من دوباره با دقت ازمایش انجام دادم و نتیجه درست بوده
بازدهی بستگی به محیط از 10 درصد تا بیش از 50 درصد افزایش فریم بوده
حتی در بعضی محیط های تا نزدیک به دو برابر فریم بازی افزایش پیدا کرده
در دو تصویر بدون هیچ تغییری در تنظیمات بازی و سیستم فقط با خاموش و روشن کردن SMT این تفاوت به وجود امد
یکی 22.5 درصد افزایش فریم و دیگری 59 درصد افزایش فریم بود
در بازی The last of us هم در این صحنه سنگین 38 درصد است
و نکته جالب دیگر این هست حتی بازی مثل The last of us با اینکه فریم پایین 30 هست ولی خیلی روانه
بازی های دیگر هم همینطور و به طور محسوسی خیلی سریع و روان تر هستند
و هیچ کاهش فریمی در هیچ بازی وجود نداشت و در تمام بازی ها و محیط ها افزایش فریم وجود دارد