Multi Platform Resident Evil 8: Village

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
May 2021
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
Blinking_warning.gif

صحبت در مورد هرگونه لیک داستانی در این تاپیک ممنوع میباشد در صورت رعایت نکردن برخورد میشه

146766



سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
سبک: First-Person Survival Horror
پلتفورم ها: PS5, PS4, XSX, XBOXONE, PC
تاریخ انتشار: 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400)


اطلاعاتی که تا بحال منتشر شده:

  • وقایع بازی چندین سال بعد از RE7 رخ میدهد.
  • ایتن و میا وینترز بعد پشت سر گذاشتن حوادث هولناک RE7 و نجات یافتن از عمارت بیکرها، به ارامی و خوشحالی در گوشه ای به زندگی خود ادامه میدهند.
  • در این حین کریس ردفیلد چهره نام اشنای سری با حاظر شدن در محل زندگی وینترزها و انجام عملی غیرمنتظره دوباره مسیر زندگی ایتن را تغییر و او را در معرض زنجیره ای از حوادث قرار میدهد.
  • ایتن به دنبال یافتن پاسخی برای علت این حادثه و عمل کریس، سر از دهکده ای اسرار امیز در میاورد.
  • ایتن باید در محیط سرد و تاریک و پوشیده از برف دهکده با موجودات ناشناخته ای روبرو شود.
  • بازی بر خلاف RE7 تمرکز بیشتری روی مبارزه و جست و جو در محیط دارد.
  • بازی فاقد هرگونه لودینگی خواهد بود.
  • سیستم اینوتوری بازی مشابه RE4 (تتریس) خواهد بود.
نحوه اجرای بازی بر روی پلتفرم های مختلف:

RE Village.jpg

تصاویر:

ویدئوها:


 
Last edited by a moderator:
بازی اکشن تر شده ولی نه اکشن خالص سیستم داج کلی از اون حس تعلیق بازی کم میکرد همون گارد به نظرم بهترین مکانیک واسه این بازی ـه چون یـ حالت ایستا داره که با Tank بودن کنترل ایتن سنخیت کامل داره میخواستن داج اضافه کنن کل چلنج بازی از بین میرفت تو همون ریمیک 3 وقتی قلقش دستت میمود رسما بازی و دشمنا بی معنی میشدن اصلا نه انگار که نمی پشت سرت ـه ولی الان هرچقدر هم حرفه ای باشی بازم اون حس درموندگی رو داری با این حال به نظرم چند تا چیز نیاز داشت یکیش زمین گیر کردن دشمنا با قطع عضو بود .تو هفت میشد مولدا رو قطع عضو کرد ولی اینجا تنها عضوی که کریتیکال میخوره و میترکه سر لایکناست اگه یـ سیستم قطع عضو میذاشتن که میشد باهاش دشمنا رو زمین گیر کرد و دورشون زد خیلی خوب میشد مورد دیگه ای که به نظرم نیاز داشت نگاه کردن به عقب موقع دویدن بود چون بازی اول شخص ـه موقع دویدن نیاز بود به عقب یـ لحظه نگاه کنیم تا مواقع بحرانی بهتر شرایط جلومون رو مدیریت کنیم که خوب متاسفانه نمیشد این کار رو کرد با خود اتان رو یـ 180 درجه کامل میزدیم . در اخر هم اگه کمی پنجره Parry کردن رو زیاد میکردن جای دوری نمیرفت دشمنا یـ جوری بودن که به سختی میشد پنجره حملشون رو تشخیص داد واسه همین اگه یکم پنجره Parry کردن رو باز تر میکردن و یا حداقل نحوه حمله دشمنا رو واضح تر میکردن خیلی بهتر میشد
پرش به عقب قبول کن لازم بود، این حرکات دشمنان یک ری اکشن معقول لازم داره، شما وقتی گارد می گیری روی درجات سختی بالا و چاره ای جز این نداری میزان سلامتی از دست می دی اونم نه به مقدار کم، وقتی محیط شلوغ میشه لایکن ها انگار نیتروژن وصله پشتشون :D به کسری از ثانیه از دور بهت می رسن! نمی تونی اینجا گارد بگیری، دو تاشون همزمان بزنن پخش زمین شدی، الان گارد گرفتن چه حس چالشی داره که پرش به عقب موقعی که لایکن ها می خوان بگیرنت منتقل نمی کنه، برای من هم فرقی نمی کنه بازی رو پلات کردم تموم شد رفت ولی فکر می کنم این مورد نه تنها به تجربه اکشن بازی لطمه نمیزد بلکه عمیق تر هم می کرد گیم پلی رو.
سیستم قطع عضو رو ایراد نگرفتم چون کلا بازی در اکثر قسمت ها فیزیک نداره :D یعنی شما به فانوس، به برخی بشقاب های چینی، شیشه (غیر آیتم هایی که تو شیشه کمدهان) و ... شلیک کنی هیچ اتفاقی نمیوفته، ایول 2 هم در قسمت آبجکت ها ضعف داشت ولی در قسمت انمی ها سنگ تموم گذاشت، نمی دونم چرا بعد ایول 2 که این همه بازخورد مثبت داشتو یه جور استراتژی حمله بود در قسمت های بعدی بازی عقب گرد داشت کپکام، توی ایول 8 که دینامیت، مین، لانچر، نارنجک.. هر چی بزنی فقط انمی پرت می شه می خوره زمین با تمامی اعضا و جوارح سالم :D

توی این بازی روی درجات سختی بالا احمد به عقب نباید نگاه کنی! فقط الفرار :D
 
آخرین ویرایش:
همین الان تمومش کردم. به طور کلی لذت بردم. بیشتر از اویل 7. نظرم در مورد پایان بازی
از اینکه ایتن مرد ناراحت شدم. چون شخصا این شخصیت رو دوست داشتم الان اون جمله معروف تریلرها که میگفت داستان او به پایان میرسد رو میفهمم اکثرمون فکر میکردیم درباره کریس هست ولی ایتن بود. بعید میدونم نسخه بعد ایتن در کار باش چون اخر بازی وقتی رز میره سره قبرش خود بازی میگه داستان پدر حالا به اتمام رسیده هست. پس خیلی بعیده نسخه بعد خبری از ایتن باش. با کل بازی حال کردم مخصوصا محیط قلعه و روستا و سیاه چال و ...... قسمت کارخونه هم بد نبود. ولی ضد حال ترین باسش همون هایزنبرگ بود خیلی بهتر میتونستن در بیارن. در کل خیلی راضی بودم خیلی بیشتر از شماره 7. امیدوارم شماره 9 هم با همین روند پیش برن.( نظر شخصی : واقعا دوست دارم ایتن برگرده چون این نسخه خیلی باهاش انس گرفتم و از مرگش ناراحت شدم هر چند با توجه به نوشته بعد credit بعید میدونم همون نوشته داستان پدر حالا به اتمام رسیده هست. )
 
بنظرم بزرگترین plot twist بازی توی اندینگ بود. برای من شخصا خیلی جالب بود.

وقتی که نشون دادند BSAA به یه کمپانی فاسد و خراب تبدیل شده و از BOW ها برای اهدافش استفاده میکنه. توی کانسپت ارت های بازی هم به این موضوع اشاره میشه.

6cb95ec.png

برای کریس که یکی از بنیان گذار های BSAA بوده این موضوع باید دردناک باشه و توی بازی بخوبی نشون داده شد براحتی بیخیال این موضوع نمیشه و دنبالش هست. کلا این قضیه اونجور که مطرح شد شدیدا بوی یه دنباله (حالا تو بازی یا فیلم CG) رو میداد و احتمالا در اینده شاهد یک civil war بین کریس و BSAA باشیم. هر چند از کپکام بعید نیست کلا این موضوع رو فراموش کنه و شاید بعد از ۱۰ سال دوباره ادامه اش بده.
 
بنظرم بزرگترین plot twist بازی توی اندینگ بود. برای من شخصا خیلی جالب بود.

وقتی که نشون دادند BSAA به یه کمپانی فاسد و خراب تبدیل شده و از BOW ها برای اهدافش استفاده میکنه. توی کانسپت ارت های بازی هم به این موضوع اشاره میشه.

