Multi Platform S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

سازنده
GSC Game World
تاریخ انتشار
2024
ناشر
GSC Game World
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___vignette.wikia.nocookie.net_stalker_images_d_d0_Stalker2_art_uhd.jpg_revision_latest_s...jpg

Developer GSC Game World
Publisher GSC World Publishing
Genre Sci-Fi/Survival/First Person Shooter
Platforms PC/Xbox X|S
Release Date April 28, 2022
بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار، استودیوی GSC Game World اولین تریلر سینمایی از بازی Stalker 2 را منتشر کرد، این عنوان ادامه‌ی سه‌گانه‌ا‌ی درخشان است که ژانر immersive-sim را با اتمسفر قوی و پویای خود متحول کرد، استودیوی سازنده بازی این قول را داده که همانند سری عناوین قبلی، بازی Stalker 2 ترکیبی بی‌نظیر از شوتر اول‌شخص، ژانر وحشت و immersive-sim را به همراه عناصر سندباکس ارائه کند.

زمزمه‌های برگشت این بازی برای مدت‌ها شنیده می‌شد تا سرانجام در ماه مارچ امسال خبر ساخت این عنوان با انتشار یک تصویر از محیط بازی تایید شد. به گفته‌ی GSC بازی Stalker 2 بزرگترین پروژه‌ای است که تا به حال این استودیو روی آن کار کرده. فضای سرد و تاریک Zone در این تریلر بخوبی نشان داده شده، ناهنجارهای فضا و زمان که با دنیای حقیقی درآمیخته‌اند و شخصیتی که تنها در تونل‌های ویران Zone پرسه می‌زند در دنیایی آخرالزمانی که در خلق آن از شهر پرپیت و حادثه‌ی تلخ چرنوبیل الهام گرفته شده.

Stalker 2 -1


به گفته استودیوی GSC هر بازیکن ماجرایی بی‌نظیر را در این بازی تجربه خواهد کرد و تصمیم‌هایی که شما می‌گیرید نه تنها به عواقبی کوتاه مدت منجر می‌شود بلکه دنیایی را که در آن حضور را دارید تحت تاثیر قرار می‌دهد ی ، شبیه‌سازی دسته‌ها و موجودات در این بازی از طریق هوش مصنوعی A-Life 2.0 انجام می‌شود، یک نسخه‌ی تازه از سیستم A-Life که در سری بازی‌های قبلی از آن استفاده شده است. حوادث و اتفاقاتی بی‌شمار در محیط این بازی در هر لحظه رخ می‌دهد حتی اگر شما شاهد آن نباشید. این بازی توسط موتور Unreal Engine 4 ساخته شده.

تاریخ دقیق انتشار Stalker 2 هنوز مشخص نیست اما این بازی در زمان لانچ اول بصورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌ی شخصی منتشر خواهد شد.

4cpNPr2bVVebwEzb3DmsWn-1200-80-1024x576.jpg

[Trailers]



[Screenshot]

======================

F.A.Q

 
آخرین ویرایش:
با وجود اینکه عاشق سه گانه بودم و به شدت منتظر این نسخه بودم ولی واقعا ناامیدم کرد این بازی.
سیستم فاجعه Stamina که دو قدم می دویدی سریع خسته میشدی.
دشمن ها که تو تاریکی از پشت درخت و بوته هدشاتت میکردن لامصب همه دشمنا یک پا جان ویک بودن خطا نمی رفت گلوله هاشون :D
لوت ها تو بازی که بعضا میرفتی پیدا شون میکردی برعکس بازی های قبلی آیتم خاصی نداشت اکثرا غذا و دارو بود.
فضای بزرگ و وسیع که همش برای یک ماموریت باید بدوی از این سر مپ تا اونور.
من یک مقداری از بازی رو رفتم بعد پاکش کردم تا ببینم نهایت بعد از این همه آپدیت قراره وضع بازی بهتر بشه یا نه. اگر شد شاید دو باره نصبش کنم و تا آخر برم.
 
  • Cool
Reactions: Thundersky
نشنیده میگیرم حرفتو😁.
خود منم نقد دارم به حجم آپدیت ها و بهینه نبودن و پرفورمنس و باگ هاش ولی این بازی و این فرنچایز یک جواهره که به سادگی پیدا نمیشه حالا حالاها. من خودم از ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ تا الان منتظر نسخه جدیدش بودم و الانم وایسادم تمام ایراداتش رفع بشه برم داخل zone و دیگه در نیام😁
منظورم شماره آخره استاکر نه قبلی ها
 
  • Like
Reactions: uriel
منظورم شماره آخره استاکر نه قبلی ها
به لحاظ فنی خیلی پر مشکل و عذاب بوده ولی خود بازیش قطعا عالیه حالا البته باید بازیش کنم ولی رفقا همه به لحاظ استانداردهایی که استالکر به اونا شناخته میشه خیلی راضی بودن.
من نسخه ۵ بیاد دیگه بازیرو تجربه میکنم چون بیش از این نمیتونم براش صبر کنم. امیدوارم بازی مشکلات فنیش به شکل قابل ملاحظه ای رفع شده باشه
 
با وجود اینکه عاشق سه گانه بودم و به شدت منتظر این نسخه بودم ولی واقعا ناامیدم کرد این بازی.
سیستم فاجعه Stamina که دو قدم می دویدی سریع خسته میشدی.
دشمن ها که تو تاریکی از پشت درخت و بوته هدشاتت میکردن لامصب همه دشمنا یک پا جان ویک بودن خطا نمی رفت گلوله هاشون :D
لوت ها تو بازی که بعضا میرفتی پیدا شون میکردی برعکس بازی های قبلی آیتم خاصی نداشت اکثرا غذا و دارو بود.
فضای بزرگ و وسیع که همش برای یک ماموریت باید بدوی از این سر مپ تا اونور.
من یک مقداری از بازی رو رفتم بعد پاکش کردم تا ببینم نهایت بعد از این همه آپدیت قراره وضع بازی بهتر بشه یا نه. اگر شد شاید دو باره نصبش کنم و تا آخر برم.
آخه نسخه های قبلی هم تقریبا همینجوری بوده و اینا امضای بازیه😁. احتمالا کوله پشتیت سنگین شده که استامینا کم میاری. قبلیا اینجوری بود حالا نمیدونم اینم باید قاعدتا به همین شکل باشه.
راجب دشمنا ولی اینو واقعا توی نسخه شادو اف چرنوبیل دقیقا یادمه که روی درجه های سختی بالا سر ما هدف بود توسط دشمنا و قشنگ با دوتا تیر میکشتنت. کلا بازیه سخت و هاردکوری بود زمان خودش و باید با مدیریت جلو میرفتی و سلاح های مناسب استفاده میکردی. Mutant ها هم بعضیاشون ضربات خیلی بدی میزدن که اگر حواست نمیبود راحت دخلت میومد. یادمه snork ها میرسیدن نزدیکت اینقدر چک و لگد میزدن و اینکارو اینقدر تند انجام میدادن که گاهی باید پشت سر هم عمر و بانداژ میزدی تا نمیری.
در کل احساس میکنم اینا dna خود بازی هست.
ولی بخش فنیش خیلی مشکل دار بوده و منی که اینقدر فن بازی هستم به خاطر این مسائل هنوز نرفتم سمتش تا کاملا درست بشه.
 
آخه نسخه های قبلی هم تقریبا همینجوری بوده و اینا امضای بازیه😁. احتمالا کوله پشتیت سنگین شده که استامینا کم میاری. قبلیا اینجوری بود حالا نمیدونم اینم باید قاعدتا به همین شکل باشه.
راجب دشمنا ولی اینو واقعا توی نسخه شادو اف چرنوبیل دقیقا یادمه که روی درجه های سختی بالا سر ما هدف بود توسط دشمنا و قشنگ با دوتا تیر میکشتنت. کلا بازیه سخت و هاردکوری بود زمان خودش و باید با مدیریت جلو میرفتی و سلاح های مناسب استفاده میکردی. Mutant ها هم بعضیاشون ضربات خیلی بدی میزدن که اگر حواست نمیبود راحت دخلت میومد. یادمه snork ها میرسیدن نزدیکت اینقدر چک و لگد میزدن و اینکارو اینقدر تند انجام میدادن که گاهی باید پشت سر هم عمر و بانداژ میزدی تا نمیری.
در کل احساس میکنم اینا dna خود بازی هست.
ولی بخش فنیش خیلی مشکل دار بوده و منی که اینقدر فن بازی هستم به خاطر این مسائل هنوز نرفتم سمتش تا کاملا درست بشه.
این ویدئو رو ببین تا متوجه منظورم بشی.




منم همون بازی های قبلی رو انجام دادم مشکلی نداشتم با سختی بازی.
بحث اینجاست که فضای بازی وسیع تر شده و تو اکثر مناطق بازی اتفاق خاصی نمی افته و فقط داری پیاده روی میکنی .
تو نسخه های قبلی هم اگر کوله پشتی سنگین تر از حد مجاز حمل وزن میشد بله استامینا کم می آوردی ولی تو اون بازی ها فاصله اینقدر زیاد نبود که مجبور باشی اینقدر پیاده روی کنی.
تو این بازی ولی به واسطه تاریک بودن و هوش مصنوعی غیر منطقی که دشمنا از پشت بوته و درخت که نمی تونی راحت ببینیشون قشنگ دقیق بهت شلیک میکنن بدون اینکه خطا بزنن به شدت اعصاب خورد کن هست . مخصوصا شب ها.
 
  • Like
Reactions: Thundersky
سلام.
دوستان جای امنی برای پناه گرفتن و مدیریت لوازم همراه خودمون وجود داره؟
من هر جای بازی میرم و دنبال پناهگاه میگردم فقط یک سری موجود جهش یافته و راه زن وجود داره و حتی اگه مغازه ای برای خرید و فروش باشه هم باید به صورت پنهانی و بدون دیده شدن داخل و خارج بشم. در غیر این صورت به هم دیگه هشدار میدن و گروهی میان دنبالم و موش و گربه بازی شروع میشه.
 
آخرین ویرایش:
سلام.
دوستان جای امنی برای پناه گرفتن و مدیریت لوازم همراه خودمون وجود داره؟
من هر جای بازی میرم و دنبال پناهگاه میگردم فقط یک سری موجود جهش یافته و راه زن وجود داره و حتی اگه مغازه ای برای خرید و فروش باشه هم باید به صورت پنهانی و بدون دیده شدن داخل و خارج بشم. در غیر این صورت به هم دیگه هشدار میدن و گروهی میان دنبالم و موش و گربه بازی شروع میشه.
فقط در زون هایی که به خط داستانی مربوط هست و آبی رنگ روی نقشه مشخصه امن هست سایر نقاط خیر
که این نقاط روی نقشه 4 الی 5 تایی بیشتر نیست و فاصله شون هم از هم زیاده
برای مدیریت ایتم ها خونه های تروکه تو نقشه یا وسط جنگل هم امکانش هست
سایر نقاط یا توسط BANDIT ها یا گشت های دشمن در حال حرکت اشغال شده

الان که نگاه می کنم خودمم نمیدونم واقعا چطور پلی دادم این کابوس رو و تمومش کردم ! :)) :Gunner: :Gunner: :Gunner: :Gunner: B-(
 
فقط در زون هایی که به خط داستانی مربوط هست و آبی رنگ روی نقشه مشخصه امن هست سایر نقاط خیر
که این نقاط روی نقشه 4 الی 5 تایی بیشتر نیست و فاصله شون هم از هم زیاده
برای مدیریت ایتم ها خونه های تروکه تو نقشه یا وسط جنگل هم امکانش هست
سایر نقاط یا توسط BANDIT ها یا گشت های دشمن در حال حرکت اشغال شده

الان که نگاه می کنم خودمم نمیدونم واقعا چطور پلی دادم این کابوس رو و تمومش کردم ! :)) :Gunner: :Gunner: :Gunner: :Gunner: B-(
سلام. ممنون از راهنمایی خوبی که کردی.
واقعا این مورد برای من یک عذاب شده بود و نمیتونستم با خیال راحت هیچ کاری رو انجام بدم.
فقط کسی از دوستان میدونه که چرا داخل بعضی از منطقه های بازی، مغازه ها به رنگ سبز نشون داده میشن؟ این یعنی اینکه با با اون مناطق مشکلی نداریم و دوست هستیم؟
و اینکه برای ارتقاء یک سری از لوازم که شکل ابزار آبی رنگ بالای اون ها سمت چپ هست باید چیکار کرد؟ چون من پیش بهترین مهندس بازی هم رفتم ولی نمیتونه کاری کنه.
 
آخرین ویرایش:
فقط در زون هایی که به خط داستانی مربوط هست و آبی رنگ روی نقشه مشخصه امن هست سایر نقاط خیر
که این نقاط روی نقشه 4 الی 5 تایی بیشتر نیست و فاصله شون هم از هم زیاده
برای مدیریت ایتم ها خونه های تروکه تو نقشه یا وسط جنگل هم امکانش هست
سایر نقاط یا توسط BANDIT ها یا گشت های دشمن در حال حرکت اشغال شده

الان که نگاه می کنم خودمم نمیدونم واقعا چطور پلی دادم این کابوس رو و تمومش کردم ! :)) :Gunner: :Gunner: :Gunner: :Gunner: B-(
بد سمیه این بازی

رسما خود آزاری هست
 
  • Smile
Reactions: Annunaki ™
خیلیم خوبه اصن شاهکار به تمام معناس هیچ انتقادی هم وارد نی:D
ولی با اینکه خیلی باش حال کردم و حسابی معتادش شده بودم بعضی وقتا بشدت عصبی و کلافم میکرد مخصوصا اون اوایل انتشار رو سری اس که خیلی افت فریم و باگ داشت ولی با همه اینا واقعا لذتشو بردم
چیزی که خیلی رو مخم بود پیاده رفتنش بود بابا حداقل یه ماشین پوکیده میزاشتین واسه تعمیر کردنش دنبال متریال و بنزین ... اینا می‌رفتیم یا مثلاً یهو دشمن با ماشین بمون حمله می‌کرد هیجان و لذت بازی خیلی بالا می‌رفت
 
من بازی رو چندسال قبل پیش خرید کردم(قیمتش تو ریجن آرژانتین خیلی ارزون بود، چندوقت بعدش چندبرابر شد)

اما هنوز بازی نکردمش.
با شرایطی که از بازی دیدم به خودم گفتم تا ورژن 2.0 رو نگیره دست بهش نزنم.
هرچندوقت ویژگیهای آپدیت های جدید رو هم که میبینم بیشتر قانع میشم که کار درستی رو انجام دادم.
تو همین آپدیت 1.6 اینقدر تغییرات ریز و درشت خوبی داره که اگه قبلا بازی کرده بودم واقعا دلم میسوخت که چرا با اون شرایط تمومش کردم؟!
 
یک سری چنل تو یوتیوب هستن که پشت سر هم ویدئو های استالکرش برای من ریکومند میشه.
انصافا هم عالیه بماند که با کلی ماد که تو بازی ریختن آدم رو وسوسه میکنه بره بشینه پاش.
حقیقتا میخوام دوباره 100 گیگ رو دانلود کنم :D این ماد ها و آپدیت آخری 1.6 خیلی بازی و بهتر کرده ولی فکر میکنم هنوز جا داره چند تا آپدیت دیگه بیاد تا بازی بهینه تر بشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or