Xbox Redfall

سازنده
Arkane Austin
تاریخ انتشار
May 2, 2023
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S




REDFALL


Developer: Arkane Austin
Publisher: Xbox/Bethesda
Genre: Immersive First-Person Shooter / Co-op / Openworld
Release Date: Summer 2022
Platforms: Xbox Series X|S , PC

(Coming Day One on GamePass)





در مراسم Xbox + Bethesda E3 Showcase 2021، از بازی جدید استدیو تحسین شده Arkane، سازندگان سری Dishonored و Prey، رونمایی شد. RedFall یک بازی CO-OP جهان باز در سبک شوتر اول شخص می باشد. RedFall قرار است تا با ادامه میراث Arkane در ساخت جهان پر جزئیات و مکانیزم های خلاقانه، امضای این استدیو را در ژانر Co-op و FPS بیاورد.

Wellcome to REDFALL

به RedFall خوش آمدید. جزیره ای عجیب در ایالت ماساچوست، توسط گروهی خون آشام با پوشاندن خورشید و نور روز، تسخیر شده و چند بازمانده با استعداد های متنوع در این جزیره در کنار دشمنانی تشنه به خون، گیر افتاده اند. کاراکتر خود را انتخاب کنید و با دوستانتان تیمی برای شکار خون آشام ها تشکیل دهید. در طول شب این موجودات آماده برای نوشیدن خون شما هستند. فرقه ای از مردمان این جزیره که خون آشامان را میپرستند نیز در طی روز برای پیدا کردن و قربانی کردن شما، در خیابان های RedFall حضور دارند.




Slay Together

در RedFall می توانید به صورت تک نفره و یا Co-op (تا چهار نفر) به درون قلب تاریکی بروید و با تیمی از قهرمانان، بر محفل خون آشامان پیروز شوید. در RedFall میتوانید از بین مجموعه ای از قهرمانان نامتعارف کاراکتر خود را انتخاب کنید. هر کدام از این قهرمانان، قابلیت ها و رنج سلاح های مخصوص به خود را دارند. شما میتوانید به تنهایی کاراکتر خود را بسازید و بازی کنید و یا با دوستانتان گروهی استثنایی جمع آوری کنید.




Reign In Blood

شیاطین Redfall، خون آشامان طبیعی نیستند. آنها در یک حادثه بسیار شدید در حین یک آزمایش علمی بوجود آمده اند. بعد از تغییرات، برخی از این شیاطین قدرت هایی کسب کردند و بزرگتر و خبیث تر شدند. ولی این شیاطین تنها دشمنان قهرمانان ما نیستند و این بازماندگان باید با فرقه ای از انسان ها مقابله کنند. اعضای این فرقه با پرستش شیاطین، امید دارند تا بتوانند خود نیز به رده این موجودات برسند.







Meet the Squad


ریکاردو بیر، کارگردان خلاق بازی میگوید "میخواستیم بازیکن ها در کنار Arkane-Experience، این قابلیت را داشته باشند که با دوستانشان بازی کنند. در نتیجه خواستیم قهرمانانی با شخصیت های غنی و پیش زمینه متفاوت را برای بازی بسازیم. در این بازی نه تنها تنوع قابلیت ها و نحوه بازی برای ما مهم بود بلکه میخواهیم با نمایش گذاشتن شیمی بین کاراکتر ها، در طی آزاد سازی RedFall کاربران را غرق در تجربه کنیم."

RedFall شامل بخش داستانی قوی خواهد بود که نه تنها داستان شهر و موجودات داخل خیابان هایش را بازگو میکند، بلکه داستان هر 4 قهرمان داستان را هم تعریف میکند.

Layla Ellison

1623660266414.png


Layla از ویسکنسین به RedFall آمده. او فارغ التحصیل رشته مهندسی زیست/پزشکی از دانشگاه Redfall Technical University است و در مجموعه تحقیقاتی شوم Aevum Therapeutics کارآموز بوده که روزی در آنجا اتفاقی بسیار بد رخ می دهد. او میگوید از این حادثه چیز خاصی به یاد نمی آورد و تنها در خاطر دارد که با سردردی کشنده و قدرت های شدید telekinetic بیدار شد.
او هرچند جوان ترین عضو تیم است ولی قدرت وی را نباید دست کم گرفت.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Jacob Boyer

1623661104932.png


Jacob یک تک تیرانداز نظامی است که دقیقا پیش از تاریکی خورشید، به عنوان عضوی از تیم نیروی ویژه امنیتی به Redfall آمده. شرایط پیش آمده باعث شد او به عنوان یاقی، از تیم خود جدا شود. او در خفا مراقب خیابان های Redfall است و با دقت ماورایی اش، در سایه ها به از بین بردن شیاطین میپردازد. به دقت مراقب اطرافتان باشید. شما شاید او را نبینید، ولی او در نزدیکی شماست.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Remi De La Rosa

1623661582018.png


Remi یک مهندس خبره در مبارزات است. او تمام عمرش در جنگ بوده و به عنوان عضوی از تیم نجات نیرو دریایی از فکر بینظیرش در مراقبت از نزدیکانش و کمک به مردم استفاده کرده. در راه بررسی حادثه Redfall، کشتی وی نابود شده و کل خدمه مفقود شدند. حال با کمک ربات همراهش، او مسمم است تا به کمک بازماندگان Redfall برسد و هر مانعی در مقابلش را نابود کند.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Devinder Crousley

1623661937067.png


Devinder یک محقق ماوراطبیعی، رمزنگار و یک مخترع بسیار معروف در اینترنت است. برای تور آخرین کتابش، وی دقیقا پیش از تاریکی به Redfall آمد. بعد از سال ها تلاش برای استفاده از تکنولوژی روز برای شکار موجودات ماوراطبیعی، بالاخره وضعیت برای Devinder به دلخواهش رسیده :D در Redfall موجودات واقعی هستند و او از اختراعات خود استفاده میکند تا خون آشام ها را شکار کند. او تمام مراحل سفر خود را ضبط میکند تا اگر روزی به سلامت از مخمصه به در رود، بتواند خود را اثبات کند


تریلر معرفی:

تاپیک به مرور آپدیت میشود.
 
آخرین ویرایش:
واکنش یکی از دولوپر های بازی بعد از لانچ ضعیف بازی:
View attachment 292096
2
View attachment 292099
3
View attachment 292100

انصافا ناراحت کننده ترین وضعیت تو چنین قضیه ای رو همین دولوپرهای بدبختی دارن که سر خریت و بی کفایتی مدیرا و کله گنده ها مجبورن چند سالی از زندگیشون رو برای یه همچین پروژه ای زحمت بکشن در حالی که این کله گنده ها خودشون امیدی به پروژه ندارن و توی افتضاح ترین حالت ریلیزش میکنن. این دولوپر ها می مونن و خستگی کار ناتموم و بی نتیجه و فحش خوردنشون از طرف گیمرا و یه لکه ی ننگ توی رزومه شون در حالی که اون احمقای بالادستی مثل همین فیل اسپنسر میتونستن خیلی زودتر جلوی این گندکاری رو بگیرن.
 
انصافا ناراحت کننده ترین وضعیت تو چنین قضیه ای رو همین دولوپرهای بدبختی دارن که سر خریت و بی کفایتی مدیرا و کله گنده ها مجبورن چند سالی از زندگیشون رو برای یه همچین پروژه ای زحمت بکشن در حالی که این کله گنده ها خودشون امیدی به پروژه ندارن و توی افتضاح ترین حالت ریلیزش میکنن. این دولوپر ها می مونن و خستگی کار ناتموم و بی نتیجه و فحش خوردنشون از طرف گیمرا و یه لکه ی ننگ توی رزومه شون در حالی که اون احمقای بالادستی مثل همین فیل اسپنسر میتونستن خیلی زودتر جلوی این گندکاری رو بگیرن.
منکر بی عرضه بودن فیل نمیشم و با اخراج شدنش کاملا موافقم
ولی یه بخش عظیمی از بد بودن بازی رو مقصرش خوده توسعه دهنده ها هستن
این بازی حداقل ۴ سال در دست ساخت بوده
از ۲ سال پیش نسخه ps5 از دستور کار سازنده حذف میشه یعنی عملا دارن برای XBOX و PC بازی رو بهینه میکنن (یعنی ۱ پلتفرم کمتر) از اون طرف ۱ سال هم بازی تاخیر میخوره که وقت داشته باشن برای توسعه
اینکه دیگه بازی خدای باگ هست و روی همون کنسولی که میخواستن بهینه کنن هم افت فریم داره که دیگه مقصر خوده سازنده های ارکین آستن هستن
 
انصافا ناراحت کننده ترین وضعیت تو چنین قضیه ای رو همین دولوپرهای بدبختی دارن که سر خریت و بی کفایتی مدیرا و کله گنده ها مجبورن چند سالی از زندگیشون رو برای یه همچین پروژه ای زحمت بکشن در حالی که این کله گنده ها خودشون امیدی به پروژه ندارن و توی افتضاح ترین حالت ریلیزش میکنن. این دولوپر ها می مونن و خستگی کار ناتموم و بی نتیجه و فحش خوردنشون از طرف گیمرا و یه لکه ی ننگ توی رزومه شون در حالی که اون احمقای بالادستی مثل همین فیل اسپنسر میتونستن خیلی زودتر جلوی این گندکاری رو بگیرن.
اون کله گنده ها نه تنها ۱ پلتفرم رو حذف کردن بلکه ۱ سال هم وقت اضافه دادن بهشون
این دولوپرای بدبخت زباله ای تحویل دادن که از نظر گیم پلی و گرافیک و داستان حتی نسل قبلی هم حساب نمیشه
 
دوستان کسی با اینترنت مشکل نداره؟ من اصلا نمیتونم برم تو بازی! مدام میگم کانکشن لاست و تو منو موندم هنوز! اینا مگه الویز آنلاین رو حذف نکردن؟ چی میگه پس؟
 
دوستان کسی با اینترنت مشکل نداره؟ من اصلا نمیتونم برم تو بازی! مدام میگم کانکشن لاست و تو منو موندم هنوز! اینا مگه الویز آنلاین رو حذف نکردن؟ چی میگه پس؟
نه حذف نشده، دارن روش کار میکنن
با همراه اول هر 20 دقیقه دیسکانکت میشم اکثر اوقات
---
واقعا بازی شوتر اول شخص نباید 30 فریم بشه، باز خوبه موشن بلور هست یکم روونترش کنه، منی که موشن بلور رو توی همه بازی ها خاموش میکنم اینجا گذاشتم رو High :))
بازی از همون اول مشخصه ناقصه.
 
منکر بی عرضه بودن فیل نمیشم و با اخراج شدنش کاملا موافقم
ولی یه بخش عظیمی از بد بودن بازی رو مقصرش خوده توسعه دهنده ها هستن
این بازی حداقل ۴ سال در دست ساخت بوده
از ۲ سال پیش نسخه ps5 از دستور کار سازنده حذف میشه یعنی عملا دارن برای XBOX و PC بازی رو بهینه میکنن (یعنی ۱ پلتفرم کمتر) از اون طرف ۱ سال هم بازی تاخیر میخوره که وقت داشته باشن برای توسعه
اینکه دیگه بازی خدای باگ هست و روی همون کنسولی که میخواستن بهینه کنن هم افت فریم داره که دیگه مقصر خوده سازنده های ارکین آستن هستن

اون کله گنده ها نه تنها ۱ پلتفرم رو حذف کردن بلکه ۱ سال هم وقت اضافه دادن بهشون
این دولوپرای بدبخت زباله ای تحویل دادن که از نظر گیم پلی و گرافیک و داستان حتی نسل قبلی هم حساب نمیشه

اینکه یه استودیو با سابقه ی خوبی مثل آرکین یه همچنین خروجی ای میده به خاطر این نیست که برنامه نویسا و آرتیست ها و... کار رو درست انجام ندادن. این mismanagement از طرف بتزدا و مایکروسافت بوده که به این حال و روز انداخته شون. اینکه بازی هویت مشخصی نداره و ترندهای مختلفی رو دنبال و نیمه کاره رها کرده خودش این mismanagement شدن رو نشون میده. اینکه مایکروسافت صرفا یه سال وقت اضافه بهشون داده و ولشون کرده به امون خدا مدیریت بد مایکروسافت بوده. بازی خیلی وقت پیش میتونست کنسل بشه، میتونست از همون دو سال پیش ریبوت بشه یا میتونستن به استودیو کمک کنن که حداقل از نظر فنی اینقدر وضعیتش فاجعه نباشه ولی کاری که مایکروسافت (و بتزدا) باهاش کردن همین بوده که پروژه رو رها کنن.

شاید توی کلیت ماجرا این کم ضرر ترین مسیر برای مایکروسافت بوده و در نظرشون وجودش توی لاین آپ بازی های upcoming رسالت خودش رو انجام داده. اکثر فنای xbox که چند سالی این بازی رو توی لاین آپ دیدن و منتظرش بودن و الان ضدحال خوردن احتمالا توی چندماه آینده با ریلیز استارفیلد (که به نظرم بازی موفقی میشه و نمیشه از وضعیت ردفال نتیجه گرفت که اونم وضعیت خوبی نداره) و forza فاجعه ردفال رو تا حدودی از یاد میبرن. برای مایکروسافت اونقدر اهمیتی نداره و فن ها هم یادشون میره، این وسط دولوپرهای بازی و استودیوی آرکین آستین هستن که بیشترین ضربه رو از ریلیز این بازی میخورن.
 
اینکه یه استودیو با سابقه ی خوبی مثل آرکین یه همچنین خروجی ای میده به خاطر این نیست که برنامه نویسا و آرتیست ها و... کار رو درست انجام ندادن. این mismanagement از طرف بتزدا و مایکروسافت بوده که به این حال و روز انداخته شون. اینکه بازی هویت مشخصی نداره و ترندهای مختلفی رو دنبال و نیمه کاره رها کرده خودش این mismanagement شدن رو نشون میده. اینکه مایکروسافت صرفا یه سال وقت اضافه بهشون داده و ولشون کرده به امون خدا مدیریت بد مایکروسافت بوده. بازی خیلی وقت پیش میتونست کنسل بشه، میتونست از همون دو سال پیش ریبوت بشه یا میتونستن به استودیو کمک کنن که حداقل از نظر فنی اینقدر وضعیتش فاجعه نباشه ولی کاری که مایکروسافت (و بتزدا) باهاش کردن همین بوده که پروژه رو رها کنن.

شاید توی کلیت ماجرا این کم ضرر ترین مسیر برای مایکروسافت بوده و در نظرشون وجودش توی لاین آپ بازی های upcoming رسالت خودش رو انجام داده. اکثر فنای xbox که چند سالی این بازی رو توی لاین آپ دیدن و منتظرش بودن و الان ضدحال خوردن احتمالا توی چندماه آینده با ریلیز استارفیلد (که به نظرم بازی موفقی میشه و نمیشه از وضعیت ردفال نتیجه گرفت که اونم وضعیت خوبی نداره) و forza فاجعه ردفال رو تا حدودی از یاد میبرن. برای مایکروسافت اونقدر اهمیتی نداره و فن ها هم یادشون میره، این وسط دولوپرهای بازی و استودیوی آرکین آستین هستن که بیشترین ضربه رو از ریلیز این بازی میخورن.
یعنی آرکین بعد از چند سال نمیتونست به تنهایی یه بازی قابل قبول درست کنه؟
مگه حتما باید زور بالاسر استودیو باشه تا حداقل های بازیهای روز رو تو بازیشون ببینیم؟
مقصر مشکل فنی بازی رو شخص اسپنسر و unreal بدونیم
مقصر داستان و گیمپلی و هزارتا مشکل ریز و درشت دیگه قطعا خود آرکینه
اینها تو هیچکدوم از بخشهای بازی کارشون رو درست که هیچ نیمه درست هم انجام ندادن
 
یعنی آرکین بعد از چند سال نمیتونست به تنهایی یه بازی قابل قبول درست کنه؟
مگه حتما باید زور بالاسر استودیو باشه تا حداقل های بازیهای روز رو تو بازیشون ببینیم؟
مقصر مشکل فنی بازی رو شخص اسپنسر و unreal بدونیم
مقصر داستان و گیمپلی و هزارتا مشکل ریز و درشت دیگه قطعا خود آرکینه
اینها تو هیچکدوم از بخشهای بازی کارشون رو درست که هیچ نیمه درست هم انجام ندادن

آخه آرکین یه استودیو مستقل نیست که به تنهایی صفر تا صد بازی بر عهده خودش باشه.
زور نه ولی مدیریت هدفمند چرا. توی شکل گیری اولیه ی بازی، نظارت بر روند ساخت و کنترل کیفی بازی مسلما بتزدا و مایکروسافت حضور داشتن و اجازه ی چنین خروجی ای رو دادن و خودشون روش موثر بودن.
 
یعنی آرکین بعد از چند سال نمیتونست به تنهایی یه بازی قابل قبول درست کنه؟
مگه حتما باید زور بالاسر استودیو باشه تا حداقل های بازیهای روز رو تو بازیشون ببینیم؟
مقصر مشکل فنی بازی رو شخص اسپنسر و unreal بدونیم
مقصر داستان و گیمپلی و هزارتا مشکل ریز و درشت دیگه قطعا خود آرکینه
اینها تو هیچکدوم از بخشهای بازی کارشون رو درست که هیچ نیمه درست هم انجام ندادن
من شخصا مقصر چنین مسائلی رو مدیریت بالادست می دونم، آرتیست و دولوپر یک وظیفه مشخص دارن و اگر نمی تونن انجامش بدن این تقصیر مدیر بالادسته که یا زمان کافی نداده یا فرد نامناسبی رو در سمت نامناسب گذاشته. تقلیل دادن این مسائل به آرتیست و دولوپر فرار رو به جلو حساب میشه اون مدیر پروژه و تیمش هست مسئول تمام این مسائل هستن
همونطور که در مورد مشکلات جی تی ای تریلوژی راک استار مقصر بود نه اون استودیو که پورت رو انجام داد
 
من شخصا مقصر چنین مسائلی رو مدیریت بالادست می دونم، آرتیست و دولوپر یک وظیفه مشخص دارن و اگر نمی تونن انجامش بدن این تقصیر مدیر بالادسته که یا زمان کافی نداده یا فرد نامناسبی رو در سمت نامناسب گذاشته. تقلیل دادن این مسائل به آرتیست و دولوپر فرار رو به جلو حساب میشه اون مدیر پروژه و تیمش هست مسئول تمام این مسائل هستن
همونطور که در مورد مشکلات جی تی ای تریلوژی راک استار مقصر بود نه اون استودیو که پورت رو انجام داد
نظر منم مخالف شما نیست قطعا بالا دستیها مقصرن ولی صحبت من خود استودیوی آرکینه
نمونش بازی rise
بازی مشکل گیم پلی و طراحی مراحل و ...داشت ولی گرافیک بازی کاملا به استانداردهای کرایتیک میخورد
درصورتی که ردفال هیچیش به آرکین نمیخوره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or