Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Jill_v

کاربر سایت
Nov 20, 2018
40
Screenshot_2021-10-05 The Vanishing (1989).png
The Vanishing (1988)
7/10

اگر با فیلم و دیالوگ ها همراه بشید, یک نوع حس ترس خاصی به شما انتقال میده
استنلی کوبریک از این فیلم به عنوان ترسناک ترین فیلم عمرش یاد کرده
از همین نسخه اصلی داچ فیلم (1988) . نه بازسازی هالیوودی
 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,723
نام
nucky thompson
The Many Saints of Newark 2021
یکی از مورد انتظار ترین فیلم های سال برای دوستداران سریال های تلویزیونی . اثری که پیش از ساخته شدن با اخباری که ازش می اومد نوید یک اثر فوق العاده رو میداد . گردهمایی جمعی از بازیگران شناخته شده تا جوانی و نوجوانی تعدادی از کاراکتر های به یادماندنی سریال سوپرانوز رو به روی پرده بیارن اما خروجی کار یک اثر معمولی و فراموش شدنی از آب در میاد . مشکل اصلی فیلم تبلیغات نادرست و ایجاد یک انتظار واهی در بیننده است . تمام تبلیغات و اصولا اخبار مربوط به این فیلم درباره گذشته تونی است و ادعا می شود قراره ببینیم چطور تونی سوپرانو تبدیل به آن گنگستر خون سرد در سریال سوپرانوز میشه . اما در تمام فیلم حس می کنیم کاراکتر تونی بنچاق شده و اصولا فیلم درباره ریچارد دیکی مولتیسانی و درگیری درونی اونه و هرازگاهی به شکل خیلی سطحی هم به رابطه ی پدرانه ی اون با تونی جوان پرداخته میشه . فیلم حتی در این بخش هم ضعیف عمل می کنه . فیلم موفق نمیشه درباره گذشته ی کاراکتر ها اطلاعاتی بده که قبل از این نمی دانستیم جز دیکی تقریبا اکثر کاراکترها پیش از این در سریال حضور فعالی داشتن و این جا هم فقط یک سری بازیگر به نام آن ها میان و میرن . کاراکترها رسما هیچ پرداختی ندارن و همون اطلاعاتی که قبلا در سریال یا توسط دیالوگ ها یا توسط فلش بک های کوتاه گفته شده رو تکرار کردن . در حالیکه انتظار میرفت مثلا سویه های جدیدی از شخصیت هایی مثل جانی سوپرانو یا جونیور و حتی مادر تونی رو ببینیم .اما خیلی سطحی ازشون گذر میشه . کاراکتر دیکی که مهم ترین وجهه این فیلمه هم ایراد شخصیت پردازی داره . همه چیز سطحیه و حرکت های احساسی کاراکتر ها هم به خاطر پرداخت ضعیف تصنعی و صرفا برای جلو بردن داستان انجام میشه . شخصیت تونی عملا اضافیه و همچنان مهم ترین بخش زندگی اش که همون تبدیل شدنش از یک نوجوان سرکش و سردرگرم به رئیس یک خانواده مافیاییه مجهول مانده . ضمن این که کلا با دیدن این فیلم سوالی پیش میاد که اصلا این جا خانواده سوپرانوز چه کارن ؟ آیا جایگاه اشون به عنوان یک خاندان مافیایی تثبیت شده یا یک مشت دله دزد هستن ؟ کی و چگونه قراره اون خانواده مافیایی شکل بگیره ؟
در آخر فیلم نشون داده میشه که دیکی توسط فردی که جونیور اجیر کرده کشته میشه . ولی اصولا دلیلی برای این که یک دفعه فردی که برادر محسوب میشه کشته بشه . در طول فیلم ما چیزی مبنی بر این که مشکلی بین این دو فرد بوجود بیاد ندیدیم .
در بخش بازیگری بر خلاف لیست اسامی با بازی خوبی مواجه نیستیم . آلساندرو نیوولا (که عاشقان سینمای اکشن بازی اش در نقش برادر مشکل دار نیکلاس کیج در تغییر چهره به یاد دارن )بهترین بازیگر فیلمه و تلاش کرده شخصیت نیمه جانش رو قابل قبول در بیاره . مایکل گاندوفینی که خیلی ها منتظر بودن ببینن در نقشی که پدر مرحومش بازی کرده بود چطور ظاهر میشه نتونست بدرخشه چراکه واقعا فیلم بهش بها نمیده . کلا شاید 15 درصد فیلم درباره تونی باشه که اون هم نصف اش باز بچگی های تونیه . ورا فارمیگا در نقش مادر تونی معمولی و فراموش شدنیه و جان برنتال هم نمیتونه کاری بکنه چون کاراکتری که براش نوشته شده با بقیه فیلم هاش یکیه . کوری استول و کاراکتر جونیور هم هم رسما هدر رفته است . شاید بدترین بازیگر فیلم بازیگر نقش سیلویو دانته باشه . یکی از مشکلات بازی در نقشی که قبل از آن فرد دیگری بازی کرده و اون فرد دارای یک سری تیک ها و اکتینگ های خاصه اینه که وقتی یک بازیگر جدید میخواهد اون اکت هارو تکرار کنه کاریکاتوری و مسخره به نظر میاد . قبل از این در سریال از شام تا بام تقلید اکت ها و تیک های بازیگری جورج کلونی برام تصنعی بود و این جا هم به نظر می اومد یکی داره تو استند آپ کمدی سبک بازیگری استیون وندزت در نقش سیلویو رو مسخره میکنه . از اون طرف یک ری لیوتا داریم که کلا شده نماد سینمای گانگستری و این جا هم نقشش یک افتضاح کامله و بیشتر به نظر پارودی میاد . کلا فیلم من رو خیلی یاد سری فیلم های رزیدنت اویل می انداخت , چراکه مثل اون فیلم اگه اسم کاراکتر ها در فیلم از زبان خودشون گفته نمی شد 80 درصد شخصیت ها اصلا قابل تشخیص نبودن از بس تخت و تک بعدی بودن.
از نظر کارگردانی و طراحی صحنه فیلم موفقه و تونسته فضای اون دوران خاص رو به خوبی زنده کنه .
مشکل اصلی فیلم اینه که دورانی نامناسب برای روایت داستانش رو انتخاب کرده و اصولا متریالی که انتخاب شده پتانسیل اش رو داشت که تبدیل به یک مینی سریال بشه .
در پایان باید بگم این فیلم ذره ای نمی تونه اون انتظار طرفدارا رو پاسخ بده و حتی به عنوان یک اثر مستقل هم نمی توان اون رو قابل قبول دونست چراکه حفره های داستانی و روایی اش تو ذوق می زنن . کلا امسال وارنر برادرز تا این جا چندین اثر داشته که روی آثار قدیمی و عطش بیننده ها برای دیدن نسخه ای جدید از اون ها حساب باز کرده بود و همه اشون از دم ناامیدی کامل رو داشتن . این اثر هم میره کنار اسپیس جم 2 و مورتال کامبت .

امتیاز 5.5 از 10
 

Anakin

Gold User
Feb 17, 2013
2,460
I'm Thinking of Ending Things.png

I'm Thinking of Ending Things
10/10
این فیلم رو همون موقع که اومد من دیدم، الان هم یه بازنگری کردم و به نظرم از بهترین فیلم های سال قبل بود. بسیار زیبا اندوه و رویا رو به تصویر کشیده بود.​

Play It Again, Sam.jpg

Play It Again, Sam
8/10​

Husbands and Wives.jpg

Husbands and Wives
9/10

mean streets.jpg

Mean Streets
10/10

این فیلم جزو اولین فیلم های اسکورسیزی بود و بنظرم حتی میتونه جزو 3 فیلم برترش باشه. فوق العاده خوش ساخت به همراه بازیگران خیلی خوب. دنیروی جوان!

barton fink.jpg

Barton Fink
10/10

برادران کوئن قطعا جزو موردعلاقه ترین کارگردان های من هستند. دلیلش هم مشخص هست. در هر ژانری که وارد بشن میتونن اثری خوب خلق بکنند.

Mysterious Skin.jpg

Mysterious Skin
8/10

فیلم به طور عجیبی به موضوع تجاوز میپردازه. خیلی خوب و شجاعانه پرداخته شده .

dredd.jpg

Dredd
7/10
اکشن خوبی داشت و بنظرم میتونست دنباله هم داشته باشه

 

mgplayer

کاربر سایت
Jul 13, 2009
635
نام
MG PLAYER
The ENDLESS

1264837_The-Endless.jpg

شده بعضی آهنگا یا بازیها رو واسه خودتون نگه دارین و به کسی معرفی نکنین این فیلم واسم همونه

با اختلاف بهترین فیلمی که تو عمرم دیدم و دست سازنده هاشو از دور می بوسم بدون تعصب
موضوع فیلم یه چیزیه که خودم چند سال بود داشتم بش فکر می کردم

چون خیلی واسه این فیلم ارزش قائلم خودم رو قابل به نمره دادن نمیدونم
تمام
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
Venom 2

IMG-20211016-WA0002.jpg

6/10
فیلم بسیار متوسطی بود. بازی Woody harrison و Tom hardy خوب بود ولی داستان به شدت ضعیف، پایان بسیار معمولی و شخصیت پردازی تقریبا توی در و دیوار بود. تنها نکته ی مثبت شوخی های ونوم و ادی بود در عوض رابطه Cletus Kasady (با بازی Woody harrison) با Eddie بسیار مسخره از آب در آورده بود. هیچ منطقی پشتش نبود و حتی نتونسته بودن در طول مسیر فیلم هم بهترش کنه. در کل به هیچ عنوان سینما نرید و همون دانلودش کنید و ببینیدش.

 

AMIR-R

کاربر سایت
Mar 15, 2020
819
Halloween Kills

2/10

واقعا مضخرفه ! و من واقعا در تعجبم که این فیلم واقعا طرفدار داره ؟!؟! منطق و عقل در مورد این فیلم و داستانش چی میگه ؟! فیلم اسلشر نیست ! ژانر تخیلی و ماوراالطبیعی هست ! میترسم قسمت بعدیش هم بیان با تانک منفجرش کنن باز در سکانس اخر یهو سبز بشه !
 

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,238
halloween kills

در کل فیلمش اینقد چرت بود ک ارزش نداره عکسش رو بذارم.
فیلم منو یاد میگ میگ انداخت ک کایوت هر کار میکرد این باز فرار میکرد، مثلا پلیس با اسلحه وایمیستاد دو متری مایکل مایرز هر چی تیر میزد میخوردن تو در و دیوار :|
یا 20 نفری میریختن سرش و با تیر و تفنگ چوب و چماق میزدنش بعد این بلند میشد همه رو میشکت :|

امتیاز: 1 از 10

 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,723
نام
nucky thompson
halloween kills
یک دنباله ناامید کننده و غیر ضروری . یک سقوط کامل پس از اوج گیری نسبی این فرنچایز. از بعد ترسناک بودن بگذریم که مدت هاست این سبک از فیلم ها زیاد تو این بخش موفق نیستن . لااقل قسمت قبلی از نظر داستانی چفت و بست داشت و از لحظه اول بیننده رو درگیر می کرد . اما این نسخه جدید رسما شخصیت های اصلی رو تا نیمه سوم رها می کنه و به یک سری شخصیت تک بعدی می پردازه که نه حسی ایجاد می کنن و نه حتی مرگ هاشون جذابه . از اون طرف به نظر میاد دیوید گوردون گرین کارگردان تو این نسخه استعداد اصلی اش که کمدی ساختنه رو رو می کنه .مرگ های فیلم هجو آمیز و کمیک از آب در اومدن تا استرس زا . از نظر داستانی هم فیلم به حدی کلیشه ای و معمولی جلو میره که رسما بیننده وسط فیلم خوابش می گیره . بازی ها متوسط ان و بر خلاف انتظار اینجا نه جیمی لی کرتیس و نه اندی ماتیچاک (که در قسمت قبلی به خوبی درخشیده بود و سورپرایز فیلم بود نتونستن ضعف شخصیت پردازی این قسمت رو جبران کنن . خود مایکل مایرز هم این جا کاریکاتوری از آب در اومده . حتی بازسازی بخشی از سکانس های مهم فیلم های کلاسیک از یک نقطه نظر دیگه هم نتونسته فیلم رو نجات بده .موسیقی قوی و خوب جان کارپنتر کبیر هم نتونسته باعث ایجاد اون حس تعلیق و استرس و وحشت نسبی در قسمت قبلی و نسخه اورجینال بشه
در پایان باید بگم این فیلم هم میره کنار اون ادامه های مفتضح و فراموش شدنی این سری . جالبه که این فیلم ادامه ی مستقیم نسخه ایه که سعی کرد همه ی اون قسمت های بیخود رو کلا نفی وفراموش کنه ولی حالا خودش به همون ورطه افتاد . ایکاش همون قسمت قبلی داستان رو تموم می کردن.

این هالووین جدید واقعا میکشد , وقت بیننده و اعصاب و حوصله اش رو :))
امتیاز 2.5 از 10
 
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,391
نام
سپهر
1634549533898.png
Halloween Kills 2021
7/10

Halloween Kills مایکل مایرز را به شکل یک ماشین کشتار غیرقابل توقف نمایش می دهد. حالا آن که علت خشم وی ممکن است به اقدامی که لاری استرود (جیمی لی کرتیس) بر وی انجام داده است یا گذشته وی برایش بازخوانی شده است، بازگردد. هرچند که مایکل مایرز شخصیتی تک بعدی است و تک بعدی می ماند. وجهی «ماورالطبیعه» به شخصیت مایکل مایرز اضافه شده است؛ چیزی که شاید گله بسیاری از مخاطبان است که چرا وی هرگز کشته نمی شود؟! شاید اگر دوستان سری فیلم های Friday 13th را ببینند وجه تشابهی با فیلم مذکور پیدا کنند. دیجیتالیزه کردن فلش بک ها امری جذاب است، هرچند به پیرنگ قصه اضافه نمی شود. تاکید فیلم روی یک بحران است؛ یک ترس فراگیر در شهر که مردم را دیوانه می کند و هرج و مرجی را راه می اندازد که نگاهی غیرمستقیم به وقایع گذشته جامعه آمریکا دارد. فضای شلوغ فیلم مزبور موردی است که مرا جذب می کند که فیلم را تا پایان تماشا کنم، حالا آن که کشتن های توقف ناپذیر مایکل مایرز آن هم به فجیع ترین شکل، طرفدار ژانر اسلشر را راضی نگه می دارد.

پ.ن: ژانر اسلشر را جزئی از میراث ژانر وحشت بدانید. بدون خلق اسلشر، ژانر وحشت آن قدر گسترش پیدا نمی کرد. قدرش را بدانید. این ژانر نه تنها در هارر، بلکه در سینمای مهیج و جنایی هم نقش اساسی دارد.

پ.ن 2: فیلم یک میانه است و پایان جایی است تقابل استرود و مایکل مایرز؛ امیدوارم یک نبرد خوبی را شاهد باشم. هر دو پیش زمینه ای جهت انتقام از یکدیگر را دارند. به قول معروف به خون هم تشنه اند. امیدوارم سازندگان و حضور مستقیم جان کارپنتر در مقام فیلم نامه، سنگ تمام بگذارند.

پ.ن 3: رفرنس های کارگردان به فیلم های قبلی (به خصوص هالووین نفرین شده 3)، بسی جالب بود.​
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
3333333333333333 (1).png
DUNE
9/10​
تصورم قبل از دیدن فیلم متفاوت از چیزی بود که در قاب تصویر دیدم، انتظار نداشتم در مورد مسیح، ظهور دجال، منجی به شیوه ای متفاوت ولی قابل لمس پرداخته بشه، طعنه های زیادی فیلم داره که برخی مولفه های مربوط به ادیان که فکت در مورد خیر و شر صادر می کنن و همچنین مقدس برشمردن لباسی که بر تن دارنو زیر سوال می بره، خیلی خوب بهش پرداخته می شه و پر از نکته های اینچنینیه، در خیلی از سکانس ها فیلم در حال تلنگر زدن به مخاطبه، دیالوگ های پرمغزی داشتو صحنه های معکوسی از تصورات عموم در مورد اعتقادات و ایمانشون، قاب های زیبا و به نکات ریز در مورد نمادها توجه شده، شمشیر در اون دوره همچنان یک رفرنسه، صحنه های مبارزات و تدوین در برخی صحنه ها خوب کار نشده و دوربین بعضا تو درودیواره! در کل لذت بردم
 
آخرین ویرایش:

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
Halloween Kills
هیچ حرفی برای گفتن نمونده توی این سالها فیلم مضخرف زیاد دیدم ولی حتی مضخرف ترین فیلم هایی که دیدم هم توی یکی دو سکانس به شعور مخاطب احترام می گذاشتن واقعا هدف از ساخت چنین فاجعه ای چیه ؟از بعد فنی و فیلمنامه و شخصیت ها بگذریم که یه افتضاح تمام عیاره یکی دقیقا به من بگه ژانر فیلم چیه صد در صد اسلشر نیست از اونطرف حتی نمیشه بهش ژانر تخیلی بدیم چون مثلا ترمیناتور هم با اینطور ضربات یه سری آسیب داخلی می بینه و یه سری آی سی هاش می سوزه واقعا کارگردان دقیقا مخاطب رو چی فرض کرده که چنین فاجعه ای (از کلمه فیلم استفاده نمی کنم چون توهینه به این کلمه )رو خلق کرده. این سری فیلم دقیقا کی قراره تموم بشه ؟
این زباله حتی ارزش نداره امتیاز صفر رو بهش بدم بدون شک جز بدترین اثر هایی هست که دیدم و اصلا یک ثانیه هم وقتتون برای برای این هدر ندید
 

i am dead

کاربر سایت
Feb 11, 2011
602
نام
سینا
Halloween Kills 2021
سوپرمن نقش مایکل مایرز رو بازی میکرد که چیزیش نمیشد یا مگنتو که هیچ گلوله ای بهش نمیخورد?
فیلم هیچ در و پیکری نداره و بیشتر به کمدی میزنه تا یه اسلشر
وقتتون رو پاش به فنا ندین

1/10
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر