Xbox Ryse: Son of Rome

درود

f4ff2bfd9618e34c1.png


در سایت کرایتک شمارش معکوس نمایش بازی Ryse که انحصاری XBOX ONE نشان داده شروع شده است.
از ویژگی های این بازی پشتیبانی از کینک در کنار کنترولر است.
زمان نمایش 10 ژوئن ... (در کنفراس خبری مایکروسافت).

Developer: Crytek Frankfurt

Publisher: Microsoft Studios

Platforms:
1a1dbad3cb9f630b1.png
Only


Gener: Hack and slash, action-adventure

Modes: Single-player, Multiplayer

Release dates: November 22, 2013
 
آخرین ویرایش:
Ryse: Son of Rome looks beautiful and feels slick. It may just be one of the Xbox One's killer apps
Anyone who has ever played God of War will feel right at home
there were several mini-boss enemies
اینم واسه اون بنده خداهایی که از قسمت کمبت بازی مینالیدن:d

strong points of the game: its combat and its visuals
 
تا حالا Tech presentation ـهایی که از بازیا دیدم:
تعداد پالی گون به کار رفته تو کاراکترها تو حالت LOD 0 یعنی نزدیک ترین حالت به دوربین:
Ryse
150,000

Witcher 3
40,000

Killzone SF
40,000
تعداد پالی گون ها به 85 هزار تا کاهش پیدا کرد.
Xbox One’s power enables the studio to use the same exact character models from the video cutscenes during gameplay. The model for Ryse hero Marius includes 85,000 triangle polygons and 770 joints for life-like articulation. Many of those joints are in Marius’s face.

Crytek boss talks about closing the gap between cinema and game with Ryse on Xbox One | GamesBeat
 
تعداد پالی گون ها به 85 هزار تا کاهش پیدا کرد.


Crytek boss talks about closing the gap between cinema and game with Ryse on Xbox One | GamesBeat

تقریبا نصف شده. یا کنسول Downgrade شده (که بعیده از از کنفرانس 1 ماه و نیم پیش Auto Desk تا الآن) یا مورد دقیق تر فکر کنم به خاطر درایور ها و کیت ها بوده باشه که نتونستن از دستگاه استفاده کنن و به خاطر فریم آورده باشن پایین
 
تقریبا نصف شده. یا کنسول Downgrade شده (که بعیده از از کنفرانس 1 ماه و نیم پیش Auto Desk تا الآن) یا مورد دقیق تر فکر کنم به خاطر درایور ها و کیت ها بوده باشه که نتونستن از دستگاه استفاده کنن و به خاطر فریم آورده باشن پایین

یا اینکه سازنده ها حرفای سونی و مایکروسافت رو درباره قدرت کنسولای نسل بعد باور کرده بودن الان دیدن نه اینجور نیست :دی هم از ریزولوشن زدن هم از پالیگان :|.
 
یا اینکه سازنده ها حرفای سونی و مایکروسافت رو درباره قدرت کنسولای نسل بعد باور کرده بودن الان دیدن نه اینجور نیست :دی هم از ریزولوشن زدن هم از پالیگان :|.

مگه به حرفه ؟! :d
از اول ساخت با توجه به انحصاری بودن تمام Build های کنسول دستشون بوده. باید میدونستن چه خبره. واقعا انقدر نمیخوره Crytek شیرین عقل باشه که بیاد یه چیزی بسازه بعد همه رو نصف کنه !
 
من احتمال میدم تعداد پالیگن ها بدون هلمت و شمشیر و زره این باشه طبیعی هم هست مثلا نسل قبل مستر چیف بدون اسلحه 24534 بود با یکی از اسلحه ها 55939

55841710068208668650.jpg


34271394799177953797.jpg
 
مگه به حرفه ؟! :d
از اول ساخت با توجه به انحصاری بودن تمام Build های کنسول دستشون بوده. باید میدونستن چه خبره. واقعا انقدر نمیخوره Crytek شیرین عقل باشه که بیاد یه چیزی بسازه بعد همه رو نصف کنه !

باو دارم یه چرتی میگم جدی نگیر :دی
ولی خیلی بده همینجور داره کم میشه,چند وقت دیگه یوبی میگن اون تریلر آیشا واچ داگز نسخه نسل بعد بوده :|
 
من الان نگاه کردم بازم این 85.000 تا واسه یه بازی لانچ خیلیه گویا :دی این نسل بیشترین تعداد فکر کنم 15.000 تا بوده، Witcher 3 هم که 40.000 تا هست. اون 150.000 تا گویا خالی بندی بوده :دی
 
من الان نگاه کردم بازم این 85.000 تا واسه یه بازی لانچ خیلیه گویا :دی این نسل بیشترین تعداد فکر کنم 15.000 تا بوده، Witcher 3 هم که 40.000 تا هست. اون 150.000 تا گویا خالی بندی بوده :دی
آره برای شروع نسل خیلیه.یعنی اگر از همون اول میومدند میگفتند تعداد پالی گون ها 85 هزار تاست کسی عمرا بهش بر میخورد.

بیشترین تعداد پالی گون رو این نسل اگر اشتباه نکنم کارکتر NG3 داشت.چیزی حول و حوش 100 هزار تا بود فکر کنم:دی
در کل همه چیز پالی گون نیست.مثلا کریتوس تو GOW3 چیزی دور و ور 30 هزار تا پالی گون داشت که از نظر بصری کاملا بهتر از کارکتر NG3 با 100 هزار پالی گون بود:دی
 
من الان نگاه کردم بازم این 85.000 تا واسه یه بازی لانچ خیلیه گویا :biggrin1: این نسل بیشترین تعداد فکر کنم 15.000 تا بوده، Witcher 3 هم که 40.000 تا هست. اون 150.000 تا گویا خالی بندی بوده :biggrin1:

این نسل بیشترین پالیگن که تاحالا شمردن 106 هزارتا برای یکی از کاراکترهای بازی DOA بود که بازیه فایت هست ، البته فقط با یکی از لباسهاش ، سایت Beyond3d یه فروم داره تعداد پالیگون کاراکترهای بازیهارو از روی مدل in game ـشون استخراج میکنن.

61822623599409665996.jpg


54732220055186387895.jpg


بیشترین تعداد پالیگون توی یه بازی غیر فایت رو هم مستر چیف تو Halo 4 با یکی از اسلحه هاش داره که In game (نه داخل کات سین یا منو) تعداد 55939 تا پالیگن داره.

اون تعداد 150 هزار هم احتمالا بالاترین تعدا پالیگن ماریوس با زره و کلاه خود و شمشیر روی LOD 0 هست و بدون اون لباس میتونه پالیگن ها کمتر باشه ...
85000 احتمالا متوسط تعداد پالیگنها روی LOD های محتلف یا لباسهای مختلفش هست.

- - -ویرایش - - -

با همه این حرفا تعداد پالیگن کاراکترها به تنهایی مهم نیست تکنیکهای نور پردازی تکسچرها و کیفیت شیدر ها و ... تاثیر خیلی زیادی دارن تکنیکهایی وجود داره که یه کاراکتر رو با 1 میلیون پالیگن رندر میکنن بعد از روی اون کاراکتر 1 میلیون پالیگونی تکسچر درست میکنن و همون تکسچرها رو روی یه کاراکتر 30 هزار پالیگونی الصاق میکنن و نتیجه کاملا شبیه به همون کاراکتر 1 میلیون پالیگونی هست به شرطی که از نرمال مپ برای تکسچر زنی استفاده بشه یعنی تکسچرهایی که دو بعدی هستن نسبت به تغییر جهت نور محیط واکنش نشون بدن (البته به صورت fake) و اینطوری نقاط برجسته و یا فرو رفتگیهای روشون دقیقا مثل یه مدل با پالیگن بالا طبیعی به نظر میرسه.مثلا:

800px-Normal_map_example.png


سمت چپی 4 میلیون پالیگن داره از روی مدل 4 میلیونی تکسچر درست کردن و اون تکسچر رو روی یک مدل 500 پالیگونی با تکنیک نرم مپ الصاق کردن.

14668091482929630439.jpg
 
والا من به شخصه ترجیح میدادم رزولوشن میشد 720، پلیگان ها رو هم همون 30-40 هزارتا میذاشتن، اما جاش میومدن یه 400 تا کارکتر میذاشتن واسه یه جنگ :d
نسبت به همچین چیزی خیلی بیشتر علاقه دارم تا تعداد پلیگان های مدل که واقعا بیشتر از همون 40 هزار تا وسط یه بازی قابل تشخصی نیست ! الآن به نظرم حتی این 80k هم اضافس ! اصلا توجه نمیشه وسط بازی. کم میکردن و بازی رو شلوغ میکردن خیلی بهتر بود
 
والا من به شخصه ترجیح میدادم رزولوشن میشد 720، پلیگان ها رو هم همون 30-40 هزارتا میذاشتن، اما جاش میومدن یه 400 تا کارکتر میذاشتن واسه یه جنگ :d
نسبت به همچین چیزی خیلی بیشتر علاقه دارم تا تعداد پلیگان های مدل که واقعا بیشتر از همون 40 هزار تا وسط یه بازی قابل تشخصی نیست ! الآن به نظرم حتی این 80k هم اضافس ! اصلا توجه نمیشه وسط بازی. کم میکردن و بازی رو شلوغ میکردن خیلی بهتر بود
نمایش E3 بازی 150k بوده و قابل بازی (یعنی بحث افت فریم این چیزا نبوده) ولی خوب با تغییر فاصله دوربین پلیگون ها هم کم زیاد میشده ، تو کات سین و ingame هم متفاوت بوده ولی الان مثل اینکه رو 85k ثابت هست و تغییر نمیکنه + اینکه بجاش شیدرهای خیلی بهتری استفاده کردن تو همون عکس بالا که گذاشتم این موارد مشخصه :

25641259207752461720.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or