Ready at Dawn : بازی بعدیمان را بهتر خواهیم ساخت

YOUNG WOLF

کاربر سایت
49177_02_order-1886-dev-ready-dawn-will-make-better-game-next-time.jpg


درود

The Order 1886 اولین بازی استودیوی Ready at Dawn برای کنسول ps4 بود. بازی که نتوانست انتظارات را براورده کند و تبدیل به یکی از ناامیدکننده ترین عناوین سال 2015 شد.


اقای Andrea Pessino از اعضای استودیویReady at Dawn به تازگی گفته است که استودیو ما نیاز به ساخت یک بازی بهتر در اینده دارد.


او در پاسخ به توییتر یکی از هواداران گفت:

استودیو در اینده باید بازی بهتری بسازد و ما خواهیم ساخت.

منبع
 
Shallow gameplay ﺗﻮ اﻛﺜﺮ ﻧﻘﺪ ﻫﺎ اﺷﺎﺭﻩ ﺷﺪﻩ, اﻳﻨﻜﻪ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ اﺯ vehicle ﻫﺎ ﻧﻪ اﺯ ﻧﻆﺮ ﻛﻨﺘﺮﻝ ﻧﻪ اﺯ ﻧﻆﺮ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺗﻮ ﺧﻮﺩ ﺟﻨﮕﻬﺎ ﺧﻮﺏ ﻧﻴﺴﺖ, اﻳﻨﻜﻪ اﺣﺴﺎﺱ ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﺗﻴﻤﻲ ﺗﻮ ﺑﺎﺯﻱ ﻧﻴﺴﺖ ﻫﺮ ﻛﺲ ﻭاﺳﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﻗﻞ ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺑﺎﺯﻱ, gunplay...ﻛﻼ اﻳﻨﺎ اﮔﺮ ﮔﻴﻢ ﭘﻠﻲ ﺣﺴﺎﺏ ﻧﻤﻴﺸن ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﭼﻲ ﮔﻴﻢ ﭘﻠﻲ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻴﺸﻪ. اﮔﺮ اﻳﻨﻪ ﭘﺲ .order ﻫﻢ ﮔﻴﻢ ﭘﻠﻲ اﺵ ﻣﺸﻜﻞ ﻧﺪاﺭﻩ اﺯ ﻧﻆﺮ 3rd person shooter ﻓﻘﻄ ﻫﺮﻛﺲ اﻧﺘﻆﺎﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺯﻳﺎﺩ, ﺩاﺳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺏ و werewolf ﺩاﺷﺘﻪ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺗﻮ ﺫﻭﻗﺶ.

خیلی راحته وقتی چیزی رو تجربه نکردی همینجوری نظرات رو ببارونی :دی بازی توی گان پلی مشکلی نداره. تعداد وسایل نقلیه خیلی کمه و در عین حال قدرتمند هستن. اگه میخواستن کنترلی ساده مثل تانک بتلفیلد داشته باشه ممطئن باش به راحتی نمیشد کسی رو ازش پیاده کرد. واسه همین کنترلش رو سخت کردن. همین الانش هم اگه کسی حرفه ای باشه یه تنه میتونه تیم رو به جلو هدایت کنه. از نظر همکاری تیمی هم نمیدونم اصلا چرا باید همچین انتظاری از این بازی داشته باشید!!! همونطور که بالاتر هم گفتم اکثر کسانی که با این بازی مشکل دارن به دید یه بتلفیلد دارن نگاهش میکنن، در حالی که قبلا هم دایس گفته بود این بازی هیچ شباهتی به بتلفیلد نخواهد داشت و البته هم نداره. وقتی اسکوئاد تو 2 نفره است، انتظار همکاری با کی داری؟

شوتر اوردر هم چیز به نظر شخص خودم مشکلش نوع شوترش نبود، بلکه تکرار مکررات عناوین مشابه بود. رسما گان پلی گیرز رو کپی پیست کرده بودن. سنگینی سلاح ها و شلیک اسلحه ها کاملا خوب از آب در اومده بود اما از سادگی بیش از حد رنج میبرد. حتی مبارزاتت با گرگ نماها هیچ تاکتیک متفاوتی با مبارزه با انسان ها نداشت. مشکلاتش اینا بودن نه چیزایی که میگید.
 
