Xbox Senua's Saga: Hellblade II

سازنده
Ninja Theory
تاریخ انتشار
May 21, 2024
ناشر
Xbox Game Studios
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
image(1)(2).png


داستان سنــوآ ادامه دارد...
______________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشر شده از بازی :

  • مراحل ساخت این نسخه قبل از خریداری شدن نینجا تئوری توسط مایکروسافت شروع شده است.
  • مِلیـنا یورگِنز همانند نسخه اول در نقش سنــوآ به ایفای نقش خواهد پرداخت.
  • تمامی تصاویر موجود در تریلر معرفی، به صورت in-engine ضبط شده است.
  • موتور گرافیکی ساخت بازی Unreal Engine 5 می باشد.
______________________________________________________________________________________

تریلــر ها:



______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2021):

______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2019):

______________________________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:
موشن کپچر قسمت قبل هم رسما جزو بهترین های نسل بود.
یه قدم از بازی ای مثل رد دد جلو تر بود موشن کپچرش
موشن کپچر نسخه قبلی معمولی بود منتها چون روی اکتینگ ی نفر خیلی تمرکز داشتن و خوب کلا با بودجه محدود ساخته شده بود دست اورد خیلی خوبی واسشون محسوب میشد اینی که تو تریلر نسخه دوم نشون دادن دست کمی از CGI با کیفیت نداشت قشنگ پوست صورت سنوا حرکت لب دهن همه ی چیز وحشتناک عالی بود کلا نینجا همیشه رو قسمت مو کپ صورت خیلی تمرکز داشته تا جایی هم که میدونم سال 2016 ی استدیو مو کپ حرفه ای به اسم سنوا احداث کردن که قاعدتا این تریلر معرفی دست پخت همین استدیو باید باشه
 
آخرین ویرایش:
حقیقت امر اینه که با توجه به اون چیزی که ما توی نسخه اول دیدیم هیچ نگرانی بابت گرافیک و موشن کپچر نسخه نسل بعدی ندارم و خیالم همه جوره راحت هست. یادمون نره نسخه اول طی پروسه ساختش نینجا تئوری با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و الان دیگه اون مشکلات وجود نداره و قراره به عنوان زیرمجموعه مایکروسافت و آزادی عملی که از طرف مایکرو قول گرفتن بازی رو بسازن!

پ.ن: راستی به عنوان اولین تاپیک رفتیم زیر مجموعه بخش Xbox Series X :دی
 
حقیقت امر اینه که با توجه به اون چیزی که ما توی نسخه اول دیدیم هیچ نگرانی بابت گرافیک و موشن کپچر نسخه نسل بعدی ندارم و خیالم همه جوره راحت هست. یادمون نره نسخه اول طی پروسه ساختش نینجا تئوری با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و الان دیگه اون مشکلات وجود نداره و قراره به عنوان زیرمجموعه مایکروسافت و آزادی عملی که از طرف مایکرو قول گرفتن بازی رو بسازن!

پ.ن: راستی به عنوان اولین تاپیک رفتیم زیر مجموعه بخش Xbox Series X :دی
حاجی چرا Series X ؟ مگه تایید نشد XBOX خالیه اسم کنسول ؟
 
حقیقت امر اینه که با توجه به اون چیزی که ما توی نسخه اول دیدیم هیچ نگرانی بابت گرافیک و موشن کپچر نسخه نسل بعدی ندارم و خیالم همه جوره راحت هست. یادمون نره نسخه اول طی پروسه ساختش نینجا تئوری با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و الان دیگه اون مشکلات وجود نداره و قراره به عنوان زیرمجموعه مایکروسافت و آزادی عملی که از طرف مایکرو قول گرفتن بازی رو بسازن!

پ.ن: راستی به عنوان اولین تاپیک رفتیم زیر مجموعه بخش Xbox Series X :D
تکنولوژی موشن کپچرشون همونی هست که تو گیرز 5 استفاده شده ... دقیقا بخوام بگم قوی ترین تکنولوژی استفاده شده تو این نسل رو دارن ... برای این کار از یک استدیو هالیوودی کمک گرفتن و تا کارگردان موشن کپچرشون هم با استودیو های نامداری مثل Weta Digital ( خالق تانوس و گالوم و سزار و کینگ کونگ ) و ... همکاری داشته ...
The real-time motion capture behind ‘Hellblade’

'Hellblade' takes real-time motion capture to the next level
 
نمایش بازی منو یاد تریلر معرفی U4 میندازه! یادمه بعد نمایش از گرافیک تریلر تعریف میشد و تحلیل های فک برانداز بود که روانه نمایش میشد، همین جریان باعث شد حالا احتمالا آماتورها یا کسایی که خیلی درگیر این مباحث نیستند انتظار همون سطح کیفی رو از گیم پلی پیدا کنن و بعد نمایش گیم پلی، با وجود اینکه بازی از نظر فنی یکی از خفن ترین های نسل بود (و هست) اما خیلی ها ترولش کردند و جالب تر اینکه بعضی ها دوباره اومدن وسط و نمایش گیم پلی رو با تیزر معرفی مقایسه کردن و یه سری دیگه هم نتیجه گرفتن که گیم پلی حتی بهتر از تیزر معرفی بوده :|

تریلر هل بلید 2 منو یاد اولین نمایش U4 میندازه البته با دوز خیلی بالاتر. تفاوت مهم این بین اینه که بازی نسل بعدی هست و خیلی ها شاید بگن چیزی که نشون داده شد از نسل بعد انتظار میره و دور از ذهن نیست. این درسته اما اگر فکر می کنید که حداقل تا 3، 4 سال آینده چنین سطح کیفی ای با این حجم و وسعت تو گیم پلی ممکن میشه، به نظرم اشتباه می کنید.

به همین خاطر، سعی نکنید وقتی گیم پلی بازی نشون داده بشه، ابزار ترول بازی رو فراهم باشه! فقط کسی می تونه انتظار گیم پلی در این سطح کیفی رو از بازی داشته باشه که نهایتا 2، 3 ساله که گیم رو شناخته!
کی ما شاهد چنین جهش گرافیکی بودیم؟ اونم تو یه بازی که قراره محیط های وسیعی هم داشته باشه!

هل بلید 2 قطعا شوکیس گرافیکی نسل بعد مایکرو نخواهد بود. نه نینجا تئوری اینکاره هست نه صد سال با چنین بازی ای اینکار رو انجام میده!
 
  • Like
Reactions: shooshcity
hellblade-title-logo-text.png


Wallpaper های رسمی بازی تو سایز های مختلف :


8K 4K Standard Wide Tablet Mobile Facebook Twitter


8K 4K Standard Wide Tablet Mobile Facebook Twitter


8K 4K Standard Wide Tablet Mobile Facebook Twitter


8K 4K Standard Wide Tablet Mobile Facebook Twitter


8K 4K Standard Wide Tablet Mobile Facebook Twitter


8K 4K Standard Wide Tablet Mobile Facebook Twitter
 
فقط موهای ریز کرکی صورت سنوئا :| خیلی جزییات داره دیگه...

125432

قبلا هم Creative Director بازی تو یه مصاحبه گفته بود میخوان ریئلیستیک ترین کاراکتر ها و محیط ها رو بوجود بیارن که با این تریلر بنظر بیراه نمیگفتن
 
آخرین ویرایش:
o834554_.png
در جریان مراسم TGA 2019 شاهد رونمایی از Hellblade 2 بودیم. قبل از اینکه استودیوی نینجا تئوری توسط مایکروسافت خریداری شود بازی در حال توسعه بوده است، در حالی که ردموندی‌ها هنگام معرفی Hellblade II اشاره‌ای به انتشار این بازی برای کامپیوترهای شخصی نکردند، تنها چند روز بعد آرون گرین‌برگ، مدیر اصلی بخش بازاریابی ایکس باکس در کمپانی مایکروسافت، به PC گیمرها اطمینان داده است که عنوان Senua’s Saga: Hellblade II برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر خواهد شد. در ساخت قسمت جدید Hellblade مانند قسمت پیشین از موتور گرافیکی Unreal Engine استفاده خواهد شد، بازی در ابتدای مراحل توسعه قرار دارد و تاریخ انتشار آن نامشخص است.

v936278_.png


دنباله‌ ای بر بازی موفق Hellblade: Senua’s Sacrifice می باشد، آن‌چه در داستان بازی اتفاق می‌افتد، مکاشفه ای ضروری برای یک بیمار روانیست، نوعی بیماری که به محض اینکه تمام زوایای مریضی خود را درک می کند با آن‌ به مقابله می پردازد و پس از آن، در لحظه‌ی مکاشفه به واقعیات می رسد. رها شدن از خیال و توهم یک سیر اصولی دارد که در بازی به خوبی به تصویر کشیده شده است.


 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or