Scalebound

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
zyxi75t5c19cwtg267zy.jpg



jn6vthdbest0088qh07b.png


سازنده: Platinum Games
ناشر: Microsoft Studios
سبک: Action RPG
پلتفرم: Xbox One


vn3q555jv7d66qufnafj.png


در Scalebound، شما با «درو»(Drew)، جوانی تنها همراه می‌شوید که به دنیایی عجیب و خطرناک به نام دراکونیس(Draconis) کشیده می‌شود. در «دراکونیس»، «درو» با اژدهایی به اسم «توبان»، که آخرین بازمانده نسل خود است، اخت می گیرد. این دو باید برای نجات «دراکونیس»، زمین و سایر دنیاهای موازی، جنگیدن به صورت یک تیم را یاد بگیرند.*
http://www.xbox.com/en-US/games/scalebound

5zf40d21bv9q1640e37n.gif

*داستان کامل بازی در صورت انتشار اطلاعات بیشتر اضافه خواهد شد.


 
Last edited by a moderator:
نویسنده Engadget گویا بیش از حد با بازی حال کرده :دی کلا بازخورد نمایش بازی بین سایت ها تا حالا مثبت بوده و اکثرا از بازی خیلی خوششون اومده :دی
At Gamescom, the studio revealed a glimpse of its gameplay and now, after watching an extended demo, I've decided Scalebound is the Xbox exclusive I'm most excited about
For now, it's enough to put the game at the top of my list of "most wanted Xbox One games." Given the roster of exclusives Microsoft is building up at the moment, that's no mean feat
A game about a dude and his dragon is my Xbox One must-have
 
یه سری از اطلاعات دیگه که توی پست بخش اخبار بهش اشاره نشد:

- بازی تریلری پشت درهای بسته داشته.
- توی بازی میشه اندام موجودات بزرگ رو قطع کرد.
- یکی از منابع الهام کامیا بازی Super Hydlide که 1987 برای مگا درایو ریلیز شد، هستش.
- در بازی dungeon وجود داره و مکان هایی هست که اژدهای شما به علت کوچیک بودن محیط نمی تونه همراهیتون بکنه.
- علاوه بر سپر و شمشیر، توی بازی سلاح های دیگه ای هم وجود داره که میشه از hubها خریداری بشه و Weapon Durability هم وجود داره.
- یه تیم 100 نفره به طور تمام وقت داره روی بازی کار می کنه.
اینم برای اون هایی که نگران بودن پلاتینیوم داره همزمان4 تا بازی می سازه، خاطر جمع باشید. :d
- میشه توی 8 بخش اژدها رو شخصی سازی کرد. که ظاهرا یکی از ویژگی هایی که پشت درهای بسته نشون دادن همین بوده و خیلی جذاب بوده. برای مثال میشه المانی که اژدهاتون با اون مبارزه می کنه رو انتخاب کرد... مثلا تغییر آتیش به یخ.
- اگر اژدها به تنهایی دشمن رو شکست بده، الماسی دریافت نمی کنید.
- توی بازی Town, Vilage, هاب های کوچیک و NPC وجود داره. امیدوارم همون طور که داخل بازی Dungeon وجود داره، Side Quest هم ببنیم که بخش جدانشدنی بازی های RPGـه.
- کامیا توی سال های اخیر JRPGهای زیادی بازی نکرده به خاطر همین نمی تونه سطح داستان خودشون رو با اون ها قیاس کنه. ولی تمرکز روی داستان و مخصوصا رابطه ی بین شخصیت ها وجود داره.
- کامیا هیچ وقت بازی های Open World امروزی رو بازی نکرده پس نمی تونه بازی خودش رو OP بدونه. ولی اونو به اندازه ی کافی بزرگ توصیف می کنه.
- همه ی سعی در طراحی AI اژدها برای این بوده که واقعی و زنده به نظر بیاد نه یه بات با رفتار های اسکریپت شده.

________________

ظاهرا کامیا زیاد علاقه نداره که بازی دیگران رو بازی کنه. :d امیدوارم چنتا از غول های این سبک رو بازی کرده باشه/بازی کنه تا بهش کمک بکنه.
مثلا سری Souls که واقعا ایده هاش برای بازی کار آمد به نظر میان... مثل همین بخش Co-op بازی.
اما نکته ی بعدی درباره ی Pulse Energy هستش. اگر HUD بازی رو نگاه کنید دوتا بار می بینید. بالایی Health Bar و پایینی برای Pulse که یه جورایی می تونیم بگیم حکم Stamina/Mana رو داره! :d
هر بار که به اژدها فرمان میدیم یه بخشی از اون کم میشه و دیدید وقتی به Dragon Form سوئیچ کرده بود با تموم شدن Pulse از اون حالت خارج شد.
حالا باید ببینیم Regeneration هست یا اینکه برای بازیابیش باید از آیتم های مخصوص استفاده کنیم.

اما درباره اینکه رفیقمون گفت اگر به بازی JRPG بگیم اشتباهه. ببینید خود کامیا برای قیاس داستان بازیش اون رو خواسته با JRPGها مقایسه کنه. :d
الان دیگه تقریبا داره مفهوم JRPG به عنوان سبک از بین میره و یه جورایی هر RPG توی ژاپن ساخته بشه رو JRPG میگن... برای مثال Dragon Dogma که هر جوری حساب کنیم JRPG نیست ولی خب یه سری ها به DD هم JRPG میگن.
البته وقتی این سبک داره هر روز کوچیک تر میشه و مخصوصا توی غرب و یه بازی مثل FF هم رو به اکشن شدن میاره، طبیعی هم هست. :d
اینم یه نمونه ی دیگه که به اسکیل باند JRPG گفته. ولی خب کلی بخوایم حساب کنیم آره اشتباهه. :d
راستی می تونید اژدهاتون رو هم زره پوش کنید... یه چیز بسازید شبیه Thunderjaw با این فرق که اینجا 550K پولیگان نداریم! :d
 
آخرین ویرایش:
یکی از مشکلات (البته مشکل که نمیشه بهش گفت ولی خب دیگه اصطلاح هست) کنفرانس های مایکروسافت (یا بقیه شرکت های بزرگ) اینه که توی کنفرانس ها به علت زیاد بودن تعداد بازی ها نمیتونن زیاد رو موارد جانبی بازی مانور بدن و فقط باید یه نمایش جمع و جور داشته باشن. مثلا تو کنفرانس Bethesda اومدن نیم ساعت در مورد Fallout 4 صحبت کردن و همه چیز بازی رو نشون دادن، دلیلش هم اینه که تو کل کنفرانس فقط 5 یا 6 تا بازی قرار بود نمایش داده بشه. تو کنفرانسی که بالای 15 تا بازی نشون دادن خب مسلما وقت زیادی به Scalebound یا سایر بازی ها نمیرسه، به همین دلیل باید منتظر موند تا کم کم اطلاعات بازی به بیرون درز پیدا کنه (همین نمایش های مخصوص Media). تا الان که اطلاعاتی که مشخص شده واقعا عالی بوده و اگه ایده هاشون رو بتونن به خوبی به سرانجام برسونن این عنوان میتونه یکی از بهترین بازی های سال 2016 بشه. RPG چیزی هست که X1 واقعا بهش نیاز داره، دو نسل قبل Fable و Jade Empire و KotoR و چند تا RPG خیلی خوب دیگه واسه Xbox منتشر شد، نسل قبل بیشتر RPG ها عناوین ژاپنی پسند بودن ولی به نظر میاد Scalebound بیشتر گیمرهای غربی (!) رو هدف گرفته که خب به شخصه خیلی راضیم از این قضیه :دی خلاصه اینکه امیدوارم مایکروسافت تو زمینه RPG فقط به این بازی متکی نباشه و بازی های دیگه ای تو این سبک در حال ساخت داشته باشه.

