PlayStation Rise of the Ronin

1.jpg
بازی جدید تیم نینجا به صورت انحصاری برای PS5 State of Play معرفی شد.
--------------------------------------------
سازنده: Team Ninja
ناشر: PlayStation Studios
تاریخ عرضه: 22 مارس 2024 (دوم فروردین 1403)
پلتفرم: PS5
--------------------​
اطلاعات
  • حوادث بازی در ژاپن و در دوران ادو (1867-1603) اتفاق میافتد.​
  • شما در نقش یک رونین بازی میکنید، جنگجویی که به هیچ کس وفاداری ندارد و خود تصمیم میگیرد.​
  • سلاحهای سرد و گرم، از کاتانا تا Revolver و Musket در دسترس پلیر میباشد.​
  • سبک بازی Open Word Action-RPG عنوان شده.​
تریلرها
-------------
 
آخرین ویرایش:
خب تموم شد.
بازی به صورت کلی جذابه و اگه تو تردید هستید در موردش باید بگم زیاد به نمراتش توجه نکنید. بعد از آزاد کردن درجه سختی midnight گیم پلی خیلی چالشی میشه و بیشتر باید به اسکیل هایی مثل پری کردن و از همه مهم تر co-op متکی بشید.

یه نکته هم واسه دوستانی که دنبال پلات کردنش هستن، در کل تروفی چالشی خاصی نداره به جز اونی که باید یه میژن رو تو درجه midnight برید که در صورت co-op راحت میشه گرفتش. در کل دوتا تروفی تو مخ داره که یکیش جمع کردن کل گربه هاست یکیش هم گرفتن تمام عکس منظره ها بقیه شون راحت میشه گرفت. در کل با 50 60 ساعت میشه جمعش کرد.
 
View attachment 4_5787190482551443917.mp4


و همچنان این Oxtail Blade چیز دیگریست :D
کلا بیشترین استفاده رو اول ازین سلاح داشتم بعدش کاتانا و دوال کاتانا. کاتانا یکی دوتا استایل داره که سنگین ضربه میزنن خیلی حال میده.
 
View attachment 333220


و همچنان این Oxtail Blade چیز دیگریست :D
کلا بیشترین استفاده رو اول ازین سلاح داشتم بعدش کاتانا و دوال کاتانا. کاتانا یکی دوتا استایل داره که سنگین ضربه میزنن خیلی حال میده.
یعنی هرچی به مبارزات بازی نگاه میکنم, برام غیر قابل باور تر میشه :دی
نماد شکوه و کمال و عظمته این گیم پلی :دی چطوری تونستن چنین سبک مبارزاتی رو به این ظرافت و سرعت و دقت پیاده کنن؟
ای کاش سر مسائل دیگه هم به کمال برسن به همین ترتیب :دی
 
یعنی هرچی به مبارزات بازی نگاه میکنم, برام غیر قابل باور تر میشه :D
نماد شکوه و کمال و عظمته این گیم پلی :D چطوری تونستن چنین سبک مبارزاتی رو به این ظرافت و سرعت و دقت پیاده کنن؟
ای کاش سر مسائل دیگه هم به کمال برسن به همین ترتیب :D
گیم پلی بازی که خداست شکی درش نیست.فقط من نمیدونم چرا هرکس میخواد از یه بازی دیگه تعریف کنه یه لگدی هم به این بدبخت میزنه.تو تاپیک استلار بلید چندین بار اسم این بازی مظلوم اومده و با صفاتی نظیر افتضاح و اشغال و .. همراه شده.شک ندارم کسایی که از این بازی بد میگن حتی یکساعتم بازیش نکردن و تحت تاثیر نمره منتقدها هستن:))
 
گیم پلی بازی که خداست شکی درش نیست.فقط من نمیدونم چرا هرکس میخواد از یه بازی دیگه تعریف کنه یه لگدی هم به این بدبخت میزنه.تو تاپیک استلار بلید چندین بار اسم این بازی مظلوم اومده و با صفاتی نظیر افتضاح و اشغال و .. همراه شده.شک ندارم کسایی که از این بازی بد میگن حتی یکساعتم بازیش نکردن و تحت تاثیر نمره منتقدها هستن:))
کلا سیستم اینجا اینطوریه که وقتی یه جوی پشت یه بازی راه میفته, بقیه هم ندیده و نشنیده شروع میکنن به بد گقتن ازش :دی چیز تازه ای نیست :دی
 
یعنی هرچی به مبارزات بازی نگاه میکنم, برام غیر قابل باور تر میشه :D
نماد شکوه و کمال و عظمته این گیم پلی :D چطوری تونستن چنین سبک مبارزاتی رو به این ظرافت و سرعت و دقت پیاده کنن؟
ای کاش سر مسائل دیگه هم به کمال برسن به همین ترتیب :D

واقعا امیدوارم همینقدر واسه باقی بخشای دیگه‌ی بازی هم وقت بذارن و بتونن به اون جایگاه مناسب برسوننشون. ظاهرا مصاحبه کردن و گفتن که میخوایم همین فرمول رونین رو ادامه بدیم تو بازی‌های آیندمون ولی مشکلاتش رو رفع میکنیم. حقیقتش خیلی نگران شدم چون تیم نینجا اصولا اعتقادی به رفع مشکلات نداره. رونین هم با اینکه چپتر اول خیلی خوش میگذره و در ادامه تکراری میشه، ولی نمیشه منکر سادگی و عقب موندگی طراحی اوپن ورلد و مراحلش شد. در کل نگرانم ولی همچنان امیدوارم که یه مسیر درستی برا خودشون و بازی‌های آیندشون پیدا کنن :D

گیم پلی بازی که خداست شکی درش نیست.فقط من نمیدونم چرا هرکس میخواد از یه بازی دیگه تعریف کنه یه لگدی هم به این بدبخت میزنه.تو تاپیک استلار بلید چندین بار اسم این بازی مظلوم اومده و با صفاتی نظیر افتضاح و اشغال و .. همراه شده.شک ندارم کسایی که از این بازی بد میگن حتی یکساعتم بازیش نکردن و تحت تاثیر نمره منتقدها هستن:))

عجیبه واقعا اونایی که بازی نمیکنن از ما بیشتر درگیر بازی هستن. حالا این بازی زباله هست یا هر چی پس ارزش صحبت کردن هم نداره دیگه. ولش کنید این آشغال بوگندو رو :D من حتی بازی‌هایی که بازی کردم و تموم کردم و خوشم نیمد رو هم اینقدر پیگیرانه نکوبیدم. یه پست در موردشون دادم و تامام. ولی خب همون موجی که دوستمون گفت واقعا مهمه. حتی بین یوتیوبرا هم میبینی که طرف یکم بازی کرده و بعد رفت چندتا ویدئو از بقیه دیده و خودشم یه کلیپ پر کرده و بازی رو کوبیده و مقدار زیادی هم ویو خورده و لایک گرفته :D


این کرکترای زن تو این بازی چقدر خوب و قشنگ و دوس داشتنی بود. از بانو تاکا بگیر تا کت لیدی و پرینسس و سانا چیبا و خانم دکتر. تو این زمینه واقعا سنگ تموم گذاشتن. نمیدونم شما با چه زبونی بازی کردید ولی صداهای جاچونیشون واقعا دلبری میکردن :D در کل این بازی قدم رو به جلویی بود برای تیم نینجا و داستان و روایت و شخصیت پردازی ولی خب همچنان جا زیاد داره برای بهتر شدن.
 
واقعا امیدوارم همینقدر واسه باقی بخشای دیگه‌ی بازی هم وقت بذارن و بتونن به اون جایگاه مناسب برسوننشون. ظاهرا مصاحبه کردن و گفتن که میخوایم همین فرمول رونین رو ادامه بدیم تو بازی‌های آیندمون ولی مشکلاتش رو رفع میکنیم. حقیقتش خیلی نگران شدم چون تیم نینجا اصولا اعتقادی به رفع مشکلات نداره. رونین هم با اینکه چپتر اول خیلی خوش میگذره و در ادامه تکراری میشه، ولی نمیشه منکر سادگی و عقب موندگی طراحی اوپن ورلد و مراحلش شد. در کل نگرانم ولی همچنان امیدوارم که یه مسیر درستی برا خودشون و بازی‌های آیندشون پیدا کنن :D



عجیبه واقعا اونایی که بازی نمیکنن از ما بیشتر درگیر بازی هستن. حالا این بازی زباله هست یا هر چی پس ارزش صحبت کردن هم نداره دیگه. ولش کنید این آشغال بوگندو رو :D من حتی بازی‌هایی که بازی کردم و تموم کردم و خوشم نیمد رو هم اینقدر پیگیرانه نکوبیدم. یه پست در موردشون دادم و تامام. ولی خب همون موجی که دوستمون گفت واقعا مهمه. حتی بین یوتیوبرا هم میبینی که طرف یکم بازی کرده و بعد رفت چندتا ویدئو از بقیه دیده و خودشم یه کلیپ پر کرده و بازی رو کوبیده و مقدار زیادی هم ویو خورده و لایک گرفته :D


این کرکترای زن تو این بازی چقدر خوب و قشنگ و دوس داشتنی بود. از بانو تاکا بگیر تا کت لیدی و پرینسس و سانا چیبا و خانم دکتر. تو این زمینه واقعا سنگ تموم گذاشتن. نمیدونم شما با چه زبونی بازی کردید ولی صداهای جاچونیشون واقعا دلبری میکردن :D در کل این بازی قدم رو به جلویی بود برای تیم نینجا و داستان و روایت و شخصیت پردازی ولی خب همچنان جا زیاد داره برای بهتر شدن.
زن ها که عالی بودن کلا طراحی شخصیت های مونث دوست داشتنی از قدیم الایام تخصص تیم نینجا بوده از نینجا گایدن گرفته تا dead or alive .
من کلا همه بازی ها را انگلیسی بازی میکنم چون یکم چشمم ضعیفه بخوام فقط زیرنویس بخونم اذیت میشم.حتی یاکوزا ۸ را هم با عرض شرمندگی انگلیسی زدم و چقدر هم صداپیشه ایچیبان خوب بود.اینم اولش انگلیسی زدم ولی بقدری بد بود که سوییچ کردم رو ژاپنی.فکر کنم یکی از دلایل بد بودن زبان انگلیسی زیاد بودن بیش از اندازه کاراکترهای بازی باشه .بازی خیلی کاراکتر داره که هیچ کدومم اصلی اونجوری حساب نمیشن شخصیت اصلی بازی هم که لال مونی داره ۴ کلمه هم تا اخر بازی حرف نمیزنه بودجه کم داشتن بخوان صداپیشه خوب استخدام کنم.
من عاشق اون زن دکتر دارو سازه تو ادو شدم با اون چشم های ابیش :x B-) :">
 
چقدر این درجه سختی میدنایت سخت و ناجوره :D نمیذارن نفس بکشی و دمیج شدیدا سنگینی هم میدن. باید اساسی آپگرید کرد و ست خوبم بست و بعد رفت توش. امرو با دو نفر یه دست رفتم چه بازی میکردن و چه دمیجی میدادن. مشخص بود ازینان که صبح تا شب خوابیدن رو بازی.
 
خدایی مبارزاتش بی نظیره اصن آدم حال میکنه ، من گزینه‌ی خریدم بود ولی واقعا بخاطر گرافیک نسل هشتمی که داشت قیدشو زدم ، میمردن گرافیکشو خفن میزدن ؟؟؟؟ ینی فک کن این گیم پلی با یه گرافیک استاندارد نسل ۹ ساخته می‌شد خداااااا بود خداااااااا
 
خدایی مبارزاتش بی نظیره اصن آدم حال میکنه ، من گزینه‌ی خریدم بود ولی واقعا بخاطر گرافیک نسل هشتمی که داشت قیدشو زدم ، میمردن گرافیکشو خفن میزدن ؟؟؟؟ ینی فک کن این گیم پلی با یه گرافیک استاندارد نسل ۹ ساخته می‌شد خداااااا بود خداااااااا

به نظرم زیبایی هنری بازی بعد چند ساعت میتونه باعث بشه گرافیک بازی واست عادی بشه خصوصا وقتی وارد شهر دوم بشی. ولی خب همونطور که تو تاپیک امتیازات گفتم، مشکل اصلی من با بازی کلا ربطی به گرافیک نداشت. در کل ارزش بازی حتما داره اما در صورتی که نیاز نباشه خیلی خرجش کنی. بذار تو لیستت و هر وقت زمانش رو مناسب دیدی برو تو کارش.
 
به نظرم زیبایی هنری بازی بعد چند ساعت میتونه باعث بشه گرافیک بازی واست عادی بشه خصوصا وقتی وارد شهر دوم بشی. ولی خب همونطور که تو تاپیک امتیازات گفتم، مشکل اصلی من با بازی کلا ربطی به گرافیک نداشت. در کل ارزش بازی حتما داره اما در صورتی که نیاز نباشه خیلی خرجش کنی. بذار تو لیستت و هر وقت زمانش رو مناسب دیدی برو تو کارش.
من هنوز بازی نکردم ولی از قبل از انتشار هم میگفتم که مشکل بازی گرافیک نیست.

الان هم هنوز بازی نکردم ولی اون ضعفهایی که تو بازیهاشون مشترکه رو بزاریم کنار به نظرم ضعف اصلی این بازی جهان باز شدنش بود و ضربه اصلی رو این بهش زده.

قبل انتشار یکی دو تا از بچه میگفتن این چه بازییه که سونی انحصاریش کرده ، اصلا در حد نیست و...
من میگفتم سونی این وسط کاره ای نبوده که بخواد تو نحوه ساخت بازی ، انتخاب انجین و ... دخالت کنه.
ولی این جهان باز شدن بازی انگاری در حین پروسه ساخت به بازی تحمیل شده ، حالا یا از سمت سونی با سفارش یک بازی جهان باز به استودیو بوده (با نگاه به تمام بازیهایی که تو این چند سال استودیوهای خود سونی ساختن)...
و یا اواسط ساخت بازی دیدن فرام سافتور الدن رینگ رو معرفی کرده و به انتخاب خودشون رفتن به این سمت.
مثل این میمونه که جلوی مسیر استودیو خودشون یه چاله کندن و آگاهانه افتادن توش.

هم خواستن طرفدارهای اپن ورلد رو جذب کنن و هم طرفدارهای قدیمی خودشون رو ، مثل الدن رینگ.
ولی جواب نداد.
هیچکدوم از دو سمت رو نتونستن راضی کنن.

به نظرم تیم نینجا باید برگرده به ریشه های خودش ببینه چرا قبلا موفق بوده.
این سیاست خونه خراب کن هرسال یک بازی رو بندازن دور.
سعی کنه حداقل طرفدارهای خودش رو حفظ کنه و بعد نیم نگاهی به پلیرهای جدید داشته باشه.
نه اینکه با کش آوردن فرمول فعلی و اضافه کردن سیستم جهان باز به اون سعی کنن هر دوتا رو داشته باشن.
===========
مورد دیگه اینکه کلا صنعت بازیهای سولز لایک دیگه خیلی داره تکراری شده.
این لوپ گیم پلی دشمن رو چپ و راست کن ، اتک قرمزش پری/دیفلکت کن که اِستَگر بشه تا کلی از خونش رو بشه کم کرد رو داریم همه جا میبینیم ، حتی بازیهایی که سولز لایک نیستن!
یکی این وسط باید یه کار جدید انجام بده و این نوع سیستم مبارزه رو بزاره کنار.

من بعد فرام سافتور امیدم به همین تیم نینجاست.
==============
اینها رو که نوشتم یه شفاف سازی هم بکنم ، منظورم این نبود که بازی ضعیف یا همچین چیزیه.
خب هنوز بازی نکردم و اینها رو بر اساس ویدئوهای گیم پلی که دیدم و بازخوردهای پلیرها میگم.

مطمئنا وقتی روی PC بیاد و تخفیف بخوره بازی میکنم ، مثل همه بازیهای دیگه استودیو.
ولی روند نزولی استودیو رو کدوم طرفداری هست که نبینه؟

تا قبل این اگه ایراد میگرفتیم میگفتن شما دنبال گرافیکین.
این استودیو کلا همینطور بازی میسازه و طرفدارها هم اصلا همین رو میخوان.

خب ادامه اون روند (تقلید از FS) شد این بازی که نه صد در صد طرفدارهای قدیمی رو راضی کرد و نه طرفدارهای بازیهای جهان باز رو.
اون وسط مثل بچه سر راهی اسیر شده.
 
آخرین ویرایش:
مورد دیگه اینکه کلا صنعت بازیهای سولز لایک دیگه خیلی داره تکراری شده.
این لوپ گیم پلی دشمن رو چپ و راست کن ، اتک قرمزش پری/دیفلکت کن که اِستَگر بشه تا کلی از خونش رو بشه کم کرد رو داریم همه جا میبینیم ، حتی بازیهایی که سولز لایک نیستن!
یکی این وسط باید یه کار جدید انجام بده و این نوع سیستم مبارزه رو بزاره کنار.

آره متاسفانه. من یه بازی میبینم که دث پنالتی نداره عشق میکنم واقعا. خیلی خسته کننده شده این موضوع. پَری کردن هم درسته حال میده ولی اینم داره شورش در میاد دیگه ولی خب همچنان خواهیم دیدش متاسفانه. نکته‌ی بد رونین اینه که Parry Window کاملا با درجه سختی در ارتباطه. یعنی شما رو نرمال بازی میکنی همه چی عالیه بعد که میری رو درجه سختی میدنایت، اون فرصتی که واسه پَری کردن داری عملا میلی ثانیه میشه و بازی زهر مارت میشه! در کل خیلی دوس دارم یکم ازین فضای سولزلایکی فاصله بگیرن و اجازه بدن با ریسک و لذت بیشتری بازی کنیم خصوصا که به شخصه هر روز حوصله و صبرم واسه این تیپ بازیا کمتر میشه.
 
نسل ٧ يادمه دوربين روى شونه و كاورگيرى رو بورس بود!
نسل ٨ شروع گشاد شدن محيط بازيا بود و بعدشم كه همه شروع كردن چپوندن المان هاى نقش افرينى تو بازى.
اين نسل هم كه عمدتا شاهد آش شور اپن ورلد و سولز و نقش افزينى به طور تركيبى هستيم.
هر چند اين بازى زياد المان هاى سولزلايك نداره به اون صورت.
زخم شديم ديگه!
من سال قبل انقد سولزلايك بازى كرده بودم اصلا تو زندگى روزمره هم تو ذهنم ميگفتم اينجا يه داج كنم.
 
به نظرم زیبایی هنری بازی بعد چند ساعت میتونه باعث بشه گرافیک بازی واست عادی بشه خصوصا وقتی وارد شهر دوم بشی. ولی خب همونطور که تو تاپیک امتیازات گفتم، مشکل اصلی من با بازی کلا ربطی به گرافیک نداشت. در کل ارزش بازی حتما داره اما در صورتی که نیاز نباشه خیلی خرجش کنی. بذار تو لیستت و هر وقت زمانش رو مناسب دیدی برو تو کارش.
حتما ، یه تخفیف بخوره حتما میگیرمش
 
  • Like
Reactions: NaViiDii

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or