Xbox Redfall

سازنده
Arkane Austin
تاریخ انتشار
May 2, 2023
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S




REDFALL


Developer: Arkane Austin
Publisher: Xbox/Bethesda
Genre: Immersive First-Person Shooter / Co-op / Openworld
Release Date: Summer 2022
Platforms: Xbox Series X|S , PC

(Coming Day One on GamePass)





در مراسم Xbox + Bethesda E3 Showcase 2021، از بازی جدید استدیو تحسین شده Arkane، سازندگان سری Dishonored و Prey، رونمایی شد. RedFall یک بازی CO-OP جهان باز در سبک شوتر اول شخص می باشد. RedFall قرار است تا با ادامه میراث Arkane در ساخت جهان پر جزئیات و مکانیزم های خلاقانه، امضای این استدیو را در ژانر Co-op و FPS بیاورد.

Wellcome to REDFALL

به RedFall خوش آمدید. جزیره ای عجیب در ایالت ماساچوست، توسط گروهی خون آشام با پوشاندن خورشید و نور روز، تسخیر شده و چند بازمانده با استعداد های متنوع در این جزیره در کنار دشمنانی تشنه به خون، گیر افتاده اند. کاراکتر خود را انتخاب کنید و با دوستانتان تیمی برای شکار خون آشام ها تشکیل دهید. در طول شب این موجودات آماده برای نوشیدن خون شما هستند. فرقه ای از مردمان این جزیره که خون آشامان را میپرستند نیز در طی روز برای پیدا کردن و قربانی کردن شما، در خیابان های RedFall حضور دارند.




Slay Together

در RedFall می توانید به صورت تک نفره و یا Co-op (تا چهار نفر) به درون قلب تاریکی بروید و با تیمی از قهرمانان، بر محفل خون آشامان پیروز شوید. در RedFall میتوانید از بین مجموعه ای از قهرمانان نامتعارف کاراکتر خود را انتخاب کنید. هر کدام از این قهرمانان، قابلیت ها و رنج سلاح های مخصوص به خود را دارند. شما میتوانید به تنهایی کاراکتر خود را بسازید و بازی کنید و یا با دوستانتان گروهی استثنایی جمع آوری کنید.




Reign In Blood

شیاطین Redfall، خون آشامان طبیعی نیستند. آنها در یک حادثه بسیار شدید در حین یک آزمایش علمی بوجود آمده اند. بعد از تغییرات، برخی از این شیاطین قدرت هایی کسب کردند و بزرگتر و خبیث تر شدند. ولی این شیاطین تنها دشمنان قهرمانان ما نیستند و این بازماندگان باید با فرقه ای از انسان ها مقابله کنند. اعضای این فرقه با پرستش شیاطین، امید دارند تا بتوانند خود نیز به رده این موجودات برسند.







Meet the Squad


ریکاردو بیر، کارگردان خلاق بازی میگوید "میخواستیم بازیکن ها در کنار Arkane-Experience، این قابلیت را داشته باشند که با دوستانشان بازی کنند. در نتیجه خواستیم قهرمانانی با شخصیت های غنی و پیش زمینه متفاوت را برای بازی بسازیم. در این بازی نه تنها تنوع قابلیت ها و نحوه بازی برای ما مهم بود بلکه میخواهیم با نمایش گذاشتن شیمی بین کاراکتر ها، در طی آزاد سازی RedFall کاربران را غرق در تجربه کنیم."

RedFall شامل بخش داستانی قوی خواهد بود که نه تنها داستان شهر و موجودات داخل خیابان هایش را بازگو میکند، بلکه داستان هر 4 قهرمان داستان را هم تعریف میکند.

Layla Ellison

1623660266414.png


Layla از ویسکنسین به RedFall آمده. او فارغ التحصیل رشته مهندسی زیست/پزشکی از دانشگاه Redfall Technical University است و در مجموعه تحقیقاتی شوم Aevum Therapeutics کارآموز بوده که روزی در آنجا اتفاقی بسیار بد رخ می دهد. او میگوید از این حادثه چیز خاصی به یاد نمی آورد و تنها در خاطر دارد که با سردردی کشنده و قدرت های شدید telekinetic بیدار شد.
او هرچند جوان ترین عضو تیم است ولی قدرت وی را نباید دست کم گرفت.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Jacob Boyer

1623661104932.png


Jacob یک تک تیرانداز نظامی است که دقیقا پیش از تاریکی خورشید، به عنوان عضوی از تیم نیروی ویژه امنیتی به Redfall آمده. شرایط پیش آمده باعث شد او به عنوان یاقی، از تیم خود جدا شود. او در خفا مراقب خیابان های Redfall است و با دقت ماورایی اش، در سایه ها به از بین بردن شیاطین میپردازد. به دقت مراقب اطرافتان باشید. شما شاید او را نبینید، ولی او در نزدیکی شماست.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Remi De La Rosa

1623661582018.png


Remi یک مهندس خبره در مبارزات است. او تمام عمرش در جنگ بوده و به عنوان عضوی از تیم نجات نیرو دریایی از فکر بینظیرش در مراقبت از نزدیکانش و کمک به مردم استفاده کرده. در راه بررسی حادثه Redfall، کشتی وی نابود شده و کل خدمه مفقود شدند. حال با کمک ربات همراهش، او مسمم است تا به کمک بازماندگان Redfall برسد و هر مانعی در مقابلش را نابود کند.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Devinder Crousley

1623661937067.png


Devinder یک محقق ماوراطبیعی، رمزنگار و یک مخترع بسیار معروف در اینترنت است. برای تور آخرین کتابش، وی دقیقا پیش از تاریکی به Redfall آمد. بعد از سال ها تلاش برای استفاده از تکنولوژی روز برای شکار موجودات ماوراطبیعی، بالاخره وضعیت برای Devinder به دلخواهش رسیده :D در Redfall موجودات واقعی هستند و او از اختراعات خود استفاده میکند تا خون آشام ها را شکار کند. او تمام مراحل سفر خود را ضبط میکند تا اگر روزی به سلامت از مخمصه به در رود، بتواند خود را اثبات کند


تریلر معرفی:

تاپیک به مرور آپدیت میشود.
 
آخرین ویرایش:
گیمپلی های بازی :
J‌ackfrags


Gamesradar



Gamespot



Colteastwood







------
در مورد خرید درون برنامه ای و DLC ها:
بازی هیچگونه شاپ و استوری و پرداخت درون برنامه ای نخواهد داشت. برای آینده بازی DLC های مختلفی برنامه ریزی شده.

-----
Screenshot_20230322_193201_Chrome.jpg

در کل در پریویو ها اشاره شده که گانپلی بازی نسبت به عناوین قبلی آرکین جهش بزرگی داشته، تجربه تک نفره عالی هستش و با این که بازی جهان باز هستش، امضای عناوین آرکین رو در سرتاسر بازی میتونید حس کنید.
 
آخرین ویرایش:
بتسدا بعد از انتشار بازی قراره کارکتر های قابل بازی جدیدی رو به صورت DLC به بازی اضافه کنه
نسخه Bite black edition دارای این dlc هاست

همچنین آرکین گفته که بیشتری پشتیبانی برای محتوای بعد از لانچ رو از این بازی خواهد داشت
 
Wccftechیک Q&A طولانی با Harvey Smith( گیم دایرکتور)بعد از تجربه گیمپلی بازی انجام داده که طولانی هستش، برید اینجا بخونیدش :D
ولی خب خلاصش:

1. اولش که نویسنده از تجربه 90 دقیقه خودش میگه، این که فوق العاده بوده، فکر میکرده باچیزی شبیه L4D یا B4Bو طرفه که گفته اصلا همچین چیزی نیست و به کل این طرز تفکر رو بریزید دور

2. تجربه بازی در حالت تک نفره فوق العادست و تماما حس عناوین آرکین منتقل میشه.

3. اتمسفر بازی رو بهترین بخش بازی میدونه و به شدت گیراست

4. از داستان بازی،. ماموریت ها و لول دیزاین طی 90 دقیقه ای که بازی کرده، تعریف کرده هرچند گزینه های Stealth در بازی نسبت به Deathloopو dishonored محدود تر هستش.

-دلش برای adaptive trigger های دثلوپ تنگ شده بود

از اینجا مصاحبه هستش:

5. اسمیت گفته در هر بازی، آرکین سعی داره به یک ایده جدیدی چنگ بزنه. Dishonored در مورد Stealth بود، prey. در مورد physics بود ، Deathloop در مورد time loop و یک مد مالتی پلیر جالب بود. ردفال در مورد چی هستش؟ اگر بخوایم وارد دنیای جهان باز بشیم و مالتی پلیر رو چاشنی کار بکنیم چی؟

6. بر روی Stealth بازی و روش های متنوع جلو بردن مراحل و کشتن دشمنان تاکید شده.

7.برروی استفاده صحیح از محیط برای کشتن دشمنان تاکید شده

8. هیچوقت حتا به این قضیه کهAi bot درست کنند تا در حالت تک نفر کمک دستمون باشه، فکر نکردند چون باور دارند کسی که میخواد تک نفر بازی کنه، دوست داره واقعا تنها باشه.

9. در حالت چند نفره اگر Downed شدید ،دوستانتون میتونن شما رو نجات بدن، شخصیت Remy قابلیتی داره به اسم Rally که یک دایره ای درست میکنه که اگر بقیه داخل اون باشن، heal میشن.

10. بازی باس فایت های مختلفی داره ولی تمرکز بازی روی باس فایت ها نبوده، بلکه تمرکز بیشتر روی جهان بازی و گشتن و کاوش در اون بوده.

11. تاکید روی پویایی دنیای بازی و تقابل هایی که در بازی خواهید داشت

12. چرخه روز و شب بازی بر روی قدرت و تنوع دشمنان اثر خواهد داشت

13. لول کپ بازی 40 خواهد بود، ولی در حالت عادی در یک play through بازی ، لول شما به 12-15 خواهد رسید.

14. اگر بخواین سریع بازی کنین، میشه بازی رو 20 ساعت تمام کرد ولی برای اکثریت بیشتر طول خواهد کشید. کارهای مختلفی از جمله Safe house ها، nest ها، گشتن در دنیای بازی، روی مدت زمان اثر میگذارد

15. اگر وقت بیشتری داشتند، بازی رو به UE5 ارتقا می‌دادند ولی کار بسیار زمانگیر و پر زحمتی هستش
 
Wccftechیک Q&A طولانی با Harvey Smith( گیم دایرکتور)بعد از تجربه گیمپلی بازی انجام داده که طولانی هستش، برید اینجا بخونیدش :D
ولی خب خلاصش:

1. اولش که نویسنده از تجربه 90 دقیقه خودش میگه، این که فوق العاده بوده، فکر میکرده باچیزی شبیه L4D یا B4Bو طرفه که گفته اصلا همچین چیزی نیست و به کل این طرز تفکر رو بریزید دور

2. تجربه بازی در حالت تک نفره فوق العادست و تماما حس عناوین آرکین منتقل میشه.

3. اتمسفر بازی رو بهترین بخش بازی میدونه و به شدت گیراست

4. از داستان بازی،. ماموریت ها و لول دیزاین طی 90 دقیقه ای که بازی کرده، تعریف کرده هرچند گزینه های Stealth در بازی نسبت به Deathloopو dishonored محدود تر هستش.

-دلش برای adaptive trigger های دثلوپ تنگ شده بود

از اینجا مصاحبه هستش:

5. اسمیت گفته در هر بازی، آرکین سعی داره به یک ایده جدیدی چنگ بزنه. Dishonored در مورد Stealth بود، prey. در مورد physics بود ، Deathloop در مورد time loop و یک مد مالتی پلیر جالب بود. ردفال در مورد چی هستش؟ اگر بخوایم وارد دنیای جهان باز بشیم و مالتی پلیر رو چاشنی کار بکنیم چی؟

6. بر روی Stealth بازی و روش های متنوع جلو بردن مراحل و کشتن دشمنان تاکید شده.

7.برروی استفاده صحیح از محیط برای کشتن دشمنان تاکید شده

8. هیچوقت حتا به این قضیه کهAi bot درست کنند تا در حالت تک نفر کمک دستمون باشه، فکر نکردند چون باور دارند کسی که میخواد تک نفر بازی کنه، دوست داره واقعا تنها باشه.

9. در حالت چند نفره اگر Downed شدید ،دوستانتون میتونن شما رو نجات بدن، شخصیت Remy قابلیتی داره به اسم Rally که یک دایره ای درست میکنه که اگر بقیه داخل اون باشن، heal میشن.

10. بازی باس فایت های مختلفی داره ولی تمرکز بازی روی باس فایت ها نبوده، بلکه تمرکز بیشتر روی جهان بازی و گشتن و کاوش در اون بوده.

11. تاکید روی پویایی دنیای بازی و تقابل هایی که در بازی خواهید داشت

12. چرخه روز و شب بازی بر روی قدرت و تنوع دشمنان اثر خواهد داشت

13. لول کپ بازی 40 خواهد بود، ولی در حالت عادی در یک play through بازی ، لول شما به 12-15 خواهد رسید.

14. اگر بخواین سریع بازی کنین، میشه بازی رو 20 ساعت تمام کرد ولی برای اکثریت بیشتر طول خواهد کشید. کارهای مختلفی از جمله Safe house ها، nest ها، گشتن در دنیای بازی، روی مدت زمان اثر میگذارد

15. اگر وقت بیشتری داشتند، بازی رو به UE5 ارتقا می‌دادند ولی کار بسیار زمانگیر و پر زحمتی هستش
مگه نگفته بودن ، از ue5 استفاده میکنن ؟ :-?
 
  • Like
Reactions: RAFA_1992

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or