PlayStation Rise of the Ronin

1.jpg
بازی جدید تیم نینجا به صورت انحصاری برای PS5 State of Play معرفی شد.
--------------------------------------------
سازنده: Team Ninja
ناشر: PlayStation Studios
تاریخ عرضه: 22 مارس 2024 (دوم فروردین 1403)
پلتفرم: PS5
--------------------​
اطلاعات
  • حوادث بازی در ژاپن و در دوران ادو (1867-1603) اتفاق میافتد.​
  • شما در نقش یک رونین بازی میکنید، جنگجویی که به هیچ کس وفاداری ندارد و خود تصمیم میگیرد.​
  • سلاحهای سرد و گرم، از کاتانا تا Revolver و Musket در دسترس پلیر میباشد.​
  • سبک بازی Open Word Action-RPG عنوان شده.​
تریلرها
-------------
 
آخرین ویرایش:
ویدئو گیم یک محصول تعاملی هست. کتاب یا فیلم نیست خب بگیم داستان خوبه، پس بقیه موارد رو میتونیم نادیده بگیریم. کمااینکه در فیلم هایی که جلوه های ویژه خوبی هم ندارن به فیلم ضربه میزنه. اینجا هم همینه، هرچقدر داستان خوب باشه اما گیم پلی و گرافیک ضعیف، همونقدر هم به داستان و تجربه ضربه میزنه. این استدلال هم که " همینی که هست" واقعا تعجب آوره. یا مثلا این استودیو کلا روی گرافیک مایه نمیذاره و ...
اگر بنابراین بود خب ما همون دوران 360 میموندیم و تا ابد ساپورت میشد، چرا نسل عوض شد اصلا، حالا جدایی از اینها هر استودیی هرچقدر توانایی داره همونقدر هم باید هزینه بگیره. نمیتونید بازی خوب بسازید پس 70 دلار نباید باشه، 50-40 دلار. نمیدونم این قیمت قانونی یا چیزی هست اما اگر متغیر بود به نظر بهتر میشد.
 
آقا این چه استدلالیه؟
کسی نمیگه گیم پلی بازیهای اینها موردی داره و بازی بدیه.
بحث اینه که چرا این استودیو تو سال 2024 که استودیوهای ایندی حتی خروجی بهتری تو مواردی مثل گرافیک ، صداگذاری ، آرت استایل و... تحویل میدن ، این استودیو تو این بخشها اینقدر ضعف داره.

یه وقتی شما خروجی گرافیکی بالایی تحویل نمیدی ، از اونطرف اینقدر آرت استایل خفن و حماسی ، صداگذاریهای فوق العاده ، طراحی مراحل خیلی خوب ، داستان عمیق و... تحویل میدی که پلیر جرات نمیکنه که بگه بالای چشمت فلانه.
نمیگم فرام سافتور ، همین استودیوهای کوچیک و متوسطی که 6-5 ماه اخیر سولزبورن های مهم دادن.

ولی بازیهای تیم نینجا تو اونجاها هم ضعف دارن و نمیتونن بار بخش گرافیکی رو به دوش بکشن ، برای همین گرافیک و... باز بیشتر به چشم میاد.
البته اون تریلر آخریه واقعا میشه گفت از لحاظ گرافیکی واقعا بهتر از wo long بود ولی هنوز در حد بازیهای اوایل نسل هشته ، بعضا تو مواردی حتی نسل 7.
اینکه بیایم به پلیرهایی که ایراد میگیرن بگیم شما نمیدونین و علاقه ندارین پس نظراتتون مهم نیست به نظرم بی انصافیه.

الان اگه استودیو بیاد تو بازی بعدی خروجی گرافیکی خیلی بهتری ارائه بده اتقاق بدی میتونه باشه؟
خب این بروز کردن های انجین از درخواستهای پلیرها به دست میاد ، تو سطح نت ، انجمن ها ، یوتوب و نظرات منتقدها.

همین چند وقت پیش ما استارفیلد رو داشتیم که منتشر شد ، منم طرفدار پر و پا قرص بازیهای بتسدام.
ولی حقیقتی که هست اینه که آقا اونها هم انجینشون فسیله.
با همه آپدیتها تو خیلی از موارد ضعف بازیهای 20 سال پیششون رو هم میشه تو بازی جدیدشون پیدا کرد.
اما نمیشه که چون طرفدارشم بیام بگم نه آقا بازیهای اینها همینه که هست ، اصلا برای همینه که اینقدر فروش داره.

حداقل من یکی از عهد بوق دارم بازیهای اینها رو بازی میکنم ، تو دوران مدرنشون هم واقعا با Nioh حال کردم
ولی اینها کمتر یا بیشتر تو همون سال 2017 درجا زدن و اصلا نمیخوان روی موارد ضعفی که دارن سرمایه گذاری کنن.

اینها رو هرجایی که میشه باید بارها و بارها گفت تا به گوش سازنده برسه و تاثیرش رو بزاره.
حالا درسته که صدای ما اینجا به جایی نمیرسه ولی دلیل نمیشه که حتی نخوایم در موردش صحبت کنی.
پاسخ تمام سوالات شما برمیگرده به یک چیز اون هم انجین بازی هست .Proprietary Engine انجین اختصاصی که استودیو Team-Ninja با همین Nioh 2 و وولانگ رو ساخته. بازیهایی مثل Sekiro هم همینطورن . سقف این انجین ها همینی هست که شما در Ronin میبینید.

اینکه چرا به انجین جدید سوییچ نکردند سه تا علت داره :
۱. بازی Ronin طبق آخرین اخبار حدود هفت سال هست که در دست توسعه هست و از ابتدا چون رو این انجین ساخت بازیو شروع کردند دیگه امکان تغییر انجین نبوده بطور خلاصه این آخرین زور این انجین هست.

۲.بطور کل برای استودیوهای بخصوص قدیمی که سالها با یک انجین نامرسوم کار کردند و نیروهاشون آموزش کار با انجین جدید ندیدند و همچنین هزینه های سرسام آور اپگرید انجین ،همگی دلایلی هست که از نظر گرافیک فنی بازیشون قوی نیست.
این اتفاق برای بتسدا هم افتاده (استارفیلد) برای استودیو سازنده سری بازی مثل زلدا botw هم افتاده و تیم نینجا و حتی فرام سافتور هم مستثنا نیستند اینها هرگز گرافیک فنی بالایی نداشتند.

zcpmz9or61431 (1).jpg

۳. کلا زیاد از dev ژاپنی ساز انتظار ساخت بازیهای گرافیکی بسیار بالا نمیشه داشت مگر اینکه یک استودیو غربی و با انجین منحصر به خودش بیاد بهشون کمک کنه مثل کیس کوجیما پروداکشنز و دث استردینگ ۱و ۲ که گوریلا پشتیبانی فنی و انجین بازی رو برعهده داره یا اینکه اون سازنده‌ ژاپنی بازیشون تو انجین های مطرح و مرسوم مثل انریل انجین باشه.
 
آخرین ویرایش:
من فکر میکنم این استدیو ها نمی خوان با بالابردن بودجه ریسک کنن و از سودشون کم کنن

در نتیجه با بودجه پایین یه بازی با گرافیک نسل 8 میدن بیرون و تمام تمرکزشون رو میذارن رو گیمپلی و اینجوری به حیاطشون ادامه میدن

و در مورد خود این عنوان بنظرم داستان برعکس بازی های قبلی این استدیو نقش پر رنگی داره و عناوین قبلی بیشتر تمرکزشون گیمپلی بود

و فکر کنم اولین باره تیم نینجا بازی ای میده بیرون که داستان محور هست و در کنارش اون گیمپلی کلاسیک رو حفظ کنه
 
  • Like
Reactions: reza8 and milad3d
پاسخ تمام سوالات شما برمیگرده به یک چیز اون هم انجین بازی هست.
موتور Proprietary Engine انجینی که استودیو Team-Ninja با همین انجین Nioh 2 و وولانگ رو ساخته. بازیهایی مثل Sekiro هم با این انجین ساخته شده . سقف این انجین همینی هست که شما در Ronin میبینید.

اینکه چرا به انجین جدید سوییچ نکردند سه تا علت داره :
۱. بازی Ronin طبق آخرین اخبار حدود هفت سال هست که در دست توسعه هست و از ابتدا چون رو این انجین ساخت بازیو شروع کردند دیگه امکان تغییر انجین نبوده بطور خلاصه این آخرین زور این انجین هست.

۲.بطور کل برای استودیوهای بخصوص قدیمی که سالها با یک انجین نامرسوم کار کردند و نیروهاشون آموزش کار با انجین جدید ندیدند و همچنین هزینه های سرسام آور اپگرید انجین ،همگی دلایلی هست که از نظر گرافیک فنی بازیشون قوی نیست.
این اتفاق برای بتسدا هم افتاده (استارفیلد) برای استودیو سازنده سری بازی مثل زلدا botw هم افتاده و تیم نینجا و حتی فرام سافتور هم مستثنا نیستند اینها هرگز گرافیک فنی بالایی نداشتند.

View attachment 329778

۳. کلا زیاد از dev ژاپنی ساز انتظار ساخت بازیهای گرافیکی بسیار بالا نمیشه داشت مگر اینکه یک استودیو غربی و با انجین منحصر به خودش بیاد بهشون کمک کنه مثل کیس کوجیما پروداکشنز و دث استردینگ ۱و ۲ که گوریلا پشتیبانی فنی و انجین بازی رو برعهده داره یا اینکه اون سازنده‌ ژاپنی بازیشون تو انجین های مطرح و مرسوم مثل انریل انجین باشه.
خب منم همین رو دارم میگم.
فقط نکته ای که هست اینکه Proprietary Engine اسم انجین نیست ، به انجینهای اختصاصی و داخلی استودیوها میگن.
فرام سافتور انجین خودش رو داره و اینها هم همینطور.

خب دقیقا بحث هم همینه که چرا بروز نمیکنن یا از یک جایی به بعد سوییچ نمیکنن روی انجین داخلی ولی بروزتر ، مثل کپکام یا استودیوهای دیگه.

حالا کپکام نه ولی میتونم چندین استودیوی ایندی نام ببرم که با هر یکی دو بازی تیم R&D تشکیل میدن و انجین جدید مینویسن.

دلیلش که اینکارو نمیکنن مشخصه و اون بحث هزینست ، همین و بس.

اینها نمیخوان هزینه کنن ، همین میشه که تو مباحث دیگه هم از تیمهای درجه دو و سه استفاده میکنن ، مثلا صداگذاری.
یا دوستان بالاتر گفتن مثل انیمیشن اسب سواری و...
اینها خیلی بده ، یکجورایی مثل بازیهای ایندی و هزینه پایین درش jank موج میزنه و بازی رو از توازن و یکدست بودن خارج میکنه.

در مورد استارفیلد منم گفتم که بتسدا هم همین کارو کرد ، اشتباه بود آقا.
بارها هم تو تاپیکش گفتیم.

تیم ها باید بدونن بازی رو برای چه سالی میخوان بسازن و طبق اون ویژگیهای بازی رو بروز کنن.
=====
از حق نگذریم در مورد زلدا TOTK قدرت کنسول گلوگاه بود.
 
خب منم همین رو دارم میگم.
فقط نکته ای که هست اینکه Proprietary Engine اسم انجین نیست ، به انجینهای اختصاصی و داخلی استودیوها میگن.
فرام سافتور انجین خودش رو داره و اینها هم همینطور.

خب دقیقا بحث هم همینه که چرا بروز نمیکنن یا از یک جایی به بعد سوییچ نمیکنن روی انجین داخلی ولی بروزتر ، مثل کپکام یا استودیوهای دیگه.

حالا کپکام نه ولی میتونم چندین استودیوی ایندی نام ببرم که با هر یکی دو بازی تیم R&D تشکیل میدن و انجین جدید مینویسن.

دلیلش که اینکارو نمیکنن مشخصه و اون بحث هزینست ، همین و بس.

اینها نمیخوان هزینه کنن ، همین میشه که تو مباحث دیگه هم از تیمهای درجه دو و سه استفاده میکنن ، مثلا صداگذاری.
یا دوستان بالاتر گفتن مثل انیمیشن اسب سواری و...
اینها خیلی بده ، یکجورایی مثل بازیهای ایندی و هزینه پایین درش jank موج میزنه و بازی رو از توازن و یکدست بودن خارج میکنه.

در مورد استارفیلد منم گفتم که بتسدا هم همین کارو کرد ، اشتباه بود آقا.
بارها هم تو تاپیکش گفتیم.

تیم ها باید بدونن بازی رو برای چه سالی میخوان بسازن و طبق اون ویژگیهای بازی رو بروز کنن.
=====
از حق نگذریم در مورد زلدا TOTK قدرت کنسول گلوگاه بود.
یک علت دیگه هم به غیر از بحث هزینه و سرمایه گذاری اینه که اینجور استودیو ها یک سری دولوپر قدیمی دارند که امکان بیرون کردنشون و آوردن نیروی جدید رو ندارند چون همین هم به شدت هزینه بره.
امکان سوییچ به انریل هم برای برخی انجین ها بسیار مشکله مثلا تصور کنید استودیو تیم نینجا کلی asset های خاص خودشو داره که اونها مثلا توی انریل نیستن .
 
فقط نکته ای که هست اینکه Proprietary Engine اسم انجین نیست ، به انجینهای اختصاصی و داخلی استودیوها میگن.
در تایید حرف ماکان
A proprietary game engine is software that a certain company owns and controls; it is usually guarded by copyright laws, and not freely accessible. Now, it's easy to assume that 'proprietary' means it's off-limits to everyone but the engine creators themselves. However, not all proprietary engines are hidden away
 
  • Like
Reactions: m.a.t and m.d.makan
آقا این چه استدلالیه؟
کسی نمیگه گیم پلی بازیهای اینها موردی داره و بازی بدیه.
بحث اینه که چرا این استودیو تو سال 2024 که استودیوهای ایندی حتی خروجی بهتری تو مواردی مثل گرافیک ، صداگذاری ، آرت استایل و... تحویل میدن ، این استودیو تو این بخشها اینقدر ضعف داره.

یه وقتی شما خروجی گرافیکی بالایی تحویل نمیدی ، از اونطرف اینقدر آرت استایل خفن و حماسی ، صداگذاریهای فوق العاده ، طراحی مراحل خیلی خوب ، داستان عمیق و... تحویل میدی که پلیر جرات نمیکنه که بگه بالای چشمت فلانه.
نمیگم فرام سافتور ، همین استودیوهای کوچیک و متوسطی که 6-5 ماه اخیر سولزبورن های مهم دادن.

ولی بازیهای تیم نینجا تو اونجاها هم ضعف دارن و نمیتونن بار بخش گرافیکی رو به دوش بکشن ، برای همین گرافیک و... باز بیشتر به چشم میاد.
البته اون تریلر آخریه واقعا میشه گفت از لحاظ گرافیکی واقعا بهتر از wo long بود ولی هنوز در حد بازیهای اوایل نسل هشته ، بعضا تو مواردی حتی نسل 7.
اینکه بیایم به پلیرهایی که ایراد میگیرن بگیم شما نمیدونین و علاقه ندارین پس نظراتتون مهم نیست به نظرم بی انصافیه.

الان اگه استودیو بیاد تو بازی بعدی خروجی گرافیکی خیلی بهتری ارائه بده اتقاق بدی میتونه باشه؟
خب این بروز کردن های انجین از درخواستهای پلیرها به دست میاد ، تو سطح نت ، انجمن ها ، یوتوب و نظرات منتقدها.

همین چند وقت پیش ما استارفیلد رو داشتیم که منتشر شد ، منم طرفدار پر و پا قرص بازیهای بتسدام.
ولی حقیقتی که هست اینه که آقا اونها هم انجینشون فسیله.
با همه آپدیتها تو خیلی از موارد ضعف بازیهای 20 سال پیششون رو هم میشه تو بازی جدیدشون پیدا کرد.
اما نمیشه که چون طرفدارشم بیام بگم نه آقا بازیهای اینها همینه که هست ، اصلا برای همینه که اینقدر فروش داره.

حداقل من یکی از عهد بوق دارم بازیهای اینها رو بازی میکنم ، تو دوران مدرنشون هم واقعا با Nioh حال کردم
ولی اینها کمتر یا بیشتر تو همون سال 2017 درجا زدن و اصلا نمیخوان روی موارد ضعفی که دارن سرمایه گذاری کنن.

اینها رو هرجایی که میشه باید بارها و بارها گفت تا به گوش سازنده برسه و تاثیرش رو بزاره.
حالا درسته که صدای ما اینجا به جایی نمیرسه ولی دلیل نمیشه که حتی نخوایم در موردش صحبت کنی.
من مگه حرفی از استدلال زدم؟ :D
حرف از عشق و علاقست..
من خودم اولین کسیم که توی این تاپیک گفتم گرافیک بازی قدیمیه..میتونی ببینی..
ولی عشق وعلاقه لامصب کور و کرت میکنه...دیوونت میکنه...حس من نسبت به بازیهای این استودیو اینطوریه..
فقط هم من نیستم...برای همین برام مهم نیست ..
وگرنه نگاه منطقی داشته باشم بحث کامل فرق میکنه
 
وقتی بازی نه داستان درست داره نه گرافیک درست نه صداگذاری درست دیگه ماله کشیدن نداره که اینارو با بقیه هم سطح کنی.
این شرایط بازی قبلیشون Wo long بود.
این بازی هم همون فرمون بخواد بگیره در نهایت خودشون ضرر می کنن.

وگرنه من خودم سر Nioh می گفتم این گیم پلی امکان نداره اینا رو مواد بودن اینو ساختن چطور ممکنه
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii
۳. کلا زیاد از dev ژاپنی ساز انتظار ساخت بازیهای گرافیکی بسیار بالا نمیشه داشت مگر اینکه یک استودیو غربی و با انجین منحصر به خودش بیاد بهشون کمک کنه مثل کیس کوجیما پروداکشنز

درسته ولی همیشه هم اینجوری نیست . کپکام چه زمان evil 5 و 6 و چه حالا با re engiene گرافیک خیلی خوبی ارائه میده در حد top های نسل . square هم همینطور . ffxiii یکی از بهترین گرافیک های نسل 7 را داشت که هنوز هم خوبه و با موتور crystal tools ساخته شده بود . xv هم به نسبت گرافیک خوبی داشت . ژاپنی ها اگه اراده و بودجه بذارن میتونن بهترین گرافیک ها را در حد top های هر نسل بسازن ولی خب خیلی پیش نمیاد
 
وقتی بازی نه داستان درست داره نه گرافیک درست نه صداگذاری درست دیگه ماله کشیدن نداره که اینارو با بقیه هم سطح کنی.
این شرایط بازی قبلیشون Wo long بود.
این بازی هم همون فرمون بخواد بگیره در نهایت خودشون ضرر می کنن.

وگرنه من خودم سر Nioh می گفتم این گیم پلی امکان نداره اینا رو مواد بودن اینو ساختن چطور ممکنه
داستان که فک کنم ایندفعه خیلی روش سرمایه گذاری کردن...خودشون اینطوری گفتن شخصیت اصلیش، چند لایه شخصیت پردازی داره و اینجور چیزا...
تو تریلرا هم به نظر میاد یه حداقل داستانی داره برعکس nioh
 
  • Like
Reactions: king of north
من مگه حرفی از استدلال زدم؟ :D
حرف از عشق و علاقست..
من خودم اولین کسیم که توی این تاپیک گفتم گرافیک بازی قدیمیه..میتونی ببینی..
ولی عشق وعلاقه لامصب کور و کرت میکنه...دیوونت میکنه...حس من نسبت به بازیهای این استودیو اینطوریه..
فقط هم من نیستم...برای همین برام مهم نیست ..
وگرنه نگاه منطقی داشته باشم بحث کامل فرق میکنه
دیگه وقتی میگی هرکی استودیو رو میشناستش بازیهاش رو میخرن ، کاری به باقی مسایل ندارن چیه؟ :D
استدلال نه نظرت اینه.

ولی به خدا ما هم میشناسیم ، اصلا استودیوی شناسیه:D
مخوصا از Nioh به بعد همه سولزبورن پلیرها بازیهاشون رو جویدن.
اینجا هم که خیلی پلیرهای این سبک زیاد داریم.
داستان که فک کنم ایندفعه خیلی روش سرمایه گذاری کردن...خودشون اینطوری گفتن شخصیت اصلیش، چند لایه شخصیت پردازی داره و اینجور چیزا...
تو تریلرا هم به نظر میاد یه حداقل داستانی داره برعکس nioh
من اگه این بازی داستان و شخصیت پردازی خوبی داشته باشه تمام مشکلم با بازی حل میشه.
مشکل من برعکس بچه ها اصلا گرافیک نیست.
مشکلم بیشتر عمق داستان و شیوه روایتش ، شخصیت پردازی ، صداگذاری ، اتمسفر و طراحی مراحله.

اگه با این بازی حداقل داستان رو تونسته باشن خوب در بیارن من به عنوان نکته مثبت و اینکه پیشرفت کردن چشمم رو مابقی میبندم و هیچ مشکل دیگه ای با بازی ندارم.
 
آخرین ویرایش:
وقتی بازی نه داستان درست داره نه گرافیک درست نه صداگذاری درست دیگه ماله کشیدن نداره که اینارو با بقیه هم سطح کنی.
این شرایط بازی قبلیشون Wo long بود.
این بازی هم همون فرمون بخواد بگیره در نهایت خودشون ضرر می کنن.

وگرنه من خودم سر Nioh می گفتم این گیم پلی امکان نداره اینا رو مواد بودن اینو ساختن چطور ممکنه
ببخشید رو چه حساب میگین که استودیو سازنده سر Wo long ضرر کرده ؟ نمرات بازی که میانگین بالای 80 از 100 بوده و امار فروش رسمیش هم تا اردیبهشت که عرضه شده بالای 1 میلیون نسخه بوده !
در مورد داستان هم فرمودین شما که این بازی داستان نداره اول که هنوز نیومده ببینیم داستانش چجوری روایت میشه دوم به فرض که اومد و ضعیف بود داستانش شما یه بازی سولزلایک پیدا کن که داستان خیلی خفن داشته باشه ! خود الدن رینگ هم که بهترین بازی این سبک تو تاریخ شد اولش تو یه زندان بازی شروع میشه درست مثل بازی های دیگه دارک سولز که داستان خاصی ندارن کلا ... من خودم الدن رینگ رو چند بار تموم کردم و بعد تموم کردنشم تازه کاراکتر میساختم تو لول 50 نگه میداشتم که به پلیرای دیگه invade کنم و مدت ها با همونم سرگرم بودم .. همین الانم حاضرم دوباره برگردم به الدن رینگ و نیوه و ... . هنوز یادمه نسخه اول نیوه رو دیسکشو از یه بنده خدایی تو دیوار تهران پیدا کردم رفتم دیدم طرف کارمند بانکه ! یعنی انقدر اینجور سبک ها برای حتی سنین بالا جذابن ..
 
ببخشید رو چه حساب میگین که استودیو سازنده سر Wo long ضرر کرده ؟ نمرات بازی که میانگین بالای 80 از 100 بوده و امار فروش رسمیش هم تا اردیبهشت که عرضه شده بالای 1 میلیون نسخه بوده !
در مورد داستان هم فرمودین شما که این بازی داستان نداره اول که هنوز نیومده ببینیم داستانش چجوری روایت میشه دوم به فرض که اومد و ضعیف بود داستانش شما یه بازی سولزلایک پیدا کن که داستان خیلی خفن داشته باشه ! خود الدن رینگ هم که بهترین بازی این سبک تو تاریخ شد اولش تو یه زندان بازی شروع میشه درست مثل بازی های دیگه دارک سولز که داستان خاصی ندارن کلا ... من خودم الدن رینگ رو چند بار تموم کردم و بعد تموم کردنشم تازه کاراکتر میساختم تو لول 50 نگه میداشتم که به پلیرای دیگه invade کنم و مدت ها با همونم سرگرم بودم .. همین الانم حاضرم دوباره برگردم به الدن رینگ و نیوه و ... . هنوز یادمه نسخه اول نیوه رو دیسکشو از یه بنده خدایی تو دیوار تهران پیدا کردم رفتم دیدم طرف کارمند بانکه ! یعنی انقدر اینجور سبک ها برای حتی سنین بالا جذابن ..
آقا چیکار به سولزا داری دیگه؟! :D الدن رینگ و سولز که داستانشون وحشتناکه کجا داستان ندارن؟ احتمالا منظورت اینه نحوه ی روایتشون فرق داره؟ وگرنه نه تنها داستان و lore دارن بلکه از نوع خیلی خفن و عمیقش رو هم دارن.
 
ببخشید رو چه حساب میگین که استودیو سازنده سر Wo long ضرر کرده ؟ نمرات بازی که میانگین بالای 80 از 100 بوده و امار فروش رسمیش هم تا اردیبهشت که عرضه شده بالای 1 میلیون نسخه بوده !
در مورد داستان هم فرمودین شما که این بازی داستان نداره اول که هنوز نیومده ببینیم داستانش چجوری روایت میشه دوم به فرض که اومد و ضعیف بود داستانش شما یه بازی سولزلایک پیدا کن که داستان خیلی خفن داشته باشه ! خود الدن رینگ هم که بهترین بازی این سبک تو تاریخ شد اولش تو یه زندان بازی شروع میشه درست مثل بازی های دیگه دارک سولز که داستان خاصی ندارن کلا ... من خودم الدن رینگ رو چند بار تموم کردم و بعد تموم کردنشم تازه کاراکتر میساختم تو لول 50 نگه میداشتم که به پلیرای دیگه invade کنم و مدت ها با همونم سرگرم بودم .. همین الانم حاضرم دوباره برگردم به الدن رینگ و نیوه و ... . هنوز یادمه نسخه اول نیوه رو دیسکشو از یه بنده خدایی تو دیوار تهران پیدا کردم رفتم دیدم طرف کارمند بانکه ! یعنی انقدر اینجور سبک ها برای حتی سنین بالا جذابن ..
دوباره پست منو بخون همچی برعکس متوجه شدی
گفتم اگه مثل بازی قبلی داستان نداشته باشه...
گفتم اگه شرایط مثل Wo long باشه در نهایت ضرر می کنن
الدن رینگ تو زندان بازی شروع شد؟ برا همین داستان نداره ؟ =))
اون تیکه قرمز رنگ منو زخمی کرد
 
سلام و درود
دوست من منم با شما موافقم
منم از گیمرهای قدیمی هستم و اولویت گیمپلی هست، اینهمه بازی تو این بالای 30 سالی که گیم بازی میکنم کردم ولی همیشه تو این اواخر به چندتا بازی همیشه فکر میکنم که گیمپلی شاهکاری داشتن
بازی های دو تا استدیو برام همیشه قابل احترام بودن و به نظرم بهترین ک سیستم های مبارزه ای رو دارن، همین تیم نینجا با بازی های nioh1, 2 و حتی بازی wo long و استدیوی پلاتینیوم گیمز با بازی های مثل nier Automata و بایونتا، متال گیر رایزینگ، dmcو...
حالا این رایز او رونین هم قطعا گیم پلی و سیستم مبارزات عالیی خواهد داشت،

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or