Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

the sorvinho

کاربر سایت
Jul 29, 2014
746
نام
سروش
kingdom of heaven
کلا به دلیل طولانی بودن مدت زمان فیلم چه از نظر تایم خوده فیلم و چه از نظر بازه تاریخی که فیلم پوشش میداد شاید بشه از به هم ریختگیه کارگردانی و یه جوری پیوسته نبودن فیلم چشم پوشی کرد. در سایر مواردم خب یع ضعف هایی داشت ، مثلا شخصیت پردازی خیلی سطحی چندین شخصیت . مثلا نقشی که لیام نیسون داشت اصلا اونجور که باید واسه ادم معنا نداشت . گذشت زمان رو مثلا خوب نمیتونست نشون بده و انگار کله وقایع تو یه هفته رخ داده :d از اغاز جنگ تا شکست یکی از طرفین. اما تمام اینها نمیتونه باعث بشه که فیلمه خیلی خوبی نباشه چون بسیار نقاط مثبتش زیاد بود! کلا یه دنیای دیگه ای میبره ادمو :d و من نمیدونم چرا این فیلم باید اینقدر بهش بی توجهی بشه ! چرا واقعا ؟ فقط چون مسلمونارو خوب نشون میده ؟ چون واقعیتو میگه ؟
 

.:Zangetsu:.

کاربر سایت
Jun 3, 2011
537
نام
Hamzeh
kingdom of heaven
کلا به دلیل طولانی بودن مدت زمان فیلم چه از نظر تایم خوده فیلم و چه از نظر بازه تاریخی که فیلم پوشش میداد شاید بشه از به هم ریختگیه کارگردانی و یه جوری پیوسته نبودن فیلم چشم پوشی کرد. در سایر مواردم خب یع ضعف هایی داشت ، مثلا شخصیت پردازی خیلی سطحی چندین شخصیت . مثلا نقشی که لیام نیسون داشت اصلا اونجور که باید واسه ادم معنا نداشت . گذشت زمان رو مثلا خوب نمیتونست نشون بده و انگار کله وقایع تو یه هفته رخ داده :d از اغاز جنگ تا شکست یکی از طرفین. اما تمام اینها نمیتونه باعث بشه که فیلمه خیلی خوبی نباشه چون بسیار نقاط مثبتش زیاد بود! کلا یه دنیای دیگه ای میبره ادمو :d و من نمیدونم چرا این فیلم باید اینقدر بهش بی توجهی بشه ! چرا واقعا ؟ فقط چون مسلمونارو خوب نشون میده ؟ چون واقعیتو میگه ؟
فیلم رو قشنگ یادم نمیاد، چراکه خیلی وقت پیش دیدم. مسئله ی اصلی رو اما خوشبختانه هنوز به خاطر دارم.
جنگ های صلیبی همونطور که میدونی حول 2 صده طول کشید اگه اشتباه نکرده باشم، لذا در ابتدای چنین فیلمی باید این موضوع رو مد نظر داشته باشیم که مسلما هدف، نشون دادن جنگ و اتفاق های اون طی چند ساعت نیست. فیلم بهانه ایه برای پرداختن به موضوعات معنوی همچون ایمان. و راه رسیدن بهش رو با "شک" و "نفی" به تصویر می‌کشه، چیزی که باعث میشه شخصیت اصلی فیلم، از طریق زندگی کردن عقاید پیشینیش‌، این‌بار چیزی به اسم باور و ایمان رو بدست بیاره. فیلم رو که خودت دیدی، فکر کنم متوجه منظورم شده باشی و نیازی به تحلیل و تعریف فیلم نباشه.
در رابطه با اینکه چرا بهش توجهی نشده اطلاع موثقی ندارم ولی گویا اسرائیل واکنش هایی رو در زمان وقت به فیلم داشته. البته مسلما نباید واکنش های سیاسی جلوی منتقدای هنری رو بگیره اما خب .... .
این قضیه هم - در صورت صحت - فکر کنم بخاطر جمله ای باشه که انتهای فیلم به نمایش درمیاد و به مخاطب این رو القا میکنه که جنگ هایی که بر پایه ی عقاید افراطی دینی و استفاده ی ابزاری از دین برای رسیدن به خواسته های مادی، در زمان هایی دور بر سر سرزمینی معنوی شکل گرفت، هنوز پایان نیافته و کماکان به اسم "حق" هر چند سال یکبار شاهد قتل عام های گسترده هستیم.

بنظرم شخصیت پردازی ها - در حد ایده ی فیلم - خوب کار شده بود و نیاز بیشتری احساس نمی‌شد. موسیقی‌ فوق العاده و همینطور کارگردانی رو میشه از جنبه های دیگه فیلم دونست.
 

barneysawyer

کاربر سایت
Feb 28, 2012
1,729
نام
nucky thompson
FRANK

وقتی فیلمی درباره یک بند موسیقی ساخته میشه آدم ناخوداگاه انتظار داره با اثری مثل تقریبا مشهور یا مدرسه ی راک که در ستایش دنیای موسیقی و حال و هوای موزیسین هاست روبرو شه . ولی خب فرانک از این دست آثار نیست .شاید موسیقی جزو درونمایه های کلیدی اش هم نباشه . فرانک درباره انسان های سردرگمه که در تلاش هستن خود را به دیگران و از آن مهم تر به خودشون ثابت کنند. فیلم درباره جان (با بازی عالی و رئال دامهال گلیسون ) است که تلاش فراوانی می کند تا بتواند آهنگی بسازد . از کوچکترین لحظات زندگی روزمره گرفته تا حوادث مهم و فکر هایی که از ذهنش می گذرد را منبع الهامش قرار می دهد تا بتواند موسیقی اش را بسازد. ولی هیچ گاه اون حس درونی اش ارضا نمی شود . تا این که به شکل اتفاقی در ساحل دیوانه ای را می بیند که در حال فرار از دست مامورین به داخل آب است که در آخر توسط پرستار های تیمارستان بستری می شود . این فرد که کیبورد زن یک گروه موسیقی نه چندان مشهور است و ماجرایی که برایش پیش می آید زمینه ساز ورود جان که در زدن کیبورد مهارت دارد به بند موسیقی او که از آدم های خل و چلی مثل همون کیبورد زن تشکیل شده می شود . به زودی او مجذوب شخصیت رهبر و خواننده ی گروه فرانک (با بازی عالی و پر از جزئیات مایکل فاسبندر ) می شود . فردی که سعی می کند از کوچک ترین صداهای اطرافش برای ساخت موسیقی استفاده کند و همیشه یک کلاه بزرگ به شکل آدم بر سر دارد . دیر یا زود جان می فهمد فضای افسرده کننده این گروه زمینه ی مناسبی برای بروز استعداد هایش است هرچند سرو کله زدن با افرادی که خودشان رو هم به سختی باور دارن کار آسانی نیست ... فیلم دارای طنز خفیفی است که قرار نیست بیننده را بخنداند ولی به صمیمی شدن و دل نشین شدن فضای آرام و افسرده یفیلم کمک زیادی می کند. این طنز از طرف شخصیت های عجیب و غریب فیلم و در راس اون ها دان با بازی خوب اسکات مک نیری, استیو بوشمی بعدی سینما از نظر بنده ارائه می شود. و به خوبی جلو می رود هرچند داستان آن چنان پر فراز و نشیب و تازه ای رو مشاهده نمی کنیم و همانطور که گفتم شاید جز چند سکانس چیزی از تمرین موسیقی و موسیقی های گروه مشاهده نمی کنیم و در پایان به شکلی تقریبا غیر منتظره تمام می شود ولی به دام سانتی مانتالیسم نمی افتد و نشان میدهد گاهی اوقات توانایی ما در شکلی متفاوت از آن چه خودمان می خواهیم بروز پیدا می کند . در کل به نظرم فرانک یکی از بهترین فیلم های امسال بود که بدون هیاهیو و ادعاهای قلمبه سلمبه حرف خودش رو می زنه و فیلم خاصی است که شاید دیدن اش برای هر کس لذت بخش نباشد ولی اگر ازش خوشتان بیاید سخت است که فراموشش کنید .
بازی ها عالی است جیلهنال در نفش دیوانه ی خود عالی است و فاسبندر با این که بیشتر فیلم کلاه بر سر دارد ولی با حرکت بدن به خوبی حس هارو به بیننده القا می کند . شاید بعد از شرم بهترین بازی رو از این بازیگر با استعداد شاهد باشم . فضا و داستان زیبا به همراه بازی های عالی و موسیقی خوب باعث شده که فرانک به یاد بماند
امتیاز 9 از 10
 
آخرین ویرایش:

I-MAD

کاربر سایت
Oct 26, 2011
1,183
نام
M@HdI
Non-Stop: 8
بازي عالي ليام نيسون و فيلمنامه ي خوب
Top gun :6
فيلم ايده ي خوبي هستش و بازي خوب تام كروز ولي مشكلاتي داره كه اونم نحوه روايته
X-Man DoFP : 6
كلا با اين عنوان حال نكردم يك مقداري براي من يكي گنگ بود داستان نميدونم من نگرفتم يا همه اين مشكلو دارن و البته جلوه هاي ويژ داغون

pulp fiction : 10
مگه ميشه به شاهكاره تارانتينو كمتر از ١٠ داد ؟ با اون روايت سرگرم كنندش ؟
The perks of being a wallflower : 9.5
يكي از فيلم هايي كه به شخصه عاشقشم و برام خيلي جالب بوده با بازي فوق العاده اما واتسون
 

harvest

کاربر سایت
Aug 11, 2011
88
chef236.jpg

Chef 2014

ستارگان : Jon Favreau, Robert Downey Jr., Scarlett Johansson
کارگردان : Jon Favreau
IMDB:7.4/10
فیلم خوبی بود ،ارزش دیدن داره
مخصوصا اگر به آشپزی و خوردن ! علاقه مندید...
10.gif
 

the sorvinho

کاربر سایت
Jul 29, 2014
746
نام
سروش
The dreamers
عجب فیلم خاصی بود . قبلا زیاد شنیده بودم بهش فحش میدن.
قطعا اون ریلیشن شیپه اون دو نفر که میدونین خب خیلی تعجب اور و گروث حساب میشه
. اما بازم از فیلم خوشم اومد ! بازیگریه پسر امریکاییه خیلی خیلی خوب بود واقعا. ولی بقیشون بد بودن . از پایانش خیلی راضی نیستم ! اگر یه پایان درست حسابی تر میداشت نمره بیشتری میدادم !
5/10
 

m6788

کاربر سایت
May 29, 2009
331
نام
ام ام
X-Men 7.5/10
X-Men2 8/10
X-Men the last stand 6.5/10
7.3/10 X-Men Origins: Wolverine
X-Men first class 8.5/10
The wolverine 7/10
X-Men days of future past 8.5/10
در کل چون همه رو با هم دیدم خیلی حال داد به کلشون 8.5 میدم شایدم 9
این چهار تا هم عالی هستن
16165787034456360416.jpg
 
آخرین ویرایش:

Davakineee

کاربر سایت
May 10, 2014
625
نام
محـــمد حـســـین
Memento
این فیلمو از دیروز ۴ بار پشت هم دیدم و نقد هاشو خوندم
نمیدونم راجعش چی بگم ! فکر کنم خودتون دیدید میدونید چی دارم میگم
الانم کامل تو هنگم
فقط نمیدونم اگه این فیلمه ! بقیه چین ؟ :/
۱۰/۱۰
 

the sorvinho

کاربر سایت
Jul 29, 2014
746
نام
سروش
The Notebook
عاشقانه ها نقطه ضعفه منن ! :d و احتمالا نقطه ضعفه هر ادمی. به خصوص اگر عاشقانش خوش ساخت باشه و یه صحنه ی بوسه زیر بارونه شدید داشته باشه ! :d
فعلا تحت تاثیرشم و نمره نمیدم.انشااله یه هفته که از تاثیرش گذشت میگم خدمتتون :d
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,986
نام
Mohammad
Brick_Mansions_Poster.jpg


Brick Mansions 2014:5/10
دیالوگ های آبکی،بازی های آبکی تر.داستان کپی فیلم های قبلی.
5 نمره رو هم به خاطر علاقه ای که به لینو و پارکورش دارم به فیلم میدم وگرنه مابقی فیلم لایق نمره صفر هستن.
 

fifa13

کاربر سایت
Jan 5, 2012
918
Night Train to Lisbon

index.php


شخصیت اصلی فیلم یک آموزگار سوئیسی است که
در یک اتفاق عجیب با یک زن جوانی‌ برخورد می‌کند که قصد خودکشی‌ دارد
زن جوان از خود یک کتاب به جا می‌گذارد
آموزگار با خواندن کتاب تحت تاثیر قرار می‌گیرد و تصمیم می‌گیرد به لیسبون سفر کند و با نویسندهٔ آن کتاب ملاقات کند
وقتی‌ به خانهٔ نویسنده میرسد متوجه میشود که نویسنده سالها قبل از نوشته شدن کتاب در گذشته است
ماجرای فیلم طوری است که بیننده خودش را در جایگاه شخصیت فیلم احساس میکند
سوالات و ابهاماتی که برای آموزگار پیش می‌آید برای مخاطب هم پیش می‌آید
آموزگار و مخاطب به دنبال حقایق و اتفاقاتی هستند که در گذشتهٔ نویسنده به وقوع پیوسته است که به تدریج در جریان فیلم به جواب سوالات و ابهامات خود می‌رسند.

در این فیلم موضوعات مختلفی‌ از جمله عشق, دوستی‌, گذشته, سیاست, تاریخ, انقلاب و جستجوی بزرگ برای پیدا کردن حقیقت با هم ترکیب شده اند
به نظر من ترکیب بیش از حد چند موضوع مختلف و ارتباط آنها با هم در این فیلم باعث شده که فیلم, آن فیلمی که باید میشد نشه.

به نظرم در کل فیلم بدی نبود
و امتیاز 5.5 رو براش مناسب میدونم.
 
آخرین ویرایش:

I-MAD

کاربر سایت
Oct 26, 2011
1,183
نام
M@HdI
خوب امروز نشستم 3 تا از فیلمای کوین کاسنر رو دیدم :
Bodygurd : 7
فیلم خوب بود ولی انتظار من بیشتر بود ولی در کل بد نبود
Robin Hood : Prince of Thieves : 8
فیلم خیلی خوبی نبود ولی من پسندیدمش مخصوصا موسیقی برایان ادامز
و گل سرسبد فیلما :
Dances With Wolves :10
فیلم عالی بود فقط عالی با داستان بسیار خوب و بازی بهتر هز کوین کاسنر
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,986
نام
Mohammad
th

Witness1985:9/10
فیلم خیلی خوبی بود.یه سادگی و زیبایی خاص تو فیلم های قدیم هست که دیگه خیلی کم تو فیلم های جدید میشه دیدشون.
پیشنهاد میشه حتما ببینید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر