Multi Platform Resident Evil 3

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch

l6el_re3.png

بالاخره و بعد از سالها انتظار، طرفداران قدیمی مجموعه محبوب Resident Evilبه خواسته خود رسیدند و قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، ریمیک عنوان 3 Resident Evil را با گرافیک امروزی و بوسیله موتور بازیسازی قدرتمند RE Engine بازی کنند. یکی از دلایل محبوبیت 3 Resident Evil برمیگردد به حضور تایرانت قدرتمند، باهوش و صدالبته ترسناک به نام نمسیس (Nemesis) که باعث به وجود آمدن کابوس‌های زیادی برای شخصیت اصلی بازی، جیل ولنتاین (Jill Valentine) شده بود. در رابطه با ابهت نمسیس فقط این را بگم که کاور نسخه آمریکای شمالی بازی که در سال 1999 برای پلی استیشن 1 عرضه شده بود، فقط شاهد حضور نیم تنه بالایی نمسیس بودیم و خبری از چهره جیل ولنتاین بر روی جلد بازی نبود. داستان 3 Resident Evil، بطور خلاصه در مورد انتقام گرفتن شرکت آمبرلا (Umbrella Corporation) از گروه استارز (S.T.A.R.S) هست که دو عضو اصلی آن، کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جیل ولنتاین که برای اولین بار در نسخه اول سری رزیدنت اویل شاهد حضور این دو شخصیت محبوب بودیم، بعد از فهمیدن هدف اصلی شرکت آمبرلا، درصدد بودند که این شرکت را رسوا کند و آمبرلا برای انجام این عمل و بعد از اتفاقات قسمت رزیدنت اویل 1، به ساخت تایرانت هوشمند نمسیس (نمسیس در اساطیر یونانی به عنوان الههٔ خشم و انتقام شناخته میشود.) روی آورد.

  • بعد از به اتمام رساندن ساخت بازی تحسین شده و موفق Resident Evil 7: Biohazard، دو تیم جداگانه و بطور همزمان بر روی ریمیک های قسمت دوم و سوم کار می کنند. زمانی که پروسه ساخت ریمیک قسمت دوم به آرامی به پایان می رسد، تعدادی از افراد تیم ریمیک اویل 3 به تیم اویل 2 ملحق میشوند که اینکار باعث میشود که پروسه ساخت اویل 3 به کندی پیش برود. بعد از ساخت اویل 2، دو تیم سازنده بطور کلی به روی ساخت ریمیک اویل متمرکز میشوند.

  • در ریمیک اویل 3، شاهد تغییرات گسترده ای در روند بازی (برخلاف ریمیک اویل 2) هستیم.

  • خوشبختانه پروسه ساخت بازی رو به اتمام است و بنا بر گفته های سازندگان بازی، 90 درصد ساخت به پایان رسیده است و بازی در همان تاریخ قبلی اشاره شده، عرضه خواهد شد.

  • همانند نسخه کلاسیک، داستان بازی قبل از ریمیک 2 شروع خواهد شد و از طرفی دیگر، بعد از اویل 2 به پایان خواهد رسید.

  • جیل ولنتاین یکی از محبوب‌ترین شخصیت های بازی هست. بنا بر گفته های سازندگان بازی، طراحی جدید (مخصوصا لباس های این شخصیت محبوب) به گونه ای شده است که تلاش برای بقا کاملا حس بشود توی بازی و جیل واقعا برای فرار کردن تقلا کنه. لازم به ذکر است که لباس های نسخه اصلی جیل ولنتاین به عنوان مزایای پیش خرید بازی در دسترس است.

  • بر خلاف نسخه اصلی، شخصیت کارلوس بسیار بالغ به نظر می رسید؛ اما همچنان شوخی طبع بودن خود را دارد و صدالبته بسیار خونگرم است.

  • به اینکه فعلا خبری از گیم پلی بازی نیست، اما به نظر می رسد که همانند نسخه اصلی کلاسیک در روند بازی تمرکز بیشتری بر روی عناصر اکشن شاهد خواهیم بود. بطور خلاصه، نسخه اصلی اویل 2 بیشتر ترسناک بود ولی اویل 3 بار اکشنش سنگین تر بود.