والا خوب سطح انتظارات ملت اومده پایین!! نمیدونم جای خوشحالی داره یا ناراحتی!

TO1886 یکی از اشغال ترین تجربه های این نسلم تا الان بوده البته خدا رو شکر افتخار بازی کردن Ryse رو هنوز نداشتم ولی 1886 یه توهین و فحاشی مستقیم به اونایی که اینهمه منتظرش بودن و بعد این رو بازی کردن بود، یعنی خودم رو هم بکشم هیچوقت نمیتونم اون باس آخر بازی و داستان بازی رو فراموش کنم!

Order آشغال ترین چیزی بود که تو این چند سال اخیر بازی کردم. من معمولا عادت دارم بازی هارو تو تجربه اول روی هارد بازی میکنم و Order تو این درجه سختی یه پیس آو شت محضه. دیزاینرهای این بازی رو باید اعدام کنن. و به نظرم انقدر مشکلاتش زیاده و درپیت ساخته شده که حتی دلم نمیاد ترولش کنم.

من برام جای سوال داشت RaD چطور از GoW ها رسید به این؟ واقعا چطوری؟
 
Order آشغال ترین چیزی بود که تو این چند سال اخیر بازی کردم. من معمولا عادت دارم بازی هارو تو تجربه اول روی هارد بازی میکنم و Order تو این درجه سختی یه پیس آو شت محضه. دیزاینرهای این بازی رو باید اعدام کنن. و به نظرم انقدر مشکلاتش زیاده و درپیت ساخته شده که حتی دلم نمیاد ترولش کنم.

من برام جای سوال داشت RaD چطور از GoW ها رسید به این؟ واقعا چطوری؟

یعنی از داستان فاجعه و اون کات سین ها و غیره هم بگذریم Level Design بازی با فاصله آشغال ترین و مزخرف ترین تجربه این چند سال اخیرم بود! اصلا احساس میکنم بازی کلا Level Designer نداشته!! مشتی راهرو و کوچه و خیابون های تنگ و ترش مثل بازی های 3 بعدی PS1 و حتی ایزومتریک های اون زمان.

من اون روزی که بازی رو تموم کردم اولش به خودم گفتم حالا زیاد هم بد نبود ولی وقتی نشستم دوباره شروع کردم بازی کردن واقعا حس توهین شدن بهم دست میداد! بازی بد تا اون زمان کم بازی نکرده بودم ولی 1886 واقعا تو یه سطح دیگه بود از اشغال بودن.

حالا اینجا خیلیا میگن منتقد ها سخت گرفتن بهش من باورم اینه که تازه باهاش خوب رفتار شد!
 
خیلی راحته وقتی چیزی رو تجربه نکردی همینجوری نظرات رو ببارونی :دی بازی توی گان پلی مشکلی نداره. تعداد وسایل نقلیه خیلی کمه و در عین حال قدرتمند هستن. اگه میخواستن کنترلی ساده مثل تانک بتلفیلد داشته باشه ممطئن باش به راحتی نمیشد کسی رو ازش پیاده کرد. واسه همین کنترلش رو سخت کردن. همین الانش هم اگه کسی حرفه ای باشه یه تنه میتونه تیم رو به جلو هدایت کنه. از نظر همکاری تیمی هم نمیدونم اصلا چرا باید همچین انتظاری از این بازی داشته باشید!!! همونطور که بالاتر هم گفتم اکثر کسانی که با این بازی مشکل دارن به دید یه بتلفیلد دارن نگاهش میکنن، در حالی که قبلا هم دایس گفته بود این بازی هیچ شباهتی به بتلفیلد نخواهد داشت و البته هم نداره. وقتی اسکوئاد تو 2 نفره است، انتظار همکاری با کی داری؟

خوب معلومه راحته، کم پولش نیست اول تحقیق می کنم 4 تا منتقد رو که قبول دارم می بینم چی گفتن بعد تصمیم می گیرم. وقتی نقد های بازی رو می بینی اکثریت به یه موارد خاص اشاره کردن خوب معلومه تو اون قسمت ها مشکل داشته، منتقد درست و حسابی هم نمیاد با مقایسه به بازی دیگه نظر بده، خود بازی رو نقد می کنه. حالا کسی می تونه این نکات رو نادیده بگیره از بازی لذت ببره نوش جونش دلیل نمی شه که بگه همه اشتباه می کنن حرف من درسته.
 
بسه دیگه :d برگردید تو سنگراتون :d

RAD نباید نسخه بعدی رو بهتر کنه !! ، نسخه بعدی رو باید زیرورو کنه . و بنظرم جذب نیروی جدید و با تجربه ، خیلی میتونه در این تغییر راهگشا باشه .
 
چیزی که الان از اون همه هایپ مونده جز یه خاطره نصفه نیمه و یک عنوانه به باد رفته
اصلا انتشارش به اون شکل شاید اشتباه بود ، کمی منطقی تر سره گرافیک و طول گیم پلی بازی اگه فکر میشد یک عنوان موندار بجا میموند
 
Star Wars Battlefront says Hello ... :دی

احسنت!:victory:
نه به خاطر اینکه ناظم سایتی و به خاطر اینکه برای اولین بار دیدم یه بازی انحصاری سونی رو غیر مستقیم کوبیدی=d>

- - -ویرایش - - -

خوب معلومه راحته، کم پولش نیست اول تحقیق می کنم 4 تا منتقد رو که قبول دارم می بینم چی گفتن بعد تصمیم می گیرم. وقتی نقد های بازی رو می بینی اکثریت به یه موارد خاص اشاره کردن خوب معلومه تو اون قسمت ها مشکل داشته، منتقد درست و حسابی هم نمیاد با مقایسه به بازی دیگه نظر بده، خود بازی رو نقد می کنه. حالا کسی می تونه این نکات رو نادیده بگیره از بازی لذت ببره نوش جونش دلیل نمی شه که بگه همه اشتباه می کنن حرف من درسته.

عزیزم بعضی بازی ها تجربه منحصر به فردی دارند و هر چقدر هم که نقد ها رو بخونی نمیتونی به درک اون تجربه نزدیک بشی...
من پیشنهاد میکنم Star Wars رو تجربه کنی و مطمئن باش پشیمون نخواهی شد و یکی از مفرح ترین گیم پلی هارو داره و تنها مشکلش کمبود نسبی محتوا هستش که اونم در نهایت با سیزن پس حل میشه ولی خب....

- - -ویرایش - - -

چیزی که الان از اون همه هایپ مونده جز یه خاطره نصفه نیمه و یک عنوانه به باد رفته
اصلا انتشارش به اون شکل شاید اشتباه بود ، کمی منطقی تر سره گرافیک و طول گیم پلی بازی اگه فکر میشد یک عنوان موندار بجا میموند

این بازی اگه با محتوای زمان عرضه در حال حاضر منتشر میشد مطمئن باشید همین لطف منتقدر ها هم شاملش نمیشد و متا از رنگ قرمز به قهوه ای تغییر پیدا میکرد!:d



پ.ن
دوستان کسی شماره عمه Ready at Dawn رو داره؟:d
 
عزیزم بعضی بازی ها تجربه منحصر به فردی دارند و هر چقدر هم که نقد ها رو بخونی نمیتونی به درک اون تجربه نزدیک بشی...
من پیشنهاد میکنم Star Wars رو تجربه کنی و مطمئن باش پشیمون نخواهی شد و یکی از مفرح ترین گیم پلی هارو داره و تنها مشکلش کمبود نسبی محتوا هستش که اونم در نهایت با سیزن پس حل میشه ولی خب....
ا

یه مقدار تو اون open beta بازی کردم، چنگی به دل نزد دیگه با نقد ها هم بدتر شد نظرم. اگر قراره با season pass حل بشه صبر می کنم کل DLC ها بیاد یه قیمت مناسب بگیرم نه حدود 100 تا بدم بالای یه بازی!
 
Order از لحاظ گرافیک واقعا خیلی جالب بود ولی گیم پلی در حد افتضاح بود!کات سین ها هم واقعا رو اعصاب بودن!دوتا آدم میکشتیم یه کات سن 15 دقیقه ای!عنوان جاه طلبانه ای بود و میتونست خیلی خیلی بهتر باشه!شاید اگه مثل QB دو سه تا تاخیر دیگه میخورد الان یه عنوان همه چیز تمام بود
 
به نظرم سونی میدونست چی میخوان تحویل بدن ولی خوب هر بازی یه سیاستی دنبالش هست یعنی دوستان فکر میکنن قرار بود از این بازی یه goty در بیارن؟ این بازی یه نمایشگاه برای نشون دادن قدرت ps4 هست که خوب هر کنسولی لازمش داره فکر نمیکنم سونی خیلی بی خبر بود فقط انتظارات ر خیلی برد بالا
 
به شخصه خیلی به این بازی امید داشتم و فکر میکردم با این جو فوقا لعاده ای که نشون میدن حتما چیز عالی از آب در میاد ایده شون هم خوب ولی واقعا بازی خیل ضعیف بود یعنی آدم فکر میکرد اینها یک گروه سازنده انیمیشن برای فیلم ها بودن یک هو تصمصیم گرفتن در عرض 6 ماه یک بازی بسازن
 
Star Wars Battlefront says Hello ... :دی
چه ربطی داره تیم اینا رو با اونا یکی میکنی ؟ همون دایس امتحانش تو بازی مولتی پس داده و بعدم اون کلا مولتی پلیر بیسش
لین بیسش باید داستان محور باشه قشنگ مشخصه وقتی شماره اولشون اینجوری و کلا ایده اشون واسه گیم پلی همین بوده و مانورشون فقط رو گرافیک بوده ، بیان تو شماره بعدی که به نظر من امکان وجود داشتن ادامه اش خیلی پایینه تحول ایجاد کنن؟
هدف اوردر همین بود از اول فقط یکسری میخواستن الکی هایپ کذایی ایجاد کنن که فلانه...
 
چه ربطی داره تیم اینا رو با اونا یکی میکنی ؟ همون دایس امتحانش تو بازی مولتی پس داده و بعدم اون کلا مولتی پلیر بیسش
لین بیسش باید داستان محور باشه قشنگ مشخصه وقتی شماره اولشون اینجوری و کلا ایده اشون واسه گیم پلی همین بوده و مانورشون فقط رو گرافیک بوده ، بیان تو شماره بعدی که به نظر من امکان وجود داشتن ادامه اش خیلی پایینه تحول ایجاد کنن؟
هدف اوردر همین بود از اول فقط یکسری میخواستن الکی هایپ کذایی ایجاد کنن که فلانه...
یعنی چه ربطی داره؟ تو گفتی اگه بخوای گیم پلی بدن باید گرافیک نداشته باشه که منم گفتم استاروارز مثال نقض این حرفه. بازی با محیط نیمه سندباکس و 40 پلیر همزمان و افکت های عجیب غریب و جنگ های زمینی و هوایی داره روی 900p و 60 فریم اجرا میشه. اونم با گرافیکی که به جرئت رئال ترین گرافیک تا این لحظه هست و بهترین پرفورمانس رو داره و یورو گیمر هم گفته همینو؛ از اونور گیم پلی خوب و فانی داره و ایرادات اوردر نیست توش :| بحث گرافیکی کردی من جواب گرافیکی دارم. اینکه استودیو ها مقایسه بشن نشن ربطی به اون حرفت و حرفم نداشت :دی
 
Order از لحاظ گرافیک واقعا خیلی جالب بود ولی گیم پلی در حد افتضاح بود!کات سین ها هم واقعا رو اعصاب بودن!دوتا آدم میکشتیم یه کات سن 15 دقیقه ای!عنوان جاه طلبانه ای بود و میتونست خیلی خیلی بهتر باشه!شاید اگه مثل QB دو سه تا تاخیر دیگه میخورد الان یه عنوان همه چیز تمام بود

قول بهت میدم این کوانتوم بریک یک گند درست حسابی میزنه. حالا ببینید! اگه به تاخیر بود که دوک ناکم باید شاهکار میشد. چون با 11 سال ساخت و تاخیر رکورد داره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or