به بازی خیلی امید داشتم تا اینکه E3 رسید و نمایش جدید و... . خیلی خیلی معمولی بود.

خیلی شلوغ و بی سر و ته. یه باس بینهایت بزرگ، چهارتا اژدها، کواپ، باس فایت چند مرحلهای... این بازی مگه قرار نبود RPG باشه؟

خلاصه با یه سری از دوستان صحبت کردیم، نظراتی وجود داشت مثل اینکه «این بازی پتانسیل اینو داره که ضعیفترین ساخته کامیا بشه» و از این حرفها.

خلاصه گذشت تا اینکه چند وقت پیش محسن یه زحمتی کشید و لینکی از مترو داد که با کامیا مصاحبه کرده بودن.
خیلی جالب بود که دقیقا میدونست نمایش E3 زیاد تاثیر گذار نبوده و گفته بود که قصد ما نشون دادن قابلیت کواپ بوده، و اشاره کرده بود که نمایش دادن یه بازی با وسعت زیاد، حقیقتا سخته. بالاخره هر شکلی بود امیدم برگشت.

خیلی جالبه... بعد حرف از هدست شده. گفته اهمیت نمیدم مردم درباره این هدست چی میگن. الان فعلا برنامه داریم یه سری هدست این تیپی درست کنیم و بفروشیم!

در ادامه گفته بود که قبل از ریلیز بایونتتا هم این فیدبکها بود. مثلا در مورد عینکش خیلی نظر منفی وجود داشت. ولی بعد از عرضه خیلیها دوست داشتن یه عینک مثل بایونتتا داشته باشن!

بعد صحبت به بازی کردن میرسه که میگه بازیهای غربی رو بازی نمیکنم. بعد یارو ازش میپرسه نظرت در مورد آخرین ساخته پلاتینیوم گیمز، یعنی استارفاکس چیه؟ میگه بازی نکردم.


نکته جالب اینجاست که گفته بود دوست دارم فورتزا هورایزن 3 رو حتما بازی کنم.

اگر وقت خالی دارید حتما مصاحبه رو کامل بخونید؛ مطمئنا ارزشش رو داره. (تیترش هم خیلی جالبه.

)
Game preview: Scalebound is Skyrim meets Bayonetta