Xbox Redfall

سازنده
Arkane Austin
تاریخ انتشار
May 2, 2023
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S




REDFALL


Developer: Arkane Austin
Publisher: Xbox/Bethesda
Genre: Immersive First-Person Shooter / Co-op / Openworld
Release Date: Summer 2022
Platforms: Xbox Series X|S , PC

(Coming Day One on GamePass)





در مراسم Xbox + Bethesda E3 Showcase 2021، از بازی جدید استدیو تحسین شده Arkane، سازندگان سری Dishonored و Prey، رونمایی شد. RedFall یک بازی CO-OP جهان باز در سبک شوتر اول شخص می باشد. RedFall قرار است تا با ادامه میراث Arkane در ساخت جهان پر جزئیات و مکانیزم های خلاقانه، امضای این استدیو را در ژانر Co-op و FPS بیاورد.

Wellcome to REDFALL

به RedFall خوش آمدید. جزیره ای عجیب در ایالت ماساچوست، توسط گروهی خون آشام با پوشاندن خورشید و نور روز، تسخیر شده و چند بازمانده با استعداد های متنوع در این جزیره در کنار دشمنانی تشنه به خون، گیر افتاده اند. کاراکتر خود را انتخاب کنید و با دوستانتان تیمی برای شکار خون آشام ها تشکیل دهید. در طول شب این موجودات آماده برای نوشیدن خون شما هستند. فرقه ای از مردمان این جزیره که خون آشامان را میپرستند نیز در طی روز برای پیدا کردن و قربانی کردن شما، در خیابان های RedFall حضور دارند.




Slay Together

در RedFall می توانید به صورت تک نفره و یا Co-op (تا چهار نفر) به درون قلب تاریکی بروید و با تیمی از قهرمانان، بر محفل خون آشامان پیروز شوید. در RedFall میتوانید از بین مجموعه ای از قهرمانان نامتعارف کاراکتر خود را انتخاب کنید. هر کدام از این قهرمانان، قابلیت ها و رنج سلاح های مخصوص به خود را دارند. شما میتوانید به تنهایی کاراکتر خود را بسازید و بازی کنید و یا با دوستانتان گروهی استثنایی جمع آوری کنید.




Reign In Blood

شیاطین Redfall، خون آشامان طبیعی نیستند. آنها در یک حادثه بسیار شدید در حین یک آزمایش علمی بوجود آمده اند. بعد از تغییرات، برخی از این شیاطین قدرت هایی کسب کردند و بزرگتر و خبیث تر شدند. ولی این شیاطین تنها دشمنان قهرمانان ما نیستند و این بازماندگان باید با فرقه ای از انسان ها مقابله کنند. اعضای این فرقه با پرستش شیاطین، امید دارند تا بتوانند خود نیز به رده این موجودات برسند.







Meet the Squad


ریکاردو بیر، کارگردان خلاق بازی میگوید "میخواستیم بازیکن ها در کنار Arkane-Experience، این قابلیت را داشته باشند که با دوستانشان بازی کنند. در نتیجه خواستیم قهرمانانی با شخصیت های غنی و پیش زمینه متفاوت را برای بازی بسازیم. در این بازی نه تنها تنوع قابلیت ها و نحوه بازی برای ما مهم بود بلکه میخواهیم با نمایش گذاشتن شیمی بین کاراکتر ها، در طی آزاد سازی RedFall کاربران را غرق در تجربه کنیم."

RedFall شامل بخش داستانی قوی خواهد بود که نه تنها داستان شهر و موجودات داخل خیابان هایش را بازگو میکند، بلکه داستان هر 4 قهرمان داستان را هم تعریف میکند.

Layla Ellison

1623660266414.png


Layla از ویسکنسین به RedFall آمده. او فارغ التحصیل رشته مهندسی زیست/پزشکی از دانشگاه Redfall Technical University است و در مجموعه تحقیقاتی شوم Aevum Therapeutics کارآموز بوده که روزی در آنجا اتفاقی بسیار بد رخ می دهد. او میگوید از این حادثه چیز خاصی به یاد نمی آورد و تنها در خاطر دارد که با سردردی کشنده و قدرت های شدید telekinetic بیدار شد.
او هرچند جوان ترین عضو تیم است ولی قدرت وی را نباید دست کم گرفت.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Jacob Boyer

1623661104932.png


Jacob یک تک تیرانداز نظامی است که دقیقا پیش از تاریکی خورشید، به عنوان عضوی از تیم نیروی ویژه امنیتی به Redfall آمده. شرایط پیش آمده باعث شد او به عنوان یاقی، از تیم خود جدا شود. او در خفا مراقب خیابان های Redfall است و با دقت ماورایی اش، در سایه ها به از بین بردن شیاطین میپردازد. به دقت مراقب اطرافتان باشید. شما شاید او را نبینید، ولی او در نزدیکی شماست.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Remi De La Rosa

1623661582018.png


Remi یک مهندس خبره در مبارزات است. او تمام عمرش در جنگ بوده و به عنوان عضوی از تیم نجات نیرو دریایی از فکر بینظیرش در مراقبت از نزدیکانش و کمک به مردم استفاده کرده. در راه بررسی حادثه Redfall، کشتی وی نابود شده و کل خدمه مفقود شدند. حال با کمک ربات همراهش، او مسمم است تا به کمک بازماندگان Redfall برسد و هر مانعی در مقابلش را نابود کند.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Devinder Crousley

1623661937067.png


Devinder یک محقق ماوراطبیعی، رمزنگار و یک مخترع بسیار معروف در اینترنت است. برای تور آخرین کتابش، وی دقیقا پیش از تاریکی به Redfall آمد. بعد از سال ها تلاش برای استفاده از تکنولوژی روز برای شکار موجودات ماوراطبیعی، بالاخره وضعیت برای Devinder به دلخواهش رسیده :D در Redfall موجودات واقعی هستند و او از اختراعات خود استفاده میکند تا خون آشام ها را شکار کند. او تمام مراحل سفر خود را ضبط میکند تا اگر روزی به سلامت از مخمصه به در رود، بتواند خود را اثبات کند


تریلر معرفی:

تاپیک به مرور آپدیت میشود.
 
آخرین ویرایش:
تا اینجا نمایش‌ها خیلی Red Fail بوده.
بازیهای آرکین رو بخاطر سبکش ، سخت میشه از روی تریلر قضاوت کرد.

بازی قبلیشون ، deathloop هم تریلرهاش زیاد جالب نبود. ولی بازی که اومد مشخص شد چیه
 
بازیهای آرکین رو بخاطر سبکش ، سخت میشه از روی تریلر قضاوت کرد.

بازی قبلیشون ، deathloop هم تریلرهاش زیاد جالب نبود. ولی بازی که اومد مشخص شد چیه
Deathloop به هیچ وجه تریلراش اینجوری نبود فقط از بسکی سونی بازی رو تبلیغ کرده بود ملت دیگه حالشون از دیدن اسمش بهم میخورد . همه میدونن آرکین چه مدل بازیایی میسازه الان مسئله اینه چه با علم این قضیه چه غیرش تریلرای Redfall اصلا چنگی به دل نمیزنه . اینم که سازنده هاش دائم تاکید میکنن بازی رو میتونید مثل بقیه عناوینمون Solo برید نشون میده به محصولشون و نحوه مارکتینگش اعتماد ندارن خلاصه بازی پا در هواست معلوم نیست اینوری ـه یا اون وری ! در کل به نظرم این بازی صرفا فقط و فقط یـ جوابیه از سمت بتزدا به شکست تجاری Prey ـه و اگه ماکرو زودتر بتزدا رو میخرید شاید اصلا چنین بازیی با این سبک ساخته نمیشد و میزاشتن آرکین همون چیزی رو بسازه که توش استاد هست

پ.ن : گرافیک بازی چه از نظر فنی چه هنری قشنگ یـ عقب گرد اساسی ـه
===================================
صحبت از Prey کردم یاد Raphael Colantonio افتادم که اخیرا دلیل جداییش از استدیو رو دخالت بتزدا سر نحوه اسم گذاری بازی عنوان کرده ! اصلا قرار نبوده اسمش Prey باشه و بتزدا مجبورشون کرده بوده از اون اسم استفاده کنن و حتی Colantonio بابتش به دروغ گفته احساس خوبی از بابت ادامه دادن فراچایز Prey داره !! شاید اگه تو استودیو میموند Redfall حداقل از این چیزی که الان هست متفاوت تر میشد , شاید !!
 
آخرین ویرایش:
Deathloop به هیچ وجه تریلراش اینجوری نبود فقط از بسکی سونی بازی رو تبلیغ کرده بود ملت دیگه حالشون از دیدن اسمش بهم میخورد . همه میدونن آرکین چه مدل بازیایی میسازه الان مسئله اینه چه با همین علم چه غیرش تریلرای Redfall اصلا چنگی به دل نمیزنه . اینم که سازنده هاش دائم تاکید میکنن بازی میتونید مثل بقیه عناوینمون Solo برید قشنگ نشون میده چقدر به محصولشون و نحوه مارکتینگش اعتماد ندارن و بازی پا در هوا معلوم نیست اینوری ـه یا اون وری ! به نظرم این بازی صرفا فقط و فقط یـ جوابیه از سمت بتزدا به شکست تجاری Prey بود و اگه ماکرو زودتر بتزدا رو میخرید شاید اصلا چنین بازیی با این سبک ساخته نمیشد و میزاشتن آرکین دقیقا همون چیزی رو بسازه که توش استاد هست

پ.ن : گرافیک بازی چه از نظر فنی چه هنری قشنگ یـ عقب گرد اساسی ـه
===================================
صحبت از Prey کردم یاد این بنده خدا Raphael Colantonio افتادم که اخیرا دلیل جداییش از استدیو رو دخالت بتزدا سر نحوه اسم گذاری بازی عنوان کرده . اون بازی اصلا قرار نبود اسمش Prey باشه و بتزدا مجبورشون کرده بوده از اون اسم استفاده کنن و حتی Colantonio بابتش به دروغ گفته احساس خوبی از بابت ادامه دادن فراچایز Prey داره !! شاید اگه اون تو استودیو میموند Redfall حداقل از این چیزی که الان هست متفاوت تر میشد , شاید !!
هنوز بازی نیومده نسخشم پیچیدی . بهتر نیست صبر کنی وقتی بازی اومد و نسخه نهاییش رو دیدیم تیر خلاص بزنی بهش؟
 
هنوز بازی نیومده نسخشم پیچیدی . بهتر نیست صبر کنی وقتی بازی اومد و نسخه نهاییش رو دیدیم تیر خلاص بزنی بهش؟
ببین منم خیلی میخوام به این بازی مثبت نگاه کنم ولی هرچی زور میزنم حتی یک نکته مثبت و جذاب توش نمیبینم :D
 
بازیهای آرکین رو بخاطر سبکش ، سخت میشه از روی تریلر قضاوت کرد.

بازی قبلیشون ، deathloop هم تریلرهاش زیاد جالب نبود. ولی بازی که اومد مشخص شد چیه
شاید واقعا موفق بشه اما دیگه سبک آرکین بین اونایی که بازی‌هاش رو انجام دادن شناخته شده است. مثل بازی‌های سولز لایک. توضیح دادنش برای کسی که آشنا نیست سخته اما وقتی کسی آشنا باشه با یه تریلر هم همه چی دستش میاد
سبک ایمرسیو سیم آرکین هم دیگه اون رازآلودی زمان Prey رو نداره. دث لوپ هم در حد چیزی شد که از تریلرهاش انتظار می‌رفت.

اما این واقعا یه جور مبهم و سر هم بندی شده‌ای به نظر میاد. حالا شاید دوباره آرکین یه چیز خفن و جدید که درکش از توی تریلرها شدنی نیست رو تدارک دیده.
 
البته آرکین لیون و آرکین آستین دو تا استودیو مجزا هستن. این مثال هایی که میزنید (Deathloop و Dishonored) درست نیست، چون اینها رو آرکین لیون ساخته.
Redfall رو آرکین آستین میسازه که بازی قبلیش Prey هست. Prey هم درسته طرفدارای خودش رو داره ولی خب متای ۸۰ گرفته (در مقابل بازیهای آرکین لیون که ۸۸-۹۰ میگیرن).

پ.ن: میدونم، سبک ردفال با پری فرق داره. کلا درباره سطح دو تا استودیو صحبت کردم.
 
اطاعات جدید:




● دنیای ردفال از پری بزرگتر هست
●تو پایگاه اصلی جایی که میتونید با npc حرف بزنید، ماموریت جانبی هم داره
●خط ماموریت اصلی دارید و میتونید ازادانه چرخ بزنید تو محیط
●استودیو id سافتور تو شوتینگ بازی کمک کرده
●۲منطقه وجود داره: منطقه شهری و روستایی
●تغییرات شب و روز تغییرات زیادی ایجاد میکنه
●سیستم دیالوگ داینامیک
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or