Multi Platform Resident Evil 8: Village

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
May 2021
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
Blinking_warning.gif

صحبت در مورد هرگونه لیک داستانی در این تاپیک ممنوع میباشد در صورت رعایت نکردن برخورد میشه

146766



سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
سبک: First-Person Survival Horror
پلتفورم ها: PS5, PS4, XSX, XBOXONE, PC
تاریخ انتشار: 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400)


اطلاعاتی که تا بحال منتشر شده:

  • وقایع بازی چندین سال بعد از RE7 رخ میدهد.
  • ایتن و میا وینترز بعد پشت سر گذاشتن حوادث هولناک RE7 و نجات یافتن از عمارت بیکرها، به ارامی و خوشحالی در گوشه ای به زندگی خود ادامه میدهند.
  • در این حین کریس ردفیلد چهره نام اشنای سری با حاظر شدن در محل زندگی وینترزها و انجام عملی غیرمنتظره دوباره مسیر زندگی ایتن را تغییر و او را در معرض زنجیره ای از حوادث قرار میدهد.
  • ایتن به دنبال یافتن پاسخی برای علت این حادثه و عمل کریس، سر از دهکده ای اسرار امیز در میاورد.
  • ایتن باید در محیط سرد و تاریک و پوشیده از برف دهکده با موجودات ناشناخته ای روبرو شود.
  • بازی بر خلاف RE7 تمرکز بیشتری روی مبارزه و جست و جو در محیط دارد.
  • بازی فاقد هرگونه لودینگی خواهد بود.
  • سیستم اینوتوری بازی مشابه RE4 (تتریس) خواهد بود.
نحوه اجرای بازی بر روی پلتفرم های مختلف:

RE Village.jpg

تصاویر:

ویدئوها:


 
Last edited by a moderator:
بنظرم چیز بدی نیست مخصوصا برای اونهایی که نمیتونند اول شخص رو‌ تحمل کنند الان حداقل میتونند برای یکبار هم که شده بازی رو‌ تجربه کنند. اما مشخصه خیلی روی مد وقت نزاشتند و‌ هزینه نکردند و بیشتر شبیه یه ماد رسمی هست. البته از اول هم مشخص بود و نمیشد انتظار داشت بازی که بر پایه زاویه اول شخص طراحی و ساخته شده با یه مد سوم شخص دگرگون بشه.
دقیقا ، انیمیشن هاش واقعا ضعیف بود.
 
دقیقا ، انیمیشن هاش واقعا ضعیف بود.
من که توی استیم این Expansion رو پری اردر کرده بودم بعد دیدن ویدیوها ریفاند کردم از بس بد بود.:D انگار یه استودیو کوچک میخواد یه بازی ایندی شبیه رزیدنت اویل بسازه، همچین حسی بهم داد.
 
خود dlc هم گیم پلیش به نظر با حال نمیاد و در سطح رزیدنت نیست


این چرا اینقدر دوربین رفته تو ماتحتش؟ حالم بهم خورد نتونستم چند دقیقه تحمل کنم.

البته بعدا ویدیو بالایی را دیدم که دوربین خیلی فاصله داشت. قضیه چیه؟
 
خود dlc هم گیم پلیش به نظر با حال نمیاد و در سطح رزیدنت نیست

ماشالله FOV چی میگه؟!!
سرگیجه گرفتم.
حالا FOV روی PC با ماد درستش میکنیم ولی جدا گیم پلی هم چنگی به دل نمیزنه ، با این دوربین هم که دیگه اصلا از چشمم افتاد.

واقعا بازیی که از پایه برای این نما طراحی نشده باشه ، پیاده کردنش بهتر از این نمیشه.

مقایسه کنین با Daymare از یک تیم ایندی:
[


گیم پلی DLC بیشتر من یاد دموی نسخه جدید daymare 1994 انداخت ، مخصوصا این قدرتش که فریز میکنه:

 
آخرین ویرایش:
این چرا اینقدر دوربین رفته تو ماتحتش؟ حالم بهم خورد نتونستم چند دقیقه تحمل کنم.

البته بعدا ویدیو بالایی را دیدم که دوربین خیلی فاصله داشت. قضیه چیه؟

ماشالله FOV چی میگه؟!!
سرگیجه گرفتم.
حالا FOV روی PC با ماد درستش میکنیم ولی جدا گیم پلی هم چنگی به دل نمیزنه ، با این دوربین هم که دیگه اصلا از چشمم افتاد.

واقعا بازیی که از پایه برای این نما طراحی نشده باشه ، پیاده کردنش بهتر از این نمیشه.
تصویر زوم شده ربطی به به FOV نداره احتمالا یـ چیزی بوده که میخواستن نشون ندن :

Screenshotter--YouTube-7MinutesofResidentEvilVillageShadowsofRoseDLCGameplay-6’16”.jpg

========================
مود سوم شخص کمپین اصلی رو هم والا من چیز به خصوصی ندیدم کاملا انیمشنای نسخه های قبلی رو کپی پیست کرده بودن اینجا + چند تا انیمیشن جدید 100 درصد مثل تجربه اصلی خود بازی نمیشه ولی اونقدرا هم بد نیست که میگید
 
آخرین ویرایش:
خود dlc هم گیم پلیش به نظر با حال نمیاد و در سطح رزیدنت نیست


این هم پیش نمایش گیم اسپات



این ها که دمو رو بازی کرده بودند خیلی خوششون اومده بود. بیشتر همون چیز هایی که توی ویدئوی IGN گفته شد. میگفتند کنترل کرکتر و‌ حرکات و انیمیشن دشمن ها خیلی مشابه زامبی های ریمیک 2 و 3 هست و میشه گفت از اون بازی ها کپی پیست شده که البته چیز بدی نیست. در مورد سختی بازی، رفتار دشمن ها، گان پلی، لول دیزاین، معماها و... گفتند بیشتر از ریمیک ها مخصوصا ریمیک RE2 الهام گرفته شده و DLC به اندازه خود RE8 اسون نیست. در‌ مورد قدرت خاصی هم که رز داره میشه باهاش بعضی از قسمت ها یا جاهای خاص رو که فکر کنم با مولد پر شده برای باز کردن راه یا بدست اوردن ایتم های جدید و یا حل کردن بعضی از پازل ها خشک کرد و تبدیل به خاکستر کرد. همینطور میشه دشمن ها رو با این قدرت برای چند لحظه کوتاه سرجاشون خشک یا ثابت کرد. ضمن اینکه گفتند این دشمن های عادی که اسمشون فیس ایتر هست، تنها دشمن های DLC نیستند و دشمن های خطرناک تری هم هست که استفاده از قدرت رز روی اونها به مراتب واجب تر هست.
 
