پاسخ تمام سوالات شما برمیگرده به یک چیز اون هم انجین بازی هست.
موتور Proprietary Engine انجینی که استودیو Team-Ninja با همین انجین Nioh 2 و وولانگ رو ساخته. بازیهایی مثل Sekiro هم با این انجین ساخته شده . سقف این انجین همینی هست که شما در Ronin میبینید.
اینکه چرا به انجین جدید سوییچ نکردند سه تا علت داره :
۱. بازی Ronin طبق آخرین اخبار حدود هفت سال هست که در دست توسعه هست و از ابتدا چون رو این انجین ساخت بازیو شروع کردند دیگه امکان تغییر انجین نبوده بطور خلاصه این آخرین زور این انجین هست.
۲.بطور کل برای استودیوهای بخصوص قدیمی که سالها با یک انجین نامرسوم کار کردند و نیروهاشون آموزش کار با انجین جدید ندیدند و همچنین
هزینه های سرسام آور اپگرید انجین ،همگی دلایلی هست که از نظر گرافیک فنی بازیشون قوی نیست.
این اتفاق برای بتسدا هم افتاده (استارفیلد) برای استودیو سازنده سری بازی مثل زلدا botw هم افتاده و تیم نینجا و حتی فرام سافتور هم مستثنا نیستند اینها هرگز گرافیک فنی بالایی نداشتند.
View attachment 329778
۳. کلا زیاد از dev ژاپنی ساز انتظار ساخت بازیهای گرافیکی بسیار بالا نمیشه داشت مگر اینکه یک استودیو غربی و با انجین منحصر به خودش بیاد بهشون کمک کنه مثل کیس کوجیما پروداکشنز و دث استردینگ ۱و ۲ که گوریلا پشتیبانی فنی و انجین بازی رو برعهده داره یا اینکه اون سازنده ژاپنی بازیشون تو انجین های مطرح و مرسوم مثل انریل انجین باشه.