Xbox Redfall

سازنده
Arkane Austin
تاریخ انتشار
May 2, 2023
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S




REDFALL


Developer: Arkane Austin
Publisher: Xbox/Bethesda
Genre: Immersive First-Person Shooter / Co-op / Openworld
Release Date: Summer 2022
Platforms: Xbox Series X|S , PC

(Coming Day One on GamePass)





در مراسم Xbox + Bethesda E3 Showcase 2021، از بازی جدید استدیو تحسین شده Arkane، سازندگان سری Dishonored و Prey، رونمایی شد. RedFall یک بازی CO-OP جهان باز در سبک شوتر اول شخص می باشد. RedFall قرار است تا با ادامه میراث Arkane در ساخت جهان پر جزئیات و مکانیزم های خلاقانه، امضای این استدیو را در ژانر Co-op و FPS بیاورد.

Wellcome to REDFALL

به RedFall خوش آمدید. جزیره ای عجیب در ایالت ماساچوست، توسط گروهی خون آشام با پوشاندن خورشید و نور روز، تسخیر شده و چند بازمانده با استعداد های متنوع در این جزیره در کنار دشمنانی تشنه به خون، گیر افتاده اند. کاراکتر خود را انتخاب کنید و با دوستانتان تیمی برای شکار خون آشام ها تشکیل دهید. در طول شب این موجودات آماده برای نوشیدن خون شما هستند. فرقه ای از مردمان این جزیره که خون آشامان را میپرستند نیز در طی روز برای پیدا کردن و قربانی کردن شما، در خیابان های RedFall حضور دارند.




Slay Together

در RedFall می توانید به صورت تک نفره و یا Co-op (تا چهار نفر) به درون قلب تاریکی بروید و با تیمی از قهرمانان، بر محفل خون آشامان پیروز شوید. در RedFall میتوانید از بین مجموعه ای از قهرمانان نامتعارف کاراکتر خود را انتخاب کنید. هر کدام از این قهرمانان، قابلیت ها و رنج سلاح های مخصوص به خود را دارند. شما میتوانید به تنهایی کاراکتر خود را بسازید و بازی کنید و یا با دوستانتان گروهی استثنایی جمع آوری کنید.




Reign In Blood

شیاطین Redfall، خون آشامان طبیعی نیستند. آنها در یک حادثه بسیار شدید در حین یک آزمایش علمی بوجود آمده اند. بعد از تغییرات، برخی از این شیاطین قدرت هایی کسب کردند و بزرگتر و خبیث تر شدند. ولی این شیاطین تنها دشمنان قهرمانان ما نیستند و این بازماندگان باید با فرقه ای از انسان ها مقابله کنند. اعضای این فرقه با پرستش شیاطین، امید دارند تا بتوانند خود نیز به رده این موجودات برسند.







Meet the Squad


ریکاردو بیر، کارگردان خلاق بازی میگوید "میخواستیم بازیکن ها در کنار Arkane-Experience، این قابلیت را داشته باشند که با دوستانشان بازی کنند. در نتیجه خواستیم قهرمانانی با شخصیت های غنی و پیش زمینه متفاوت را برای بازی بسازیم. در این بازی نه تنها تنوع قابلیت ها و نحوه بازی برای ما مهم بود بلکه میخواهیم با نمایش گذاشتن شیمی بین کاراکتر ها، در طی آزاد سازی RedFall کاربران را غرق در تجربه کنیم."

RedFall شامل بخش داستانی قوی خواهد بود که نه تنها داستان شهر و موجودات داخل خیابان هایش را بازگو میکند، بلکه داستان هر 4 قهرمان داستان را هم تعریف میکند.

Layla Ellison

1623660266414.png


Layla از ویسکنسین به RedFall آمده. او فارغ التحصیل رشته مهندسی زیست/پزشکی از دانشگاه Redfall Technical University است و در مجموعه تحقیقاتی شوم Aevum Therapeutics کارآموز بوده که روزی در آنجا اتفاقی بسیار بد رخ می دهد. او میگوید از این حادثه چیز خاصی به یاد نمی آورد و تنها در خاطر دارد که با سردردی کشنده و قدرت های شدید telekinetic بیدار شد.
او هرچند جوان ترین عضو تیم است ولی قدرت وی را نباید دست کم گرفت.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Jacob Boyer

1623661104932.png


Jacob یک تک تیرانداز نظامی است که دقیقا پیش از تاریکی خورشید، به عنوان عضوی از تیم نیروی ویژه امنیتی به Redfall آمده. شرایط پیش آمده باعث شد او به عنوان یاقی، از تیم خود جدا شود. او در خفا مراقب خیابان های Redfall است و با دقت ماورایی اش، در سایه ها به از بین بردن شیاطین میپردازد. به دقت مراقب اطرافتان باشید. شما شاید او را نبینید، ولی او در نزدیکی شماست.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Remi De La Rosa

1623661582018.png


Remi یک مهندس خبره در مبارزات است. او تمام عمرش در جنگ بوده و به عنوان عضوی از تیم نجات نیرو دریایی از فکر بینظیرش در مراقبت از نزدیکانش و کمک به مردم استفاده کرده. در راه بررسی حادثه Redfall، کشتی وی نابود شده و کل خدمه مفقود شدند. حال با کمک ربات همراهش، او مسمم است تا به کمک بازماندگان Redfall برسد و هر مانعی در مقابلش را نابود کند.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Devinder Crousley

1623661937067.png


Devinder یک محقق ماوراطبیعی، رمزنگار و یک مخترع بسیار معروف در اینترنت است. برای تور آخرین کتابش، وی دقیقا پیش از تاریکی به Redfall آمد. بعد از سال ها تلاش برای استفاده از تکنولوژی روز برای شکار موجودات ماوراطبیعی، بالاخره وضعیت برای Devinder به دلخواهش رسیده :D در Redfall موجودات واقعی هستند و او از اختراعات خود استفاده میکند تا خون آشام ها را شکار کند. او تمام مراحل سفر خود را ضبط میکند تا اگر روزی به سلامت از مخمصه به در رود، بتواند خود را اثبات کند


تریلر معرفی:

تاپیک به مرور آپدیت میشود.
 
آخرین ویرایش:
بعد از سم بتل رویال دیگه نوبت سم کو آپ شده ، یکی بره به شرکت ها بگه آقا ما اسکواد نداریم، فرند نداریم باید چیکار کنیم، بعد برای که کسی چیزی نگه هم میگن میشه تنهایی بازی کنی، خب معلومه میشه اگه نشه که کلا ۲۰ نفر میخرن، بحث شدن و نشدنش نیست، بحث اینه که گیمی که با دید کو اپ طراحی شده رو بخوای تنهایی بازی کنی لذتی نداره چون سازنده ها رو بخش کو اپ و مکانیزم های کو اپ طبیعتا بیشتر تمرکز کردن. فکر کنم سال دیگه راک استار هم میاد میگه جی تی ای کو اپ x_x من که به شخصه اصلا خوشم نمیاد وسط استوری یکی هی باهام حرف بزنه اصلا نمیفهمم چی شد، تازه اینم اگه کسی پیدا بشه باهات کو اپ بره، همه تو مولتی هستن، سال ها باید بگردی یه نفر پیدا بشه سلیقش بهت بخوره، آدم مزخرفی نباشه و … اکثر مواقع هم اصلا پیدا نمیشه اون شخص.
در کل امیدوارم زودتر جمع بشه این قضیه کو اپ خیلی زیادی داره مد میشه.
 
بعد از سم بتل رویال دیگه نوبت سم کو آپ شده ، یکی بره به شرکت ها بگه آقا ما اسکواد نداریم، فرند نداریم باید چیکار کنیم، بعد برای که کسی چیزی نگه هم میگن میشه تنهایی بازی کنی، خب معلومه میشه اگه نشه که کلا ۲۰ نفر میخرن، بحث شدن و نشدنش نیست، بحث اینه که گیمی که با دید کو اپ طراحی شده رو بخوای تنهایی بازی کنی لذتی نداره چون سازنده ها رو بخش کو اپ و مکانیزم های کو اپ طبیعتا بیشتر تمرکز کردن. فکر کنم سال دیگه راک استار هم میاد میگه جی تی ای کو اپ x_x من که به شخصه اصلا خوشم نمیاد وسط استوری یکی هی باهام حرف بزنه اصلا نمیفهمم چی شد، تازه اینم اگه کسی پیدا بشه باهات کو اپ بره، همه تو مولتی هستن، سال ها باید بگردی یه نفر پیدا بشه سلیقش بهت بخوره، آدم مزخرفی نباشه و … اکثر مواقع هم اصلا پیدا نمیشه اون شخص.
در کل امیدوارم زودتر جمع بشه این قضیه کو اپ خیلی زیادی داره مد میشه.
دوست عزیز این بازی تک نفرس که ۴تا شخصیت اصلی کاملا متفاوت داره و میشه بصورت کوآپ هم بازیو تموم کرد
ساخت بازی با ۴شخصیت خیلی سختر از ۱نفرس
 
یک مصاحبه دیگه از پیت هاینز دیدم و بیشتر در مورد استارفیلد حرف زد، وسطا در مورد ردفال هم یک صحبتایی کرد.

در مورد ردفال و اینکه چجوری اون امضای آرکین رو داره پرسید، که هاینز گفت یکی از بزرگترین امضا های ارکین، System base بودن بازیه. حالا یعنی چی این قضیه؟ یعنی اینکه سازنده، بجای اینکه انواع قابلیت های داخل بازیو از پیش تایین شده بسازه، میاد یک سیستم درست میکنه، و یسری قانون و فیچر برای کاراکتر (/کاراکتر ها). در نتیجه باعث میشه بازیکن بتونه انواع مختلفی کارای متفاوت انجام بده و چیزای جدید بسازه. مثلا توی Dishonored میتونستید از بالای برج بپرید پایین بعد نزدیک دریا که رسیدید برید تو بدن ماهی و زنده بمونید :D این قطعا چیزی نبوده که تیم سازنده قصد داشته تولید کنه ولی این امکان داخل سیستم بوجود اومده. و یا مثلا اینکه یک دشمنو بکشید سرشو بردارید به یکی دیگه بزنین، اون هل داده شه بخوره به دیوار الکترونیکی و پودر شه :دی بجای اینکه بیان این سناریو هارو بسازن میگن وقتی یکیو میکشین ممکنه سرش قطع بشه و بیوفته رو زمین. حالا این یک ابجکته، مثل هر ابجکتی میتونین برش دارید و پرت کنید به هر جایی. حالا هر دشمنی هر چیزی بهش پرت شه و بهش برخورد کنه، بسته به اندازش کمی هل داده میشه. و خب هر انسانیم بخوره به دیوار پالس الکترونیکی، پودر میشه. تو این سیستم حالا اون سناریو ممکن میشه. این سناریو به تنهایی توسط سازنده تولید نشده بلکه طبق سیستم بوجود اومده.

حالا تو ردفال هم بنظر یک سیستم عمیق داریم که میتونیم طبق قابلیت های کاراکترمون (و یا بهتر، طبق ترکیب قابلیت های کاراکتر ها) توی سیستم صحنه های خیلی جذاب و خلاقانه ای درست کنین :دی توی تریلر هم دیدیم که کاراکتر ها با کمک هم خیلی کارای جذابی کردن. مثلا با کاراکتر لایلا میتونید جیکوب (اسنایپرمون :دی ) رو تلپورت کنید به پشت بوم ها :دی و یا رامی یک خون آشام رو خشک کرد و devinder با تفنگ چوبیش کشتش :D

جدای این مسئله پیت هاینز تاکید کرد که خیلی راحت اگر دوست ندارید میتونید Single Player و Solo برید بازیو. و با توجه به این تاکید ها، بنظر این سیستم توی تجربه تک کاراکتری هم عمق لازم خودشو از دست نمیده و تجربه خوبی در انتظاره.

در مورد 4 کاراکتر هم قطعا خوندید پست اول رو، ولی یک کلیتی بگم (4 کاراکتر واقعا استایل گیمپلیشون بنظر متفاوت میاد و این خیلی عالیه :D ):
لایلا، بیشتر قدرت های ماورایی داره. بنظر اسلحه خاصش شاتگان باشه ولی قطعا مثل بقیه میتونه اسلحه های متفاوت برداره.
Devinder یجور دانشمنده :دی اختراعات خاص داره و احتمالا بتونه از نظر تکنولوژی قابلیت های مخصوصی داشته باشه :دی
رامی به نظر combat base ترین کاراکتره. سلاح های پیشرفته برای کامبت داره همونجور که حرفش همینه.
جیکوب هم اسلحه خاصش اسنایپره و میتونه غیب بشه.


(**آف تاپیک)
در مورد ماشین گیمز هم حرف زدن گفتن همونطور که دیدین تازه اول سال حقوق ساخت IJ رو گرفتن و توی مرحله early, early, early development ـن :D
در مورد ولف 3 هم پرسیدن رد نکرد و گفت به مرحله ای نرسیده که بخوایم درموردش حرف بزنیم :D

پ.ن. تصور اینکه با این 4 کاراکتر اینقدر متفاوت و دایورس چه کارایی بشه تو سیستم بازی انجام داد واقعا هایپ بر انگیزه :دی
 
آرکین توی تریلر لایو اکشن Dishonored 2 قدرت های های امیلی رو نشون داده بود باتوجه به پیشینه آرکین حالا یکی تو ردیت Redfall قدرت شخصیت ها رو تحلیل کرده با توضیحات میذارم اینجا
(جالبه بدونید ردیت بازی 3 سال پیش باز شده چون بتسدا سال 2017-2018 این Trademark رو ثبت کرده بود و فکر میکردن اسم الدر اسکرولز 6 باشه)

View attachment Redfall - Create, Discover and Share Awesome GIFs on Gfycat.mp4

Layla - Psychic
  • Telekinesis - Can move objects and reload her weapon.
  • Lift - Seems very similar to Lift Field from Prey, creating a column of inverted gravity that affects her and allies.
  • Psychic Parasol - A massive crowd control attack that knocks enemies back (given that she carries a real umbrella around to do this, she also might have other abilities related to it).
  • Clairvoyance? - She might have been the one hearing voices when the Angler (special vampire) was near. Could be something similar to Wraith's "Voices from the Void" ability in Apex Legends.
Jacob - Sniper
  • Invisibility - Seems very similar to Zer0's Decepti0n ability in Borderlands 2. He may also be completely invincible as well while cloaked, since the Angler missed him, or maybe he just dodged in time. Since he had to decloak before shooting, the ability may not allow attacking while invisible.
  • Raven - Jacob has a bird companion similar to Mordecai from Borderlands 1, but it's implied to be used for scouting more than for attacking. This is described as a "Spectral Raven" in the press release.
  • Vampiric Eye - Jacob's right eye is dark similar to a vampire's, but glows before he takes a shot. Maybe this could be a dead-eye type ability that gives the player better aim when sniping?
Remi - Bot Wrangler
  • Bribón - Remi's companion bot. The name can mean "Rascal", "Sly Dog", "Freeloader", etc in spanish. It's seen with an attached machine gun and uses a body slam attack against the Angler. It didn't do anything when Remi needed help, so either it can only follow Remi's commands, or it's fully autonomous and also a dick sometimes.
  • Freeze Gun - Another cool name for this could be the "Photon Cannon". I was tempted to call this the "Easy Breezy Vampire Freezy". It seems to use light to temporarily turn vampires to stone and also mildly resembles the GLOO gun from Prey from certain angles.
  • Bayonet - All of the crew's standard guns seem to have bayonets attached, suggesting that players can melee when vampires are too close. Unknown if this is a modification that can be made to guns, or if all guns will come like this.
Dev - Researcher/Inventor
  • Camera - Dev is shown using his camera a couple times in the trailer, and it's a part of his bio picture, so it could be a part of his kit. Maybe he takes pictures of vampires to research them for bonuses, similar to Bioshock/Prey?
  • Flare Gun - The effect of the gun isn't shown, but it may be a crowd control attack or a way to set enemies on fire.
  • Stake Gun - Holds up to three stakes at a time, although it seems that a vampire won't be taken out unless they're distracted
 
آخرین ویرایش:
یک مصاحبه دیگه از پیت هاینز دیدم و بیشتر در مورد استارفیلد حرف زد، وسطا در مورد ردفال هم یک صحبتایی کرد.

در مورد ردفال و اینکه چجوری اون امضای آرکین رو داره پرسید، که هاینز گفت یکی از بزرگترین امضا های ارکین، System base بودن بازیه. حالا یعنی چی این قضیه؟ یعنی اینکه سازنده، بجای اینکه انواع قابلیت های داخل بازیو از پیش تایین شده بسازه، میاد یک سیستم درست میکنه، و یسری قانون و فیچر برای کاراکتر (/کاراکتر ها). در نتیجه باعث میشه بازیکن بتونه انواع مختلفی کارای متفاوت انجام بده و چیزای جدید بسازه. مثلا توی Dishonored میتونستید از بالای برج بپرید پایین بعد نزدیک دریا که رسیدید برید تو بدن ماهی و زنده بمونید :D این قطعا چیزی نبوده که تیم سازنده قصد داشته تولید کنه ولی این امکان داخل سیستم بوجود اومده. و یا مثلا اینکه یک دشمنو بکشید سرشو بردارید به یکی دیگه بزنین، اون هل داده شه بخوره به دیوار الکترونیکی و پودر شه :D بجای اینکه بیان این سناریو هارو بسازن میگن وقتی یکیو میکشین ممکنه سرش قطع بشه و بیوفته رو زمین. حالا این یک ابجکته، مثل هر ابجکتی میتونین برش دارید و پرت کنید به هر جایی. حالا هر دشمنی هر چیزی بهش پرت شه و بهش برخورد کنه، بسته به اندازش کمی هل داده میشه. و خب هر انسانیم بخوره به دیوار پالس الکترونیکی، پودر میشه. تو این سیستم حالا اون سناریو ممکن میشه. این سناریو به تنهایی توسط سازنده تولید نشده بلکه طبق سیستم بوجود اومده.

حالا تو ردفال هم بنظر یک سیستم عمیق داریم که میتونیم طبق قابلیت های کاراکترمون (و یا بهتر، طبق ترکیب قابلیت های کاراکتر ها) توی سیستم صحنه های خیلی جذاب و خلاقانه ای درست کنین :D توی تریلر هم دیدیم که کاراکتر ها با کمک هم خیلی کارای جذابی کردن. مثلا با کاراکتر لایلا میتونید جیکوب (اسنایپرمون :D ) رو تلپورت کنید به پشت بوم ها :D و یا رامی یک خون آشام رو خشک کرد و devinder با تفنگ چوبیش کشتش :D

جدای این مسئله پیت هاینز تاکید کرد که خیلی راحت اگر دوست ندارید میتونید Single Player و Solo برید بازیو. و با توجه به این تاکید ها، بنظر این سیستم توی تجربه تک کاراکتری هم عمق لازم خودشو از دست نمیده و تجربه خوبی در انتظاره.

در مورد 4 کاراکتر هم قطعا خوندید پست اول رو، ولی یک کلیتی بگم (4 کاراکتر واقعا استایل گیمپلیشون بنظر متفاوت میاد و این خیلی عالیه :D ):
لایلا، بیشتر قدرت های ماورایی داره. بنظر اسلحه خاصش شاتگان باشه ولی قطعا مثل بقیه میتونه اسلحه های متفاوت برداره.
Devinder یجور دانشمنده :D اختراعات خاص داره و احتمالا بتونه از نظر تکنولوژی قابلیت های مخصوصی داشته باشه :D
رامی به نظر combat base ترین کاراکتره. سلاح های پیشرفته برای کامبت داره همونجور که حرفش همینه.
جیکوب هم اسلحه خاصش اسنایپره و میتونه غیب بشه.


(**آف تاپیک)
در مورد ماشین گیمز هم حرف زدن گفتن همونطور که دیدین تازه اول سال حقوق ساخت IJ رو گرفتن و توی مرحله early, early, early development ـن :D
در مورد ولف 3 هم پرسیدن رد نکرد و گفت به مرحله ای نرسیده که بخوایم درموردش حرف بزنیم :D

پ.ن. تصور اینکه با این 4 کاراکتر اینقدر متفاوت و دایورس چه کارایی بشه تو سیستم بازی انجام داد واقعا هایپ بر انگیزه :D
من تمام هایپم بازیابی شده برا بازی دیگه.

نمیدونم برا استارفیلد بیشتر هایپ باشم یا ردفال.
تازه استاکر۲ یا موتوراسپورت هم هستن برا ۲۰۲۲
 
View attachment 214523

بازی از 2017 درحال ساخته

همچنین جالبی کار اینجاست که بنظر تیم لیون، دثلوپ رو اواخر تابستون 2017 استارت زدن ولی تیم آستین از اوایل تابستون 2017 حداقل درحال ساخت Redfall هستن... تازه در نظر بگیرید که از E3 2019 نمایش های دثلوپ شروع شده و یک ساله بازی مارکتینگ مستمر داره. در کل بنظر Redfall پروژه خیلی بزرگتری از دثلوپ بوده...
 
آخرین ویرایش:
صدا پیشه های 4 کاراکتر اصلی مشخص شدن.

Noveen Crumbie صداپیشه کاراکتر Layla Ellison هست. ایشون تو یسری ویدیو گیم مثل Friday the 13th و یا Creed و یا Sinking City بوده. توی RDR2 هم حضور داشته. یسری سریال و برنامه هم بوده.

Adriana Colon صداپیشه کاراکتر Rami De La Rosa هست.

Kamal Khan صداپیشه کاراکتر Devinder Crousley هست. ایشون تجربه صداپیشگی در بازیایی مثل Xcom و یا Destruction AllStars رو داشته و تو سریال The haunting of Bly Manor هم نقش آفرینی کرده.

در اخر Yuri Lowenthal صداپیشگی کاراکتر Jacob Boyer رو بر عهده داره. ایشون کارنامه درخشانی داره و در بازیای زیادی بوده. منجمله صداپیشگی Peter Parker در سری جدید اینسامنیاک، WoW، COD Cold WAR، نیر رپلیکنت، Tlou P2، دث استرندینگ، PoP SoT Remake، FF 7 Remake، هیلو 5، آنچارتد Lost Legacy، فالوت 76 و ... (لیست خیلی طولانی داره :دی )
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or