PC Ready or Not

سازنده
VOID Interactive
تاریخ انتشار
TBA - In Early Access
ناشر
VOID Interactive
پلتفرم‌ها
  1. PC
Ro_N_Promo_11_STACK1.png


سبک بازی :Tactical FPS

استودیوی سازنده : VOID Interactive

پلتفرم : فعلا PC

تاریخ انتشار : 2018
بازی با موتور UE4 ساخته میشه، ار 2016 داره روش کار میشه، برنامه ریزی برای 2018 هست.
المانهای تاکتیکی فوق العاده از R6 بیشتر داره،با توجه به سبک گیم پلی یکجورائی میشه گفت نسخه بعدی و غیررسمی Swat 4 تلقی میشه:-bd
از قابلیتهای بازی میشه از چند توع Peak کردن نام برد، بسته به ارتفاع دیوار،اجسام و...
حتی میشه پشت اجسام با ارتفاع کم هم Duck کرد.سیستم Lean بازی چیزی مثل ARMA 3 هست.
بسته به نوع درهای ساحتمان میشه اونها رو با سرعتهای مختفلف بازو بسته کرد.
سرعت حرکتی کارکتر رو میشه با دکمه وسط موس "Middle Mouse Button" کنترل کرد (مثل Splinter Cell های قدیمی).
برای نمایش کلی ویژگیهای بازی به این تصویر توجه کنید:
2017_05_0511_45_48_nvr7spu.jpg
سیستم دمیج بازی بگونه ای هست که مثلا اگه به پای شما شلیک بشه، سرعت حرکت شما کم میشه.
به دست شما شلیک بشه، دقت هدفگیری شما کم میشه.
اگر به سرِ شما شلیک بشه (بسته به نوع برخورد، اگر زنده موندین!) قدرت بینائی شما مختل میشه و حالت "مه آلود و مبهم" میگیره.
خشونت بازی هم که تو تریلر کاملا مشهوده، تو ایجاد جای اصابت گلوله، پاشیدن خون به اطراف،
قرار هست قابلیتی مثل قطع عضو و متلاشی شدن بدن هم اضافه بشه.
بازی روی سرورهای آمازون (Amazon Gamelift API) اجرا میشه و درعین حال همچنان بازیکنها میتونن برای بازیهای Custom Match هاست بشن.(بهترین قابلیتش همینه!).
-----------------------------
آپدیت اول

تیم بازیسازی تو این چندوقته داشتن روی موارد پایه ای بازی کار میکردن، یکی از اون موارد AI هست.

AI



    • در بخش سینگل پلیر تیم شما شامل نفر میشه، که تا افسر تحت فرماندهی شما هستن.
    • اعضای تیم شما دارای هوش مصنوعی بالائی هستن که میتونن بطور مستقل هم شروع به فعالیت کنن، از این موارد میشه به تکنیک های ورود (Breach) واقعی،هدف گیری در زوایای مختلف وقتی منتظر دستور هستن و ... نام برد.
    • تیم شما براساس دستوری که شما میدید، بعد از پاکسازی تو هر اتاق chemlight (لایت استیک) میندازه، مظنونین دستگیر و شروع به جمع آوری مدارک میکنه.
در توضیحی برای AI بازی این ویدئو میبینیم که بعد از شروع تیراندازی توسط مامور Swat، دشمن میوفته رو زمین و میخزه پشت کاور و تو فرصت مناسب شروع به حمله میکنه.
Motion Capture
استودیو تونسته از پس مخارج ابزار موکپ بر بیاد و اونهارو خریداری کنه، و براساس اونها تعداد بیشماری انیمیشن واقعی ضبط کنه.

Animations
همچنین انیمیشن های بازی کلی تغییرات داشته، یکی از اون موارد انیمیشن شلیک اسلحه در حالت اول شخص هست، اینکه بر اثر شلیک اسلحه چطور تو دست کرکتر شروع به لرزش کنه، که براساس وزن اسلحه و متعلقات اون میتونه متفاوت باشه.

در بخش انیمیشن های سوم شخص هم تغییرات ریز و درشتی داشته، برای مثال انیمیشن اثابت گلوله و مرگ دشمن.

Gameplay



    • در این بخش از موارد جدید میشه به بخش شوتینگ اشاره کرد.
مثلا هنگام ریلود کردن با یک بار فشردن دکمه (R)، خشاب عوض میشه، ولی با دوبار فشردن اون کرکتر خشاب خالی روی زمین میندازه تا با سرعت بیشتری اون عوض کنه، با این جرکت چیزی بین 35 تا 60 درصد سرعت تعویض خشاب بیشتر میشه، در ادامه پاکسازی منطقه از دشمن، میشه خشابهای خالی از روی زمین حمع کرد.




    • علاوه بر اون با نگه داشتن دکمه R کرکتر خشاب رو چک میکنه و از ظرفیت و نوع گلوله های داخل اونم مطلع میشه.



    • همینطور خشابها براساس خالی،نیمه پر و پر بودنِ گلوله ها مقدار وزنِ کم یا زیاد شده رو هم نشون میدن، که خوب در وزن کلی اسلحه و احساس استفاده از اسلحه تاثیر داره.
در توضیح موارد بالا این 2 ویدئو گویای همه چیز هست :

UI



    • از تغییرات دیگه میشه به بروز کردن UI (رابط کاربری) بازی اشاره کرده، که اضافه شده قطب نما به HUD بازی هست، از اونجائی که هدف سازنده هر چه واقعی تر بودن بازی نهائی هست از اضافه کردن موارد زیاد به HUD اجتناب میکنن و در حد امکان میخوان که ساده باشه.
Speed



    • قبلا توضیح دادم که سیستم سرعت کرکترها کاملا با R6 Siege متفاوت هست و به چیزی شبیه به سری کلاسیک Splinter Cell هست که با چزخوندن اسکرول موس سرعت کرکتر کم و زیاد میشه، این تغییرات سرعت کلا 5 مرحله داره که از خیلی آهسته تا دویدن کامل پوشش میده.
===========
موارد دیگه ای هم هست که انشالله بعدا با آپدیت خبری جدیدتر از سمت استودیو با هم مرور میکنیم.



Apartment.jpg

Breach.jpg

Dead.jpg

Header.jpg

Killhouse.jpg

MPL.jpg

Ro_N_Promo_3_Alt.png

Ro_N_Promo_6.png

Ro_N_Promo_10.png

Ro_N_Promo_11_STACK1.png

Ro_N_Promo_11_STACK2_V2.png
پست اول بزودی بروز میشه.

 
آخرین ویرایش:
AI Mod · RoN Mod Generator
چی ساخته طرف، میری تو سایت کاملا آنلاین از مقدار خون تا تعداد دشمن ها و ریزترین جزییات ai (رفلکس، ری اکشن، شانس تسلیم شدن، میزان استرس) همه چیو به میزان دلخواه تغییر میدی، فایل نهایی رو لقمه میکنه میزاری دهن بازی
*خودم تست کردم، مپایی مثل ridgeline یا gas station که کلا 2-3 تا دشمن دیفالت داره، 40-50 نفر میریزی توش و حموم خون، پرفورمنس هم دست نمیخوره
 
آخرین ویرایش:
خب بعد دو سال بازی داره از ea در میاد و کاملا منتشر میشه.
نسخه کامل کلی تغییرات داره:

بخش کمپین و سینگل پلیر کامل
مپهای جدید
انیمیشنهای جدید
سیستم تخریب و کلی تغییرات دیگه...

بزودی از ورژن 1.0 و تغییرات نهاییش رونمایی میشه.
 
خب تریلر رونمایی از بخش سینگل پلیر و نسخه نهایی بازی به بهترین شکل ممکن در مراسم The Game Awards 2023 نمایش داده شد:

=============
حقیقش اون روزی که خبر ساخت بازی توسط یک استودیوی 3 نفره رو دیدم و بدو بدو اومدم تاپیکش رو زدم باورم نمیشد روزی برسه که واقعا دنباله معنوی SWAT با این کیفیت ساخته بشه ، این تیم رشد کنه و حالا بخش سینگل پلیر هم براش توسعه داده بشه!
VI واقعا غیر ممکن رو ممکن کرده.
 
آخرین ویرایش:
pvp اضافه نکردن؟
تا اینجا که قول بخش کمپین رو عملی کردن.
بار بزرگی از رو دوششون برداشته شد و از این به بعد میتونن PVP رو بیارن جزو اهدافشون.

بالاخره چه طرفدارش باشیم یا نه یک همچین بازیی به PVP واقعا نیاز داره .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or