Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,256
Pain & Gain
خیلی خوشم اومد . فیلم روند بسیار تندی داره که تا 2 ساعت ادامه داره . حتی یک لحظه هم خسته کننده نمیشه. بازی ها هم خیلی خوب بود با اینکه اصلا از والبرگ خوشم نمیاد بازی متفاوتی داشت
8.5/10
 

sm4

کاربر سایت
Aug 26, 2007
1,480
نام
میلاد
Pain & Gain
8/10
فیلم خوبی بود . همونطور دوستان گفتن اصلا خسته کننده نیست ریتم تندی داره فیلم! داستانش بر اساس داستان واقعیه که جالبه!
بلاخره یه بازی نسبتا خوب از the rock دیدیم!
 

sm4

کاربر سایت
Aug 26, 2007
1,480
نام
میلاد
iron man 3
9/10
از ایرون من خیلی خوشم نمیاد ولی واقعا فیلمش خیلی خوب بود!با بقیه فیلم های ایرون من فرق داره تمرکزش روی تونی استارکه! خیلی کمتر هم از ایرون من استفاده شده بود!
ولی واقعا زرشک!
خیال میکردیم مندرین با انگشترای جادوییش بعد حمله فضایی ها میاد حال تونی استراک میگیره!ولی قضیه کاملا برعکس شد!
چند ثانیه اخر فیلم بعد کست هم خیلی باحال بود :D
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
220px-Iron_Man_3_theatrical_poster.jpg

Iron Man 3
اقتباس خوب یعنی گفتن یه داستان خوب با حفظ نفس منبع اقتباس و در عین حال ایزوله نکردن همزمان طرفداران و مخاطب عام. تو این فیلم، نویسنده این فرمول رو به طور دقیق دنبال می‌کنه و یه اثر غیرمنتظره برای یه ژانر به شدت کلیشه‌ای رو ارائه میده.
قبل از این فیلم مارول به یه فرمول مشخص رسیده بود و اون فرمول امتحانش رو از لحاظ تجاری پس داده بود ولی با همۀ این تفاسیر، در شروع فاز دوم فیلم‌هاشون، از تجربه کردن نترسیدن و یه فرمول کاملاً جدید رو استفاده کردن که اونا رو یه قدم جلوتر برد به نظر من.
ساخت یه فیلم سوپرهیرویی که نقش اصلیش 80 درصد زمان فیلم رو خارج از هویت سوپرهیروییش می‌گذرونه، نوآوری بزرگی بود برای سبکی که به شدت داره تکراری میشه. تونی استارک این فیلم بیشتر از اینکه یه سوپرهیروی کامیک بوکی باشه، شبیه قهرمان داستان‌های پالپ عمل می‌کنه.
از طرف دیگه نوع خشونت فیلم هم متفاوت از نُرم همیشگی ژانر بود. اینبار ابرقهرمان‌ها دشمن‌های انسانشون رو به قتل می‌رسوندن. اینجا دیگه خبری از اون مرام اخلاقی‌ای که ابرقهرمان‌ها بهش پایبندن و بر اساس اون آدم نمی‌کشن نبود! یک مقدار قضیه رو جدی کرد این حرکت. از اینجا دنیای مارول می‌تونه به راه تیره و تاری بره.
و قابل توجه آقای کریستوفر نولان، سه گانه متمرکز روی یه شخصیت رو اینجوری تموم می‌کنن نه اونجوری که هر کسی خواست کار رو ادامه بده مجبور بشه از اول شروع کنه.
بزرگترین مشکل (و به طور کلی مشکل تاریخی کل ژانر سوپرهیرویی) : فیلم فقط ارزش یک بار دیدن داره.
8 از 10
 

Kael

کاربر سایت
Oct 31, 2012
425
نام
مجید
خب منم چند تا فیلم دیدم نمرم رو بدم .

Snitch
4/10
خیلی خسته کننده بود . کلا پیشنهاد نمیشه .

Stand Up Guys
7/10
خوشم اومد . کمدی جالبی بود . اصلا احساس خستگی نمیکنین وقتی دارین میبینش .
خیلی هم دلم واسه الپچینو تنگ شده بود.

Parker
5/10
اگه بخواین یه فیلم ببینین و اصلا بش فکر نکنین پیشنهاد میشه . فوق العاده سطحی . باز بهتره هیچی بود.

Oblivion
5.5/10
یه سای فای متوسط . داستانش اصلا چیزی نبود که تو فکر ببرتون . بعضی از بازی گرا هم واقعا عجیب بازی میکنن , افتضاحن.

Jack Reacher
6/10
ای بد نبود . پیشنهاد میشه . وقتتون حروم نمیشه پاش .

Evil Dead
5/10
به سختی میشه توش سکانسی پیدا کرد که بیننده رو بترسونه .البته اینجانب کم پیش میاد پای فیلمی بترسم . اما اینم دیگه خیلی ابکی بود . پر از صحنه های خونین .

G.I.Joe
6/10
صحنات اکشن دیدنی داره اما غیر از اون چرت و پرتی بیش نیست . داستان که من بهتر میتونستم بنویسم .

Jack The Giant Slayer
2/10
بیخود . چرت . اصلا ارزش دیدن نداره.

The Host
0/10
لطفا به خودتون رحم کنین . یعنی تعجب میکنم کسایی هستن که حاضرا پولشون رو پای همچین فیلمی حروم کنن .!

FF 6
6/10
یه صحنه های داشت که داشتم شاخ در میاوردم . خیلی تخیلی . کلا FF بعد از Tokyo Drift واسه من جذابیتش رو از دست داد.
 

r10ronaldinho

کاربر سایت
Nov 27, 2007
1,566
Kick-ass2
از تریلرش میشد فهمید دیگه اون جذابیت قسمت اول رو نداره , اکشنش که 90% مسخره بازی ,داستانشم کلیشه ای + یه سری صحنه ها و دیالوگای مسخره .دیدنش کوچکترین جذابیتی برای من نداشت . فرقش با قسمت اول مثل فزق Taken 1با 2 میمونه.

3/10
 

Fallen Soul

کاربر سایت
May 15, 2009
1,656
نام
ali
Gangster Squad
فیلم خوبی بود ولی عالی نبود . اما ستون :X چه جیگریه تو این فیلم :D
7/10
Oblivion
بیشتر شبیه بازی ه تا فیلم :D ارزش دیدن رو داره
7.5/10
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
من نشستم یه بار دیگه تمام اکس من هارو دیدم همینطوری. با سینا بحثش شد، گفتم بد نیست دوباره ببینم. البته مشابه دقیق این پست رو چند سال پیش دادم اما خب الان استانداردها عوض شده منم کمتر نوبم :D


220px-XMen1poster.jpg



X-Men

شروع نسل جدید فیلم های سوپرهیرویی. فیلم بد نیستش اما تقریبا هیچ چیز خاصی نداره. از اول خیلی معمولی شروع میشه و جلو میره و خیلی معمولی هم تموم میشه. بدون هیچ اکشن یا wow moment خاصی. تمرکز بــــیـــــش از اندازه روی ولورین کل این تریلوژی رو از همین اول خراب کردش. اما استوارت و مککلن به نوعی شاید بهترین انتخاب برای پرفسور اکس و مگنیتو بودش. فقط حیف که جفتی نصفه و نیمه هستند و اصلا ازشون درست استفاده نشده. در کل فیلم با توجه به اینکه سال 2000 اومده خیلی بد نیست و جلوه ویژه خوبی نسبت به اون زمان داره. کستش هم به نظر من خیلی خوب بود به خصوص از نظر ظاهری.

نمره : 4/10


220px-X2_poster.jpg


X2

پیشرفت خیلی خوب نسبت به اولی. داستانش به مراتب بهتر از نسخه اوله و خیلی بهتر نوشته شده. البته اصولا به نظر من چیزی به اسم اکس من توی این 2 تا فیلم نیستش و فقط ولورین و دوستانه. اما ولورین این فیلم هم بهتر بود نسبت به قبلی. حضور نایتکراولر هم عالی بود به خصوص اول فیلم که شاید یکی از بهترین صحنه های فیلم های سوپرهیرویی باشه. کلا به نظر من فیلم خوبی بود و هنوزم ارزش دیدن داره. اصلا فیلم بی روحی مثل اولی نیستش و با وجود کاراکترهای بیشتر، بعضی هاشون بهتر شدن نسبت به قبل. آوردن آیسمن، کلاسس، پایرو و حتی Lady Deathstrike هم خوب بود. منتها خودِ شخصیت های اصلی اکس من به غیر از ولورین بیشترشون ضعف شخصیت پردازی دارن به خصوص اسکات.

نمره 7/10




220px-X-Men_The_Last_Stand.jpg



X-Men The Last Stand

کلا این فیلم عجیبه واسه من. بیشتر از همه توی کل تریلوژی دیدمش. اما از خیلی جهات ضعیف ترینه. شخصا برای من به مراتب لذت بخش تر از اولی و یخورده حتی دومی بودش. اونم بخاطر اینکه Wolverine the movie نیستش. اکس منه. توی اکثر صحنه ها میتونی حس کنی که داری یه فیلم اکس من میبینی و توش یه تیم مهمه نه فقط یه شخصیت. یه نکته خوب این تریلوژی اشاره به اکثر آرکهای مهم دنیای اکس منه. اولی مگنیتو بودش و سیاست. دومی گذشته ولورین بود و سومی دارک فینیکس و درمان میوتانت ها. فیلنامه فیلم خیلی داغونه، از در دیوار هم شخصیت میباره و اکثرا نصفه و نیمه. اما بازم میگم فیلم اکس منه تا ولورین. ولی خب فیلم خوبی نیستش. یه پایان افتضاح برای تریلوژی به خصوص صحنه آخر مگنیتو که اصلا این شخصیت رو به فنا دادش. اما به نظرم Beast فیلم خیلی خوب بودش! واقعا حال کردم با نقشش! به مراتب از اون نقش حیوون و مسخره ای که توی همون چند دقیقه first class بود بهتر بود.

نمره: 5.5/10

کلا این تریلوژی یه جور هدر دادن استعداد و فرصت بودش. کست فیلم عالیه از نظر ظاهری و بعضا شخصیت ها اما عدم شناخت درست حسابی سینگر از اکس من و متمرکز شدن کامل روی ولورین خراب کرد. به اضافه اینکه شخصیت های اصلی این فیلم کاملا نصف و نیمه ان.
پروفسور اکس یه کچل روی ویلچره که فقط با کلمات بازی میکنه.
Magneto is too talky
Rogue is the innocent girl
سایکلاپس یه گاگول احمق که به قول سینا ولورین هم موتورش رو دزدید هم دوست دخترش رو! این شخصیت اصلی و لیدر اکس من هاست. اینجا در حد یه راکونه نقشش! هیچ وقت سینگر رو بخاطر نابودی این شخصیت نمیبخشم!



X-Men_Origins_Wolverine.jpg


X-Men Origins: Wolverine

فاجعه! افتضاح به تمام معنا. یکی از بدترین فیلم های سوپرهیرویی تاریخ که خودش رو به مسخره گرفته. بازی و شخصیت های افتضاح. فیلم انقدر افتضاح بود که خود به خود هیو جکمن هم بدترین بازیش رو داشته. جلوه های ویژه در حد سریال در چشم باد و از همه بدتر ددپول افتضاح. یعنی هرچی از مضخرفی این فیلم بگم کم گفتم. حتی تایم لاین تریلوژی اصلی هم به گند کشید!

نمره؟ نمره میخواد واقعا؟ 0/10



X-MenFirstClassMoviePoster.jpg


X-Men First Class

فرست کلس میتونست راحت بهترین اکس من و حتی یکی از بهترین فیلم های سوپرهیرویی بشه. فیلم عالی شروع میشه! شخصیت چارلز و اریک با فاصله کیلومتری از استوارت و مککلن بهترن. بازی فسنبندر به خصوصا عالیه. فیلم کلا همینطوری ادامه پیدا میکنه تا جایی که این 2 تا باهم آشنا میشن. دقیقا عین یه بمب فیلم میترکه و پخش زمین میشه. از بعدِ اون میشه یه فیلم فوق العاده ضعیف، تین ایجری و کلیشه ای. یعنی فیلم یه طوری افت کرد که انگار 2 نفر جداگانه کارگردانی کردنش. شخصیت پرفسور اکس و مگنیتو عالی ان با وجود افت فیلم توی نیمه دومش. اما قشنگ میخوره تریلوژی قبلی. بقیه هم بسیار معمولی. Beast فیلم فاجعه به تمام معناس و متاسفانه توی DOFP هم همین خواهد بود! جلوه های ویژه فیلم جلوی یه فیلمی مثل آیرون من 2008 هم در حد پرسپولیس و استقلاله (افتضاح و عالی :D) کلا فرست کلس از اون فیلمهایی که آدم حسرت میخوره چرا انقدر بد در اومد. منهای منطق فیلم و هسته شخصیت ها توی نیمه دوم به خصوص آخر فیلم، انگار همه چی دست 2 نفر جداگانه درست شده بودش و افت شدیدی داشتش.

نمره: 6.5/10


======


کلا به نظر من Sagaـه عجیبیه. افت و خیز شدیدی داره و باعث میشه من حسرت یه فیلم واقعی اکس من به دلم بمونه. Days of the Future Past هم کستش تقریبا بهترین کست تاریخ فیلم های سوپرهیرویی و یا حتی یکی از بهترین ها توی سینما بوده اما محوریت روی ولورین، مطمئنم چیز مالی از آب در نمیاد.
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
once upon a time in anatolia
Once_Upon_a_Time_in_Anatolia.jpg

فیلم خیلی قشنگی بود. کل فیلم هم یه روند آروم و خاصی داشت.میشه گفت این فیلم جزو 5 فیلم برتر تاریخ ترکیه هست.
9/10
 

the dark knight

کاربر سایت
Aug 9, 2008
1,547
نام
سروش
من مشکلی با ولورین ندارم اما تمام تو کل تریلوژی تمام تمرکز روی ولورین بود و بقیه شخصیت های اکس من اصلا تو باغ نبودند.

خوب آخه راستشو بخوای ولورین جذاب ترین شخصیت مردان ایکسه...(این هم نظر شخصیه و هم نتیجه خیلی نظر سنجی ها...)
خود کمیک های X-Men قبل از ورود ولورین داشت محبوبیتشو از دست می داد... و بعد از اومدنش دوباره کمیک ها (تو محبوبیت و فروش) اوج گرفت...

جریان خود شخصیتش هم با بقیه X-Men، یه جورایی مثل رابطه بتمنه با JLA ... رئیس رسمی گروه یکی دیگست، ولی همه بیشتر با اون حال می کنن و شخصیت برجسته گروه اونه. هر فیلم یا انیمیشنی هم که از JL بسازن، مسلما سهم بیشتری تو داستان بهش میدن تا مثلا واندر وومن!
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
خوب آخه راستشو بخوای ولورین جذاب ترین شخصیت مردان ایکسه...(این هم نظر شخصیه و هم نتیجه خیلی نظر سنجی ها...)
خود کمیک های X-Men قبل از ورود ولورین داشت محبوبیتشو از دست می داد... و بعد از اومدنش دوباره کمیک ها (تو محبوبیت و فروش) اوج گرفت...
جریان خود شخصیتش هم با بقیه X-Men، یه جورایی مثل رابطه بتمنه با JLA ... رئیس رسمی گروه یکی دیگست، ولی همه بیشتر با اون حال می کنن و شخصیت برجسته گروه اونه. هر فیلم یا انیمیشنی هم که از JL بسازن، مسلما سهم بیشتری تو داستان بهش میدن تا مثلا واندر وومن!
به نظرم اطلاعاتتون در زمینۀ کامیک بوک ها در حداقل ممکن قرار داره.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,023
نام
آریا
من مشکلی با ولورین ندارم اما تمام تو کل تریلوژی تمام تمرکز روی ولورین بود و بقیه شخصیت های اکس من اصلا تو باغ نبودند.
Cyclops مظلوم رو بگو ! :( از بچگی باهاش حال میکردم و جزو کاراکترهای محبوب کمیکی من بود. ولی توی فیلم های X-Men بنده خدا رو اصلاً تحویل نگرفتن. فیلم اول رو زیاد یادم نیست ، ولی اونجا فکر میکنم یه کم بیشتر بهش توجه شد. ولی فیلم های بعدی کلهم رفت زیر سایه و
توی فیلم سوم هم که بیچاره ترکید. :(
توی X-Men Origins هم خیلی داغون نشونش دادن و اگه اصلاً نشون نمیدادن ، بهتر بود ! :D
یه کاراکتر محبوب دیگه هم داشتم به نام Nightcrawler که اونم فقط توی فیلم دوم اومد و توی فیلم سوم ناپدید شد !!! علتش هم فکر کنم این بود که بروبچ آبی رنگ زیاد شده بودن و دیگه جایی برای Nightcrawler باقی نمی موند ! lol
باز دوباره یه کاراکتر دیگه هم بود که باهاش حال میکردم ، یعنی Gambit. اون هم فقط توی بدترین فیلم سری ظاهر شد و بقیه جاها خبری ازش نبود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر