PlayStation Rise of the Ronin

1.jpg
بازی جدید تیم نینجا به صورت انحصاری برای PS5 State of Play معرفی شد.
--------------------------------------------
سازنده: Team Ninja
ناشر: PlayStation Studios
تاریخ عرضه: 22 مارس 2024 (دوم فروردین 1403)
پلتفرم: PS5
--------------------​
اطلاعات
  • حوادث بازی در ژاپن و در دوران ادو (1867-1603) اتفاق میافتد.​
  • شما در نقش یک رونین بازی میکنید، جنگجویی که به هیچ کس وفاداری ندارد و خود تصمیم میگیرد.​
  • سلاحهای سرد و گرم، از کاتانا تا Revolver و Musket در دسترس پلیر میباشد.​
  • سبک بازی Open Word Action-RPG عنوان شده.​
تریلرها
-------------
 
آخرین ویرایش:
طراحی کرکترها رو خیلی دوست دارم چهره ها همگی خاص و قشنگ هستن ، شخصیت اصلی هم خیلی خوشتیپ و دلچسبه قیافش .
دقیقا برعکس جین تو سوشیما که شبیه برنج کارای فیلم و سریالای ژاپنی که همیشه پاچشون رو ورمالیدن یه اربابی داره حقشونو میخوره و بدبختی از سر روشون میرزه :دی بود
 
دقیقا برعکس جین تو سوشیما که شبیه برنج کارای فیلم و سریالای ژاپنی که همیشه پاچشون رو ورمالیدن یه اربابی داره حقشونو میخوره و بدبختی از سر روشون میرزه :D بود
اونم عالی بود کلا هر دو کاریزماتیک و خاص هستن برعکس بعضی بازی ها که شخصیت اصلیشون شبیه NPC باقی بازیهاست .
البته کلا تیم نینجا کرکترهاش قشنگن همیشه .
 
هر دو بازی تو جایگاه خودشون خووبن. واقعا نیاز نیست واسه بالا بردن یکیشون، اون یکی رو پایین بیاریم. دو بازی با دو سیستم مبارزات کاملا متفاوت ولی هر دو با کیفیت و متنوع. حالا اینکه سوشیما برای شما خسته کننده شده برمیگرده به سلیقتون ولی برای من و خیلیای دیگه که ساعت‌ها تو بخش کواپش وقت گذروندیم اصلا اینطوری نبود.
کسی گوست رو پایین نیاورد یه بنده خدایی اتفاقا اسم گوست رو آورد من اون رو منشن کردم و اتفاقا از بازیش هم تعریف کردم . ولی اینکه گیم پلیش خیلی زود تکراری میشه اتفاقا فقط نظر شخص من نیست و تقریبا هرجایی که بازی رو نقد کردن به تکراری شدن گیم پلی اشاره کردن. اصلا یکی از دلایلی که بازی با اون سطح گرافیک بالا و سینماتیک خوب متاش بالای 90 نشد همین گیم پلی تکراریش بود واینکه اصلا کوآپ کلا داستانش فرق داره شما منچ هم اگه کو آپ بزنی هیچوقت تکراری نمیشه چون حریفت هوش مصنوعی نیست... و اصلا نمیشه گیم پلی خط داستانی یه بازی رو با کوآپش مقایسه کرد...ازون طرف گیم پلی بازیای تیم نینجا تقریبا هیچوقت تکراری نمیشه چون سبک مبارزات و سیستم لوتش کلا فرق داره ...
 
دقیقا...گوست واسه منم یه شاهکار بود وقتی بازیش کردم ولی اصلا نمیتونستم یکبار دیگه بازیش کنم یا ماموریت های فرعیش رو همه رو کامل کنم...
ولی تیم نینجا....لامصب جادوی خالصه..
آفرین دقیقا . منم وقتی بازی رو تموم کردم تقریبا دیگه حتی یه بارم به برگشت بهش فکر نکردم . با اینکه سیستم نبردش عالی بود و سینماتیک عالی تو اجرای کمبو و فینیشر داشت ولی ماموریتای بازی بعد از یه مدت تکراری میشدن . برعکس نیوه 1 و نیوه 2 رو هرکدم 2 بار تموم کردم و اگه به فضای حافظه کنسول بعدش نیاز پیدا نمیکردم از رو کنسول مدت ها پاکشون نمیکردم که باز بازی کنم
 
همچنان معتقدم بازى از نظر ظاهرى به خصوص انيميشن هاش واقعا واسه اين نسل افتضاحه!
فرقيم نميكنه چقد گيم پلى خوبى داشته باشه.
مصداق بارز كم كارى و كم فروشيه واسه بازى ٧٠ دلارى.
هر دفعه اسب بازى رو ميبينم حالم بد ميشه :D
 
بازی های قبلی تیم نینجا. این متا ها رو داشتن
Nioh 88
Nioh 2 85
Wo long 80
یعنی هر بازی جدیدی که داده کمتر از بازی قبلی بوده،
خدا کنه ادامه دار نباشه،
ایشالا بازی بترکونه و متا بالای 85 بگیره، البته شواهد اینو نمیگه.
فردا یه گیمپلی از دو ساعت اول بازی میاد و اخرین نمایش رسمی هست، نقد ها هم 2 فروردین میادش


فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
دو تا پریویو لیک شده بود و تقریبا هر دو از همه چیز تعریف کردن و مشکل اصلی بازی رو گرافیک و انیمیشنای عتیقش دونستن که خب اینو همه میدونستیم. گفتم گشتو گذارش خوب و ریواردینگه. اکتیویتی‌های خوبی داره. در کل جهان‌باز خوب و استانداردی هستش و نباید انتظار معجزه و نوآوری داشت. به طور کلی شبیه همون سوشیما هستش فرمولش. مپ بازی رو آیکون‌های مختلف و کالکتیبل و کوئست پس شده. بازی مقدار خیلی زیادی کات‌سین و دیالوگ داره در مقایسه با بازیای قبلیشون. با انجام کارای مختلف xp میگیرید که رسپکتتون زیاد میشه و به موازاتش خرت و پرتا جدید باز میکنید. اسکیل پوینت و فاتینگ استایل جدید و npcها جدید و ...

میتونید دوتا سلاح داشته باشید و برای هر کردم ۳تا استنس انتخاب کنید. پَری نقش مهمی داره خصوصا جلوی انمی‌های قوی. سیستم KI مثل همون نی‌اوه هستش. درجه سختی هارد دقیقا همون چیزیه که بخش مهمی از طرفدارا میخوان. به طور کلی کامبت بازی همچنان لذتبخش و جذابه و ایرادی بهش وارد نیست.

گرافیک و انیمیشن رو که راضی نیستن. موسیقی و صداگذاری رو هم خیلی خوب دونستن. کلا چیزی هستش که انتظار داشتیم. حالل باید منتظر موند تا رسما پریویوها منتشر بشن.
 
دو تا پریویو لیک شده بود و تقریبا هر دو از همه چیز تعریف کردن و مشکل اصلی بازی رو گرافیک و انیمیشنای عتیقش دونستن که خب اینو همه میدونستیم. گفتم گشتو گذارش خوب و ریواردینگه. اکتیویتی‌های خوبی داره. در کل جهان‌باز خوب و استانداردی هستش و نباید انتظار معجزه و نوآوری داشت. به طور کلی شبیه همون سوشیما هستش فرمولش. مپ بازی رو آیکون‌های مختلف و کالکتیبل و کوئست پس شده. بازی مقدار خیلی زیادی کات‌سین و دیالوگ داره در مقایسه با بازیای قبلیشون. با انجام کارای مختلف xp میگیرید که رسپکتتون زیاد میشه و به موازاتش خرت و پرتا جدید باز میکنید. اسکیل پوینت و فاتینگ استایل جدید و npcها جدید و ...

میتونید دوتا سلاح داشته باشید و برای هر کردم ۳تا استنس انتخاب کنید. پَری نقش مهمی داره خصوصا جلوی انمی‌های قوی. سیستم KI مثل همون نی‌اوه هستش. درجه سختی هارد دقیقا همون چیزیه که بخش مهمی از طرفدارا میخوان. به طور کلی کامبت بازی همچنان لذتبخش و جذابه و ایرادی بهش وارد نیست.

گرافیک و انیمیشن رو که راضی نیستن. موسیقی و صداگذاری رو هم خیلی خوب دونستن. کلا چیزی هستش که انتظار داشتیم. حالل باید منتظر موند تا رسما پریویوها منتشر بشن.
ممنون بابت اطلاعات 🙏
ویدیو هم منتشر میشه از بازی ؟ کی رسمی میاد پریویو ها ؟
 


نمیخوام خیلی تکرار مکررات کنم ولی IGN هم دقیقا همون حرفارو زده. از کامبت بازی شدیدا راضیه و فوتیج‌های جدیدی که داخل این ویدئو میبینیم حقیقتا خیلی جذابن. مبارزات بازی خیلی سریع و متنوع هستن‌. پَری کردن نقش خیلی مهمی داره و کاملا میشه حس کرد که چقدر ارضا کنندس سیستم پَری. سورد و دوال سورد طبق معمول خیلی خوب میزنن. استفاده از پیستولش هم خیلی خووبه و ترکیبش با سلاح سرد رو خیلی بهتر میشه دید داخل این ویدئو. لوت رو که میدونستیم داخل بازی هست و هر چی جلوتر بریم آیتمای بهتر به دست میاریم و قوی‌تر میشیم. طبق معمول از همون ابتدا سیستم ترنسماگ داخل بازی وجود داره پس میتونید شکل آیتماتون رو هر طور که میخواید تغییر بدید. سه مدل ساید اکتیویتی نشون میده. یکی پرواز با گلایدر و عبور از میان یه سری سیبل، شوتینگ رنج با رایفل و گتلینگ گان.

در مورد بتل میشن صحبت میکنه که میتونید یار واسه خودتون جمع کنید. تو یه میشن به خصوص، بعد از انجام چندتا کار میرسه به شخص مورد نظر به اسم گانزو. اونجا دو تا انتخاب داره که بکشتش با ببخشتش. بخشش رو انتخاب میکنه و بعدا دوباره گانزو به کارای بدش ادامه میده! یک بار دیگه یه npc ازش درخواست میکنه که بهش کمک کنه چون یکی کف خیابون حسابی تکوندتش! از همین طریق دوباره با گانزو روبه‌رو میشه و یک بار دیگه باید تصمیم بگیره که آیا بکشتش و لوت خوبی به دست بیاره یا به راه راست هدایتش کنه و ازش به عنوان یار استفاده کنه. توضیح میده که وقتی به عنوان یار انتخابش کرد، خیلی به دردش خورد چون توی باس فایتی که بعدا باهاش مواجه میشه، گانزو به کمکش میاد و خیلی هم مفید واقع شده! در کل این سیستم انتخابا برای کشتن یا یار جمع کردن به نظر جالب میاد. شاید یکی سلاح خوبی داشته باشه و تصمیم بگیرید بکشیدش و لوتشو بردارید یا اینکه باهاش حال کنید و دوس داشته باشید کنارتون بجنگه!

چند بار از داستان و کرکترا تعریف کرد که خیلی خوبن و کاملا درگیرت میکنن و دوس داری بدونی در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد که خب خبر خیلی خووبیه. اگر داستان و شخصیتای خیلی خوبی هم داشته باشه قطعا عده‌ی بیشتری میتونن گرافیک و انیمیشناش رو ندید بگیرن و از بازی لذت ببرن. در مورد مشکلات بصری داخل ویدئو هیچی نمیگه و فقط داخل همون متن زیر ویدئو اشاره کردن که گرافیکش قدیمیه. در کل مثبت خوب بود. قطعا نظرات ضد و نقیض هم شاهد خواهیم بود و در نهایت باید دید وقتی نقدها بیان چطور عمل خواهد کرد.

و اما از همه مهمتر میتونید گربه‌هارو پت کنید :D
 
چقدر مبارزاتو گیمپلیش خوبه
طراحی کرکترا جزئیاته لباسو چهرشون خوب دراوردن
فقط به نظرم یه مشکلی که داره یه سری انیمشیناس مثل اسب سواری که اونم میشه ندید گرقت
گرافیک هم نسبت به اولین نمایش بازی بهتر شده
 
بعد از اینهمه سال این اولین بازی فیزیکی ای هست که پری اوردر کردم :دی به بازی ایمان دارم. مطمعنم بازی فوق العاده ای خواهد بود مثل همه ی اثار قبلیش :دی
 
  • Like
Reactions: milad3d

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or