PC Ready or Not

سازنده
VOID Interactive
تاریخ انتشار
TBA - In Early Access
ناشر
VOID Interactive
پلتفرم‌ها
  1. PC
Ro_N_Promo_11_STACK1.png


سبک بازی :Tactical FPS

استودیوی سازنده : VOID Interactive

پلتفرم : فعلا PC

تاریخ انتشار : 2018
بازی با موتور UE4 ساخته میشه، ار 2016 داره روش کار میشه، برنامه ریزی برای 2018 هست.
المانهای تاکتیکی فوق العاده از R6 بیشتر داره،با توجه به سبک گیم پلی یکجورائی میشه گفت نسخه بعدی و غیررسمی Swat 4 تلقی میشه:-bd
از قابلیتهای بازی میشه از چند توع Peak کردن نام برد، بسته به ارتفاع دیوار،اجسام و...
حتی میشه پشت اجسام با ارتفاع کم هم Duck کرد.سیستم Lean بازی چیزی مثل ARMA 3 هست.
بسته به نوع درهای ساحتمان میشه اونها رو با سرعتهای مختفلف بازو بسته کرد.
سرعت حرکتی کارکتر رو میشه با دکمه وسط موس "Middle Mouse Button" کنترل کرد (مثل Splinter Cell های قدیمی).
برای نمایش کلی ویژگیهای بازی به این تصویر توجه کنید:
2017_05_0511_45_48_nvr7spu.jpg
سیستم دمیج بازی بگونه ای هست که مثلا اگه به پای شما شلیک بشه، سرعت حرکت شما کم میشه.
به دست شما شلیک بشه، دقت هدفگیری شما کم میشه.
اگر به سرِ شما شلیک بشه (بسته به نوع برخورد، اگر زنده موندین!) قدرت بینائی شما مختل میشه و حالت "مه آلود و مبهم" میگیره.
خشونت بازی هم که تو تریلر کاملا مشهوده، تو ایجاد جای اصابت گلوله، پاشیدن خون به اطراف،
قرار هست قابلیتی مثل قطع عضو و متلاشی شدن بدن هم اضافه بشه.
بازی روی سرورهای آمازون (Amazon Gamelift API) اجرا میشه و درعین حال همچنان بازیکنها میتونن برای بازیهای Custom Match هاست بشن.(بهترین قابلیتش همینه!).
-----------------------------
آپدیت اول

تیم بازیسازی تو این چندوقته داشتن روی موارد پایه ای بازی کار میکردن، یکی از اون موارد AI هست.

AI



    • در بخش سینگل پلیر تیم شما شامل نفر میشه، که تا افسر تحت فرماندهی شما هستن.
    • اعضای تیم شما دارای هوش مصنوعی بالائی هستن که میتونن بطور مستقل هم شروع به فعالیت کنن، از این موارد میشه به تکنیک های ورود (Breach) واقعی،هدف گیری در زوایای مختلف وقتی منتظر دستور هستن و ... نام برد.
    • تیم شما براساس دستوری که شما میدید، بعد از پاکسازی تو هر اتاق chemlight (لایت استیک) میندازه، مظنونین دستگیر و شروع به جمع آوری مدارک میکنه.
در توضیحی برای AI بازی این ویدئو میبینیم که بعد از شروع تیراندازی توسط مامور Swat، دشمن میوفته رو زمین و میخزه پشت کاور و تو فرصت مناسب شروع به حمله میکنه.
Motion Capture
استودیو تونسته از پس مخارج ابزار موکپ بر بیاد و اونهارو خریداری کنه، و براساس اونها تعداد بیشماری انیمیشن واقعی ضبط کنه.

Animations
همچنین انیمیشن های بازی کلی تغییرات داشته، یکی از اون موارد انیمیشن شلیک اسلحه در حالت اول شخص هست، اینکه بر اثر شلیک اسلحه چطور تو دست کرکتر شروع به لرزش کنه، که براساس وزن اسلحه و متعلقات اون میتونه متفاوت باشه.

در بخش انیمیشن های سوم شخص هم تغییرات ریز و درشتی داشته، برای مثال انیمیشن اثابت گلوله و مرگ دشمن.

Gameplay



    • در این بخش از موارد جدید میشه به بخش شوتینگ اشاره کرد.
مثلا هنگام ریلود کردن با یک بار فشردن دکمه (R)، خشاب عوض میشه، ولی با دوبار فشردن اون کرکتر خشاب خالی روی زمین میندازه تا با سرعت بیشتری اون عوض کنه، با این جرکت چیزی بین 35 تا 60 درصد سرعت تعویض خشاب بیشتر میشه، در ادامه پاکسازی منطقه از دشمن، میشه خشابهای خالی از روی زمین حمع کرد.




    • علاوه بر اون با نگه داشتن دکمه R کرکتر خشاب رو چک میکنه و از ظرفیت و نوع گلوله های داخل اونم مطلع میشه.



    • همینطور خشابها براساس خالی،نیمه پر و پر بودنِ گلوله ها مقدار وزنِ کم یا زیاد شده رو هم نشون میدن، که خوب در وزن کلی اسلحه و احساس استفاده از اسلحه تاثیر داره.
در توضیح موارد بالا این 2 ویدئو گویای همه چیز هست :

UI



    • از تغییرات دیگه میشه به بروز کردن UI (رابط کاربری) بازی اشاره کرده، که اضافه شده قطب نما به HUD بازی هست، از اونجائی که هدف سازنده هر چه واقعی تر بودن بازی نهائی هست از اضافه کردن موارد زیاد به HUD اجتناب میکنن و در حد امکان میخوان که ساده باشه.
Speed



    • قبلا توضیح دادم که سیستم سرعت کرکترها کاملا با R6 Siege متفاوت هست و به چیزی شبیه به سری کلاسیک Splinter Cell هست که با چزخوندن اسکرول موس سرعت کرکتر کم و زیاد میشه، این تغییرات سرعت کلا 5 مرحله داره که از خیلی آهسته تا دویدن کامل پوشش میده.
===========
موارد دیگه ای هم هست که انشالله بعدا با آپدیت خبری جدیدتر از سمت استودیو با هم مرور میکنیم.



Apartment.jpg

Breach.jpg

Dead.jpg

Header.jpg

Killhouse.jpg

MPL.jpg

Ro_N_Promo_3_Alt.png

Ro_N_Promo_6.png

Ro_N_Promo_10.png

Ro_N_Promo_11_STACK1.png

Ro_N_Promo_11_STACK2_V2.png
پست اول بزودی بروز میشه.

 
آخرین ویرایش:
نسخه کرکی کمپین داره؟ مرحله‌ای هست؟
یه جا دیدم نوشتن فقط با چندتا bot میشه بازی کرد و خسته کننده هست
قضیه چیه
خب سینگل پلیرش یارهات بات هستن که جلوی باتها بازی میکنی.
خب جذابیتش تو همینه که چطور با کمک هوش مصنوعی یارهات جلوی AI بازی دووم میاری و اتاق به اتاق با روش پاکسازی که انتخاب میکنی مردم عادی رو از دشمن تشخیص میدی و بدون تلفات مرحله رو تموم میکنی.

این عوامل همه دست به دست هم میدن که بازی خیلی تکرارپذیر بشه و شما هی مراحل رو از اول ریستارت کنی که بهترین نتیجه رو بگیری.
ویژگی مهم بازی هم حالت شبیه ساز گونه بودنشه که از حرکات کرکتر ، انیمیشن ، تیراندازی و... حس واقعی و هاردکور بهت میده.
کلا بازی یه پا رزدینت ایولیه برای خودش ، دروغ نگفتم اگه بگم سوروایوال هاروری برای خودش بس که اتمسفر خوفی داره + جامپ اسکیرهایی که میزنی عملا بازی رو میشه تو شاخه ترسناک/هارور چپوند.

باید بازی کنی ، بنظرم حداقل کرکی دانلودش ضرری نداره که تست کنی.
من که 100 درصد پیشنهاد میدم ، مخصوصا برای آفلاین بازی کردن.
 
منم چند روزه تو فکر خرید بازی هستم، قسمت انلاین بازی اگه فرند نباشه کسی و بخوای با رندوم بازی کنی وضعيتش چجوریه؟ هم از لحاظ پیدا کردن پلیر هم وضعیت سرور.
واسه کمپین بازی خیالم راحته چون خیلی خیلی وقت پیش، شاید مثلا ۱۸ سال پیش این حدودا پسر عموم رو کامپیوتر یه گیم داشت میرفت هاستج ها و کسایی که تسلیم شده بودن رو زیپ تای میزد من کف و خون قاطی کرده بودم احتمالا SWAT بوده.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan


من یکم ازین رو دیدم چقدر خفنه! صداگذاری و حس و حالی که میده بی‌نظیره. شوتینگ بازی مشخصه خیلی عالیه. لگد اسلحه عالی. عجب تاکتیکال شوتری ساختن بچه‌ها!

منتظر کنسولیش باشیم یا نه؟
 
  • Like
Reactions: amir72


من یکم ازین رو دیدم چقدر خفنه! صداگذاری و حس و حالی که میده بی‌نظیره. شوتینگ بازی مشخصه خیلی عالیه. لگد اسلحه عالی. عجب تاکتیکال شوتری ساختن بچه‌ها!

منتظر کنسولیش باشیم یا نه؟
این سبک بازی ها خیلی کم پیش میاد برای کنسول ها منتشر بشن در حدی که انگشت شمارن.

ولی خب خیلی بازی خوبی ساختن بنظرم جزو کاندیدای بهترین ایندی سال میشه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: NaViiDii
- متاسفانه بازی بعد از این آپدیت بزرگ مشکل پرفورمنس داره. فریم ریت بازی خیلی بیخود و بی‌جهت تو بعضی از صحنه از 109 دراپ می‌شه به 40 و حتی بعضی جاها تا 24 هم میاد. من کارت 3080 دارم، , بازی فقط از 70 درصد توان گرافیک استفاده می‌کنه.اینجور که از کمیونیتی بازی تو استیم متوجه شدم مشکل رایجی و تقریبا همه باهاش دست و پنجه نرم می‌کن.
این ایراد به نظرم به تجربه کلی بازی لطمه زده و پیشنهاد می‌کنم تا رفع نشدنش سمتش نرید.

- بازی نسبت به حالت RA پیشرفت‌هایی (البته نچندان شگرف) داشته. ولی همچنان بازی مشکل انیمیشن داره. انیمشن‌ها نرم و طبیعی نیستند و هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت در سطح مطلوبی نیستند.
هدایت و دستورات جوخه بهتر شده ولی همچنان کاراکترها تو هم گیر می‌کنند و بعضاً از توی هم دیگه رَد می‌شن. نکته‌ای که برام جای تعجب داره اینکه چجوری SWAT4 که نزدیک به دو دهه از انتشارش می‌گذره این مشکلات رو نداره.
یعنی امکان نداره افراد جوخه شما توی هم دیگه گیر کنن یا جلوی راهه شما قرار بگیرن. این نکته بیشتر از پیش نشون می‌ده SWAT4 چه شاهکاری بوده.

- اون استیشن پلیس قبل ازماموریت‌ها هم بودنش به نظرم ضروری نیست و فقط باعث می‌شه یکم بیشتر طول بکشه که وارد ماموریت‌ها بشید. ایرادات هوش مصنوعی مخصوصاً برای دشمنان چیزی هست که بازی از اول باهاش درگیر بوده و همچنان هم درگیره. (قطعاً خیلی بهتر شده)
ولی همچنان سرعت‌العمل و قدرت دید و تشخیصشون از سرعت خود بازی بیشتره.

در مجموع بازی به نظرم جای کاری خیلی خیلی زیادی داره که بهتر بشه و البته خوش بین هستم به این قضیه. قطعاً با وجود ایراداتی که Ready or Not داره همچنان بازی کردنش لذت بخشِ. مخصوصاً این سبک از تاکتیکال شوترهای نظامی که سال‌هاست منسوخ شده.​
 
  • Like
Reactions: amir72

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or