این هم پیش نمایش گیم اسپات



این ها که دمو رو بازی کرده بودند خیلی خوششون اومده بود. بیشتر همون چیز هایی که توی ویدئوی IGN گفته شد. میگفتند کنترل کرکتر و‌ حرکات و انیمیشن دشمن ها خیلی مشابه زامبی های ریمیک 2 و 3 هست و میشه گفت از اون بازی ها کپی پیست شده که البته چیز بدی نیست. در مورد سختی بازی، رفتار دشمن ها، گان پلی، لول دیزاین، معماها و... گفتند بیشتر از ریمیک ها مخصوصا ریمیک RE2 الهام گرفته شده و DLC به اندازه خود RE8 اسون نیست. در‌ مورد قدرت خاصی هم که رز داره میشه باهاش بعضی از قسمت ها یا جاهای خاص رو که فکر کنم با مولد پر شده برای باز کردن راه یا بدست اوردن ایتم های جدید و یا حل کردن بعضی از پازل ها خشک کرد و تبدیل به خاکستر کرد. همینطور میشه دشمن ها رو با این قدرت برای چند لحظه کوتاه سرجاشون خشک یا ثابت کرد. ضمن اینکه گفتند این دشمن های عادی که اسمشون فیس ایتر هست، تنها دشمن های DLC نیستند و دشمن های خطرناک تری هم هست که استفاده از قدرت رز روی اونها به مراتب واجب تر هست.
بقول گیم اسپات یه چیز mindblowing نیست. بعد یکسال و نیم انتظار یه dlc باحال با یه شوتینگ ججذابه. اما این دشمنا ، حالا باید جلوتر دید که هر کدوم کلی تیر میخوان، با اون هویت رزیدنت نمیخونه.
یکی از دلایل اصلی ایجاد ترس تو رزیدنت کمبود تیر هست ولی اینجا، نمیدونم یا حالا طرف میخواد تیر فقط هدر بده یا واقعا اینها نیاز دارن، این گیم پلی چیز جذابی نشون نمیده.
کاری به تکسچر و ... ندارم، گیم پلی خسته هست. دشمنا نمیان بترسونن.تو رزیدنت شما دشمن میبینی، باید بکشی یا میمیری، اینجا 5 تا تیر زده، هنوز اون لای صندلیها گیره.
این رزیدنت نیست، رزیدنت فقط استرس داری که هدشات کنی، نیان سراغت.این گیم پلی چند دقیقه ای، جدا چیز امیدوار کننده نداشته، فقط امیدوارم این هوش دشمنا نباشه.
جدا حس بدی مثل یک سوم پایانی رزیدنت ویلیج دارم، امیدوارم گند نزنن، این بازی کلی شخصیت داشت برا dlc، که هر کدوم میتونستن یه روایت باحال داشته باشن، باید آوردن رز یه دلیل بدرد بخور داشته باشه.
 
یه سری اطلاعات جدید از چند تا مصاحبه ژاپنی با سازنده ها اومده که داسک تو یه ترد به تفصیل ترجمه کرده. من اینجا فقط به چندتاش اشاره میکنم.




مدت زمان دی ال سی SOR حدود 4 ساعت هست و نسبت به بازی اصلی تمرکز خیلی بیشتری روی ترس مخصوصا ترس روانشناختی که قبلا کمتر توی سری استفاده شده داره.
هدف اصلی بیشتر زنده ماندن هست تا کشتن دشمن ها، چون رز خیلی تجریه کار با اسلحه رو نداره و به عبارتی یه سرباز یا جنگجو نیست. اما قدرت هایی داره که بهش توی پیشروی در داستان و حل کردن معماها کمک میکنه و با گذشت زمان این قدرت ها رو بیشتر میشناسه.
قلعه دیمیترسک فقط اولین لوکیشن دی ال سی و لوکیشن های بیشتری هم بعد از اون هست. همینطور گفتند لول دیزاین قلعه و ترتیب یه سری لوکیشن ها و ایتم ها رو تغییر دادند تا برای اونهایی که قبلا بازی اصلی رو تجربه کردند تازگی داشته باشه.
دشمن هایی که توی تریلر و دموی گیم پلی نشون دادند تنها دشمن های جدید و اختصاصی دی ال سی نیستند و دشمن های جدید دیگه ای هم هستند که هنوز نشون ندادند.
دوک توی دی ال سی با دوک بازی اصلی کاملا فرق میکنه و کلا یه فرد دیگه و بیشتر زایده دنیای مولد یا مگامیسیت هست. اما توی دی ال سی هم درباره گذشته دوک واقعی یه چیزهایی میفهمیم.
ظاهرا بعد از وقایع بازی اصلی سرپرستی رز از میا گرفته شده و رز زیر نظر کریس و‌ تیمش بزرگ شده برای همین خیلی شناخت درستی از پدر و‌ مادرش نداره.
اضافه کردن مد سوم شخص خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرش رو میکردن کار داشته. توی مد سوم شخص هنوز نمیشه چهره ایتن رو دید و ظاهرا روی این موضوع خیلی سخت کار کردند.
اول قرار بوده یه دی ال سی هم برای کریس که خاطر استرس و گذشته اش دوباره کنترل خودش رو از دست میده بسازند، اما در نهایت منصرف میشن و تمام وقت و هزینه شون صرف این دی ال سی میکنند.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or