Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
انصافا اون آسونترینش بود کافیه به پشت گاو بچسبی ولش نکنی

این یکی از دلایلیه که حالم به هم میخوره تجربه ام رو تو تاپیک های بازی های فرام سافتور بروز بدم...
الحمدلله فکر می کردم دو تا پست بدم سومیش با این ری اکشن مواجه شم...همون اولیش بس بود. ممنون :D
 

farhad_fr2

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,360
نام
فرهاد
این یکی از دلایلیه که حالم به هم میخوره تجربه ام رو تو تاپیک های بازی های فرام سافتور بروز بدم...
الحمدلله فکر می کردم دو تا پست بدم سومیش با این ری اکشن مواجه شم...همون اولیش بس بود. ممنون :D
نه دوست عزیز منظوری از اینکه بخوام بگم شما گیر کردی اونجا بعد من راحت رد کردم من خدای اسکیلو اینچیزام نداشتم !!!!!!! فقط اتفاقی قلقش رو فهمیدم وگرنه من خودم تا الان 4 ساعت این گیمو تا الان بازی کردم 3 ساعت 50 دقیقه اشو مردم :D هنوز بالای castle ashina نرسیدم:D
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
دوستان این mibu ها چی اند که در طول بازی برمیداریم؟ و divine confetti ?
اینا حالا بسته به اینکه کدوم رو استفاده میکنین مثلا وقتی که دشمن هارو میکشین، شانس شمارو برای دراپ شدن آیتم زیاد میکنند، یا مثلا مقدار بیشتر XP از حالت عادی به شما میدن، یا اینکه وقتی پولی که drop شده رو جمع آوری میکنید، مقدار پول جمع آوری شده کمی بیشتر میشه!
divine confetti هم برای اینکه بتونین به یک سری دشمنا مثلا headless ها ضربه بزنین لازم هست، حالا مثلا میگند که برای corrupted monk هم خوبه فعال کنید بعضی جاها ولی من شخصا با پر کردن posture اون رو زدم
 

raminxxx

کاربر سایت
May 29, 2007
596
نام
Ramin
اینا حالا بسته به اینکه کدوم رو استفاده میکنین مثلا وقتی که دشمن هارو میکشین، شانس شمارو برای دراپ شدن آیتم زیاد میکنند، یا مثلا مقدار بیشتر XP از حالت عادی به شما میدن، یا اینکه وقتی پولی که drop شده رو جمع آوری میکنید، مقدار پول جمع آوری شده کمی بیشتر میشه!
divine confetti هم برای اینکه بتونین به یک سری دشمنا مثلا headless ها ضربه بزنین لازم هست، حالا مثلا میگند که برای corrupted monk هم خوبه فعال کنید بعضی جاها ولی من شخصا با پر کردن posture اون رو زدم
الان کلی mibu دارم همشونو استفاده کنم؟
 

Morgoth Bauglir

The Fallen Vala
کاربر سایت
Aug 12, 2017
1,147
نام
Melkor
بچه ها یه نظرسنجی از همه تون دارم. بین سکیرو و بلادبورن به کدوم نمره بیشتر میدید؟

فرستاده شده از BND-L21ِ من با Tapatalk
نظر سنجی بیخودیه چون اصلا شبیه هم نیستن چه از نظر گیمپلی چه اتمسفر. تنها شباهتی که من میبینم در lore دوتا بازیه .
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
تا اینجا که نزدیک اواسط بازی هستم، میتونم با جرات بگم راحترین بازی فرام سافتور برای من بود! بازی کاملا به مخفی کاری تیکه داره و شما با کمی صبر و حوصله نیازی به مبارزه درگیرانه مثل BB و DS ندارید.
از نظر سختی به هیچ وجه به Nioh نمیرسه. مینی باس‌ها هم همشون قلق خاص دارن و اونام راحت میشه زد.
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
از نظر سختی به هیچ وجه به Nioh نمیرسه
چقدر جالب بنظر من nioh اسون ترین بازی تو این سبک بود ولی سکیرو من رو تقریبا به مرز جنون برد جایی که دیگه تحملش رو نداشتم بازی رو ادامه بدم
 

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
1,002
نام
امیر حسین
تا اینجا که نزدیک اواسط بازی هستم، میتونم با جرات بگم راحترین بازی فرام سافتور برای من بود! بازی کاملا به مخفی کاری تیکه داره و شما با کمی صبر و حوصله نیازی به مبارزه درگیرانه مثل BB و DS ندارید.
از نظر سختی به هیچ وجه به Nioh نمیرسه. مینی باس‌ها هم همشون قلق خاص دارن و اونام راحت میشه زد.
این مورد واقعا یکی از جالب ترین نکاتی هست که به خوبی تفاوت ادما رو نشون میده :D این نظری که شما دادی رو 180 درجه برعکسش رو خیلیا دیگه هم میدن. من به شخصه بازی برام سخت نبود. برا من دارک سولز 1 اسون ترین بازی سولز بود, بعدش سکیرو, بعدم بلاد بورن, بعدم دارک 3 و در نهایت سخت ترینشون دارک 2 و در انتها هم رسما سخت ترین بازی ای که در این سبک بازی کردم , NIOH بود :D تنها چیزی که شاید SEKIRO رو برای 90 درصد مردم سخت ترین بازی کنه, اینه که قابلیت کمک گرفتن انلاین نداره. اما کسی که اینکاره باشه و از سیستم تمرکز و اعصاب خوبی برخوردار باشه, میفهمه بازی خیلی اسونه. برعکس NIOH که واقعا عذاب الهی بود بازیش و همچنین دارک سولز 2 که رسما چندتا از باس های فرعیشو هرگز موفق نشدم بزنم :D
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
سازنده این بازی واقعا مریضه:Dپ

باز من رسیدم پشت 1 در گفت کلیدش رو نداری رفتم با اشینا حرف بزنم که جاش 1 نامه بود بعد فهمیدم که یکی از باس ها رو جا انداختم راه افتادم که بره پیداش کنم 10 تا راه مخفی دیگه پیدا کردم که اصلا داستانی شد قبلا هم از اینکارا سازنده کرده بود تا مجبورتون کنه کل محیط هم بگردید چون یکی از بدی های بازی اینکه که نه نقشه ای داره بازی نه چیزی نه معلومه کدوم باس اصلیه کدوم راه فرعیه باید همه جا رو شخم بزنید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر