Xbox Redfall

سازنده
Arkane Austin
تاریخ انتشار
May 2, 2023
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S




REDFALL


Developer: Arkane Austin
Publisher: Xbox/Bethesda
Genre: Immersive First-Person Shooter / Co-op / Openworld
Release Date: Summer 2022
Platforms: Xbox Series X|S , PC

(Coming Day One on GamePass)





در مراسم Xbox + Bethesda E3 Showcase 2021، از بازی جدید استدیو تحسین شده Arkane، سازندگان سری Dishonored و Prey، رونمایی شد. RedFall یک بازی CO-OP جهان باز در سبک شوتر اول شخص می باشد. RedFall قرار است تا با ادامه میراث Arkane در ساخت جهان پر جزئیات و مکانیزم های خلاقانه، امضای این استدیو را در ژانر Co-op و FPS بیاورد.

Wellcome to REDFALL

به RedFall خوش آمدید. جزیره ای عجیب در ایالت ماساچوست، توسط گروهی خون آشام با پوشاندن خورشید و نور روز، تسخیر شده و چند بازمانده با استعداد های متنوع در این جزیره در کنار دشمنانی تشنه به خون، گیر افتاده اند. کاراکتر خود را انتخاب کنید و با دوستانتان تیمی برای شکار خون آشام ها تشکیل دهید. در طول شب این موجودات آماده برای نوشیدن خون شما هستند. فرقه ای از مردمان این جزیره که خون آشامان را میپرستند نیز در طی روز برای پیدا کردن و قربانی کردن شما، در خیابان های RedFall حضور دارند.




Slay Together

در RedFall می توانید به صورت تک نفره و یا Co-op (تا چهار نفر) به درون قلب تاریکی بروید و با تیمی از قهرمانان، بر محفل خون آشامان پیروز شوید. در RedFall میتوانید از بین مجموعه ای از قهرمانان نامتعارف کاراکتر خود را انتخاب کنید. هر کدام از این قهرمانان، قابلیت ها و رنج سلاح های مخصوص به خود را دارند. شما میتوانید به تنهایی کاراکتر خود را بسازید و بازی کنید و یا با دوستانتان گروهی استثنایی جمع آوری کنید.




Reign In Blood

شیاطین Redfall، خون آشامان طبیعی نیستند. آنها در یک حادثه بسیار شدید در حین یک آزمایش علمی بوجود آمده اند. بعد از تغییرات، برخی از این شیاطین قدرت هایی کسب کردند و بزرگتر و خبیث تر شدند. ولی این شیاطین تنها دشمنان قهرمانان ما نیستند و این بازماندگان باید با فرقه ای از انسان ها مقابله کنند. اعضای این فرقه با پرستش شیاطین، امید دارند تا بتوانند خود نیز به رده این موجودات برسند.







Meet the Squad


ریکاردو بیر، کارگردان خلاق بازی میگوید "میخواستیم بازیکن ها در کنار Arkane-Experience، این قابلیت را داشته باشند که با دوستانشان بازی کنند. در نتیجه خواستیم قهرمانانی با شخصیت های غنی و پیش زمینه متفاوت را برای بازی بسازیم. در این بازی نه تنها تنوع قابلیت ها و نحوه بازی برای ما مهم بود بلکه میخواهیم با نمایش گذاشتن شیمی بین کاراکتر ها، در طی آزاد سازی RedFall کاربران را غرق در تجربه کنیم."

RedFall شامل بخش داستانی قوی خواهد بود که نه تنها داستان شهر و موجودات داخل خیابان هایش را بازگو میکند، بلکه داستان هر 4 قهرمان داستان را هم تعریف میکند.

Layla Ellison

1623660266414.png


Layla از ویسکنسین به RedFall آمده. او فارغ التحصیل رشته مهندسی زیست/پزشکی از دانشگاه Redfall Technical University است و در مجموعه تحقیقاتی شوم Aevum Therapeutics کارآموز بوده که روزی در آنجا اتفاقی بسیار بد رخ می دهد. او میگوید از این حادثه چیز خاصی به یاد نمی آورد و تنها در خاطر دارد که با سردردی کشنده و قدرت های شدید telekinetic بیدار شد.
او هرچند جوان ترین عضو تیم است ولی قدرت وی را نباید دست کم گرفت.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Jacob Boyer

1623661104932.png


Jacob یک تک تیرانداز نظامی است که دقیقا پیش از تاریکی خورشید، به عنوان عضوی از تیم نیروی ویژه امنیتی به Redfall آمده. شرایط پیش آمده باعث شد او به عنوان یاقی، از تیم خود جدا شود. او در خفا مراقب خیابان های Redfall است و با دقت ماورایی اش، در سایه ها به از بین بردن شیاطین میپردازد. به دقت مراقب اطرافتان باشید. شما شاید او را نبینید، ولی او در نزدیکی شماست.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Remi De La Rosa

1623661582018.png


Remi یک مهندس خبره در مبارزات است. او تمام عمرش در جنگ بوده و به عنوان عضوی از تیم نجات نیرو دریایی از فکر بینظیرش در مراقبت از نزدیکانش و کمک به مردم استفاده کرده. در راه بررسی حادثه Redfall، کشتی وی نابود شده و کل خدمه مفقود شدند. حال با کمک ربات همراهش، او مسمم است تا به کمک بازماندگان Redfall برسد و هر مانعی در مقابلش را نابود کند.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Devinder Crousley

1623661937067.png


Devinder یک محقق ماوراطبیعی، رمزنگار و یک مخترع بسیار معروف در اینترنت است. برای تور آخرین کتابش، وی دقیقا پیش از تاریکی به Redfall آمد. بعد از سال ها تلاش برای استفاده از تکنولوژی روز برای شکار موجودات ماوراطبیعی، بالاخره وضعیت برای Devinder به دلخواهش رسیده :D در Redfall موجودات واقعی هستند و او از اختراعات خود استفاده میکند تا خون آشام ها را شکار کند. او تمام مراحل سفر خود را ضبط میکند تا اگر روزی به سلامت از مخمصه به در رود، بتواند خود را اثبات کند


تریلر معرفی:

تاپیک به مرور آپدیت میشود.
 
آخرین ویرایش:
عمده بدبختی و بیچارگی گریبانگیر صنعت گیم تو آمریکا و بعضا تو اروپا، فشار فرهنگ woke روی تصمیمات کلان استودیوهاست.

جدیدا مجبور می‌کنند استودیوها رو که diversity رو با زور رعایت کنند وهمه چیز هر لحظه 50/50 باشه.

واسه همینه می‌بینید تعداد بازیساز های زن به یکباره کلی افزایش پیدا کرده و اکثرشون هم چون درسطح جنس مخالف نیستند باعث کاهش قدرت استودیوها در بازی‌سازی شدند.

البته فقط این موضوع شامل برابری جنسیتی نمیشه، حمایت از جامع lgbtq+ هم باید سر لوحه هر شرکتی تو آمریکا باشه و می‌بینیم تاثیر وجود همچین آدم هایی رو در شرکت های بازی‌سازی.

یه سری کرکتر زشت و جنسیت زده که مثل کیفیت بازی و خود بازیساز bland و بی مزه آن.

از وقتی این گروها وارد صنعت گیم شدند مثل انگل، فرهنگ کرانچ و سخت کوشی رو از بین بردند، و نتیجه شده کلی بازی شیپ شده با بی نهایت ایراد فنی.

نبود چنین جوی تو استودیوهای شرقی مثل کپکام میشه دید که چطوری با کمترین مشکل در کیفیت و کمیت بازی موفق بیرون ميدند.

امیداورم آمریکا خودشو از این وضعیت سراسر لجن بیرون بکشه بزودی. صنعت سرگرمی آمریکا روز به روز بیشتر به ورطه نابودی نزدیک میشه.
 
Screenshot_20230511_130148_Chrome.jpg

شروع قوی ردفال با وجود نقد های منفی به لطف گیمپس

دومین لانچ بزرگ ایکس باکس در سال 2023 بعد از اتومیک هارت

سومین بازی بزرگ سیستم ایکس باکس از نظر مقدار زمانی که برای بازی کردن گیمپلی خالص گذاشته شده بعد از فورتنایت و مادرن وارفر 2
 
شروع قوی ردفال با وجود نقد های منفی به لطف گیمپس

دومین لانچ بزرگ ایکس باکس در سال 2023 بعد از اتومیک هارت

سومین بازی بزرگ سیستم ایکس باکس از نظر مقدار زمانی که برای بازی کردن گیمپلی خالص گذاشته شده بعد از فورتنایت و مادرن وارفر 2
این بده،خیلیم بده.با این اوصاف این عزیزان تشویق هم میشن و احتمالا تو آینده باز همین کیفیت رو تحویل میدن
 
  • Like
Reactions: rpg321
این بده،خیلیم بده.با این اوصاف این عزیزان تشویق هم میشن و احتمالا تو آینده باز همین کیفیت رو تحویل میدن
بیشتر به نظرم نشونه عطش و تشنگی جامعه کاربری ایکس باکس به بازی های AAA فرست پارتی هست
عدم رفع تشنگی این جامعه، خیانت بزرگی هست به اعتماد این کاربران
فشارها واقعا روی استارفیلد و فورتزا و هلبلید زیاده.
 
با اون لانچ فجیع انتظار دیگه ای داشتی؟ :D
البته امیدوارم باگاشو فیکس کنن چون من بعدا قصد دانلود دارم
امیدوارم هیچ وقت اینکار را نکنن :)))))))))
چون جدا وقت تلف میشود شوربختانه چون شجاعت کنسل کردنش را نداشتند عرضه کردند اما پیشبانی اش کار به شدت اشتباهی هست این باز فیکس نخواهد شد نهایتا مود 60 فریم را اضافه کنند همین
 
  • Smile
Reactions: hitman68
امیدوارم هیچ وقت اینکار را نکنن :)))))))))
چون جدا وقت تلف میشود شوربختانه چون شجاعت کنسل کردنش را نداشتند عرضه کردند اما پیشبانی اش کار به شدت اشتباهی هست این باز فیکس نخواهد شد نهایتا مود 60 فریم را اضافه کنند همین
خیلی قانع کننده بود . حرفمو پس میگیرم :))
 
جیسون شرایر یک سری تحقیقاتی انجام داده در مورد این که چه اتفاقی افتاد که بازی به چنین سرانجامی دچار شد :
FxiIewLXoAACJR2.png
FxiIugVXoAIWenj.png
FxiIzEnXsAQRwIg.png
FxiI7axXwAA4sqo.png
FxiJSrwWwAYMBLJ.png
FxiJjXrWIAAqjXY.png FxiJmeOX0AA_9EP.png

خلاصش این هست که مثل این که بعد از شکست تجاری بازی Prey، این بازی، یک پروژه زورکی بوده و دولوپر های آرکین خوشحال نبودند، زنیمکس دنبال یک بازی مالتی پلیر و خرید های درون برنامه ای بوده، بعد از خریداری شدن توسط مایکروسافت، آرکین امیدوار بود که مایکروسافت بازی رو کنسل کنه یا حداقل اجازه بده بازی رو ریبوت کنند و تبدیل به یک بازی سینگل پلیر کامل بکنند، اما مایکروسافت به جز دخالت در کنسل کردن نسخه PS5، ترجیح داده دخالت نکنه و همه چی رو سپرد دست زنیمکس.
خود سازنده ها هم نمیدونستن از این بازی چی میخوان، در ابتدا با هیجان شروع کردند ولی بعد خودشون هم نفهمیدند بین مالتی پلیر و سینگل پلیر در کدام سمت در حال حرکت هستند و هاروی اسمیت و ریچارد بِر پاسخی در این زمینه به دولوپر ها نداشتند

همچنین مثل این که استودیو مشکل کمبود کارمند داشته و حدود 70 درصد تغییر و کم شدن تعداد نیرو نسبت به پروژه Prey داشتند و تعدادشون کمتر از 100 نفر بوده و همچین تعدادی برای بازی ای به ابعاد ردفال کافی نبوده است حتا کمک استودیویی مثل Roundhouse هم کفاف نداده و در مقابل بازی های سرویسی دیگه مثل فورتنایت و دستینی قابل قیاس نبوده است.

در مورد استور و پرداخت درون برنامه ای بازی تا سال 2021، برنامه های بزرگی داشته ولی بعد چون نظر گیمرها در مورد "بازی های سرویسی " تغییر کرده بود تصمیم گرفتند برنامه خودشون رو عوض کنند
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or