Scalebound

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
zyxi75t5c19cwtg267zy.jpg

jn6vthdbest0088qh07b.png

سازنده: Platinum Games
ناشر: Microsoft Studios
سبک: Action RPG
پلتفرم: Xbox One

vn3q555jv7d66qufnafj.png

در Scalebound، شما با «درو»(Drew)، جوانی تنها همراه می‌شوید که به دنیایی عجیب و خطرناک به نام دراکونیس(Draconis) کشیده می‌شود. در «دراکونیس»، «درو» با اژدهایی به اسم «توبان»، که آخرین بازمانده نسل خود است، اخت می گیرد. این دو باید برای نجات «دراکونیس»، زمین و سایر دنیاهای موازی، جنگیدن به صورت یک تیم را یاد بگیرند.*
http://www.xbox.com/en-US/games/scalebound

5zf40d21bv9q1640e37n.gif

*داستان کامل بازی در صورت انتشار اطلاعات بیشتر اضافه خواهد شد.

Last edited by a moderator:

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
نام
مرتضی
اینطور که چندتا پیکسل شمار معروف شمردن رزولوشن نسخه پری آلفا به احتمال زیاد 1080p هست البته هنوز رسما تایید نشده چون به خاطر AA خیلی خفن بازی پیدا کردن لبه ها و شمردن شکستگی ها سخت هست، بازی از انجین آنریل 4 استفاده میکنه که طبق خبرها با DX12 سازگار شده، توی بازی از الگوریتم AA اختصاصی اپیک گیمز استفاده شده که بهش High Quality Temporal Supersampling میگن و توی تک دموی Samaritan از اون استفاده شده بود، اگر ویدئوی با کیفیت بازی رو دیده باشین مقدار Jaggies ـها تقریبا صفر هست.
توضیحات بیشتر درباره AA بازی رو میتونید از اینجا دانلود کنید:
https://de45xmedrsdbp.cloudfront.net/Resources/files/TemporalAA_small-59732822.pdf

اینطوری هست که ... nice it...گایز!

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
نام
Babak
یه چیز جالب دیگه

توی گیمپلی مربوط به کنفرانس ماکروسافت زمانی که drew با اون جیرجیرک بزرگه مبارزه میکنه هیچ خط خونی از دشمن نمیبینیم و ابنقدر میزننش تا بمیره :d ولی . . .
داخل گیمپلی IGN اول میاد دشمن رو اسکن میکنه و بعد از اون خط خون دشمن با دوتا دایره بالاش ظاهر میشه (گوشه بالا سمت راست). اون دوتا دایره یه جورایی نشون دهنده تعداد نقاط ضعف دشمنه که اگه از بینشون ببرید دیگه کار دشمن تمومه و اینجا هر زمان که Drew یکی از دستای جیرجیرک رو قطع میکنه یکی از دایره ها خاموش میشه و وقتی هر دو رو قطع میکنه دیگه زمینگیر میشه.

حالا پیدا کردن نقاط ضعف غولهای بی شاخ و دم بازی رو هم به سرگرمی های گیمپلی اضافه کنید (به یاد shadow of the colossus) :d:bighug:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Update

یک سری عکس از کاستومایز و inventory بازی:

k42_s1.jpg

yp2o_s2.jpg

gcpd_s3.jpg

xudc_s4.jpg

دوتا عکس اول که کاستوم های توبان رو نشون میده. عکس سوم بخش inventory رو میبینید که هر آیتم وزن و حجم به خصوصی داره (نیزه و شمشیر بزرگ هم داخلش هست) و اون بالا سمت راست وزن کل آیتم ها و ساعت بازی قرار داره که روی 12 ظهر هست.

آخر ویدیو هم سه تا اژدها میریزن رور سر mantis (همون غوله) و تیکه تیکش میکنن (co-op) :d

آخرین ویرایش:

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
نام
Babak
یک (یا دو) سلاح جدید که روی دست Drew قرار میگیره:

wok_sb1.jpg

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
نام
Farzad
خب IGN توضیحات و اطلاعات جدیدی در مورد موزیک های بازی قراره داده... که بخش های مهم و کلیدیش رو قرار میدم!

Headphones & Hollywood Sound: Scoring Scalebound - IGN

در مورد نقش هدفون تو بازی توضیحاتی داده شده!
In a very typical fantasy game setting where you have a sword and soldiers and dragons this is not something you would expect to see”, says Kamiya.Drew will only do this in battle, Kamiya explains, to encourage a state of focus. “Drew doesn’t just wear his headphones just because he likes listening to music. It’s something I wanted to use as a tool where the a character can immerse himself into his own world.This is him getting into the zone. And to add to that, the player can also get into his zone by listening to what he’s listening to.”

تنوع و حال و هوای موزیک های بازی!
Those who balk at electronic dance music needn’t worry: with the clout of publisher Microsoft behind it, Platinum Games is in the process of securing a ton of licensed music to add to Drew’s ‘playlist’.

این قسمت هم خیال همه رو بابت کیفیت موزیک های درون بازی راحت میکنه!
“We’ve listened to everything from The Prodigy to classic ‘70s rock. And we’re working with the music coordinators at Microsoft who did the soundtrack to Forza Horizon to find new tracks, to find undiscovered bands, to find bands everyone loves, to find what would be on Drew’s phone powering those headphones.”

در مورد نقش موزیک و تاثیرش بر شخصیت پردازی Drew توضیحاتی داده شده، و اینکه از طریق فیدبک ها و نظر پلیر ها احتمال اضافه شدن موزیک های مورد نظر بازیکنان بعد از عرضه بازی وجود داره!
What we want to do is use the music as a way to realize the character. But...once this is out there and people understand why Drew has headphones, and people understand more about this character, we’re pretty available on Twitter, so let us know what tracks you want to hear! Let us know what you want to listen to in battle, we’d love to hear that feedback, so we can make sure this system speaks to a lot of people.”

اطلاعاتی هم در مورد کامپوزر بازی و سابقه اش!
Outside of battle, Scalebound will have a more traditional score. This one promises to be particularly grandiose thanks to the involvement of Christopher Lennertz, a composer who has scored a range of big properties like Marvel’s Agent Carter and Mass Effect 3.
“Chris has worked on a lot of things,” says Kellams. “He brings a very large Hollywood sound, and we want to have that big sound because this world is so big. So having him drive that process and bring that know how is great, and this is the first time we’re recording with a full orchestra. We’re going to make this world feel really big with the score”.
Lennertz is joining Platinum stalwarts Hitomi Kurokawa (The Wonderful 101) and Naoto Tanaka (Metal Gear Rising: Revengeance, Anarchy Reigns, Mad World) to work on Scalebound’s original soundtrack

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
نام
بهزاد
یک مصاحبه با کامیا. در رابطه با بازی Scalebound و پرونده کاریش

این قسمت برای من جالب بود

Well, what's been the most difficult aspect of developing Scalebound? What challenges have you faced, from a design and mechanics standpoint?
We're still overcoming those challenges today, as we speak.
I guess what I can say, that aside, is that... looking back on my career, which is where this conversation has taken me... Shinji Mikami taught me so many lessons. He really pounded into me my approach to game development, and to game design. He also gave me the opportunity to direct Resident Evil 2, and it took a while (over a year) to get it even to a point where we could say, "Oh, this isn't good enough," and we scrapped it.
But he didn't give up on me. He gave me a chance: another opportunity. So I learned a lot of lessons there. Moving forward, when the PlayStation 2 was coming, he gave me another chance, and as a direct result I was able to make Devil May Cry. After that, the next challenge -- the opportunity -- that he gave me was to work in a much smaller, tighter team environment where I had to learn to wear multiple hats. That was Viewtiful Joe, and I learned many more lessons from that.
So I don't really feel like I created my own path in games. He gave me all these opportunities to work in different kinds of environments, and from those experiences I've learned so many lessons. He's really my mentor, in that sense, and if it weren't for him taking chances on me and believing in me, I wouldn't be here today. So I have a lot of appreciation and gratitude towards him.

Gamasutra - Sympathy for the dragon drives Kamiya's development of Scalebound

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
نام
محمد
دو تا عکس جدید (؟) از منوی شخصی سازی Thuban (همون اژدهای بازی) :D

76te_00.jpg

mffg_000.jpg

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
نام
Jesus
Hideki Kamiya hopes Scalebound’s depth means you’ll play it more than Okami or Bayonetta

Bayonetta can be seen as a shorter cycle game – you may want to go back and hone your skills a bit more, or you might be so satisfied that you’ve completed it that that can be the end of it,
Same goes for a game like Okami. Now, with Scalebound, because the world is so large, my hope is that [players won’t just] go from beginning to end and that’s it. There are so many [side-quests] that we’re going to be sprinkling throughout this vast world that I hope you’ll go back to dungeons and pick up items that weren’t available to you at that time, and want to clear it in a different way.

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
نام
Farzad
2 تا ویدئوی بسیار کوتاه از بازی اومده که پرواز کردن با اژدها رو نشون میده! دیدن شون خالی از لطف نیست :D

Scalebound

Scalebound

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
نام
Kasra
جزئیات بافت های این اژدها فوق العادس.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
نام
ali
بسیار عالی دوتا خبری که خیلی منتظرش بودم رو فرزاد اورد برامون :D هم بخش اژدها سواری گسترده هم مورده X

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
نام
Farzad
یه ویدئوی گیم پلی (آف اسکرین) هم از بازی اومده که شخص کامیا مشغول بازی هست و توضیحاتی ارائه میده (متاسفانه زیرنویس نداره)
سکشنی که نشون میده همون مرحله گیمزکام هست، منتها با یک سری ویژگی جدید در گیم پلی!

Scalebound Live Gameplay from Xbox One Fanfest 2015

- Drew با دست راستش توانایی شلیک یکسری پروجکتایل بصورت سریع رو داره! این ویژگی از خط جادو/استامینا مصرف میکنه، که البته اتو شارژ هست! (نمیدونم این ویژگی رو قبلا نشون داده بودن یا نه)
- اگر به Thuban ضرباتی وارد کنید این حرکت شما بی جواب نمی مونه و Thuban هم به شما حمله میکنه! این نکته احتمالا تو رابطه و سطح لویالیتی این 2 به هم تاثیر گذاره!
- آیتمی برای رستور کردن Health Bar وجود داره که توسط دست راست Drew جذب میشه!

آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
نام
محمد امین
فکر کنم بازی بیشتر ژاپنی پسند باشه
ایده جالبیه ولی نقص زیاد داره اینکه بخوای یک مسیر طولانی رو بدوی اصلا جالب نیست اونم با یک انیمیشن و یک صدای رد پا! کمبو ها هم یکم نچسب هست

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر