Rate your last seen TV Series [پست اول تاپیک خوانده شود]

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,401
View attachment 235386
10/10
یکی از بهترین سیتکام هایی بود که دیدم و از دیدن هر قسمتش لذت بردم با تک تک شخصیت ها حال کردم بهترین ایفای نقش رو داشتن هر کردوم از جمله 5 بازیگر اصلی که تو عکس هستن
بعد از فرندز دیدم و توقعم از سریال خیلی بالا رفته بود طوری که بعد از شروع فصل 1 سریال رو تا 6 7 ماه رهاش کردم و بعدا از فصل 2 یه شانس دوباره بهش دادم که دیگه نتونستم ولش کنم

پیشنهاد می کنم اگه تا الان ندیدین شروع کنین و بهش فرصت بدین بعده اینکه به شخصیت ها عادت کردین دیگه ول کنش نمیشین
فقط بعد از فصل 7 که steve carell رفت فیلم کلی افت کرد چون واقعا مایکل اسکات ستون سریال بود
خیلی بدیهی بود که نباید بعد از فصل هفت ادامه میدادن
مثل این میمونه که مثلا تو فرندز یکی از دوستان بره بعد بدون اون سریالو ادامه بدن!
یا هر سیتکام دیگه ای همچین ساختاری داره نمیشه شخصیت اصلی رو حذف کرد
من که آفیسو فقط تا فصل هفتش دیدم.
_________________________

The Big Bang Theory

10/?

هنوز کامل ندیدم اواخر فصل شش هستم
وااقعا مشعوف شدم که این سریالو شروع کردم
تا الان نمیدیدمش چون همه میگفتن از یه جایی افت میکنه
اما وقتی شروع کردم دیدم چه طلایی هست
افت کیفیتش از نیمه فصل پنج شروع شد
اما بازم نمیشه گفت بده و هنوز لذت بخشه برام دیدنش
فقط امیدوارم دیکه بیشتر از این افت نکنه تا آخر​
 
  • Like
Reactions: milad.ps4

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,073
من دیدم arcane تو imdb قسمت سوم و آخر بالاترین امتیازو دارن تا قسمت سوم دیدم همچین برام جذاب نبود یخورده سرد شدم به سریال.طراحیش درسته فوق العادس ولی با داستان و شخصیتاش اونقد ارتباط برقرار نکردم.دنیاشم بنظر جذاب میاد ولی یخورده گنگه طبیعتا تو سه قسمت. میدونم با سه قسمت نمیشه قضاوت کرد ولی احساس میکنم یخورده زیادی اورریت شده.
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,587
نام
milad
خیلی بدیهی بود که نباید بعد از فصل هفت ادامه میدادن
مثل این میمونه که مثلا تو فرندز یکی از دوستان بره بعد بدون اون سریالو ادامه بدن!
یا هر سیتکام دیگه ای همچین ساختاری داره نمیشه شخصیت اصلی رو حذف کرد
من که آفیسو فقط تا فصل هفتش دیدم.
کلا بعد اون تمرکزشون بهم خورد نتونستن داستان درست حسابی بنویسن ed helms هم بخاطر hangover هی ناپدید میشد
حیف شد کاش بعد فصل 7 یا ادامه نمیدادن یا با steve carell ادامه میدادن اخرش هم میتونست پایان به مراتب بهتری داشته باشه
 

VENOMEM

کاربر سایت
May 4, 2020
486
mouse-lee-seung-gi.jpeg

mouse 2021
8.5/10

ایشونم بالاخره تموم شد. چون انتظار خاصی ازش نداشتم بشدت غافلگیرم کرد
فقط اپیزودهای پایانی یسری بی منطقی هایی واسه جلو بردن داستان داشت که مخاطبو اسکل فرض کرده بود. این موردش تو ذوقم زد
و اینکه 1.5 ساعت واسه هر اپیزود واقعا زیاده. خسته کننده میشه بعضی جاها
 
آخرین ویرایش:

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,808
نام
مهراد
Narcos
10/10

خیلی فکر کردم که راجع به این سریال چی بنویسم ولی خب تصمیم گرفتم اصلا به بازی ها و دیالوگ ها و داستان اشاره ای نکنم چون خودتون از روی امتیاز می تونید تشخیص بدید سریال برام چجوری بوده. تنها چیزی که میخوام بهش اشاره کنم اینه که شما توی این سریال حالات مختلفی رو در چندین بخش با وجودتون حس می کنید: عشق، خیانت، سردرگمی، به بن بست رسیدن، جنگ، کشتار، طمع، حرص، میهن پرستی، بی قانونی، خشم، فساد و ... من با دو فصل اول بیشتر همزاد پنداری می کردم اما فصل سوم بیشتر تنش ها و عصبانیت رو احساس می کردم از به نتیجه نرسیدن ها. به شخصه پابلو اسکوبار برام یک شکل عجیبی داشت دوست داشتم تو مدئین بودم و راننده ای چیزی براش می شدم خیلی حال کردم با شخیصتش. به شکلی که الان هر جا میرم آدمایی با ظاهرش رو میبینم میگه ااا این فلانی با این لباس چقدر شبیه پابلو اسکوبار شده در آخر حتی دلم نمی خواست سرنوشت اونجوری براش رقم بخوره.

فقط داشتم به یک چیز با تماشای این سه فصل فکر می کردم... کلمبیایی که تمرکزش روی مواد مخدر هست و این فساد سیستماتیکی که تا بالاترین مقام ها رو در بر گرفته، این آدم هایی که به خاطر تیکه های کاغذ در حق هموطن خودشون ظلم می کنن و کشورشون رو به نابودی می کشونن، شما ببین جایی که ما توش هستیم و هزاران هزار برابر بیشتر از کلمبیا راه برای فاسد شدن داره و فقط مسئله کوکائین نیست، ما دیگه فساد تا کجا درونمون رخنه کرده که به همچین روزایی گرفتار شدیم. دلم سوخت فقط با دیدن این سه فصل همین.
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
سریال گومورا تمام شد . فوق العاده زیاد بود . خیلی طبیعی و باور پذیر زندگی قاچاقچیان ناپل ایتالیا نمایش می دهد . عالیه . دراماتیک هم تمام شد . نمره من ۹ از ۱۰
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
به شخصه پابلو اسکوبار برام یک شکل عجیبی داشت دوست داشتم تو مدئین بودم و راننده ای چیزی براش می شدم خیلی حال کردم با شخیصتش. به شکلی که الان هر جا میرم آدمایی با ظاهرش رو میبینم میگه ااا این فلانی با این لباس چقدر شبیه پابلو اسکوبار شده در آخر حتی دلم نمی خواست سرنوشت اونجوری براش رقم بخوره.

شما با اسکوبار همزاد پنداری نکردی، بلکه شیفته واگنر مورا شده اید! قبلا هم گفتم که علت دوست داشتنی بودن نارکوها کلمبیا نسبت به مکزیک، سه ضلع مورا، پاسکال و هولدبروک هست. اسکوبار در دنیای حقیقی یک جانی پست فطرت بوده است. جادوی آمریکایی ها منجر شد که اسکوبار مورا از یک بدمن تمام عیار به یک آنتی هیرو تبدیل شود. شاید همین اسکوبار رو با بازی خاویر باردم Loving Pablo ببینی، یه لحظه احساس سمپاتیک بهش نداشته باشی.
 

Muhammadreza

The High Priest of Chaos
Gold User
Oct 24, 2020
256
Fargoseason1promo.jpg

اول برای کسایی که با سری فارگو آشنا نیستن باید گفته بشه که فصل های این سریال به هم چندان وابسته نیستن و هر کدوم داستان و کارکترهای جداگونه ای داره و میشه هر فصل رو به صورت مستقل تماشا کرد. لورن مالوو به نظرم جذاب ترین کارکتر توی کل هر چهار فصله ولی به جز اون هیچکدوم از کارکترهای اصلی فصل اول، لستر و مولی و گاس، برام جذاب نبودن و این فصل به نظرم صحنه های اضافی هم زیاد داشت، در کل بد نبود و منو به ادامه دادن سری مشتاق کرد. فصل دوم یکی از بهترین سریال هاییه که تا به حال دیدم و به نظرم از هر نظر عالیه. فصل سوم ضعیف ترین فصله: پر گاف های داستانی، تکرار صدباره پیام شبه فلسفیش، اختصاص دادن یک اپیزود کامل به گذشته یکی از کارکترهای درجه چاهار فصل که نه به پلات کمکی میکنه و نه به شخصیت پردازی هیچکدوم از کارکترهای اصلی و تنها کاربردی که داره اینه که تکراری دیگه از پیام شبه فلسفی ای که در طول فصل به صورت مکرر تکرار میشه باشه، اون صحنه سالن بولینگ-برزخ که هیچ ارتباطی به فارگو نداره و … . فصل چهارم: صحنه های اضافه + کارکتر های اضافی و خطهای داستانی اضافه.
فصل اول: 8
فصل دوم: 10
فصل سوم: 6
فصل چهارم: 6​

250px-Poster_for_Netflix_series_Space_Force.png
حقیقتا نمیدونم چرا با نقدهای منفی رو به رو شد؛ من رو که حسابی خندوند.
نمره: 8​

Midnight_Mass_Poster.jpg
نه ترسناک بود، نه درام قوی ای داشت، نه پیام نو یا عمیقی نداست؛ صرفا بازیهای خوب.
نمره: 6
MV5BYmU5OWM5ZTAtNjUzOC00NmUyLTgyOWMtMjlkNjdlMDAzMzU1XkEyXkFqcGdeQXVyMDM2NDM2MQ@@._V1_.jpg
از نظر فنی و تکنیکی که اگه بهترین نباشه، قطعا جز بهترین هاس. از نظر های دیگه، قطعا در سطح خوبی قرار داره، اما شاید کمی زود بشه که از صفت هایی مثل شاهکار برای توصیفش استفاده کنیم، البته میشه این رو گفت که قدم اول رو درست برداشته. در حالیکه آثار مختلف با ادعای بازی تاج و تخت بعدی عرضه میشن و اکثرشون هم آثار میان مایه ای از آب در میان، من توی این اثر پتانسیل این رو میبینم که اگه قدم های بعدیش رو هم مثل قدم اولش درست برداره، حتی با وجود محدودیت فطریش: اینکه خیلیها آثار انیمیشنی رو جدی نمیگیرن، بتونه واقعا بازی تاج و تخت بعدی باشه و تبدیل به یه پدیده جهانی بشه.
نمره: 10​
 

franticfixer

کاربر سایت
Mar 5, 2011
391
The Witcher season 2

فصل ۲ سریال پیشرفت فوق العاده ای نسبت به فصل اول داشت. داستان واضحتر تعریف میشد و راحتتر میشد دنبال کرد، هرچند یک سری جاها همچنان سریع پیش میرفت. پایان بسیار خوبی هم داشت و برای فصل ۳ زمینه ی خوبی چید.

۸/۱۰

می‌دونم که دوستانی که کتابها رو خوندن بسیار بدشون اومد از سریال، ولی خوب من نخونده بودم و لذت بردم. بعدا که یه سری ویدیو درباره ی تفاوتهای کتاب و سریال دیدم، یه سری از این تغییرات به نظرم خوب هم اومدن. مثلا به نظر میاد میاد که تو کتاب ینیفر هیچ وقت به سیری خیانت نمیکنه، ولی خیانت و کامیک سریال به نظرم به رابطه این دو نفر عمق و جذابیت بیشتری میده.
 

Muhammadreza

The High Priest of Chaos
Gold User
Oct 24, 2020
256
MV5BYzA2Nzk5M2EtNWY4Yi00ZDY4LThkZTgtYjhhNWEyMGY0MjFjXkEyXkFqcGdeQXVyMTkxNjUyNQ@@._V1_.jpg

هم در مورد مجموعه کتابهایی که این سریال ازش اقتباس شده و هم در مورد خود این سریال چیزهای خوبی نشنیده بودم و انتظار داشتم با یه اثر از همه نظر ضعیف رو به رو بشم ولی این اثر من رو سورپرایز کرد: درسته داستانش گاف زیاد داره؛ اکثر کارکترهای مونثش کرینجوردی هستن؛ بعضا زمان محدود خودش رو به جای اینکه به کارکترهای اصلیش اختصاص بده، برای کارکترهای درجه چاهار مصرف میکنه؛ سطحی و کلیشه ای و پاپکورنیه اما حداقل سرگرم کننده، (تقریبا) منسجم و لذت بخشه و در وضعیتی که بیشتر سریال های فانتزی یکی دو سال گذشته (ویچر، سایه و استخوان و ...) حتی از پس همچین حداقل پایینی برنیمدن، به طور تراژیکی، این، برآورده کردن حداقل ها توسط این سریال، جای تحسین داره.​
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

mahdi-xbox

کاربر سایت
Dec 24, 2010
1,603
نام
Leo Fitz
The 4400
5/10

Untitled.jpg

مدت ها پیش می خواستم ببینمش، در واقع دنبال چیزی بودم که جای لاست و فرینج رو برام پر کنه.
تنها چیزی که مانع از دیدنش شد این بود که یکسری ها گفته بودن سریال کنسل شده و پایان نامناسبی هم داره و سوالات زیادی بی جواب میمونه تا اینکه اخیرا تصمیم گرفتم ببینمش و خودم شخصا پایانش رو ببینم که با توصیفاتی که شنیدم دقیقا همخوانی داشت.
فارغ از تم اون دهه از سریال ها که داشت و همچنین ایده کلی که جالب به نظر میرسید در عمل و تو پیاده سازی ایده، ضعف های شدیدی داشت.
البته وجود چند کارکتر خاکستری که شباهت جزئی به شخصیت های خاکستری سریال لاست داشت برای من مورد توجه بود...
بنظرم اگر این سریال رو ندیدین چیز خاصی رو از دست نمیدین.
امسال یک ریبوتی هم ازش درست کردن که بیشتر شخصیت ها سیاه پوست شدن :| گویی که در آفریقای جنوبی فیلمبرداری شده!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر