا تیم MoCap شون که عالی هستن ... یادمه تو GDC یه دموی ریل تایم از موشن کپچر سنوئا نشون دادن که پشم ریزون بود!

Senua’s Saga: Hellblade 2 Reveal Trailer Was Running In Real-Time, Epic Reiterates
 
این لنتیا با شماره اول همچین کارگردانی صدایی کردن با استاندارد Dolby Atoms با بیشتر از 250 منابع متفاوت صدا میخان چطوری مو به تنمون سیخ کنن و روانیمون کنن@-)x_x
اقا خیلی خفنه با هندزفری گوش کنین چیکار کردن لنتیا
ویرایش: واقعا تعوری نینجا از لحاظ گیم دیزاین به بلوغ بالایی رسیده که با توجه به تعداد نفرات کم استدیو موضوع برجسته تر هم میشه
خرید استدیو نینجا کاملا هوشمندانه بوده و خرید طلایی محسوب میشه
بنظرم حدالقل ماکروسافت باید استدیو رو سه برابر موقعیت فعلیش بکنه چون هر استدیویی همچین کیفیت و بلوغ فنی رو نداره
واقعا حیف سالی یه بازی اکشن ادونچر رلیز نکنن
با خروجی هم که با BE داشت نشون دادن کاملا تخصصشون تو سینگل هست و تو مولتی موفق نمیشن و بقولی برای بازی های سینگل ساخته شدن
 
آخرین ویرایش:
این لنتیا با شماره اول همچین کارگردانی صدایی کردن با استاندارد Dolby Atoms با بیشتر از 250 منابع متفاوت صدا میخان چطوری مو به تنمون سیخ کنن و روانیمون کنن@-)x_x
اقا خیلی خفنه با هندزفری گوش کنین چیکار کردن لنتیا
ویرایش: واقعا تعوری نینجا از لحاظ گیم دیزاین به بلوغ بالایی رسیده که با توجه به تعداد نفرات کم استدیو موضوع برجسته تر هم میشه
استدیو نینجا کاملا هوشمندانه بوده و خرید طلایی محسوب میشه
بنظرم حدالقل ماکروسافت باید استدیو رو سه برابر موقعیت فعلیش بکنه چون هر استدیویی همچین کیفیت و بلوغ فنی رو نداره
واقعا حیف سالی یه بازی اکشن ادونچر رلیز نکنن
با خروجی همکه با BE داشت نشوندادن کاملا تخصصشون تو سینگل هست و تو مولتی موفق نمیشن و بقولیبرای بازی های سینگل ساخته شدن

امیدوارم قدرشون رو بدونه مایکروسافت! حالا هر سال هم نیازی نیست بازی بدن. در طول نسل بودجه و ازادی عمل بدن که تا الان نشون دادن که همه جوره دارن حمایت میشن میتون دوتا AAA خفن و اسمی بسازن. نسخه یک از لحاظ غنای داستانی و شخصیت پردازی جز بهترین های نسل که هیچ بهترین های تاریخه! گیم پلی یه مقدار ساده بود که با توجه به کوچیک بودن تیم سازنده چیز چندان عجیبی نیست. خلاصه مایکرو باید از استعداد این استودیو ۱۰۰۰۰۰۰٪ استفاده بکنه. :دی
 
این لنتیا با شماره اول همچین کارگردانی صدایی کردن با استاندارد Dolby Atoms با بیشتر از 250 منابع متفاوت صدا میخان چطوری مو به تنمون سیخ کنن و روانیمون کنن@-)x_x
اقا خیلی خفنه با هندزفری گوش کنین چیکار کردن لنتیا
ویرایش: واقعا تعوری نینجا از لحاظ گیم دیزاین به بلوغ بالایی رسیده که با توجه به تعداد نفرات کم استدیو موضوع برجسته تر هم میشه
استدیو نینجا کاملا هوشمندانه بوده و خرید طلایی محسوب میشه
بنظرم حدالقل ماکروسافت باید استدیو رو سه برابر موقعیت فعلیش بکنه چون هر استدیویی همچین کیفیت و بلوغ فنی رو نداره
واقعا حیف سالی یه بازی اکشن ادونچر رلیز نکنن
با خروجی همکه با BE داشت نشوندادن کاملا تخصصشون تو سینگل هست و تو مولتی موفق نمیشن و بقولیبرای بازی های سینگل ساخته شدن
سالی یدونه که فایده نداره. من ترجیح میدم مثلا بشن 300 350 نفر و یک یا دوتا بازی تو یک نسل بدن. بعد ساخت و ساز این استودیو جدیدشون چطور پیش رفته؟ دیگه تایم لپس نذاشتن.
 
  • Like
Reactions: hitman68
Dev Diary دیدن از بازی همانا و چند تا نقد از بازی تو قسمت پیشنهادی یوتیوب هم همانا و زنده شدن دوباره خاطرات نسخه 1 هم همانا دلم یـ تجربه فوق خفن مثل نسخه اول میخواد اصلا اقا Scale بازی کوچیک باشه ولی مثل نسخه اول یونیک باشه خرج AAA نخواستیم ....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or