PC Ready or Not

سازنده
VOID Interactive
تاریخ انتشار
TBA - In Early Access
ناشر
VOID Interactive
پلتفرم‌ها
  1. PC
Ro_N_Promo_11_STACK1.png


سبک بازی :Tactical FPS

استودیوی سازنده : VOID Interactive

پلتفرم : فعلا PC

تاریخ انتشار : 2018
بازی با موتور UE4 ساخته میشه، ار 2016 داره روش کار میشه، برنامه ریزی برای 2018 هست.
المانهای تاکتیکی فوق العاده از R6 بیشتر داره،با توجه به سبک گیم پلی یکجورائی میشه گفت نسخه بعدی و غیررسمی Swat 4 تلقی میشه:-bd
از قابلیتهای بازی میشه از چند توع Peak کردن نام برد، بسته به ارتفاع دیوار،اجسام و...
حتی میشه پشت اجسام با ارتفاع کم هم Duck کرد.سیستم Lean بازی چیزی مثل ARMA 3 هست.
بسته به نوع درهای ساحتمان میشه اونها رو با سرعتهای مختفلف بازو بسته کرد.
سرعت حرکتی کارکتر رو میشه با دکمه وسط موس "Middle Mouse Button" کنترل کرد (مثل Splinter Cell های قدیمی).
برای نمایش کلی ویژگیهای بازی به این تصویر توجه کنید:
2017_05_0511_45_48_nvr7spu.jpg
سیستم دمیج بازی بگونه ای هست که مثلا اگه به پای شما شلیک بشه، سرعت حرکت شما کم میشه.
به دست شما شلیک بشه، دقت هدفگیری شما کم میشه.
اگر به سرِ شما شلیک بشه (بسته به نوع برخورد، اگر زنده موندین!) قدرت بینائی شما مختل میشه و حالت "مه آلود و مبهم" میگیره.
خشونت بازی هم که تو تریلر کاملا مشهوده، تو ایجاد جای اصابت گلوله، پاشیدن خون به اطراف،
قرار هست قابلیتی مثل قطع عضو و متلاشی شدن بدن هم اضافه بشه.
بازی روی سرورهای آمازون (Amazon Gamelift API) اجرا میشه و درعین حال همچنان بازیکنها میتونن برای بازیهای Custom Match هاست بشن.(بهترین قابلیتش همینه!).
-----------------------------
آپدیت اول

تیم بازیسازی تو این چندوقته داشتن روی موارد پایه ای بازی کار میکردن، یکی از اون موارد AI هست.

AI



    • در بخش سینگل پلیر تیم شما شامل نفر میشه، که تا افسر تحت فرماندهی شما هستن.
    • اعضای تیم شما دارای هوش مصنوعی بالائی هستن که میتونن بطور مستقل هم شروع به فعالیت کنن، از این موارد میشه به تکنیک های ورود (Breach) واقعی،هدف گیری در زوایای مختلف وقتی منتظر دستور هستن و ... نام برد.
    • تیم شما براساس دستوری که شما میدید، بعد از پاکسازی تو هر اتاق chemlight (لایت استیک) میندازه، مظنونین دستگیر و شروع به جمع آوری مدارک میکنه.
در توضیحی برای AI بازی این ویدئو میبینیم که بعد از شروع تیراندازی توسط مامور Swat، دشمن میوفته رو زمین و میخزه پشت کاور و تو فرصت مناسب شروع به حمله میکنه.
Motion Capture
استودیو تونسته از پس مخارج ابزار موکپ بر بیاد و اونهارو خریداری کنه، و براساس اونها تعداد بیشماری انیمیشن واقعی ضبط کنه.

Animations
همچنین انیمیشن های بازی کلی تغییرات داشته، یکی از اون موارد انیمیشن شلیک اسلحه در حالت اول شخص هست، اینکه بر اثر شلیک اسلحه چطور تو دست کرکتر شروع به لرزش کنه، که براساس وزن اسلحه و متعلقات اون میتونه متفاوت باشه.

در بخش انیمیشن های سوم شخص هم تغییرات ریز و درشتی داشته، برای مثال انیمیشن اثابت گلوله و مرگ دشمن.

Gameplay



    • در این بخش از موارد جدید میشه به بخش شوتینگ اشاره کرد.
مثلا هنگام ریلود کردن با یک بار فشردن دکمه (R)، خشاب عوض میشه، ولی با دوبار فشردن اون کرکتر خشاب خالی روی زمین میندازه تا با سرعت بیشتری اون عوض کنه، با این جرکت چیزی بین 35 تا 60 درصد سرعت تعویض خشاب بیشتر میشه، در ادامه پاکسازی منطقه از دشمن، میشه خشابهای خالی از روی زمین حمع کرد.




    • علاوه بر اون با نگه داشتن دکمه R کرکتر خشاب رو چک میکنه و از ظرفیت و نوع گلوله های داخل اونم مطلع میشه.



    • همینطور خشابها براساس خالی،نیمه پر و پر بودنِ گلوله ها مقدار وزنِ کم یا زیاد شده رو هم نشون میدن، که خوب در وزن کلی اسلحه و احساس استفاده از اسلحه تاثیر داره.
در توضیح موارد بالا این 2 ویدئو گویای همه چیز هست :

UI



    • از تغییرات دیگه میشه به بروز کردن UI (رابط کاربری) بازی اشاره کرده، که اضافه شده قطب نما به HUD بازی هست، از اونجائی که هدف سازنده هر چه واقعی تر بودن بازی نهائی هست از اضافه کردن موارد زیاد به HUD اجتناب میکنن و در حد امکان میخوان که ساده باشه.
Speed



    • قبلا توضیح دادم که سیستم سرعت کرکترها کاملا با R6 Siege متفاوت هست و به چیزی شبیه به سری کلاسیک Splinter Cell هست که با چزخوندن اسکرول موس سرعت کرکتر کم و زیاد میشه، این تغییرات سرعت کلا 5 مرحله داره که از خیلی آهسته تا دویدن کامل پوشش میده.
===========
موارد دیگه ای هم هست که انشالله بعدا با آپدیت خبری جدیدتر از سمت استودیو با هم مرور میکنیم.



Apartment.jpg

Breach.jpg

Dead.jpg

Header.jpg

Killhouse.jpg

MPL.jpg

Ro_N_Promo_3_Alt.png

Ro_N_Promo_6.png

Ro_N_Promo_10.png

Ro_N_Promo_11_STACK1.png

Ro_N_Promo_11_STACK2_V2.png
پست اول بزودی بروز میشه.

 
آخرین ویرایش:
تا حالا توجه کردین تو Rainbow Six Siege هیچ دری وجود نداره که بخوایم بازش کنیم؟!!!
چه برسه که آروم باز بشه یا نه!
قابلیت باز و بسته کردن درها به آرومی آخرین بار فکر کنم تو Rainbow Six 3 Raven Shield دیده بودم(بین بازیهای تاکتیکی).
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost
امروز متوجه شدم که تیم ساخت بازی کلا 3 نفرن!
واقعا باید خسته نباشید به اپیک گفت بابت این انجین فوق العادشون که بزرگترین پشتیبان ابن تیمهای کوچیک هست.
این هم اولین پروژه این تیم هست، از 2015 پروژه رو شروع کردن ،بعد 1 سال وقتی به نتیجه مورد نظر نمیرسن، کلا اون پروژه رو میریزن دور و Ready Or Not رو استارت میزنن.
طبق گفته خودشون چیزی که در حال حاضر شاهدش هستیم از June 2016 (خرداد 1395) داره روش کار میشه.
با توجه به اینکه قرار هست 2018 ریلیز بشه و اینکه کلا 3نفر اعضای استودیو رو تشکیل میدن، فکر کنم اگه بتونن بخش سینگل رو نزدیک به Swat 4 در بیارن، فوق العاده کار کردن و امتیاز عالی رو گرفتن.
اگه بخش مولتی رو وقت کنن که روش کار کنن و بتونن خوب دربیارن خیلی متعجب میشم، اما ای کاش که بتونن.
اینها الان تو مرحله ای هستن که نیاز مبرم به ناشر دارن، عجیبه حتی تو KickStarter هم قرار ندادن بازیو!
 
تیم بازیسازی تو این چندوقته داشتن روی موارد پایه ای بازی کار میکردن، یکی از اون موارد AI هست.

AI
  • در بخش سینگل پلیر تیم شما شامل نفر میشه، که تا افسر تحت فرماندهی شما هستن.
  • اعضای تیم شما دارای هوش مصنوعی بالائی هستن که میتونن بطور مستقل هم شروع به فعالیت کنن، از این موارد میشه به تکنیک های ورود (Breach) واقعی،هدف گیری در زوایای مختلف وقتی منتظر دستور هستن و ... نام برد.
  • تیم شما براساس دستوری که شما میدید، بعد از پاکسازی تو هر اتاق chemlight (لایت استیک) میندازه، مظنونین دستگیر و شروع به جمع آوری مدارک میکنه.
در توضیحی برای AI بازی این ویدئو میبینیم که بعد از شروع تیراندازی توسط مامور Swat، دشمن میوفته رو زمین و میخزه پشت کاور و تو فرصت مناسب شروع به حمله میکنه.

Motion Capture
استودیو تونسته از پس مخارج ابزار موکپ بر بیاد و اونهارو خریداری کنه، و براساس اونها تعداد بیشماری انیمیشن واقعی ضبط کنه.


Animations
همچنین انیمیشن های بازی کلی تغییرات داشته، یکی از اون موارد انیمیشن شلیک اسلحه در حالت اول شخص هست، اینکه بر اثر شلیک اسلحه چطور تو دست کرکتر شروع به لرزش کنه، که براساس وزن اسلحه و متعلقات اون میتونه متفاوت باشه.

در بخش انیمیشن های سوم شخص هم تغییرات ریز و درشتی داشته، برای مثال انیمیشن اثابت گلوله و مرگ دشمن.

Gameplay
  • در این بخش از موارد جدید میشه به بخش شوتینگ اشاره کرد.
مثلا هنگام ریلود کردن با یک بار فشردن دکمه (R)، خشاب عوض میشه، ولی با دوبار فشردن اون کرکتر خشاب خالی روی زمین میندازه تا با سرعت بیشتری اون عوض کنه، با این جرکت چیزی بین 35 تا 60 درصد سرعت تعویض خشاب بیشتر میشه، در ادامه پاکسازی منطقه از دشمن، میشه خشابهای خالی از روی زمین حمع کرد.

  • علاوه بر اون با نگه داشتن دکمه R کرکتر خشاب رو چک میکنه و از ظرفیت و نوع گلوله های داخل اونم مطلع میشه.
  • همینطور خشابها براساس خالی،نیمه پر و پر بودنِ گلوله ها مقدار وزنِ کم یا زیاد شده رو هم نشون میدن، که خوب در وزن کلی اسلحه و احساس استفاده از اسلحه تاثیر داره.
در توضیح موارد بالا این 2 ویدئو گویای همه چیز هست :


UI
  • از تغییرات دیگه میشه به بروز کردن UI (رابط کاربری) بازی اشاره کرده، که اضافه شده قطب نما به HUD بازی هست، از اونجائی که هدف سازنده هر چه واقعی تر بودن بازی نهائی هست از اضافه کردن موارد زیاد به HUD اجتناب میکنن و در حد امکان میخوان که ساده باشه.
Speed
  • قبلا توضیح دادم که سیستم سرعت کرکترها کاملا با R6 Siege متفاوت هست و به چیزی شبیه به سری کلاسیک Splinter Cell هست که با چزخوندن اسکرول موس سرعت کرکتر کم و زیاد میشه، این تغییرات سرعت کلا 5 مرحله داره که از خیلی آهسته تا دویدن کامل پوشش میده.
===========
موارد دیگه ای هم هست که انشالله بعدا با آپدیت خبری جدیدتر از سمت استودیو با هم مرور میکنیم.
 
آخرین ویرایش:
الان بازی اومده یا نه ؟
نه چندسال درحال ساخت هست، این ویدو از گیم پلی که بیاد تازه مشخص میشه استودیو چی کارست ونتیجه کار چی شده.
یکسری ویدئو از قبل اومده اما بیشتر حالت دمو و... داره، شاید تو بازی اصلی به این شکل نباشه.
بعد این گیم پلی احتمالا یک تاریخ برا ریلیز هم بدن، من انتظارم برا 2019 نیست فکر کنم بره برای 2020.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or