Multi Platform Rainbow Six Siege

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
December 2015
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S

dpaz_980_tom_clancys_rainbow_six_siege_banner.jpg
نام بازی: Rainbow 6 Siege
سازنده و ناشر: Ubisoft

سبک: FPS, Tactical Shooter
پلتفرم: PC, PS4, Xbox One
تاریخ عرضه: 1 دسامبر 2015 ( 10 آذر 1394 )


Rainbow 6 Siege یا به طور مختصر R6S، یک اثر اول‌شخص تاکتیکی تمام آنلاین است که در آن، بازیکنان به رقابت سر اهداف مختلف (همچون Secure-bomb-hostage) می‌پردازند. در حالت کلی، سه مد که برابر با Casual, Ranked, Terrorist Hunt است، در این عنوان وجود دارد. در حالت «کژوال» بازیکنان به سادگی بدون دغدغه جا به جا شدن رنک خود به تجربه حالت‌های مختلف می‌انجامند اما تجربه اصلی بازی، مربوط به بخش Ranked Match می‌شود که پس از انجام 10 مچ رنک خود را دریافت کرده و قابلیت تغییر آن به واسطه بازی کردن به دست می‌آورید.
سیستم پشتیبانی از «سیج» به صورت سالانه بوده و هر سال شامل چهار فصلِ سه ماهه می‌شود. در آغار هر فصل به طور معمول 2 اپراتور و یک نقشه جدید، به همراه تعداد زیادی تغییرات به بازی وارد می‌شود. لاذم به ذکر است که برای خرید اپراتورها نیاز به خرید «سیزن پس» یا پرداخت پول واقعی ندارید و می‌توانید از طریق بازی کردن آن‌ها را به دست بیاورید.

136277

xdklwczod9h21.png


game modes.jpg


MAPS.png

وضعیت فعلی بازی: سال 5 فصل 1

OPERATION VOID EDGE

136278




سوال: سیستم آپدیت در سیج چطوریه؟
پاسخ: پشتیبانی از سیج به صورت سالانه است. هر سال 4 فصل دارد که در هر فصل به طور میانگین 3 آپدیت عرضه می‌شود تا تغییرات وعده داده شده اعمال شود. این تغییرات ممکن است شامل اُپریتور و نقشه و باف و نرف های جدید باشد و یا حل کردن مشکلات تکنیکی و سرورهای بازی که خود یوبیسافت درصورت تغییر روند برنامه عادیش اون ها رو به طور رسمی اعلام میکنه.
سوال: آیا بازی Pay 2 Win ـه؟
پاسخ: خیر :D
سوال: آیا مپ های حذف شده هرگز برنمی گردن؟
پاسخ: بعضی از مپ ها فقط توی حالت Custom Match قابل بازی خواهند بود اما به مرور زمان به کژوال و رنک بر میگردند.

سوال: اگه این بازی رو نسخه معمولیش رو بخریم به تجربمون از بازی اسیب میزنه یا خیر؟ و اینکه محتوای اضافه مثل اپراتور ها رو با حدود چند ساعت بازی میشه به دست اورد؟

پاسخ: خیر نسخه عادی هیچ آسیبی به بازی نمیرسونه چون بازی تحت هیچ عنوان P2W نیست و اخیرا هم ویژگی به بازی اضافه شده که حتی اگه نسخه عادی رو تهیه کنید و به اصطلاح تازه وارد باشید، تمامی اپراتور های پایه بازی ( که از روز اول در بازی وجود داشتن ) به همراه اتچمنت هاشون براتون به صورت مجانی باز هستند.
هر اپراتور مربوط به فصل ها هم حدود 20 الی 25 ساعت طول میکشه تا باز بشه.

سوال: به علت وجود تعداد زیاد نقشه در بازی جایگاه هَچ ها و راه های ورودی و ... را نمی شناسم، راه حلی برای یادگیری سریع نقاط مختلف هر نقشه وجود دارد؟

پاسخ: با مراجعه به وبسایت ذیل می توانید اطلاعات مربوط به هرنقشه را مطالعه کرده و یادبگیرید.
www.r6maps.com

با تشکر از کاربر @Soroush_shz بابت معرفی این وبسایت کاربردی.

سوال: روشی برای بازی کردن با همه اپراتورا قبل از این که بخریمشون وجود داره؟
پاسخ: دوستان یه روش هست که تو پی سی جواب میده واسه تست کردن اپراتور های 25k ای قبل از اینکه بخرینش.
تو پی سی که میتونی یوپلی رو ببری رو حالت آفلاین مود و بازی رو اجرا کنی! همه اپراتورا تو حالت آفلاین بازه! میتونید واسه هر اپراتوری که میخواید اتچمنت بذارید و برید کاستوم رو در و دیوار تست کنید ببینید خوشتون میاد یا نه! رو دوستان نسخه استیمم جواب داده این روش! فقط تنها مودی که میشه رفت کاستومه! تو حالت آفلاین تروریست هانتم نمیتونید برید! ولی بازم واسه تست کردن گان ها و قابلیت هاشون خیلی خوبه و باعث میشه الکی 25 هزار تا واسه اپراتوری که شاید خوشتون نیاد هزینه نکنید!
دوستان کنسولیم سر در نمیارم ببینن میتونن تو حالت آفلاین بازی رو اجرا کنن؟ مثلا اینترنتو قطع کنن بازی اجرا میشه؟ یا روش های دیگه ... خلاصه تو حالت آفلاین همه اپراتورا بازه و میتونید قبل خرید تستش کنین!
با تشکر از @Soroush_shz

با تشکر از اسماعیل عزیز بابت همکاری در ساخت پست اول
 
آخرین ویرایش:
Over Season 3, we will be testing fixes and improvements that will aim to address Hit Registration issues and poor network conditions. We are currently testing something we’re calling Latency Alignment, which will make 1v1 encounters feel more consistent. The result should be that the server will more accurately mirror the reaction time of players with unstable connections, giving a fairer reaction time to their opponents.
این مورد واسه مایی که پینگ بالایی داریم زیاد جالب نیست.امیدوارم مشکل ساز نشه.
 
  • Like
Reactions: MiladKhafan
سلام،این تاریخ انتشار آپدیت جدید که 14 شهریور هست زمان دسترسی همه کاربرا به اپراتور های جدید یا برای افرادی که سیزن بازیو دارن؟:-?
برای افرادی که سیزن پس ندارن یک هفته بعد اپدیت دسترسیشون باز میشه
 
  • Like
Reactions: Soul Of Cinder
این مورد واسه مایی که پینگ بالایی داریم زیاد جالب نیست.امیدوارم مشکل ساز نشه.
چیزی که اینجا نوشته انگار وضع بهتری رو ایجاد می کنه بر اساس زمانی که بازیکن عکس العمل نشون می ده! البته چیزی که اجرا می شه رو نمی دونم، اما چیزی که گفته شده برای کسایی که پینگ بالایی دارن بهتر به نظر میاد!
 
کلا این قضیه که پینگ بالای ما ایرانیا به ضررمونه،اینجور که بین گیمرای ایرانی جا افتاده اصلا نیست.
به همون اندازه که ما مشکل داریم با این قضیه کسی که در مقابل ما بازی میکنه هم اذیت میشه.ping abuse که میگن همینه.
 
  • Like
Reactions: amir_k2m
خب امروز صبح حدود 2 ساعت تونستم پلی بدم اپدیت جدید رو از طریق tts و یه سری اسکرین شات هم گرفتم که تو پست بالا قرار دادم .
اول این که r6 بازا به راحتی میتونن تفاوت ها رو حس کنن نسبت به ورژن های قبلی . اکثر مشکلات مربوط به نورپردازی و تخریب رو برطرف کردن (بعد 2 سال :|) و یه سری باگ های غیرمنطقی و مهم هم از بین بردند . مثل محدودیت برپا کردن shield در کنار در یا گوشه های دیوار که باید چند بار جا به جا میشد تا تو یه نقطه درست و حسابی قرار میگرفت ...
اپراتور های blood orchid صرفا در حد "خوب" هستند و نه بیش تر . گجت های ویژه ـشون خیلی خلاقانه ـست ولی نبودش هم تاثیر خاصی نمیذاره ! برخلاف اون دو تا ، اپراتور سوم (Ela) ابزار کارآمدی داره و اگه حریف متوجهش نشه ، احتمال این که بتونه فرار کنه نزدیک به 0 ـه :D
مپ جدید هم زیادی شلوغه و فعلا که نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم . البته جدای از شلوغیش ، نقشه مپ هم طراحیش خیلی غیر اصولیه و فقط خدا نکنه که حریف بخواد attack بده :| رسما مواظب همه جا باید بود جز خود base !!!
در کل ، همین که روی مشکلات بازی "واقعا" کار شده بعد این همه مدت ، برام کافیه و صد بار هم خدا رو شکر میکنم . year 2 pass هم کیفیت سال اول رو نداره ولی طوری هم نیست که پشیمون شم چرا گرفتمش ... فقط کاش بتونن برای ela چند تا outfit راحت تر هم بدن که پتانسیلش جدا بالاست :-" (خداوکیلی درک نمیکنم وقتی Lesion چنین لباس ضایعی داره ، چرا شخصیت های مونث بدبخت باید 10 لایه تنشون باشه :|)
 
آخرین ویرایش:
کلا این قضیه که پینگ بالای ما ایرانیا به ضررمونه،اینجور که بین گیمرای ایرانی جا افتاده اصلا نیست.
به همون اندازه که ما مشکل داریم با این قضیه کسی که در مقابل ما بازی میکنه هم اذیت میشه.ping abuse که میگن همینه.
بستگی به بازیش داره. تو اکثر بازی ها که Netcode ـشون درب و داغون نیست فقط ضرره. تو Siege خوبه چون Netcode بازی افتضاحه.

خب امروز صبح حدود 2 ساعت تونستم پلی بدم اپدیت جدید رو از طریق tts و یه سری اسکرین شات هم گرفتم که تو پست بالا قرار دادم .
اول این که r6 بازا به راحتی میتونن تفاوت ها رو حس کنن نسبت به ورژن های قبلی . اکثر مشکلات مربوط به نورپردازی و تخریب رو برطرف کردن (بعد 2 سال :|) و یه سری باگ های غیرمنطقی و مهم هم از بین بردند . مثل محدودیت برپا کردن shield در کنار در یا گوشه های دیوار که باید چند بار جا به جا میشد تا تو یه نقطه درست و حسابی قرار میگرفت ...
اپراتور های blood orchid صرفا در حد "خوب" هستند و نه بیش تر . گجت های ویژه ـشون خیلی خلاقانه ـست ولی نبودش هم تاثیر خاصی نمیذاره ! برخلاف اون دو تا ، اپراتور سوم (Ela) ابزار کارآمدی داره و اگه حریف متوجهش نشه ، احتمال این که بتونه فرار کنه نزدیک به 0 ـه :D
مپ جدید هم زیادی شلوغه و فعلا که نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم . البته جدای از شلوغیش ، نقشه مپ هم طراحیش خیلی غیر اصولیه و فقط خدا نکنه که حریف بخواد attack بده :| رسما مواظب همه جا باید بود جز خود base !!!
در کل ، همین که روی مشکلات بازی "واقعا" کار شده بعد این همه مدت ، برام کافیه و صد بار هم خدا رو شکر میکنم . year 2 pass هم کیفیت سال اول رو نداره ولی طوری هم نیست که پشیمون شم چرا گرفتمش ... فقط کاش بتونن برای ela چند تا outfit راحت تر هم بدن که پتانسیلش جدا بالاست :-" (خداوکیلی درک نمیکنم وقتی Lesion چنین لباس ضایعی داره ، چرا شخصیت های مونث بدبخت باید 10 لایه تنشون باشه :|)
حجم کامل TTS چند گیگه؟

(خداوکیلی درک نمیکنم وقتی Lesion چنین لباس ضایعی داره ، چرا شخصیت های مونث بدبخت باید 10 لایه تنشون باشه :|)
اینا رو ول کن، اصلا خود Ela بالاتنه و پایین تنه یونیفرمش هیچ تناسبی ندارن با هم :دی
 
بستگی به بازیش داره. تو اکثر بازی ها که Netcode ـشون درب و داغون نیست فقط ضرره. تو Siege خوبه چون Netcode بازی افتضاحه.

حجم کامل TTS چند گیگه؟

اینا رو ول کن، اصلا خود Ela بالاتنه و پایین تنه یونیفرمش هیچ تناسبی ندارن با هم :D
حجمش 36 گیگه (35.8 گیگ) . رسما گیم کامله ولی دوباره نیاز به دانلود داره !
دقیقا :| انصافا یوبی باید یه فکری به حال این ela کنه . نه از اون lesion که انگار لب ساحله و نه از این اپراتورهای مونث بدبخت :D فکر کنم طراح شخصیت r6 یه حاج آقایی چیزی بوده ...
 
چیزی که اینجا نوشته انگار وضع بهتری رو ایجاد می کنه بر اساس زمانی که بازیکن عکس العمل نشون می ده! البته چیزی که اجرا می شه رو نمی دونم، اما چیزی که گفته شده برای کسایی که پینگ بالایی دارن بهتر به نظر میاد!
به گفته یوبی سافت تا الان اونایی که پینگ بالا داشتن تو بازی برتری داشتن.البته من خودم قبول ندارم این قضیه رو.ولی ظاهرا این سیستم جدید که اسمش رو گفته بودن ولی من یادم نمیاد
به این صورت هست اگه پینگ شما بالا باشه و پینگ حریف پایین سرور این حالت رو mirror میکنه.یعنی کاری میکنه برتری با اونی باشه که پینگ کمتری داره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or