Xbox Redfall

سازنده
Arkane Austin
تاریخ انتشار
May 2, 2023
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S




REDFALL


Developer: Arkane Austin
Publisher: Xbox/Bethesda
Genre: Immersive First-Person Shooter / Co-op / Openworld
Release Date: Summer 2022
Platforms: Xbox Series X|S , PC

(Coming Day One on GamePass)





در مراسم Xbox + Bethesda E3 Showcase 2021، از بازی جدید استدیو تحسین شده Arkane، سازندگان سری Dishonored و Prey، رونمایی شد. RedFall یک بازی CO-OP جهان باز در سبک شوتر اول شخص می باشد. RedFall قرار است تا با ادامه میراث Arkane در ساخت جهان پر جزئیات و مکانیزم های خلاقانه، امضای این استدیو را در ژانر Co-op و FPS بیاورد.

Wellcome to REDFALL

به RedFall خوش آمدید. جزیره ای عجیب در ایالت ماساچوست، توسط گروهی خون آشام با پوشاندن خورشید و نور روز، تسخیر شده و چند بازمانده با استعداد های متنوع در این جزیره در کنار دشمنانی تشنه به خون، گیر افتاده اند. کاراکتر خود را انتخاب کنید و با دوستانتان تیمی برای شکار خون آشام ها تشکیل دهید. در طول شب این موجودات آماده برای نوشیدن خون شما هستند. فرقه ای از مردمان این جزیره که خون آشامان را میپرستند نیز در طی روز برای پیدا کردن و قربانی کردن شما، در خیابان های RedFall حضور دارند.




Slay Together

در RedFall می توانید به صورت تک نفره و یا Co-op (تا چهار نفر) به درون قلب تاریکی بروید و با تیمی از قهرمانان، بر محفل خون آشامان پیروز شوید. در RedFall میتوانید از بین مجموعه ای از قهرمانان نامتعارف کاراکتر خود را انتخاب کنید. هر کدام از این قهرمانان، قابلیت ها و رنج سلاح های مخصوص به خود را دارند. شما میتوانید به تنهایی کاراکتر خود را بسازید و بازی کنید و یا با دوستانتان گروهی استثنایی جمع آوری کنید.




Reign In Blood

شیاطین Redfall، خون آشامان طبیعی نیستند. آنها در یک حادثه بسیار شدید در حین یک آزمایش علمی بوجود آمده اند. بعد از تغییرات، برخی از این شیاطین قدرت هایی کسب کردند و بزرگتر و خبیث تر شدند. ولی این شیاطین تنها دشمنان قهرمانان ما نیستند و این بازماندگان باید با فرقه ای از انسان ها مقابله کنند. اعضای این فرقه با پرستش شیاطین، امید دارند تا بتوانند خود نیز به رده این موجودات برسند.







Meet the Squad


ریکاردو بیر، کارگردان خلاق بازی میگوید "میخواستیم بازیکن ها در کنار Arkane-Experience، این قابلیت را داشته باشند که با دوستانشان بازی کنند. در نتیجه خواستیم قهرمانانی با شخصیت های غنی و پیش زمینه متفاوت را برای بازی بسازیم. در این بازی نه تنها تنوع قابلیت ها و نحوه بازی برای ما مهم بود بلکه میخواهیم با نمایش گذاشتن شیمی بین کاراکتر ها، در طی آزاد سازی RedFall کاربران را غرق در تجربه کنیم."

RedFall شامل بخش داستانی قوی خواهد بود که نه تنها داستان شهر و موجودات داخل خیابان هایش را بازگو میکند، بلکه داستان هر 4 قهرمان داستان را هم تعریف میکند.

Layla Ellison

1623660266414.png


Layla از ویسکنسین به RedFall آمده. او فارغ التحصیل رشته مهندسی زیست/پزشکی از دانشگاه Redfall Technical University است و در مجموعه تحقیقاتی شوم Aevum Therapeutics کارآموز بوده که روزی در آنجا اتفاقی بسیار بد رخ می دهد. او میگوید از این حادثه چیز خاصی به یاد نمی آورد و تنها در خاطر دارد که با سردردی کشنده و قدرت های شدید telekinetic بیدار شد.
او هرچند جوان ترین عضو تیم است ولی قدرت وی را نباید دست کم گرفت.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Jacob Boyer

1623661104932.png


Jacob یک تک تیرانداز نظامی است که دقیقا پیش از تاریکی خورشید، به عنوان عضوی از تیم نیروی ویژه امنیتی به Redfall آمده. شرایط پیش آمده باعث شد او به عنوان یاقی، از تیم خود جدا شود. او در خفا مراقب خیابان های Redfall است و با دقت ماورایی اش، در سایه ها به از بین بردن شیاطین میپردازد. به دقت مراقب اطرافتان باشید. شما شاید او را نبینید، ولی او در نزدیکی شماست.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Remi De La Rosa

1623661582018.png


Remi یک مهندس خبره در مبارزات است. او تمام عمرش در جنگ بوده و به عنوان عضوی از تیم نجات نیرو دریایی از فکر بینظیرش در مراقبت از نزدیکانش و کمک به مردم استفاده کرده. در راه بررسی حادثه Redfall، کشتی وی نابود شده و کل خدمه مفقود شدند. حال با کمک ربات همراهش، او مسمم است تا به کمک بازماندگان Redfall برسد و هر مانعی در مقابلش را نابود کند.


----------------------------------------------------------------------------------------------

Devinder Crousley

1623661937067.png


Devinder یک محقق ماوراطبیعی، رمزنگار و یک مخترع بسیار معروف در اینترنت است. برای تور آخرین کتابش، وی دقیقا پیش از تاریکی به Redfall آمد. بعد از سال ها تلاش برای استفاده از تکنولوژی روز برای شکار موجودات ماوراطبیعی، بالاخره وضعیت برای Devinder به دلخواهش رسیده :D در Redfall موجودات واقعی هستند و او از اختراعات خود استفاده میکند تا خون آشام ها را شکار کند. او تمام مراحل سفر خود را ضبط میکند تا اگر روزی به سلامت از مخمصه به در رود، بتواند خود را اثبات کند


تریلر معرفی:

تاپیک به مرور آپدیت میشود.
 
آخرین ویرایش:
این آرکین آستینه از 2012 تنها یه prey داده اینم عنوان دومشه. با آرکین لیون متفاوته.
همون ورژن تاپتر که لیونه کم گند نزده، از ولفنشتاین cyberpilot تا ولف یانگ بلاد و .......
تو طول 23 سال تاسیس این استودیوها، یه دسانرد یک آستین و لیون با هم دادند و یه شماره دوم دیسانرد که اونو لیون کامل ساخت و یه عنوان به نام دثلوپ و prey
آستین از 2012 یه prey داد و الانم ردفال، که prey کلی مشکلات بزرگ داشت
اینکه فکر میکنید آرکین پر از شاهکاره، نه نیست، تا قبل از 2012، سه تا عنوانشونو کنسل کردن و اگه بجز این 3 عنوانی که بالا گفتم،چیزی یادتونه، بگید
یکی ravenholm که اسپین اف هاف لایف بود
بعد crossing کنسل شد و در آخر lmno که ناشرش ea بود.
______
اینکه فککر میکنید این اولین خروجی بد آرکینه، نه اینطور نیست.
اینکه اشتباهاتی از طرف همه بوده، بوده.
ولی سابقه بد آرکین، از خوبش بیشتر بوده، فقط شما یه دیسانرد رو دیدین و یه دثلوپ که واقعا اورریتد بوده که خود همین ردفالم، اورریتده و گر نه متاش باید قرمز میشد
و یه prey که عنوان خوبی بود ولی مشکلات تکنیکی بدی داشت.
استودیویی اگه واقعا اینقدری که میگید خوب بوده باشه، تو 23 سال نباید بیشتر از 4 تا عنوان ازش نام برد، یه عنوان از قبل 2012 نام ببرین.
 
آخرین ویرایش:
هدف از ساخت این بازی چی بوده؟
ویدیو های بازی رو که میبینی انگار آرکین رو گروگان گرفتن و بهشون گفتن باید این بازی رو بسازید، با نهایت بی میلی و فقط جهت رفع تکلیف یه چیزی سرهم کردن. یه نکته مثبت تو بازی پیدا نمیشه.
 
هدف از ساخت این بازی چی بوده؟
ویدیو های بازی رو که میبینی انگار آرکین رو گروگان گرفتن و بهشون گفتن باید این بازی رو بسازید، با نهایت بی میلی و فقط جهت رفع تکلیف یه چیزی سرهم کردن. یه نکته مثبت تو بازی پیدا نمیشه.
آرکین الان به یک منبع پول بی نهایت خورده که تو هرشرایطی بودجشون تامینه دیگه مثل قبل نیستن
تصور کن بعد این فاجعه تاریخی رفتن اگاهی درخواست نیرو زدن نیروهاشون رو زیاد کنن
خب معلومه دیگه شل گرفتن
 
  • Like
Reactions: just_p30
هدف از ساخت این بازی چی بوده؟
ویدیو های بازی رو که میبینی انگار آرکین رو گروگان گرفتن و بهشون گفتن باید این بازی رو بسازید، با نهایت بی میلی و فقط جهت رفع تکلیف یه چیزی سرهم کردن. یه نکته مثبت تو بازی پیدا نمیشه.
سازنده بازی arkane austin هست که شاهکار فرا بشری بنام prey 2017 رو ساخته بودن با arkane lyon اشتباه گرفته نشه.
 
سازنده بازی arkane austin هست که شاهکار فرا بشری بنام prey 2017 رو ساخته بودن با arkane lyon اشتباه گرفته نشه.
حقیقتش Prey یه شاهکار بود
فقط گریبانگیر مشکلات فنی تو روز عرضه شد
لول دیزاین به شدت عالی
گرافیک فنی و بصری عالی
گیم پلی بشدت معتاد کننده
طراحی محیط و فضاسازی بینظیر
تنوع انمی مناسب
بازی بشدت پلیر رو وادار میکرد که محیط رو بگرده که همراه پاداش بود
فقط داستان این وسط صرفا خوب بود من حتی نمیتونم بگم متوسط بوده چون ظلمه در حقش
این بازی برا من حتی بهتر از دیس انرد و دث لوپ بود
احتمالا بازیش نکردی وگرنه بین دوستا و رفیقای خودم هرکی بازی کرده عاشقش شده
 
حقیقتش Prey یه شاهکار بود
فقط گریبانگیر مشکلات فنی تو روز عرضه شد
لول دیزاین به شدت عالی
گرافیک فنی و بصری عالی
گیم پلی بشدت معتاد کننده
طراحی محیط و فضاسازی بینظیر
تنوع انمی مناسب
بازی بشدت پلیر رو وادار میکرد که محیط رو بگرده که همراه پاداش بود
فقط داستان این وسط صرفا خوب بود من حتی نمیتونم بگم متوسط بوده چون ظلمه در حقش
این بازی برا من حتی بهتر از دیس انرد و دث لوپ بود
احتمالا بازیش نکردی وگرنه بین دوستا و رفیقای خودم هرکی بازی کرده عاشقش شده
من prey 2006 فقط بازی کردم که بی نظیر بود ولی اون 2017 هه هر چیزی بود جز prey
 
آخرین ویرایش:
4166463c-850e-4b6d-a191-2c86bc92a892.png
همین عکسو ببینید متوجه میشید که چقدر وضعیت بازی خرابه،اینا حتی نتونستن یا نخواستن که یه کار ساده مثل لایه گذاری یا لایه بندی رو انجام بدن بقیه بازی دیگه بماند.
فقط بخش اول بازی رو انجام دادم و بازی بهش میخوره که یک نسخه آزمایشی باشه تا یک بازی کامل و طوری که وضعیتش رو دیدم حالا حالاها کار داره و پچ 60 فریم هم فکر نکنم حالا حالاها بیاد،بازی از همه نظر مشکل داره و تقریبا میشه گفت غیر قابل بازیه و هیچ چیزش استاندارد نیست.
توصیم به دوستانی که موندن بازی رو تجربه کنن یا نه اینکه فعلا دست نگه دارن تا مشکلات بازی رو حل کنن.
یه چیزی هم که ذهنمو مشغول کرده اینکه اصلا قصد دارن مشکلات بازی رو حل کنن یا نه بخاطر اینکه حتی یک آپدیت روز عرضه هم ندادن که بگیم حداقل دارن تلاششونو میکنن که شاید بتونن بازی رو به چیزی که مد نظرشون بوده و گفتن برسونن.
 
View attachment 292190
همین عکسو ببینید متوجه میشید که چقدر وضعیت بازی خرابه،اینا حتی نتونستن یا نخواستن که یه کار ساده مثل لایه گذاری یا لایه بندی رو انجام بدن بقیه بازی دیگه بماند.
فقط بخش اول بازی رو انجام دادم و بازی بهش میخوره که یک نسخه آزمایشی باشه تا یک بازی کامل و طوری که وضعیتش رو دیدم حالا حالاها کار داره و پچ 60 فریم هم فکر نکنم حالا حالاها بیاد،بازی از همه نظر مشکل داره و تقریبا میشه گفت غیر قابل بازیه و هیچ چیزش استاندارد نیست.
توصیم به دوستانی که موندن بازی رو تجربه کنن یا نه اینکه فعلا دست نگه دارن تا مشکلات بازی رو حل کنن.
یه چیزی هم که ذهنمو مشغول کرده اینکه اصلا قصد دارن مشکلات بازی رو حل کنن یا نه بخاطر اینکه حتی یک آپدیت روز عرضه هم ندادن که بگیم حداقل دارن تلاششونو میکنن که شاید بتونن بازی رو به چیزی که مد نظرشون بوده و گفتن برسونن.
آپدیت عرضه دادن به حجم 1.60 گیگ
اسپنسر گفت میخوان همون تریتمنتی که روی SOT انجام دادند، روی این هم انجام بدن، و مثل Grounded بسازنش ببرنش بالا
ولی با این حجم بازخوردهای منفی هرچی ممکنه.
 
بازی فاجعه هست ربطی به ماکرو نداره یا سازنده های بازی خنگ هستن و واقعا هیچی سرشون نمیشه یا از عمد بازی خراب کردن که در هر دو حالت بهترین کار اینکه از دربان تا رئیس این استودیو محترمانه با لگد پرت کنند بیرون تا درس عبرتی برای دلوپرا های مفت خور ک..ن گ...د بشه که تو این چند ساله خیلی تعدادشون زیاد شده
 
من prey 2006 فقط بازی کردم که بی نظیر بود ولی اون 2017 هه هر چیزی بود جز prey
خب چون فقط اسمش Prey بود ، قرار نبود دنباله اون باشه یا چیزی.
بتسدا حق این آی پی رو داشت ، بازی Prey 2 هم که کنسل شد این انداخت تو دامن آرکین که از این اسم استفاده کن.
وگرنه اسم بازی باید یک چیزی تو مایه های Neuro Shock یا Psychoshock و همچین چیزی میشد که یادآور سبکی باشه که بازی دنباله روش هست.

ضربه اول به بازی رو خود بتسدا زد با این نامگذاری احمقانه و گیج کننده.
==============
ستودیویی اگه واقعا اینقدری که میگید خوب بوده باشه، تو 23 سال نباید بیشتر از 4 تا عنوان ازش نام برد، یه عنوان از قبل 2012 نام ببرین.
از بازیهای قبلی آرکین میشه Dark Messiah و Arx Fatalis رو نام برد که دو تا از بهترین ساخته های صنعت گیم در سال های قبل از Dishonored و Prey 2017 هستن.
اینقدری کیفیت داشتن که ولو بهشون سفارش ساخت هافلایف داده بود ، دلایل کنسل شدنش هم مثل نسخه های متعددی که خود ولو ساخت و کنسل کرد.
شاید ربطی به توان خروجی استودیو نداشته.

آرکین واقعا استودیوی بزرگ و با شخصیتیه ، هیچ جوره نمیشه سطحش رو در حد استودیوی درجه دو پایین آورد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or