Multi Platform Resident Evil 8: Village

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
May 2021
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
Blinking_warning.gif

صحبت در مورد هرگونه لیک داستانی در این تاپیک ممنوع میباشد در صورت رعایت نکردن برخورد میشه

146766



سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
سبک: First-Person Survival Horror
پلتفورم ها: PS5, PS4, XSX, XBOXONE, PC
تاریخ انتشار: 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400)


اطلاعاتی که تا بحال منتشر شده:

  • وقایع بازی چندین سال بعد از RE7 رخ میدهد.
  • ایتن و میا وینترز بعد پشت سر گذاشتن حوادث هولناک RE7 و نجات یافتن از عمارت بیکرها، به ارامی و خوشحالی در گوشه ای به زندگی خود ادامه میدهند.
  • در این حین کریس ردفیلد چهره نام اشنای سری با حاظر شدن در محل زندگی وینترزها و انجام عملی غیرمنتظره دوباره مسیر زندگی ایتن را تغییر و او را در معرض زنجیره ای از حوادث قرار میدهد.
  • ایتن به دنبال یافتن پاسخی برای علت این حادثه و عمل کریس، سر از دهکده ای اسرار امیز در میاورد.
  • ایتن باید در محیط سرد و تاریک و پوشیده از برف دهکده با موجودات ناشناخته ای روبرو شود.
  • بازی بر خلاف RE7 تمرکز بیشتری روی مبارزه و جست و جو در محیط دارد.
  • بازی فاقد هرگونه لودینگی خواهد بود.
  • سیستم اینوتوری بازی مشابه RE4 (تتریس) خواهد بود.
نحوه اجرای بازی بر روی پلتفرم های مختلف:

RE Village.jpg

تصاویر:

ویدئوها:


 
Last edited by a moderator:
بازی روی village of shadows تمام کردم واقعا عالی بود قشنگ حالش داد چلنجی بود برای خودش. :D

اشتباه من انجام ندین بازی چیت تمام تیر داره نیازی نیست پدر خودتون در بیارین من تا باس آخر میراندا که گیر کردم و چند دست مردم به خاطر اینکه فقط سه تا First aid داشتم نمیخواستم بخرم از دوک رفتم یویتوب که ببینم دقیق ریتم باس چی بوده که من اشتباه میکنم میمیرم دیدم ملت همه تمام تیر هستن سرچ زدم دیدم چیت تیر داره بازی و من بی خودی پدر خودم تا اینجا در آورده بودم . :|

شانسی که اورده بودم قبلا M1851 کاملش کرده بودم باس به راحتی در کمتر از 5 دقیقه زدم . :D به همگی M1851 پیشنهاد میکنم .
این درجه سختی هیچ منطقی نداشت.. انگار کال آف رو گذاشته باشی روی 2X! لایکن و باس ها طوری طراحی شدن که جای خالی داج کاملا حس می شد، یعنی هر چقدر توی ایول 3 بودو نبودش برام فرقی نمی کرد، اینجا کاملا محسوس بودو یک ضعف دیده می شد، دشمنان قدرت مانور بالایی داشتن ولی ما جز دایره :Arrowd: و L1 آپشن دیگه ای نداشتیم! برم برا ثبت رکورد
Resident Evil Village_20210511123336.jpg
 
آخرین ویرایش:
این درجه سختی هیچ منطقی نداشت.. انگار کال آف رو گذاشته باشی روی 2X! لایکن و باس ها طوری طراحی شدن که جای خالی داج کاملا حس می شد، یعنی هر چقدر توی ایول 3 بودو نبودش برام فرقی نمی کرد، اینجا کاملا محسوس بودو یک ضعف دیده می شد، دشمنان قدرت مانور بالایی داشتن ولی ما جز دایره :Arrowd: و L1 آپشن دیگه ای نداشتیم! برم برا ثبت رکورد
View attachment 205840

داج کردن توی سیستم اول شخص؟ همون بهتر که نذاشتن.
 
داج کردن توی سیستم اول شخص؟ همون بهتر که نذاشتن.
توی سیستم اول شخص مشکلش چیه؟ با توجه به طراحی انمی ها و حرکات سریعشون توی درجات سختی بالا این مورد کمبودش خیلی به چشم میاد، وقتی دشمنان بازی رو طراحیشونو بردن توی یونیورس دیگه! کارکتر اصلی هم باید با توجه به قدرت و سرعت اون ها بالانس بشه
 
توی سیستم اول شخص مشکلش چیه؟ با توجه به طراحی انمی ها و حرکات سریعشون توی درجات سختی بالا این مورد کمبودش خیلی به چشم میاد، وقتی دشمنان بازی رو طراحیشونو بردن توی یونیورس دیگه! کارکتر اصلی هم باید با توجه به قدرت و سرعت اون ها بالانس بشه

اون موقع فرقش با Doom چی میشه؟! اصن جامپ هم اضافه کنن اینجوری راحت تر میشه زد انمی ها رو :D نمیشه گفت که چون انمی هاش عوض شدن پس باید به طور کلی همه چیز رو عوض کنن دیگه. رزیدنت اویل از نسخه اول یعنی کلافگی و کمبود مهمات و سخت جون بودن انمی هاش. تازه الان از این حالتی که گفتم کیلومترها فاصله گرفته :D
 
اون موقع فرقش با Doom چی میشه؟! اصن جامپ هم اضافه کنن اینجوری راحت تر میشه زد انمی ها رو :D نمیشه گفت که چون انمی هاش عوض شدن پس باید به طور کلی همه چیز رو عوض کنن دیگه. رزیدنت اویل از نسخه اول یعنی کلافگی و کمبود مهمات و سخت جون بودن انمی هاش. تازه الان از این حالتی که گفتم کیلومترها فاصله گرفته :D
همه چیز مسلما عوض شده شما خبر نداری، اون حالت کلاسیک مرد برادر من و نباید با اون نسخه ها مقایسه بشه چون این بازی اکشنه! به من همون نسخه های کلاسیکو بدن با یک چاقو خیلی راضیم! حرف منو نمی گیری، می گم حالا که بازی همه چیش اکشنه و کارکتر بازی رو توی حرکات تغییر ندادن، این یکی رو هم بالانس می کردن با توجه به اکشن شدن بازی خیلی بهتر از گرفتن L1 بود
 
آخرین ویرایش:
خب من هم بازی رو تموم کردم. امتیاز من به بازی 9.5 هستش و اون نیم نمره هم کم کردم چون از شخصیت پردازی آنتاگونیست ها با نوت خوشم نیومد و میشد بهتر بهشون پرداخت. و اینکه بخش ترسناک بازی اگه یک ساعت بیشتر میشد خیلی بهتر میبود. بخش اکشن بازی که سرجمع نیم ساعت بیشتر نبود هم کلا رو مخ بود.
به نظرم درنهایت تونستن شخصیت ایتن رو دربیارن و نمیدونم به خاطر موزیک بود یا چی ولی تو پایان بازی موهای دستم سیخ شده بود و از پایان خیلی لذت بردم. مشکلی با این داستان قطع شدن دست ایتن و... نداشتم(که البته توجیه داستانی هم داشت) چون خودمو به کلیت نسخه 7 عادت داده بودم
به نظرم یکی از بهترین نسخه‌های رزیدنت ایوله و یکی دو پله از نسخه 7 بهتره. تنوع بازی خارق العادست و بعضی جاها به خودم می‌گفتم: "لعنتی بسه دیگه".
من برعکس خیلی از بچه‌ها با بخش کارخونه هایزنبرگ هم حال کردم مخصوصا اینکه وقتی اون موجودات دست سازش رو میدیدم که دست و بالشون بسته بود خیلی استرس میگرفتم که باز بشن و بیان سراغم. طراحی هنری اون بخش به شدت خوب بود. به شدتتت. مبارزش هم آدرنالین خالص بود
بازی کلی مینی باس هم داره که طراحی‌های جذابی دارن و میچسبن. درکل یکی از بهترین تجربه‌های این چندسال اخیر من بود.
 
این درجه سختی هیچ منطقی نداشت.. انگار کال آف رو گذاشته باشی روی 2X! لایکن و باس ها طوری طراحی شدن که جای خالی داج کاملا حس می شد، یعنی هر چقدر توی ایول 3 بودو نبودش برام فرقی نمی کرد، اینجا کاملا محسوس بودو یک ضعف دیده می شد، دشمنان قدرت مانور بالایی داشتن ولی ما جز دایره :Arrowd: و L1 آپشن دیگه ای نداشتیم! برم برا ثبت رکورد
View attachment 205840

داج حالا نه اما یکم به پشت سریع عقب کشیدن بد نبود واقعا .

این 999999% با چیت بوده من بدون چیت جون کندم 7 ساعت و خورده ای شد قشنگ یک جاهای باید وایسی خیلی خونسرد ملت بکشی نکشی راه نداری بری جلو بری جلو باید بر گردی دوباره تو شکمشون که کمتر از یک درصد شانس داری بتونی از کنارشون رد بشی بعضی جاها. :|


خب من هم بازی رو تموم کردم. امتیاز من به بازی 9.5 هستش و اون نیم نمره هم کم کردم چون از شخصیت پردازی آنتاگونیست ها با نوت خوشم نیومد و میشد بهتر بهشون پرداخت. و اینکه بخش ترسناک بازی اگه یک ساعت بیشتر میشد خیلی بهتر میبود. بخش اکشن بازی که سرجمع نیم ساعت بیشتر نبود هم کلا رو مخ بود.
به نظرم درنهایت تونستن شخصیت ایتن رو دربیارن و نمیدونم به خاطر موزیک بود یا چی ولی تو پایان بازی موهای دستم سیخ شده بود و از پایان خیلی لذت بردم. مشکلی با این داستان قطع شدن دست ایتن و... نداشتم(که البته توجیه داستانی هم داشت) چون خودمو به کلیت نسخه 7 عادت داده بودم
به نظرم یکی از بهترین نسخه‌های رزیدنت ایوله و یکی دو پله از نسخه 7 بهتره. تنوع بازی خارق العادست و بعضی جاها به خودم می‌گفتم: "لعنتی بسه دیگه".
من برعکس خیلی از بچه‌ها با بخش کارخونه هایزنبرگ هم حال کردم مخصوصا اینکه وقتی اون موجودات دست سازش رو میدیدم که دست و بالشون بسته بود خیلی استرس میگرفتم که باز بشن و بیان سراغم. طراحی هنری اون بخش به شدت خوب بود. به شدتتت. مبارزش هم آدرنالین خالص بود
بازی کلی مینی باس هم داره که طراحی‌های جذابی دارن و میچسبن. درکل یکی از بهترین تجربه‌های این چندسال اخیر من بود.



اتفاقا یک چیزای بازی هیچ جوره با منطق جور در نمیاد اونم همین موردی که گفتی دستش قطع شده دستش گذاشته جاش خودش نمیگه من چرا هیچیم نمیشه و دست میزارم جاش دستم خوب شد ؟ حتما نیاز بود بهش بگن که مرده بوده ؟ تازه یک مورد دیگه اینکه کریس وظیفه نابودی این پراساید داشته بعد گذاشته بره خونش بعد بچه بدنیا بیاره با وجود پرساید ؟ قشنگ یک جاهای داستان قبول کنیم که منطقی نبوده جالب بوده اما با روند شخصیت ها و داستان و ... نمیخونه.

کارخانه که عالی بود حالا برو بیاد کارخونه روی درجه سختی Village of shadow بازی کن ببین چه چلنجی آدرنالینی میشه . :D :D
 
آخرین ویرایش:
داج حالا نه اما یکم به پشت سریع عقب کشیدن بد نبود واقعا .

این 999999% با چیت بوده من بدون چیت جون کندم 7 ساعت و خورده ای شد قشنگ یک جاهای باید وایسی خیلی خونسرد ملت بکشی نکشی راه نداری بری جلو بری جلو باید بر گردی دوباره تو شکمشون که کمتر از یک درصد شانس داری بتونی از کنارشون رد بشی بعضی جاها. :|
حالا چپو راستش مهم نبود، همون دایره آنالوگ رو برای گریز اگر میشد استفاده کرد خیلی کمک می کرد تا جون بیخودی از دست ندی، مسئله اینه که سختیش منطقی نبود، یعنی شما دو تا خشاب هندگان و یک شاتگان روی سر لایکن خالی می کردی سریع پا می شد ادامه ماجرا! بازی نمی ذاشت مثل نسخه های قبلی مدیریت منابع کنی، استراتژی و مهمات جمع کنی و در مواقع لزوم استفاده کنی، سر مینی باس یا همون انمی ها مجبور می شدی کل مهمات رو مصرف کنی چون نه راه گریزی داری بخاطر سرعت عمل بالاشون و نه هم نقطه ضعفی و باید با مهمات قوی راه رو باز کنی برای خودت، تنها راه رد شدن موقع اسپیدران دینامیت و نارنجک در مراحل پایانیه، ایستادنو کشتن وقت تلف کردنو از دست دادن هربه
 
آخرین ویرایش:
داج حالا نه اما یکم به پشت سریع عقب کشیدن بد نبود واقعا .

این 999999% با چیت بوده من بدون چیت جون کندم 7 ساعت و خورده ای شد قشنگ یک جاهای باید وایسی خیلی خونسرد ملت بکشی نکشی راه نداری بری جلو بری جلو باید بر گردی دوباره تو شکمشون که کمتر از یک درصد شانس داری بتونی از کنارشون رد بشی بعضی جاها. :|






اتفاقا یک چیزای بازی هیچ جوره با منطق جور در نمیاد اونم همین موردی که گفتی دستش قطع شده دستش گذاشته جاش خودش نمیگه من چرا هیچیم نمیشه و دست میزارم جاش دستم خوب شد ؟ حتما نیاز بود بهش بگن که مرده بوده ؟ تازه یک مورد دیگه اینکه کریس وظیفه نابودی این پراساید داشته بعد گذاشته بره خونش بعد بچه بدنیا بیاره با وجود پرساید ؟ قشنگ یک جاهای داستان قبول کنیم که منطقی نبوده جالب بوده اما با روند شخصیت ها و داستان و ... نمیخونه.

کارخانه که عالی بود حالا برو بیاد کارخونه روی درجه سختی Village of shadow بازی کن ببین چه چلنجی آدرنالینی میشه . :D :D
اره علیرضا، بازی یه سری پلات هول ها داره که بحثی توشون نیست. و البته فکر کنم ایتن چون تو نسخه هفتم این اتفاقات براش افتاده بود یکم براش عادی شده بود و فراموش نکرده بود. من این ایرادات رو قبول دارم و برای همین هم یکم نمره کم کردم ولی کلا از سری رزیدنت ایول انتظار منطق صددرصد ندارم واقعا. تو نسخه‌های قدیم هم کم ازین چیزا ندیدیم. تصور کن یک مامور رو فرستاده بودن برای نجات دختر رییس جمهور در صورتی که میتونستن یک گروه رو بفرستن
 
  • Like
Reactions: vivanred
نمیدونم برای بقیه هم به این شکل بود یا نه ولی من بخاطر کاور ارت بازی تقریبا تا انتهای بازی فکر میکردم کریس گرگینه ای چیزی بشه! :D
یه نکته ی دیگه در رابطه با داستان بازی که برام جالب بود این بود که کلیت داستان در رابطه به عشق به خانواده بود. یعنی هم ایتن و هم میراندا که دو قطب داستان بودند هر دو به طریقی یک هدف رو داشتن دنبال میکردن و هر دو میخواستن به بچه هاشون برسن.
درکل شخصیت پردازی ایتن و سرگذشتی که این بیچاره طی کرد و از خودگذشتگی ای که در پایان داستان انجام داد باعث شد یکی از شخصیت های بیادموندنی سری بشه. یه موضوع دیگه اینکه در طول بازی چهره ی ایتن که نشون نمیدادن ولی چیزی که از چهره ی ایتن در ذهن من شکل گرفته بود شبیه چهره ی مورفی پندلتون شخصیت سایلنت هیل داونپور بود.

542D2F44-E65F-4C7B-BE65-03ED37A46D8E.jpeg
 
حالا چپو راستش مهم نبود، همون دایره پایین رو برای گریز اگر میشد استفاده کرد خیلی کمک می کرد تا جون بیخودی از دست ندی، مسئله اینه که سختیش منطقی نبود، یعنی شما دو تا خشاب هندگان و یک شاتگان روی سر لایکن خالی می کردی سریع پا می شد ادامه ماجرا! بازی نمی ذاشت مثل نسخه های قبلی مدیریت منابع کنی، استراتژی و مهمات جمع کنی و در مواقع لزوم استفاده کنی، سر مینی باس یا همون انمی ها مجبور می شدی کل مهمات رو مصرف کنی چون نه راه گریزی داری بخاطر سرعت عمل بالاشون و نه هم نقطه ضعفی و باید با مهمات قوی راه رو باز کنی برای خودت، تنها راه رد شدن موقع اسپیدران دینامیت و نارنجک در مراحل پایانیه، ایستادنو کشتن وقت تلف کردنو از دست دادن هربه
اره دقیقا اما باید استراتژی های مختلف تست کنی اتفاقا با گرینید لانچر کور کننده خیلی راحت میشد ملت حتی با کلت زد من جاهای که تیر کم میاوردم و دشمن زیاد بود یکی میزدم ملت کور میشدن یکی دوتا میکشتم بعدش رد میشدم میرفتم بعضی جاها هم با چنگ دندون فقط این طرف اون طرف میزدم که یکی بمیره تیر نداشتم قشنگ این بخش انگار ساخته شده بود برای اینکه با چیت بازی کنی در کل همچیشون سخت تر بود از تعداد دشمن های که ریسپان میشدن تا میزان تیری که دریافت میکردن من قشنگ شانسی که اورده بودم دور اولی که رفته بودم کلی تیر و ... نگه داشته بودم قشنگ کمکم کرد وگرنه پدرم در میومد.
 
  • Like
Reactions: .Amirone
همه چیز مسلما عوض شده شما خبر نداری، اون حالت کلاسیک مرد برادر من و نباید با اون نسخه ها مقایسه بشه چون این بازی اکشنه! به من همون نسخه های کلاسیکو بدن با یک چاقو خیلی راضیم! حرف منو نمی گیری، می گم حالا که بازی همه چیش اکشنه و کارکتر بازی رو توی حرکات تغییر ندادن، این یکی رو هم بالانس می کردن با توجه به اکشن شدن بازی خیلی بهتر از گرفتن L1 بود
بازی اکشن تر شده ولی نه اکشن خالص سیستم داج کلی از اون حس تعلیق بازی کم میکرد همون گارد به نظرم بهترین مکانیک واسه این بازی ـه چون یـ حالت ایستا داره که با Tank بودن کنترل ایتن سنخیت کامل داره میخواستن داج اضافه کنن کل چلنج بازی از بین میرفت تو همون ریمیک 3 وقتی قلقش دستت میمود رسما بازی و دشمنا بی معنی میشدن اصلا نه انگار که نمی پشت سرت ـه ولی الان هرچقدر هم حرفه ای باشی بازم اون حس درموندگی رو داری با این حال به نظرم چند تا چیز نیاز داشت یکیش زمین گیر کردن دشمنا با قطع عضو بود .تو هفت میشد مولدا رو قطع عضو کرد ولی اینجا تنها عضوی که کریتیکال میخوره و میترکه سر لایکناست اگه یـ سیستم قطع عضو میذاشتن که میشد باهاش دشمنا رو زمین گیر کرد و دورشون زد خیلی خوب میشد مورد دیگه ای که به نظرم نیاز داشت نگاه کردن به عقب موقع دویدن بود چون بازی اول شخص ـه موقع دویدن نیاز بود به عقب یـ لحظه نگاه کنیم تا مواقع بحرانی بهتر شرایط جلومون رو مدیریت کنیم که خوب متاسفانه نمیشد این کار رو کرد باید خود اتان رو یـ 180 درجه کامل میزدیم . در اخر هم اگه کمی پنجره Parry کردن رو زیاد میکردن جای دوری نمیرفت دشمنا یـ جوری بودن که به سختی میشد پنجره حملشون رو تشخیص داد واسه همین اگه یکم پنجره Parry کردن رو باز تر میکردن و یا حداقل نحوه حمله دشمنا رو واضح تر میکردن خیلی بهتر میشد
 
آخرین ویرایش:
اره دقیقا اما باید استراتژی های مختلف تست کنی اتفاقا با گرینید لانچر کور کننده خیلی راحت میشد ملت حتی با کلت زد من جاهای که تیر کم میاوردم و دشمن زیاد بود یکی میزدم ملت کور میشدن یکی دوتا میکشتم بعدش رد میشدم میرفتم بعضی جاها هم با چنگ دندون فقط این طرف اون طرف میزدم که یکی بمیره تیر نداشتم قشنگ این بخش انگار ساخته شده بود برای اینکه با چیت بازی کنی در کل همچیشون سخت تر بود از تعداد دشمن های که ریسپان میشدن تا میزان تیری که دریافت میکردن من قشنگ شانسی که اورده بودم دور اولی که رفته بودم کلی تیر و ... نگه داشته بودم قشنگ کمکم کرد وگرنه پدرم در میومد.
حالا که این درجه سختی رو تموم کردی Rocket Pistol رو بگیر باحاله :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or