  • همانند نسخه ریمیک اویل 2، اینجا نیز دوربین رو شانه سوم شخص استفاده شده است. لازم به ذکر است که بخش آنلاین بازی با عنوان Resident Evil: Resistance شناخته میشود.

  • عنوان Resident Evil 3 قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه شود.



Characters2.png Characters.png

جیل ولنتاین
شخصیت اصلی و قهرمان قسمت سوم رزیدنت اویل و همچنین این شخصیت محبوب عضو گروه استارز نیز هست. وظیفه ساخت این شخصیت محبوب بر عهده ایسائو اوهیشی بود و از طرفی دیگر طراحی آن را نیز تاکاهیرو آریمیتوسو انجام داده بود. همان طور که بالاتر اشاره کرده بودیم، جیل در نسخه اول سری، از اهداف شوم شرکت آمبرلا پرده برداشت و شرکت آمبرلا برای انتقام از او تایرانت باهوش نمیسیس را ساخت. نام جیل ولنتاین در کنار محبوب‌ترین شخصیت زن بازی های ویدیویی، یعنی لارا کرافت قرار گرفته است.


کارلوس اولیویرا

کارلوس اولیویرا یکی از اعضای گروه U.B.C.S است که برای نجات بازماندگان از جانب آمبرلا به شهر راکون سیتی اعزام شده بود. جیل در ابتدا به او مشکوک بود زیرا آمبرلا را بانی اصلی نابودی راکون سیتی می داند، اما رفته رفته با کارلوس همراه شد. کارلوس اولیویرا تلاش زیادی برای خروج از شهر انجام داد و سرانجام نیز توانست خود و جیل را از شهر خارج کند.


Brad.png

براد ویکرز

براد ویکرز خلبان هلیکوپتر تیم آلفای گروه استارز بود. او در همان ابتدای بازی مورد تهاجم زامبی‌ها قرار گرفت و مجروح شد. در ادامه بازی نیز توسط نمسیس کشته شد.

UBCS.png

نیکولای گینوائیف

نیکولای فرماندهٔ یکی از تیم‌های اعزامی U.B.C.S بود. او فرماندهٔ کارلوس نیز بود. در طول بازی او تلاش دارد تا به هر شکل ممکن و حتی به قیمت مرگ زیردستانش از شهر خارج شود و بالاخره موقق میشود.



میخائیل ویکتور

ویکتور یکی از هم‌تیمی‌های کارلوس و نیکولای بود. او در اثر حملهٔ زامبی‌ها به شدت مجروح شده بود. در جریان حملهٔ نمسیس به جیل، او جان خود را فدا کرد و با نارنجک دستی، مانع از آسیب رساندن نمسیس به جیل شد و خودش نیز در همین ماجرا کشته شد.

UBCS2.png

7.png

زامبی ها

زامبی‌ها، شهروندانی هستند که از راه‌هایی چون گزش زامبی دیگر و تزریق مستقیم ویروس تی به وجود می‌آیند. زامبی‌ها سرعت پایینی دارند اما درجهٔ جان‌سختی آن‌ها بالاست. این موجودات با سلاح‌های گرم راحت‌تر کشته می‌شوند. زامبی‌ها دشمنان اصلی در این بازی هستند.

سگ‌های زامبی

سگ‌های زامبی، سگ‌هایی معمولی بودند که به ویروس تی مبتلا شدند. آن‌ها ممکن است توسط سگ مبتلا گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم، به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ آن‌ها بالا بوده و از درجهٔ جان‌سختی کم‌تری نسبت به زامبی‌ها برخوردارند.


عنکبوت‌ها

عنکبوت‌های خون‌آشام، موجوداتی هستند که به ویروس تی دچار شده‌اند. آن‌ها ممکن است توسط عنکبوت مبتلا، گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ این موجودات پایین است اما درجهٔ سخت‌جانی آن‌ها بسیار بالا است.

هانترها

هانترها، موجوداتی هستند که از تزریق ویروس تی به تخم خزنده و استخراج DNA خزندهٔ مبتلا به ویروس تی و تزریق آن به یک انسان سالم پدید آمده‌اند. سرعت حملهٔ و درجهٔ سخت‌جانی این موجودات بسیار بالا است.

Nemesis.png

نمسیس

نمسیس، غول‌آخر و دشمن اصلی جیل ولنتاین در این بازی است. نمسیس یک تایرانت تکامل یافته‌است. این موجود از تزریق ویروس تی درجه سوم و انگل ان‌ای-آلفا به بدن یک انسان پدید آمده‌است. او بسیار سخت‌جان و هوشمند است و در طول بازی همواره در تعقیب جیل است. حتی با چندین مرتبه شکست نیز جیل را رها نکرد. نمسیس در نهایت و با سختی فراوان و با کمک اسلحهٔ لیزری بسیار قدرتمند شکست خورد. نوع حمله او به دلیل هوشمندی بالا نسبت به سایر مهاجمان متفاوت است.


hxw9_char_header.png





11.jpg 9.jpg 8.jpg 5.jpg 3.jpg 1.jpg 4f897fb599a635f2cddcb71dcc78def6.jpg ae6aae96bab66df94e0c13987cfc75a6.jpg c66a37459df49d983fc22e264a4490a5.jpg


656k_vid2.gif


Resident Evil 3 - Special Developer Message

1080p.png

56n_123.gif


Resident Evil 3 - Announcement Trailer

1080p.png

z41c_nem.gif


Resident Evil 3 - Nemesis Trailer

1080p.png


 
آخرین ویرایش:

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,233
الان متن کامنت نقدمو خوندید یا همینجوری نمره رو دیدیدو یه چیزی خواستید بگید! :D توی متن نقدم گفتم شخصیت پردازی به چه شکله و حرف خودمو از منبعهای دیگه به خورد خودم میدید!!؟ ، شما اول بازی کن بعد بیا نقد منو شمرده شمرده نقد کن تا با هم در مورد این مسائل صحبت کنیم.


اتفاقا منظورم مستقیم همون چیزای دیگه بود که نقش پشمو ایفا کردن :D ای کاش مابقی موارد قوی ظاهر می شد که نشد.
منظورم نقد شما نبوده. اصلا ندیدم پستتون رو. مگه نمره شما تو متاکریتیک ثبت میشه؟:D اصلا میکنمش 10/6 که مخاطبم بشه گیم اسپات دیگه شما هم ناراحت نشی. خوبه؟:D
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,524
منظورم نقد شما نبوده. اصلا ندیدم پستتون رو. مگه نمره شما تو متاکریتیک ثبت میشه؟:D اصلا میکنمش 10/6 که مخاطبم بشه گیم اسپات دیگه شما هم ناراحت نشی. خوبه؟:D
دیگه برای ترول کردن لازم نیست خودتو به اون راه بزنی :D حالا بازی کن نیاز نیست دنبال نقد اینو اون باشی. بهترم می شه بحثو ادامه داد.
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,233
دیگه برای ترول کردن لازم نیست خودتو به اون راه بزنی :D حالا بازی کن نیاز نیست دنبال نقد اینو اون باشی. بهترم می شه بحثو ادامه داد.
عزیزم من :D بنده وقتی دارم از لفظ "منتقد" استفاده میکنم قطعا منظورم "یه بنده خدایی در بازیسنتر" نیست:D برا خودت پپسی باز میکنیا:D اصلا من هیچی دوستمون سیفتی اند پیس هم که بازی کرده داره دقیقا همین حرف رو میزنه. من برا تجربه کاربرا کاری ندارم که چی دوست داشتن و چی دوست نداشتن. شما میتونی هرچقد میخوای از بازی خوشت بیاد یا بدت بیاد مسئله خودته. ولی منتقدایی که نمرشون میره توی متاکرتیک نباید چیزایی مثل نوستالژی و حذف شدن برج ساعت!! ملاک اصلی برا نمره دادن قرار بدن.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,524
عزیزم من :D بنده وقتی دارم از لفظ "منتقد" استفاده میکنم قطعا منظورم "یه بنده خدایی در بازیسنتر" نیست:D برا خودت پپسی باز میکنیا:D اصلا من هیچی دوستمون سیفتی اند پیس هم که بازی کرده داره دقیقا همین حرف رو میزنه. من برا تجربه کاربرا کاری ندارم که چی دوست داشتن و چی دوست نداشتن. شما میتونی هرچقد میخوای از بازی خوشت بیاد یا بدت بیاد مسئله خودته. ولی منتقدایی که نمرشون میره توی متاکرتیک نباید چیزایی مثل نوستالژی و حذف شدن برج ساعت!! ملاک اصلی برا نمره دادن قرار بدن.
شما همین کامنتتو لفظ (منتقد) رو نشونم بده الان، من حرفتو قبول می کنم
من هنوز بازی نکردم ولی طبق چیزایی که دیدم کاملا موافقم که خیلی داره کم لطفی میشه به بازی. مشخصه که بازی از همون ساختاری استفاده کرده که 3 کلاسیک استفاده کرده ( خطی تر بودن و اسکریپتی تر بودن نسبت به شماره های قبل خودش). خب اگه این بازی بده پس باید قبول کنید 3 کلاسیک هم بد بوده:D این که یه سری حذفیات داشته خب باید آدم ببینه بجاش چه چیزهایی اضافه داره، روی چه چیزهایی بیشتر کار شده نه اینکه چون برج ساعت نیست پس نوستالژیامون زیر سوال رفته 10/5 :D
ترول می کنی تا تهش وایسا شونه خالی نکن :D
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,233
شما همین کامنتتو لفظ (منتقد) رو نشونم بده الان، من حرفتو قبول می کنم
چرا نصفه ریپلای میکنی اون پست رو:D تا آخرش رو بخون هم به نقدهای دیگه اشاره کردم هم اینکه یه سری منتقدا درگیر نوستالژی شدن.
ترول می کنی تا تهش وایسا شونه خالی نکن :D
برادر زیادی داری خودتو جدی میگیری:D بیخیال
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,524
چرا نصفه ریپلای میکنی اون پست رو:D تا آخرش رو بخون هم به نقدهای دیگه اشاره کردم هم اینکه یه سری منتقدا درگیر نوستالژی شدن.
من مثل شما کامنتو نصفه رها نمی کنم، نیازی هم نیست به من بگید چی کامنتتون به کجاش ربط پیدا می کنه:D اون قسمتی که گذاشتم تموم شدست و کامل منظورتونو می رسونه روی حرفتون با کیاست.

عذرخواهی می کنم از کاربران برای آف تاپیک، من این بحثو تموم کردم، هر چند که وارد این بحثا نمی شم ولی دیدم کار به توهین کشید گفتم روشن کنم مسئله رو.
 
  • Like
Reactions: Kiami

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
کاربرد جاخالی دادن اوکیه! خوشم میاد. گرافیک بازی میتونست بهتر باشه. همون کپی پیست شماره قبله. البته بازم از بهتریناست. ولی همونهه دقیقا. نمسیس ابهت داره ول ترسناک نیست.جیلو عالی درست کردن
 
  • Like
Reactions: kamyy

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,233
ولی دیدم کار به توهین کشید گفتم روشن کنم مسئله رو.
طبق معمول فقط میتونم طلب صبر بکنم برا شما دوستان:D دنبال دشمن فرضی هستین:D والا هر طور دوست داری برداشت بکن حقیقتا ذره ای برام اهمیت نداره تا همینجاشم بیخودی توضیح دادم برات. دیگه کار بکجا رسیده که برای حرفی که خودم میدونم به چه دلیل زدم باید جواب پس بدم به شماها.
 
  • Like
Reactions: kamyy

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
خب منم بازی رو تموم کردم
اکثر ایرادایی که دوستان میگن وارده
بازی خیلی کوتاه بود و خوب بودن و هیجان انگیز بودنش این نکته رو بیشترم بولد میکرد
این نسخه به نسخه کلاسیک کاملا وفادار نبود که راجبش بحث شد
بر خلاف نسخه کلاسیک فقط یک پایان داره
ولی انقدری هم که میگن بد نیست

نمره من به بازی ۸ از ۱۰

=============

چرا کسی راجب Project Resistance حرفی نمیزنه ؟
یک ایده خیلی خوب که به بدترین شکل ممکن اجرایی شده
کیفیت اتصال در نبود سرور مرکزی که فاجعست هیچی
خود گیم پلیم خیلی مسخرست یکدفعه از وسط زمین هولوگرام هیولا ظاهر میشه بعدش همونجا خلق میشه !
خب بهتر نبود تو هر اطاقی که پلیرها میخوان بعد بهش وارد شن مسترمایند میتونست از قبل دیزاین کنه چه هیولاهایی در انتظار باشن
بعد از یک سری کانال زامبی و ... بفرستی داخل
آخه یعنی چی یدفعه زامبی تلپورت میشه وسط جمعیت !

قشنگ مشخصه اول میخواستن به عنوان یک اثر جداگونه بفروشن بعد از واکنش کاربرا ترسیدن گفتن خب میدوزیمش به RE3Remake و سریع سر و تهش رو هم آوردن
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
@Safety & Peace من الان یه دور رفتم برای شاپ باز شدن باید سیو رو لود کنم یا از نیو گیم برم؟ چجوری به شاپ استور دسترسی پیدا میکنم؟
شاپ بعد از تموم شدن بازی توی Bonus باز میشه و نیازی نیست سیو رو لود کنی. هر چی که بخری، میاد توی صندوق و بازی جدید رو شروع کنی، میتونی بری اونجا برشون داری:D
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
کل بازی 20 گیگه؟ جالب شد:D

کلا سازنده ها پازل ساختن براشون خیلی سخته چون بهشون فشتر زیادی می یاد مث که اصلا من مشکلم با بازی های الان اینه که پازل دیگه ندارن یا خیلی کم شده البته این نسل تنوع و خلاقیتشونم مرده

بازی های قدیم اینقدر فکری بود براش کتابچه راهنما می دادن بیرون یا توی سایت ها می ذاشتن الان با وجود YOUTUBE که دیگه بهونه ای هم نیست هر کی گیر کنه راحت می تونه مراجعه کنه
 

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,452
نسخه فیزیکی بازی در یک فروشگاه اینترنتی با قیمت 1.550 رویت شد..... :-"

اکانت ظرفیتی با قیمت 300 تا 400 و خرده ای موجوده در سایتها. درسته که در زمانی نچندان دور با این پول دیسک آک میگرفتیم. اما خب.. در حال حاضر بهترین گزینه همین بنظر میرسه.
 
  • Like
Reactions: kamyy

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
من واقعا درک نمیکنم این اسکریپت شده که میگین چیه. آقا توی 3 اصلی هم نمسیس یه جاهای مشخصی میومد:

شروع اداره پلیس (که اگر میرفتی توی اداره، دنبالت نمیومد)
پایین راه پله از پنجره میومد داخل (که اگر خودت رو میرسوندی به سالن اصلی، میرفت)
اداره برق (که میتونستی اسکیپش کنی)
رستوران/اون یکی ساختمان دو طبقه (که اگر خودتو میرسوندی به دروازه الماس ها، میرفت)
نزدیک قطار (که بازم خودتو میرسوندی به قطار، میرفت)

اینا همه جاهای اسکریپ شده و مشخصی میومد و کلا میتونستی اسکیپش کنی و باهاش نجنگی.

برج ساعت که باید حتما باهاش مبارزه میکردی.
سناریوی کارلوس (اواخرش که میتونستی خودت رو برسونی به اتاق جیل و باهاش درگیر نشی)
جیل بعد از واکسن (که اگر خودت رو میرسوندی به خیابون، میرفت)
پارک که کلا نبود.
قبرستون هم نبود.
جلوی کارخونه (میتونستی بندازیش پایین و اسکیپش کنی)
و 2تا مبارزه آخر توی کارخونه که باید حتما مبارزه میکردی باهاش.

کل بازی جاهاش مشخص میومد و کارهای مشخصی میکرد. فقط 3جا باید حتما باهاش مبارزه میکردی. توی ریمیک دقیقا مثل بالا فقط جاهای مشخصی میاد و تنها تفاوت اینه که 4بار باهاش میجنگی.

از اونور من نمیدونم رو چه حساب میگی نمسیس سخت بود. نمسیس توی 3 اصلی هم هیچی نبود و کلا دو سه تا حرکت داشت و حتی با کُلت هم میشد انداختش. کلا یه چیزی از زمان قدیم تو ذهنتون هست و فکر میکنین خیلی سخت بوده:D اینجا بدتره. اگر درست داج نزنی راحت میبازی خصوصا وقتی که کنارش زامبی ها هم باشن. دیگه فکر کنم این یکی رو بهتر میدونی که وقتی راکت لانچر میگیره، دویدنش به طرز وحشتناکی سریعه و من یکی نزدیک بود قهوه ای کنم:D

کلا نمسیس همیشه حضورش اسکریپت شده بوده و جاهای خاصی میومده. حتی اون Mr. X هم توی 2 اصلی همینطوری بود. توی ریمیک عوضش کردن و حضورش رو دائمی کردن. به نظرم نمسیس خیلی خوب بود و حضورش هم به اندازه و کافی بود (خصوصا با توجه به طراحی و حرکات و رفتارش). من سوالم اینه که اگر دائمی بود، تو به عنوان نکته منفی در نظرش نمیگرفتی؟ خیلی صادقانه به این سوالم جواب بده. واقعا اگر حضورش دائمی میبود، میتونستی از بازی لذت ببری؟ اصن بگو تو اون چیزی که توی ذهنت داشتی به چه صورته و دوست داشتی چجوری باشه.

در مورد Safe House ها هم حرفی ندارم. چون بازی مثل شماره دوم توی یه لوکیشن خاص نبوده که شورتکات داشته باشیم و بتونیم برگردیم به اتاق سیو. اینجا لوکیشن ها عوض میشن به طبعش باید اتاق سیو جدید بذارن ولی میتونستن مثل توی بیمارستان یکی بذارن فقط.
در مورد معماها هم حرفت درسته. یه ایراد اساسیه.

آره بابا. آش دهن سوز فقط برج ساعت و قبرستون:D همه چیزای بازی پشم و فقط نبود برج ساعت و قبرستون رو بچسب:D
ببین دوباره همون حرف اولی که زدمو الان می زنم. الان دیگه ۲۰ سال قبل نیست که این چیزا جذابیت داشته باشه برای من و من انتظار دارم همین طور که مثلا Mr.X تو ریمیک پیشرفت کرده بود، نمسیس هم پیشرفت کنه. حتی تو نقد هم گفتم که طرفداران نسخه های ریمیک به دو دسته تقسیم میشن. گروهی که دوست دارن هیچی تغییر نکنه و گروهی هم که با توجه به گذر زمان انتظار دارن بازی پیشرفت کنه.
در مورد سوالت هم من نمی خوام نمسیس دائمی باشه. من می خوام یکی چیزی مثل mr.x نسخه ریمیک ازش در میاوردن که حداقل بتونه کمی مارو به چالش بکشه. الان قرار بود هوش مصنوعی نمسیس از mr.x پیشرفته تر باشه اما واقعا کجا اصلا از هوش مصنوعی نمسیس استفاده شده؟
من سر هیچ کدوم از باس های نسخه ریمیک هیچ سختی یا چالشی حس نکردم. مخصوصا که اون قدر هم تیر آتیشی، مین و موشک داشتم که اون بنده خدا بیشتر از من ترسیده بود. :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر