Multi Platform Resident Evil 3

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch

l6el_re3.png

بالاخره و بعد از سالها انتظار، طرفداران قدیمی مجموعه محبوب Resident Evilبه خواسته خود رسیدند و قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، ریمیک عنوان 3 Resident Evil را با گرافیک امروزی و بوسیله موتور بازیسازی قدرتمند RE Engine بازی کنند. یکی از دلایل محبوبیت 3 Resident Evil برمیگردد به حضور تایرانت قدرتمند، باهوش و صدالبته ترسناک به نام نمسیس (Nemesis) که باعث به وجود آمدن کابوس‌های زیادی برای شخصیت اصلی بازی، جیل ولنتاین (Jill Valentine) شده بود. در رابطه با ابهت نمسیس فقط این را بگم که کاور نسخه آمریکای شمالی بازی که در سال 1999 برای پلی استیشن 1 عرضه شده بود، فقط شاهد حضور نیم تنه بالایی نمسیس بودیم و خبری از چهره جیل ولنتاین بر روی جلد بازی نبود. داستان 3 Resident Evil، بطور خلاصه در مورد انتقام گرفتن شرکت آمبرلا (Umbrella Corporation) از گروه استارز (S.T.A.R.S) هست که دو عضو اصلی آن، کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جیل ولنتاین که برای اولین بار در نسخه اول سری رزیدنت اویل شاهد حضور این دو شخصیت محبوب بودیم، بعد از فهمیدن هدف اصلی شرکت آمبرلا، درصدد بودند که این شرکت را رسوا کند و آمبرلا برای انجام این عمل و بعد از اتفاقات قسمت رزیدنت اویل 1، به ساخت تایرانت هوشمند نمسیس (نمسیس در اساطیر یونانی به عنوان الههٔ خشم و انتقام شناخته میشود.) روی آورد.

  • بعد از به اتمام رساندن ساخت بازی تحسین شده و موفق Resident Evil 7: Biohazard، دو تیم جداگانه و بطور همزمان بر روی ریمیک های قسمت دوم و سوم کار می کنند. زمانی که پروسه ساخت ریمیک قسمت دوم به آرامی به پایان می رسد، تعدادی از افراد تیم ریمیک اویل 3 به تیم اویل 2 ملحق میشوند که اینکار باعث میشود که پروسه ساخت اویل 3 به کندی پیش برود. بعد از ساخت اویل 2، دو تیم سازنده بطور کلی به روی ساخت ریمیک اویل متمرکز میشوند.

  • در ریمیک اویل 3، شاهد تغییرات گسترده ای در روند بازی (برخلاف ریمیک اویل 2) هستیم.

  • خوشبختانه پروسه ساخت بازی رو به اتمام است و بنا بر گفته های سازندگان بازی، 90 درصد ساخت به پایان رسیده است و بازی در همان تاریخ قبلی اشاره شده، عرضه خواهد شد.

  • همانند نسخه کلاسیک، داستان بازی قبل از ریمیک 2 شروع خواهد شد و از طرفی دیگر، بعد از اویل 2 به پایان خواهد رسید.

  • جیل ولنتاین یکی از محبوب‌ترین شخصیت های بازی هست. بنا بر گفته های سازندگان بازی، طراحی جدید (مخصوصا لباس های این شخصیت محبوب) به گونه ای شده است که تلاش برای بقا کاملا حس بشود توی بازی و جیل واقعا برای فرار کردن تقلا کنه. لازم به ذکر است که لباس های نسخه اصلی جیل ولنتاین به عنوان مزایای پیش خرید بازی در دسترس است.

  • بر خلاف نسخه اصلی، شخصیت کارلوس بسیار بالغ به نظر می رسید؛ اما همچنان شوخی طبع بودن خود را دارد و صدالبته بسیار خونگرم است.

  • به اینکه فعلا خبری از گیم پلی بازی نیست، اما به نظر می رسد که همانند نسخه اصلی کلاسیک در روند بازی تمرکز بیشتری بر روی عناصر اکشن شاهد خواهیم بود. بطور خلاصه، نسخه اصلی اویل 2 بیشتر ترسناک بود ولی اویل 3 بار اکشنش سنگین تر بود.

  • همانند نسخه ریمیک اویل 2، اینجا نیز دوربین رو شانه سوم شخص استفاده شده است. لازم به ذکر است که بخش آنلاین بازی با عنوان Resident Evil: Resistance شناخته میشود.

  • عنوان Resident Evil 3 قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه شود.



Characters2.png Characters.png

جیل ولنتاین
شخصیت اصلی و قهرمان قسمت سوم رزیدنت اویل و همچنین این شخصیت محبوب عضو گروه استارز نیز هست. وظیفه ساخت این شخصیت محبوب بر عهده ایسائو اوهیشی بود و از طرفی دیگر طراحی آن را نیز تاکاهیرو آریمیتوسو انجام داده بود. همان طور که بالاتر اشاره کرده بودیم، جیل در نسخه اول سری، از اهداف شوم شرکت آمبرلا پرده برداشت و شرکت آمبرلا برای انتقام از او تایرانت باهوش نمیسیس را ساخت. نام جیل ولنتاین در کنار محبوب‌ترین شخصیت زن بازی های ویدیویی، یعنی لارا کرافت قرار گرفته است.


کارلوس اولیویرا

کارلوس اولیویرا یکی از اعضای گروه U.B.C.S است که برای نجات بازماندگان از جانب آمبرلا به شهر راکون سیتی اعزام شده بود. جیل در ابتدا به او مشکوک بود زیرا آمبرلا را بانی اصلی نابودی راکون سیتی می داند، اما رفته رفته با کارلوس همراه شد. کارلوس اولیویرا تلاش زیادی برای خروج از شهر انجام داد و سرانجام نیز توانست خود و جیل را از شهر خارج کند.


Brad.png

براد ویکرز

براد ویکرز خلبان هلیکوپتر تیم آلفای گروه استارز بود. او در همان ابتدای بازی مورد تهاجم زامبی‌ها قرار گرفت و مجروح شد. در ادامه بازی نیز توسط نمسیس کشته شد.

UBCS.png

نیکولای گینوائیف

نیکولای فرماندهٔ یکی از تیم‌های اعزامی U.B.C.S بود. او فرماندهٔ کارلوس نیز بود. در طول بازی او تلاش دارد تا به هر شکل ممکن و حتی به قیمت مرگ زیردستانش از شهر خارج شود و بالاخره موقق میشود.



میخائیل ویکتور

ویکتور یکی از هم‌تیمی‌های کارلوس و نیکولای بود. او در اثر حملهٔ زامبی‌ها به شدت مجروح شده بود. در جریان حملهٔ نمسیس به جیل، او جان خود را فدا کرد و با نارنجک دستی، مانع از آسیب رساندن نمسیس به جیل شد و خودش نیز در همین ماجرا کشته شد.

UBCS2.png

7.png

زامبی ها

زامبی‌ها، شهروندانی هستند که از راه‌هایی چون گزش زامبی دیگر و تزریق مستقیم ویروس تی به وجود می‌آیند. زامبی‌ها سرعت پایینی دارند اما درجهٔ جان‌سختی آن‌ها بالاست. این موجودات با سلاح‌های گرم راحت‌تر کشته می‌شوند. زامبی‌ها دشمنان اصلی در این بازی هستند.

سگ‌های زامبی

سگ‌های زامبی، سگ‌هایی معمولی بودند که به ویروس تی مبتلا شدند. آن‌ها ممکن است توسط سگ مبتلا گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم، به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ آن‌ها بالا بوده و از درجهٔ جان‌سختی کم‌تری نسبت به زامبی‌ها برخوردارند.


عنکبوت‌ها

عنکبوت‌های خون‌آشام، موجوداتی هستند که به ویروس تی دچار شده‌اند. آن‌ها ممکن است توسط عنکبوت مبتلا، گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ این موجودات پایین است اما درجهٔ سخت‌جانی آن‌ها بسیار بالا است.

هانترها

هانترها، موجوداتی هستند که از تزریق ویروس تی به تخم خزنده و استخراج DNA خزندهٔ مبتلا به ویروس تی و تزریق آن به یک انسان سالم پدید آمده‌اند. سرعت حملهٔ و درجهٔ سخت‌جانی این موجودات بسیار بالا است.

Nemesis.png

نمسیس

نمسیس، غول‌آخر و دشمن اصلی جیل ولنتاین در این بازی است. نمسیس یک تایرانت تکامل یافته‌است. این موجود از تزریق ویروس تی درجه سوم و انگل ان‌ای-آلفا به بدن یک انسان پدید آمده‌است. او بسیار سخت‌جان و هوشمند است و در طول بازی همواره در تعقیب جیل است. حتی با چندین مرتبه شکست نیز جیل را رها نکرد. نمسیس در نهایت و با سختی فراوان و با کمک اسلحهٔ لیزری بسیار قدرتمند شکست خورد. نوع حمله او به دلیل هوشمندی بالا نسبت به سایر مهاجمان متفاوت است.


hxw9_char_header.png





11.jpg 9.jpg 8.jpg 5.jpg 3.jpg 1.jpg 4f897fb599a635f2cddcb71dcc78def6.jpg ae6aae96bab66df94e0c13987cfc75a6.jpg c66a37459df49d983fc22e264a4490a5.jpg


656k_vid2.gif


Resident Evil 3 - Special Developer Message

1080p.png

56n_123.gif


Resident Evil 3 - Announcement Trailer

1080p.png

z41c_nem.gif


Resident Evil 3 - Nemesis Trailer

1080p.png


 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
توی بازی انتظار همه چی داشتم الا Horde زامبی :| بازی از یک جایی سکته شدید میزنه رسما دو لول از نظر دیزاین در مقایسه با نسخه قبلی تو دیوار میره فاز دوم باس فایت نمسیس رسما مضحکت ترین چیزی بود که تو این سری دیده بودم قشنگ یاد خاطره Re6 برام زنده شد اونجا :| بازی کم نکته مثبت نداره ولی شدید مشکل لول دیزاین داره من خودم با دید مثبت رفتم سراغش تا اواسط بازی هم باهاش مشکلی نداشتم ولی از بعد اون به شدت تو ذوقم خورد مشکل اصلیش لول دیزاین ـه و بس این ضعف لول دیزاین رو همه جای بازی هم تاثیر گذاشته در به نظر میاد کپکام دوباره کیسه پول رو دیده و دست و پاش رو گم کرده این بازی باید توسط استدیوی داخلی خودش تو یـ چرخه جداگونه ساخت میشد مثل نسخه دوم نه توسط یـ استدیوی خارجی اونم به صورت موازی با نسخه دوم چیزی که مسلمه کمبود وقت و هدف گذاری اشتباه کل پتانسیلش رو میکشه من کاری به حذفیات ندارم صرفا دارم به صورت کلی با نسخه قبلی و 7 مقایسه میکنم با ارفاق بخوام بهش نمره بدم 7 میدم از این به بعد هم برا آینده سری نگرانیم بیشتر شده مخصوصا که دوباره استدیو سازنده این قسمت دخالت داره کپکام باید بفهمه بین کیفیت و کمیت یکی رو انتخاب کنه که متاسفانه به نظر میاد داره دوباره راه رو اشتباه میره
یه چیزی من توضیح بدم راجع به این بازی:

ظاهرا کپکام قصد داشته هم ریمیک 1 و هم ریمیک 2 رو با هم و به صورت یکجا عرضه کنه. ساخت 2تا بازی هم تقریبا با هم پیش رفته و موازی بوده (ریمیک 2 یه خرده زودتر شده شده بود البته) ولی به هر دلیلی این کارو نمیکنه. اینجوری منطقی به نظر میاد که چرا این بازی یه جورایی ناقص به نظر میاد و کوچک تر شده. البته بازی باز هم توسط استودیوی داخلی کپکام ساخته شده و M-Two فقط کمکشون کرده.
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
توی بازی انتظار همه چی داشتم الا Horde زامبی :| بازی از یک جایی سکته شدید میزنه رسما دو لول از نظر دیزاین در مقایسه با نسخه قبلی تو دیوار میره فاز دوم باس فایت نمسیس رسما مضحکت ترین چیزی بود که تو این سری دیده بودم قشنگ یاد خاطره Re6 برام زنده شد اونجا :| بازی کم نکته مثبت نداره ولی شدید مشکل لول دیزاین داره من خودم با دید مثبت رفتم سراغش تا اواسط بازی هم باهاش مشکلی نداشتم ولی از بعد اون به شدت تو ذوقم خورد مشکل اصلیش لول دیزاین ـه و بس این ضعف لول دیزاین رو همه جای بازی هم تاثیر گذاشته در به نظر میاد کپکام دوباره کیسه پول رو دیده و دست و پاش رو گم کرده این بازی باید توسط استدیوی داخلی خودش تو یـ چرخه جداگونه ساخت میشد مثل نسخه دوم نه توسط یـ استدیوی خارجی اونم به صورت موازی با نسخه دوم چیزی که مسلمه کمبود وقت و هدف گذاری اشتباه کل پتانسیلش رو میکشه من کاری به حذفیات ندارم صرفا دارم به صورت کلی با نسخه قبلی و 7 مقایسه میکنم با ارفاق بخوام بهش نمره بدم 7 میدم از این به بعد هم برا آینده سری نگرانیم بیشتر شده مخصوصا که دوباره استدیو سازنده این قسمت دخالت داره کپکام باید بفهمه بین کیفیت و کمیت یکی رو انتخاب کنه که متاسفانه به نظر میاد داره دوباره راه رو اشتباه میره
در مورد لول دیزاین دقیقا موافقم باهات . یه نکته خیلی مهمتر از اون نمی دونم شما نسخه کلاسیک رو بازی کردی یا نه ولی یه مثال برای بقیه می زنم ، تو قسمتی که قرار بود قطار رو راه بندازیم و فرار کنیم ۳ تا ایتم باید جور می کردیم براش . باتری ، بنزین و کابل برق ، جدای از اینکه هر کدوم از این ایتم ها با کلی فکر و حل کردن معما و ... به دست میومد . تو تمام مسیر باید با نمسیس روبرو می شدیم و از دستش فرار می کردیم . حالا ببین شما چند بار ما باید رفت و امد می کردیم و می گشتیم که این ایتم ها رو به دست بیاریم .حتی مثلا بنزین نیاز به مکمل داشت و پلیر بدبخت یادش میفتاد فلان کارو نکرده و غصه مسیری رو می خوردیم که باید دوباره برگردیم و از دست نمسیس چه جوری فرار کنیم . خوب کدوم از این مدل چالش ها تو این نسخه رعایت شده ؟ نمسیس کجا مارو به درد سر انداخت که براش استرس داشته باشیم ؟ ۸۰ درصد صحنه ها اسکریپت شده و مسخره . فشار دادن فلان دکمه و استارت زدن ماشین ؟ جا خالی دادن از لیزر ؟ فرار از اتیش ؟ حتی تو ریمیک ۲ مستر ایکس بارها و بارها سر حل کردن خیلی از معماها یا به دست اوردن ایتم ها اذیتمون کرد . نمسیس کجای این قصه مارو ازار داد ؟ چرا کلا معماها و پازل ها حذف شدن ؟
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
یه چیزی من توضیح بدم راجع به این بازی:

ظاهرا کپکام قصد داشته هم ریمیک 1 و هم ریمیک 2 رو با هم و به صورت یکجا عرضه کنه. ساخت 2تا بازی هم تقریبا با هم پیش رفته و موازی بوده (ریمیک 2 یه خرده زودتر شده شده بود البته) ولی به هر دلیلی این کارو نمیکنه. اینجوری منطقی به نظر میاد که چرا این بازی یه جورایی ناقص به نظر میاد و کوچک تر شده. البته بازی باز هم توسط استودیوی داخلی کپکام ساخته شده و M-Two فقط کمکشون کرده.
آره این قضیه رو شنیدم خودمم به هر حال منطقی ترش این بوده به صورت بسته گسترش دهنده باید میومدن منتشرش میکردن ولی اومدن بخش انلاین رو تنگش زدن و به عنوان نسخه کامل معرفیش کردن واسه خیلیا از جمله خودم اون بخش بود و نبودش اصلا مهم نیست و حکم یـ قسمت اضافه رو داره در رابطه با اون M-two هم حرفای زد و نقیض زیاده یـ جا میگن فقط کمکش کرده یـ جا میگن بیشتر کاراش رو اون کرده به هر حال بازم فرقی نمیکنه بازی از نظر من به شکل وحشتناکی لول دیزاینش افت میکنه از اواسط باید همون لول دیزاینرای نسخه قبلی به صورت جداگونه روش کار میکردن ولی به خاطر جدا بودن سازنده هاش و پروسه ساخت موازی به این وضع دچار شده من قشنگ خندم میگیره اومدن دستگاه تایپ گذاشتن بعد خود بازی سیستم چکپوینت داره واقعا موندم چی بگم :)) نسخه قبلی هم یـ سیستم چک پوینت جزئی داشت ولی دیگه نه اینقدر اونجا یـ اشتباه میکردی باید یـ پروسه چند دقیقه رو دوباره از سر میگذروندی مخصوصا به خاطر وجود جوهر دستگاه تایپ حالا اینجا قبل هر قسمت مهم خود بازی چکپوینت میزنه LOL
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
در مورد لول دیزاین دقیقا موافقم باهات . یه نکته خیلی مهمتر از اون نمی دونم شما نسخه کلاسیک رو بازی کردی یا نه ولی یه مثال برای بقیه می زنم ، تو قسمتی که قرار بود قطار رو راه بندازیم و فرار کنیم ۳ تا ایتم باید جور می کردیم براش . باتری ، بنزین و کابل برق ، جدای از اینکه هر کدوم از این ایتم ها با کلی فکر و حل کردن معما و ... به دست میومد . تو تمام مسیر باید با نمسیس روبرو می شدیم و از دستش فرار می کردیم . حالا ببین شما چند بار ما باید رفت و امد می کردیم و می گشتیم که این ایتم ها رو به دست بیاریم .حتی مثلا بنزین نیاز به مکمل داشت و پلیر بدبخت یادش میفتاد فلان کارو نکرده و غصه مسیری رو می خوردیم که باید دوباره برگردیم و از دست نمسیس چه جوری فرار کنیم . خوب کدوم از این مدل چالش ها تو این نسخه رعایت شده ؟ نمسیس کجا مارو به درد سر انداخت که براش استرس داشته باشیم ؟ ۸۰ درصد صحنه ها اسکریپت شده و مسخره . فشار دادن فلان دکمه و استارت زدن ماشین ؟ جا خالی دادن از لیزر ؟ فرار از اتیش ؟ حتی تو ریمیک ۲ مستر ایکس بارها و بارها سر حل کردن خیلی از معماها یا به دست اوردن ایتم ها اذیتمون کرد . نمسیس کجای این قصه مارو ازار داد ؟ چرا کلا معماها و پازل ها حذف شدن ؟
حالا من همین حضور کم نمسیس رو هم باهاش مشکل ندارم مشکلم لول دیزاین که به وضوح پیداست خیلی بد پیاده شده یـ موقع هست شما یـ پروسه ساده داری ولی اینقدر لول دیزاین عالی ـه که این پروسه ساده به چشم نمیاد یـ موقع هم هست پروسه به شدت پیچیدست ولی به خاطر لول دیزاین عالی اذیتت نمیکنه مثل داستان و روایت داستان میمونه شما یـ داستان عالی داری ولی چه فایده ای داره اگه روایتش مشکل داشته باشه ؟ برعکسش داستان ساده داری ولی روایت عالی میتونه معجزه کنه اینم دقیقا به همون صورت ـه
 

hoseinlu

کاربر سایت
Jan 28, 2008
478
نام
زهير
من هنوز بازی نکردم. ولی با این تفاسیر شدیدا ناامید کنندست. اینکه دغدغه کم بودن مهمات نداشته باشی تقریبا معمایی تو بازی وجود نداشته باشه مجبور نباشی از لابلای زامبی ها جاخالی بدی و برای عبور از اونها طرح و برنامه نریزی و بدتر از همه یکساعته تموم شه. بعنوان یک بازسازی قطعا نمیتونه بازسازی یه رزیدنت کلاسیک باشه. حذف لوکیشن هم تا حدودی قابل هضمه نه اینکه بیشترش رو حذف کنن . بشخصه اعتقاد دارم بازی ها مخصوصا آی پی مثل رزیدنت اویل باید چالش برانگیز باشه و هر چقدر چالشی تر درصد موفقیت بازی بیشتر میشه مثل re2 که تا حد زیادی موفق بود.
 

hoseinlu

کاربر سایت
Jan 28, 2008
478
نام
زهير
ولی نویسندگی و شخصیت پردازی بازی به شدت عالی حتی از ریمیک نسخه دوم هم عالی تره توجهتون رو جلب میکنم به این قسمت خنده دار کارلوس که کم نداره از این مزه ریزی ها :))

یادمه تو ریمیک 2 اونجایی که کلیر و لیون همدیگه رو تو جایی که هلیکوپتر سقوط کرد پیدا کردن دیالوگها جوری بود که انگار سر سفره ناهار داشتن با هم صحبت میکردن اونم با لبخند . یادمه وقتی نسخه کلاسیک رو بازی میکردم جو و اتمسفر بازی جوری بود که مو به تن آدم سیخ میشد. صداگذاری شخصیت‌ها طوری بود که انگار از روی درماندگی و ترس با هم صحبت میکردن. حالا اگه از این جور خوشمزگیها اونم تو یه بازی s h زیاد باشه که خب یه اشکال زیادی ایجاد میکنه و از نظر من یه نکته منفیه.
 
  • Like
Reactions: AchyTunic

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
من هنوز بازی نکردم. ولی با این تفاسیر شدیدا ناامید کنندست. اینکه دغدغه کم بودن مهمات نداشته باشی تقریبا معمایی تو بازی وجود نداشته باشه مجبور نباشی از لابلای زامبی ها جاخالی بدی و برای عبور از اونها طرح و برنامه نریزی و بدتر از همه یکساعته تموم شه. بعنوان یک بازسازی قطعا نمیتونه بازسازی یه رزیدنت کلاسیک باشه. حذف لوکیشن هم تا حدودی قابل هضمه نه اینکه بیشترش رو حذف کنن . بشخصه اعتقاد دارم بازی ها مخصوصا آی پی مثل رزیدنت اویل باید چالش برانگیز باشه و هر چقدر چالشی تر درصد موفقیت بازی بیشتر میشه مثل re2 که تا حد زیادی موفق بود.
ممنون که کامنتها رو خوندی و برداشتتو با توجه به بازخوردها انقدر خوب گفتی، متاسفانه حتی چیزهای معمول مثل لیپسینک هم داغون از کار در اومده، در مورد تایمی که گرفتم حقیقتا زمانش برام مهم نیست، رکوردم توی RE2 هم روی 58 دقیقست، برای من لذت بردن از تک تک این دقایق مهمه، تفاوتش اینجا مشخص میشه که در RE2 بالای 80 ساعت تایم پلی دارم، خیلی در موردش صحبت کردیمو دوباره دوس ندارم برم سراغش، دلایلشو بعد از انجام بازی متوجه می شید، تنها چیزی که می تونم بگم، یکی از بهترین بازی های عمرمو مثل بازی های درجه چندمی تحویل گرفتن.
 

hoseinlu

کاربر سایت
Jan 28, 2008
478
نام
زهير
ممنون که کامنتها رو خوندی و برداشتتو با توجه به بازخوردها انقدر خوب گفتی، متاسفانه حتی چیزهای معمول مثل لیپسینک هم داغون از کار در اومده، در مورد تایمی که گرفتم حقیقتا زمانش برام مهم نیست، رکوردم توی RE2 هم روی 58 دقیقست، برای من لذت بردن از تک تک این دقایق مهمه، تفاوتش اینجا مشخص میشه که در RE2 بالای 80 ساعت تایم پلی دارم، خیلی در موردش صحبت کردیمو دوباره دوس ندارم برم سراغش، دلایلشو بعد از انجام بازی متوجه می شید، تنها چیزی که می تونم بگم، یکی از بهترین بازی های عمرمو مثل بازی های درجه چندمی تحویل گرفتن.
به مورد خوبی اشاره کردید. من هم بارها re2 remake رو تموم کردم ولی هر بار برام تازگی داشت. بحرحال تغییر معماها و مکانها و روایت داستان منو تو بازی نگه میداشت. وقتی فکر میکنم re3 نهایتا 5 ساعته تموم میشه و هیچ چیز دیگه ای برای نمایش نداره واقعا عجیبه و نشان از کم کاری تیم سازنده داره. اگر هم تنها نکته مثبتش گرافیک و جو بازی باشه که بنظرم بیشترش رو باید مدیون موتور re engine دونست تا تیم سازنده.
 

Argada

کاربر سایت
Jan 25, 2013
708
نام
محمد رضا
من آخر حرفم رو اصلاح میکنم.
اگه قرار باشه که یه چیزهایی رو حذف کرده باشن از جمله پازلها، یعنی اینکه همونطور که بالا گفتم بازی رو دارن میبرن سمت اکشن شدن.
این یعنی اینکه دیگه ریمیک نیست. این یعنی اینکه من نیستم!
با اینکه من هم به نسخه های اولیه بسیار علاقه مند بودم و روزهای اول دیدن این بازی روی رو ps1 حسابی ترسیده بودم! اما واقعیتش الان حوصله حل معما و پازل ندارم! جدا از برخی از دوستان فکر میکنم طیف وسیع از خریداران بازی در سطح جهان هم چندان حوصله حل معما و پازل های سخت رو ندارند.
 

Ali_Reza

کاربر سایت
Sep 25, 2005
538
نام
علیرضا
با اینکه من هم به نسخه های اولیه بسیار علاقه مند بودم و روزهای اول دیدن این بازی روی رو ps1 حسابی ترسیده بودم! اما واقعیتش الان حوصله حل معما و پازل ندارم! جدا از برخی از دوستان فکر میکنم طیف وسیع از خریداران بازی در سطح جهان هم چندان حوصله حل معما و پازل های سخت رو ندارند.
به همه آدمها با هر سلیقه ای باید احترام گذاشت.
ولی به نظرم اگه میخواستن یه بازی اکشن بدون پازل بسازن سراغ RE نمیرفتن. یا حداقل این گل افشانی رو تو یه شماره جدید انجام میدادن (همانند شماره های آخر که به اصل این بازی خیلی نزدیک نبودن)، نه اینکه برن سراغ بازسازی یه شماره قدیمی و پرطرفدار.
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
. بشخصه اعتقاد دارم بازی ها مخصوصا آی پی مثل رزیدنت اویل باید چالش برانگیز باشه و هر چقدر چالشی تر درصد موفقیت بازی بیشتر میشه مثل re2 که تا حد زیادی موفق بود.
من نزدیک دو هفته پیش قبل از عرضه این بازی رفتم دوباره سراغ ریمیک نسخه دوم ، می خوام دقیقا به همین چیزی که اشاره می کنی برسم . ساختمون بالا تو اتاق مخصوص استارز یه اسپری جون و چند تا تیر برنداشته بودم به علت کمبود جا ، می خواستم اخرلی بازی برگردم اون قسمت تو نقشه و واقعا استرس داشتم . باید هم غصه لیکرارو می خوردم که تو اون راهرو هستن و از همه بدتر امکان حضور مستر ایکس تو اون منطقه بود . چون به طور نامحسوسی تو ۹۰ درصد مکان های دپارتمان سرک می کشید ! خوب واقعا چرا نباید چنین چالش هایی رو تو re3 ببینیم ؟ اینهمه چک پوینت و سیو روم و خشاب و تیر واسه چیه ؟ طرفدار re کلاسیک یعنی طرفدار سختی و چالش و استرس ! نمی دونم چرا کپکام این کارو کرد با این نسخه ، تو نسخه کلاسیک جرات نداشتیم تیرهای مگنوم رو یه دونشو استفاده کنیم واسه روز مبادا و نمسیسی که سر کلی معما و ... می خواد موی دماغمون بشه ! چه جوری اینارو به یه فن امروزی و اکشن شده re توضیح بدیم ؟ :D خون دل خوردیم اقا خون دل:D
 

all4u

کاربر سایت
Jan 17, 2008
5,178
خوب بازی به شدت مدتش کمه اگه دنبال خریدن هستید نخرید!
نمسیس با دمو فرق داره!حد اقل برای بنده!
کلا یک مدت میاد دنبالت بعد ترسی وجود نداره!اخراشم دیگه نمسیس نیس به هرشکلی در میاد!بیشتر اکشن میشه
باون چیزی که تو بازی هست معما نیست همش کلید پیدا کردنه!!!
 
  • Like
Reactions: kamyy

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
نمسیس عزیزم سیمون شدنت مبارک ⁦❤⁩ :D
هیچوقت فک نمیکردم نمسیس و بازی شماره سه به این وضعیت اسف بار بیفته
چیزی که تقریبا مطمئنم ازش اینه سازنده های این بازی با شماره شش مشترک بودن
لول دیزاین بازی کپی شماره ۶ هست و البته سبک روایت بازی هم دقیقا همونه
طراحی دشمن ها هیچ ربطی به جریان بازی نداره و کوچکترین چالشی ایجاد نمیشه تو بازی
زامبی ها عین همون زامبی های شماره ۶ بی روح و احمق هستن
مشت و لگد انداختن کارلوس هم که جای خود داره و نبودن هیچ‌گونه ترک بک توی بازی نشون میده که سازنده اصلا علاقه ای به فرم کلاسیک نداره
کپکام این بازی رو فدای سالیانه عرضه کردن بازی کرد
تیمی که شماره ۲ رو ریمیک کرد علاوه بر حرفه ای بودن شناخت محشری از سری کلاسیک رزیدنت دارن

در آخر انفجار زامبی ها بعد از مردن به من میگه این بازی رزیدنت ایول ۶ تقسیم بر ۲ هست نه رزیدنت ایول ۳
و امیدوارم فروش بازی کم باشه و حالا حالاها بازی ریمیک و رزیدنتی عرضه نشه
 
  • Like
  • Sad
Reactions: kamyy and Kiami

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
ممنون که با این کامنت ها من رو از تجربه بازی منصرف کردید. همین اول کاری دوست ندارم اسیر بازی با کلمات بشم وقتی میرم توی بازی. دوست ندارم بگم چی بود و چی شده. اگر ریمیکه، باید همون حس و حال گذشته رو برای من بازآفرینی کنه با گرافیک و مکانیزم گیمپلی بهتر. خودم چند ویدئو گیم پلی دیده بودم. واقعاً بد بود. با خوندن این چند صفحه مطمئن شدم که ارزشش رو نداره. پنج ساعتم پنج ساعته :))
 
  • Sad
Reactions: kamyy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر