یه سری از اطلاعات دیگه که توی پست بخش اخبار بهش اشاره نشد:
- بازی تریلری پشت درهای بسته داشته.
- توی بازی میشه اندام موجودات بزرگ رو قطع کرد.
- یکی از منابع الهام کامیا بازی Super Hydlide که 1987 برای مگا درایو ریلیز شد، هستش.
- در بازی dungeon وجود داره و مکان هایی هست که اژدهای شما به علت کوچیک بودن محیط نمی تونه همراهیتون بکنه.
- علاوه بر سپر و شمشیر، توی بازی سلاح های دیگه ای هم وجود داره که میشه از hubها خریداری بشه و Weapon Durability هم وجود داره.
- یه تیم 100 نفره به طور تمام وقت داره روی بازی کار می کنه.
اینم برای اون هایی که نگران بودن پلاتینیوم داره همزمان4 تا بازی می سازه، خاطر جمع باشید. :d
- میشه توی 8 بخش اژدها رو شخصی سازی کرد. که ظاهرا یکی از ویژگی هایی که پشت درهای بسته نشون دادن همین بوده و خیلی جذاب بوده. برای مثال میشه المانی که اژدهاتون با اون مبارزه می کنه رو انتخاب کرد... مثلا تغییر آتیش به یخ.
- اگر اژدها به تنهایی دشمن رو شکست بده، الماسی دریافت نمی کنید.
- توی بازی Town, Vilage, هاب های کوچیک و NPC وجود داره. امیدوارم همون طور که داخل بازی Dungeon وجود داره، Side Quest هم ببنیم که بخش جدانشدنی بازی های RPGـه.
- کامیا توی سال های اخیر JRPGهای زیادی بازی نکرده به خاطر همین نمی تونه سطح داستان خودشون رو با اون ها قیاس کنه. ولی تمرکز روی داستان و مخصوصا رابطه ی بین شخصیت ها وجود داره.
- کامیا هیچ وقت بازی های Open World امروزی رو بازی نکرده پس نمی تونه بازی خودش رو OP بدونه. ولی اونو به اندازه ی کافی بزرگ توصیف می کنه.
- همه ی سعی در طراحی AI اژدها برای این بوده که واقعی و زنده به نظر بیاد نه یه بات با رفتار های اسکریپت شده.
________________
ظاهرا کامیا زیاد علاقه نداره که بازی دیگران رو بازی کنه. :d امیدوارم چنتا از غول های این سبک رو بازی کرده باشه/بازی کنه تا بهش کمک بکنه.
مثلا سری Souls که واقعا ایده هاش برای بازی کار آمد به نظر میان... مثل همین بخش Co-op بازی.
اما نکته ی بعدی درباره ی Pulse Energy هستش. اگر HUD بازی رو نگاه کنید دوتا بار می بینید. بالایی Health Bar و پایینی برای Pulse که یه جورایی می تونیم بگیم حکم Stamina/Mana رو داره! :d
هر بار که به اژدها فرمان میدیم یه بخشی از اون کم میشه و دیدید وقتی به Dragon Form سوئیچ کرده بود با تموم شدن Pulse از اون حالت خارج شد.
حالا باید ببینیم Regeneration هست یا اینکه برای بازیابیش باید از آیتم های مخصوص استفاده کنیم.
اما درباره اینکه رفیقمون گفت اگر به بازی JRPG بگیم اشتباهه. ببینید خود کامیا برای قیاس داستان بازیش اون رو خواسته با JRPGها مقایسه کنه. :d
الان دیگه تقریبا داره مفهوم JRPG به عنوان سبک از بین میره و یه جورایی هر RPG توی ژاپن ساخته بشه رو JRPG میگن... برای مثال Dragon Dogma که هر جوری حساب کنیم JRPG نیست ولی خب یه سری ها به DD هم JRPG میگن.
البته وقتی این سبک داره هر روز کوچیک تر میشه و مخصوصا توی غرب و یه بازی مثل FF هم رو به اکشن شدن میاره، طبیعی هم هست. :d
اینم یه
نمونه ی دیگه که به اسکیل باند JRPG گفته. ولی خب کلی بخوایم حساب کنیم آره اشتباهه. :d
راستی می تونید اژدهاتون رو هم زره پوش کنید... یه چیز بسازید شبیه Thunderjaw با این فرق که اینجا 550K پولیگان نداریم! :d