View attachment 205904

برای کریس که یکی از بنیان گذار های BSAA بوده این موضوع باید دردناک باشه و توی بازی بخوبی نشون داده شد براحتی بیخیال این موضوع نمیشه و دنبالش هست. کلا این قضیه اونجور که مطرح شد شدیدا بوی یه دنباله (حالا تو بازی یا فیلم CG) رو میداد و احتمالا در اینده شاهد یک civil war بین کریس و BSAA باشیم. هر چند از کپکام بعید نیست کلا این موضوع رو فراموش کنه و شاید بعد از ۱۰ سال دوباره ادامه اش بده.
امیدوارم برای REX برنامه های بزرگی داشته باشن و همه اینا به چیزای جالبی در اون بازی ختم بشه.
 
خوب منم بازی رو تموم کردم.خیلی از نکات رو بچه ها گفتن
از جمله بخش به شدت اکشن بازی رو که شبیه به کال آو دیوتی بود
و من دیگه تکرار نمی کنم فقط بگم بعد از لست ۲ این تنها بازی بود که نمی تونستم دسته رو بزارم زمین و دستگاه رو‌خاموش کنم لحظه به لحظه بازی برام لذت بخش و سرگرم کننده بود و جا داره از میکامی تشکر کنم که یه سبکی رو پایه ریزی کرد که واقعا بی نظیره امیدوارم در آینده کپکام این سبک رو ادامه بده
 
من حدس میزنم موقع عرضه PSVR2 یک ورژن VR با محتوای اضافه از بازی عرضه میشه! مخصوصا وقتی که ورژن VR شماره هفتم اینقدر موفق بوده، خیلی بعید میدونم ورژن VR برای این شماره نیاد.
 
من رزیدنت باز یا کلا ترسناک باز نیستم بعضی نسخه ها رو یه ناخنکی زدم مثل ۲ ریمیک و ۴ و ۷. ولی این بازی واقعا خاص بود خیلی نوع روایت و لول دیزاینشو دوست داشتم تنها مشکلش فقط مپ بازی بود که معلوم نبود راه از کدوم طرفه!
 
  • Like
Reactions: kamyy

:x:x


vkvqw86sfiy61.jpg

سرنوشت چهار لرد :

انصفا هیچکدومشون evil نبودن بلکه همشون قربانی آزمایشات میراندا بودن . لیدی دی از یـ خانواده اشرافی بود میراندا تبدیلش کرد به یـ موجود ومپایر مانند که به خون واسه زنده بودن نیاز داره (کلی دختراش رو دوست داشت قشنگ اون موقعی که میکشیمشون دلم براش سوخت) Beneviento بدبخت که از بچگی پدرش رو از دست میده و ترامای شدید پیدا میکنه و تنها دوستش عروسکش میشه میراندا تبدیلش میکنه به یـ سلاح توهم زا (بعد اینکه باهاش مبارزه میکنیم پشت عکس خانوادگی ایتن مینوسه که بره دخترش رو نجات بده یعنی بازم دلش برا ایتن میسوزه) Moraeu که از همشون ساده تره و دائم دنبال توجه میگرده و معلومه مشکل کمبود توجه داره میراندا تبدیل به یـ موجود کریح و یـ ماهی غول پیکرش میکنه و در اخر هم هایزنبرگ که به ایتن میگه میراندا عملا شرافتش رو ازش دزدیده و میخواد ازش انتقام بگیره همشون یـ جورایی این وسط قربانی بودن و نباید به چشم Villain بهشون نگاه کنیم .

دقیقا مثل بیکیرا که کپکام اول تو خود بازی بعدم با DLC کلی توضیح داد که چقدر بیگناه بودن . هرچند احتمالش خیلی کمه ولی امیدوارم اون صحنه هایی که تو تریلر اولیه بازی بودن مربوط به بک استوری چهار Lord در قالب DLC باشن خیلی خوب میشه دوباره کپکام همون کار رو هم اینجا انجام بده . قشنگ بازی داد میزنه چهار تا لرد نیاز به شخصیت پردازی بیشتر دارن . برا هرکدوم نیم ساعت هم که شده قشنگ غنیمته
#آرزوبر جوان عیب نیست :-"
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or