Xbox S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

سازنده
GSC Game World
تاریخ انتشار
2023
ناشر
GSC Game World
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___vignette.wikia.nocookie.net_stalker_images_d_d0_Stalker2_art_uhd.jpg_revision_latest_s...jpg

Developer GSC Game World
Publisher GSC World Publishing
Genre Sci-Fi/Survival/First Person Shooter
Platforms PC/Xbox X|S
Release Date April 28, 2022
بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار، استودیوی GSC Game World اولین تریلر سینمایی از بازی Stalker 2 را منتشر کرد، این عنوان ادامه‌ی سه‌گانه‌ا‌ی درخشان است که ژانر immersive-sim را با اتمسفر قوی و پویای خود متحول کرد، استودیوی سازنده بازی این قول را داده که همانند سری عناوین قبلی، بازی Stalker 2 ترکیبی بی‌نظیر از شوتر اول‌شخص، ژانر وحشت و immersive-sim را به همراه عناصر سندباکس ارائه کند.

زمزمه‌های برگشت این بازی برای مدت‌ها شنیده می‌شد تا سرانجام در ماه مارچ امسال خبر ساخت این عنوان با انتشار یک تصویر از محیط بازی تایید شد. به گفته‌ی GSC بازی Stalker 2 بزرگترین پروژه‌ای است که تا به حال این استودیو روی آن کار کرده. فضای سرد و تاریک Zone در این تریلر بخوبی نشان داده شده، ناهنجارهای فضا و زمان که با دنیای حقیقی درآمیخته‌اند و شخصیتی که تنها در تونل‌های ویران Zone پرسه می‌زند در دنیایی آخرالزمانی که در خلق آن از شهر پرپیت و حادثه‌ی تلخ چرنوبیل الهام گرفته شده.

Stalker 2 -1


به گفته استودیوی GSC هر بازیکن ماجرایی بی‌نظیر را در این بازی تجربه خواهد کرد و تصمیم‌هایی که شما می‌گیرید نه تنها به عواقبی کوتاه مدت منجر می‌شود بلکه دنیایی را که در آن حضور را دارید تحت تاثیر قرار می‌دهد ی ، شبیه‌سازی دسته‌ها و موجودات در این بازی از طریق هوش مصنوعی A-Life 2.0 انجام می‌شود، یک نسخه‌ی تازه از سیستم A-Life که در سری بازی‌های قبلی از آن استفاده شده است. حوادث و اتفاقاتی بی‌شمار در محیط این بازی در هر لحظه رخ می‌دهد حتی اگر شما شاهد آن نباشید. این بازی توسط موتور Unreal Engine 4 ساخته شده.

تاریخ دقیق انتشار Stalker 2 هنوز مشخص نیست اما این بازی در زمان لانچ اول بصورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌ی شخصی منتشر خواهد شد.

4cpNPr2bVVebwEzb3DmsWn-1200-80-1024x576.jpg

[Trailers]



[Screenshot]

======================

F.A.Q

 
آخرین ویرایش:
من عاشق سبک های بلوک شرق اروپا هستم . اتمسفرهای سنگین و تم آخر زمانی . امیدوارم این بازی درخور اواخر نسل هشت و نسل نه از نظر گرافیکی باشه و اگه جهان باز هم هست مثل مترو سه سبکش باشه نه مثل فال اوت . کسل کننده نشه و مدت گیم پلی معقول باشه ۱۰۰ درصد روز اول تهیه اش می کنم اگرم خطی باشه که فبها...
کاملا هم سلیقه ایم. استالکر و مترو بهترین اتمسفر ها رو داشتن در خیلی از بازی های غربی نمیشه چنین اتمسفر هایی رو جست شنا ببنید اتمسفر ویچر 3 در مقایسه با نقش افرینی های دیگه.
 
البته از نظر من بازم نمیشه سری مترو رو با استالکر مقایسه کرد ، استالکر سایه چرنوبیل در زمان خودش و در نوع خودش واقعا انقلاب بود و حقیقتا من ذیگه هیچ عنوانی رو با همچین ستینگ و اتمسفر و گیم پلی ای تجربه نکردم. یه عنوان sci fi با اتمسفر به شدت سنگین و گیم پلی محور ، شاهکاری بود واقعا.
سری مترو رو خیلی دوست دارم و جزو تاپ ها هست ولی من خودم شخصا نمیتونم مقایسش کنم با استالکر، توی یه لیگ نیستن :D.
منم موافقم با دوستانی که استودیوهای اروپای شرقی رو خاص میدونن، خیلی خیلی خاص و جذابن بازیاشون. سری ویچر هنوزم بهترین بازیه که بازی کردم، و همینطور استودیوهای اوکراینی و کلا شرق اروپا.
 
چقدر با نسخه clear sky و حتی سایه چرنوبیل زندگی کردم
و چیزی که بیشتر از هر چیزی تو ذهنم مونده اون اتمسفرشه
و دشمنایی که انقدر تو پرتاب نارنجک دقیق و رو مخ بودن که مینداختن دقیقا جایی که هستی :D
 
  • Like
Reactions: kamyy
البته از نظر من بازم نمیشه سری مترو رو با استالکر مقایسه کرد ، استالکر سایه چرنوبیل در زمان خودش و در نوع خودش واقعا انقلاب بود و حقیقتا من ذیگه هیچ عنوانی رو با همچین ستینگ و اتمسفر و گیم پلی ای تجربه نکردم. یه عنوان sci fi با اتمسفر به شدت سنگین و گیم پلی محور ، شاهکاری بود واقعا.
سری مترو رو خیلی دوست دارم و جزو تاپ ها هست ولی من خودم شخصا نمیتونم مقایسش کنم با استالکر، توی یه لیگ نیستن :D.
منم موافقم با دوستانی که استودیوهای اروپای شرقی رو خاص میدونن، خیلی خیلی خاص و جذابن بازیاشون. سری ویچر هنوزم بهترین بازیه که بازی کردم، و همینطور استودیوهای اوکراینی و کلا شرق اروپا.
پرچم دارشون استودیو های لهستانی هستند . بازی Blair witch ساخته استدیو لهستانی هست . اتمسفر خفنی داره با گرافیک عالی
 
  • Like
Reactions: uriel
توی یه جمله بگم
توی این بیست و اندی سال بازیهای زیادی رو انجام دادم اما اگر بخوام 3 تا از بهترین بازیهای عمرم رو بگم اولیش سری استالکر هست.

شاید خنده دار باشه واسه یه سری اما استالکر بازی تنها بازی ای بود که حس می کردم شخصیت بازی خودم هستم!!! این حس توی هیچ بازی دیگه ای تکرار نشد...هیچ بازی دیگه ای...نه فال اوت 3 نه...
شاید بگید خب این حس توی همه بازیهای اول شخص هست اما تا بازی رو تجربه نکنید متوجه حرفم نمی شید...واقعا اتمسفر این بازی یه چیز عجیبی بود...واقعا عجیب...از همون ثانیه ی اول که بدون نام و نشون پا توی زون می ذارید این حس به شما القا میشه...چه توی ماموریتی مبارزه بکنید و چه فقط توی زون بگردید...فرقی هم نمیکنه مبارزه چقدر سخت باشه چه زمانی که با یه بندیت مبارزه می کردید چه یه مونولیت کلاس اکسپرت.

این بازی پر از خاطره بود برام...

توی نسخه اول یه فکشن بود بنام فریدوم (از روی لباس سبز میشناختیشون) من ازشون خوشم اومد و باشون دوست شدم حتی براشون رهبر گروه دیگه رو ترور کردم! و نتیجه این شد که با معروفترین و بزرگترین فکشن بازی یعنی میلیتری دشمن شدم! برای ادامه بازی باید از یه شهرک مانندی میگذشتی که مقر میلیتری بود (شهرکی که دور وبرش پر سگ وحشی بود و دم هر ورودی و خروجی اون چندین سرباز بودن) و اونا هم تورو میشناختن...دیگه هیچی نمیگم...:|:|:|...متاسفانه سیو قبل از دشمنی با اونها رو اور رایت کرده بودم و راهی نداشتم و تقریبا نزدیک یک ماه نا امید شده بودم بازی رو ول کرده بودم و به ذهنم هم نمیرسید راه و مسیر دیگه ای که بشد اونجا رو دور زد!!!

بالای 99 درصد این بازی شما تنها هستید و از این جور خاطرات براتون پیش میاد..

اما همون 1 درصد و اندک زمانهایی که بصورت گروهی مبارزه می کنید جزء لحظات فراموش نشدنی شما می شدن بخوام مثال بزنم مواردی که برحسب ضرورت اون مرحله ماموریت فرد یا افرادی از یه فکشن در کنارتونن...البته از این مراحل زیاد بودن توی نسخه ی اول اگه عضو یکی از فکشنهای بازی می شدید مبارزات گروهی رو هم تجربه می کردید...توی نسخه دوم که عملا عضو یه فکشن بودید و لحظاتی مثل مبارزه سخت رو پل متحرک و و شهر بعد از پل نسخه دوم...و یا مثلا توی نسخه ی سوم بود که وقتی میخواستید وارد پریپیات بشید باید یه تیمی رو تشکیل میدادین و اعضاش رو یکی یکی پیدا می کردین و راضیشون می کردین تا با هم به پریپیات برید که می بایستی از راه زیر زمین باید یه مسیری فوق العاده خطرناک رو طی می کردید و اگه خوش شانس می بودید میتونستید اونها رو زنده به مقصد برسونید...
 
آخرین ویرایش:
مقایسه مترو با استالکر مضحک هستش ... مخصوصا وقتی دوستان میگن امیدوارم در حد مترو باشه
استالکر بنیانگزار و سبک بود و نمونش دیده نشده بود تا قبل از اون ... مترو با اینکه بازی خوبیه ولی در اون حد نیست که قابل مقایسه باشه با استالکر

مثل اینه که 10 سال دیگه یه سری جدید الدر اسکرول میاد (خودتون رو گول نزنید 10 سال حداقلشه!) کسی که تا حالا بازی نکرده بگه امیدوارم در حد فلان بازی rpg روز باشه
 
https___vignette-wikia-nocookie-net_stalker_images_d_d0_stalker2_art_uhd-jpg_revision_latest_s-jpg.144305


Developer GSC Game World
Publisher GSC World Publishing
Genre Sci-Fi/Survival/First Person Shooter
Platforms PC/Xbox X|S
Release Date April 28, 2022
بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار، استودیوی GSC Game World اولین تریلر سینمایی از بازی Stalker 2 را منتشر کرد، این عنوان ادامه‌ی سه‌گانه‌ا‌ی درخشان است که ژانر immersive-sim را با اتمسفر قوی و پویای خود متحول کرد، استودیوی سازنده بازی این قول را داده که همانند سری عناوین قبلی، بازی Stalker 2 ترکیبی بی‌نظیر از شوتر اول‌شخص، ژانر وحشت و immersive-sim را به همراه عناصر سندباکس ارائه کند.

زمزمه‌های برگشت این بازی برای مدت‌ها شنیده می‌شد تا سرانجام در ماه مارچ امسال خبر ساخت این عنوان با انتشار یک تصویر از محیط بازی تایید شد. به گفته‌ی GSC بازی Stalker 2 بزرگترین پروژه‌ای است که تا به حال این استودیو روی آن کار کرده. فضای سرد و تاریک Zone در این تریلر بخوبی نشان داده شده، ناهنجارهای فضا و زمان که با دنیای حقیقی درآمیخته‌اند و شخصیتی که تنها در تونل‌های ویران Zone پرسه می‌زند در دنیایی آخرالزمانی که در خلق آن از شهر پرپیت و حادثه‌ی تلخ چرنوبیل الهام گرفته شده.

Stalker 2 -1


به گفته استودیوی GSC هر بازیکن ماجرایی بی‌نظیر را در این بازی تجربه خواهد کرد و تصمیم‌هایی که شما می‌گیرید نه تنها به عواقبی کوتاه مدت منجر می‌شود بلکه دنیایی را که در آن حضور را دارید تحت تاثیر قرار می‌دهد ی ، شبیه‌سازی دسته‌ها و موجودات در این بازی از طریق هوش مصنوعی A-Life 2.0 انجام می‌شود، یک نسخه‌ی تازه از سیستم A-Life که در سری بازی‌های قبلی از آن استفاده شده است. حوادث و اتفاقاتی بی‌شمار در محیط این بازی در هر لحظه رخ می‌دهد حتی اگر شما شاهد آن نباشید. این بازی توسط موتور Unreal Engine 4 ساخته شده.

تاریخ دقیق انتشار Stalker 2 هنوز مشخص نیست اما این بازی در زمان لانچ اول بصورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌ی شخصی منتشر خواهد شد.

4cpNPr2bVVebwEzb3DmsWn-1200-80-1024x576.jpg

[Trailers]



[Screenshot]


======================

F.A.Q

https___pbs-twimg-com_media_edojm37xoaedigj_format-jpg-name-4096x4096_1-jpg.156774
 
آخرین ویرایش:
تلگرام ولی کانالای معتبر
فیکه احتمال زیاد. نه سایت رسمی بازی خبریه و نه شبکه های اجتماعی و سابردیت بازی. مگه اینکه لیک باشه خب بازم تو هیچ جایی حتی ردیت همچین عکسی نیست.تریلر این گیمی که نشون دادن خیلی بهتر از این عکسه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: saeed_sg

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or