- - -ویرایش - - -

دو تا پیش نمایش دیگه :دی یکیش جدیده، اون یکی هم فکر کنم واسه دیروز باشه.
With its breathtaking visuals, worlds-spanning story, and intricate character progression, Scalebound seems set to fill a genre void that the Xbox One has been effectively lacking since launch. It's sadly still a long way off -- set for release at the end of 2016 -- but it's looking like it will be worth the wait
http://www.wired.co.uk/news/archive/2015-08/07/scalebound-could-be-xbox-one-first-great-jrpg
از اعضای تیم داوری VGA و اینا هستن :دی

Scalebound is an RPG, then - and not just another Action RPG, but a contender for quite possibly the most interesting and different big-budget RPG to come out of Japan in a generation
http://www.rpgsite.net/preview/4482...nteresting-big-budget-japanese-rpg-in-a-while
این یکی اینقدری اعتبار داره که نمراتش تو GR ثبت میشه ولی تو متا فعلا ثبت نمیشه :دی
 
یه چیزی که چندجا خوندم (تویتر ژورنالیستها و کامنتهایی که تو فرومها گذاشتن) و یکمی عجیبه اینه که اکثر کسایی که نمایش اختصاصی بازی رو دیدن عقیده دارن که بازی تو نمایش اختصاصی نرم اجرا میشده و افت فریم محسوس نداشته. من فکر میکنم از بیلد جدیدتر بازی نمایش اختصاصی دادن.
معلوم نیست مایکروسافت تا کی میخواد این بد پرزنت کردن بازیها رو ادامه بده، هر چقدرم لاین آپ شلوغی داشته باشن و مدت زمان نمایش کم باشه ولی حداقل اون چیزی رو که نمایش میدن سعی کنن از قسمتهای خوب یا بیلدهای جدیدتر باشه خیلی بهتره، الان توی این چند وقت سر TR و Gears 4 و تا حدودی همین بازی گند زدن به پرزنتیشن بازیها.
 
آخرین ویرایش:
یه چیزی که چندجا خوندم (تویتر ژورنالیستها و کامنتهایی که تو فرومها گذاشتن) و یکمی عجیبه اینه که اکثر کسایی که نمایش اختصاصی بازی رو دیدن عقیده دارن که بازی تو نمایش اختصاصی نرم اجرا میشده و افت فریم محسوس نداشته. من فکر میکنم از بیلد جدیدتر بازی نمایش اختصاصی دادن.
معلوم نیست مایکروسافت تا کی میخواد این بد پرزنت کردن بازیها رو ادامه بده، هر چقدرم لاین آپ شلوغی داشته باشن و مدت زمان نمایش کم باشه ولی حداقل اون چیزی رو که نمایش میدن سعی کنن از قسمتهای خوب یا بیلدهای جدیدتر باشه خیلی بهتره، الان توی این چند وقت سر TR و Gears 4 و تا حدودی همین بازی گند زدن به پرزنتیشن بازیها.
البته مایکرو کلا تو پرزنت کردن از همون اول ضعیف بوده حتی محصولات خیلی خفن و با سودهای میلیارد دلاریشون رو اکثرا توی یه سالن کوچیک و ساده با عده معدود و خیلی عجیب و غریب معرفی میکنن، چند سال پیشم (10-15 سال قبل) توی یه مراسم رسمی با آی بی ام کارمندای مایکروسافت با شلوارک رفته بودن در حالیکه کارمندای آی بی ام همه با کت و شلوار و کروات اومده بودن.
مایکروسافت تو تریلر با کیفیت و بیت ریت بالا هم مشکل دارن ! یعنی خدایی برو سر نمایشهای سونی را مقایسه کن یه بازی معرفی کنن چند ساعت بعدش حداکثر 1 روز بعدش direct feed با بیت ریت اورجینال تحویل ملت میدن بعد سر همون ویدئو طرفدارهای سونی راحت میتونن سر کیفیت بازی هایپ ایجاد کنن بعدش طرفدارهای مایکرو اول با ویدئو های اف اسکرین باید مانور بدند ! چند روز بعدش با منت تمام کیفیت تیوب با بیت ریت افتضاح مانور میدند بعدش شاهکار میکنند 20 روز بعدش کیفیت بالا تحویل میدند یعنی بعد خوابیدن هایپ ! حالا بگذریم که 50 درصد کلا دیگه از کیفیت بالا خبری نمیشه ! مثل عناوین رمدی ! یا مثلا هنوز از forza6 چیزی نیست از اسکیل باند چیزی نیست و ............ چندین سال هست هنوز نمیتونم این قضیه را انالیز کنم ! مایکروسافت چه مرضی داره ؟!
 
من اون گیمپلی 8 دقیقه ای IGN رو تازه دیدم :|

اصلا یه چیز دیگه بود این. طرف خیلی قشنگتر بازی کرد و چنتا کمبو خوشکل زد که متاسفانه دشمنا با همون ضربه اول میمردن (بدون شک بازی رو درجه آسون بود) روشی که برای کشتن اون جیرجیرک درختی!! به کار برد خیلی جالبتر بود و هر دوتا دستشو قطع کرد:bighug: قبلا به اون دو نفری که برای coop حاضر شدن دقت نکرده بودم، نفر اولی یه نیزه داشت و نفر دوم هم یه شمشیر دو برابر خودش که مشخص بود تو سر هر کسی بخوره درجا مرده:d تنوع سلاح ها باید خیلی خوب باشه توی بازی.
با توجه به اطلاعاتی هم که میلاد عزیز زحمتشو کشیده نشون میده عمق گیمپلی بازی خیلی فراتر از این چیزه که ما تا حالا دیدیم. فکر نمیکردم کامیا تا این حد بتونه چیزی متفاوت از کارای قبلیش بسازه.
 
ظاهرا کامیا زیاد علاقه نداره که بازی دیگران رو بازی کنه. :d امیدوارم چنتا از غول های این سبک رو بازی کرده باشه/بازی کنه تا بهش کمک بکنه.
هرچقدر ردپای بازیهای دیگه رو کمتر ببینیم خیلی بهتره! امیدوارم تا اتمام پروژه گیم خاصی بازی نکنه :دی
 
هرچقدر ردپای بازیهای دیگه رو کمتر ببینیم خیلی بهتره! امیدوارم تا اتمام پروژه گیم خاصی بازی نکنه :دی

البته منظور من این نبود که RPGـهای دیگه رو بازی کنه و هر چی دید کپی/پیست کنه توی Scalebound. :d
از اول نسل تا حالا RPGـهایی مثل Dragon Age: Inquisition, The Witcher 3 و Bloodborne اومدن که همه شون هم خدا رو شکر ترکوندن.
کم RPG هم توی راه نداریم... Horizon: Zero Dawn, Dark Soulds III, Deus Ex: MD, Final Fantasy XV و Mass Effect: Andromeda که احتمالا آخر سال بعد با هم هد تو هد میشن.
وضعیت یه جوری شده که بعضی ها میگن به یه Golden Age برای بازی های RPG وارد شدیم! :d
توی این شرایط ساختن یه Role که بتونه خودی نشون بده و اون رسالتش به عنوان اولین انحصاری بزرگ Xbox One رو توی این سبک انجام بده، به نظرم فقط و فقط به تکیه کردن به ایده های یه نفر که از خیلی جهات Scalebound براش یه تجربه ی جدید به حساب میاد، سخته واقعا. :d
کپی کاری که هیچی ولی بازی کردن Open Worldـها و RPGـهای الان حداقل حداقل این تاثیر رو داره که متوجه بشیم که تو چه عالمی سر می کنن و تو چه سطحی هستن... هر چند میشه خیلی از ایده های خوب رو گرفت و به شکل مورد نظر پیداش کرد.
البته اگر کامیا بتونه بدون کمترین شباهت و الگو گرفتن از بازی های دیگه، یه RPG فوق العاده مثل بقیه کارهای اکشنش تحویل بده همه حرف های بالا رو پس می گیرم. :d
مطمئنا تجربه کردن یه چیز متفاوت و یونیک عالی می تونه هر کسی رو راضی کنه. :d
 
Scalebound is still in a pretty early state, but the work that’s been done so far is stunning, and will definitely appeal to JRPG enthusiasts. The world of Draconis is green and luscious, Thuban is huge but beautifully detailed, and the towns that we’re given a glimpse at look to be bustling with life
Scalebound preview | TrustedReviews
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or