Rage | Xbox 360

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

پیش بینی شما از میانگین امتیازات Rage


  • مجموع رای دهنده‌ها
    94
این تریلر آخریه خیلی جالب بود ! گذشته از گرافیک فوق العاده (عمرآ توی کنسول این طوری باشه ! :دی) گیم پلیش هم خیلی عالی به نظر میرسید ! کلآ حس خوبی داشت ! :دی
نمیدونم کسی گفت یا نه ولی به دو تا از بازی های بزرگ id Software توی ویدئو اشاره میشه :
به نکات خوبی اشاره کردی چرا خودم متوجه نشدم ؟:دی ولی مگه تو قرار نبود دیگه ازش تریلر نبینی دیگه ؟:دی
 
تصویر جدید بازی !
rage-29_837_499_90.jpg


rage-34_837_522_90.jpg


rage-30_837_470_90.jpg


rage-28_837_499_90.jpg


rage-27_837_499_90.jpg


rage-24_837_499_90.jpg


rage-21_837_499_90.jpg


rage-25_837_499_90.jpg


rage-19_837_522_90.jpg


rage-26_837_522_90.jpg
 
بعید میدونم این عکسها ingame باشن.احتمالاprerender هستن.آخه حقیقتا باورنکردنیه.البته اگه30فریم بود میشد به سختی باور کرد ولی 60 فریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
لامصب هر چی از گیم پلیش می بینم خسته نمیشم غیر از گرافیک ، گیم پلی فوق العاده ای داره . ( چقدرم خر جونن :d )

بینن با چه غولی طرفید ! طریق کشته شدن و انیمیشن و گرافیک فوق الادست تا حالا ندیدم همچین چیزی !
این تیکه ویدیو رو کراپ کردم به شدت پیشنهاد میشه ببینید :
5mb:

http://www.4shared.com/folder/ghijP1fz/_online.html

فوق العاده بود !!! ندیده بودم :d
 
  • Like
Reactions: uriel
داستانه این بازیه در مورد چیه؟؟؟؟
این جک و جونورا از کجا اومدن؟؟؟
بازب کی منتشر میشه؟؟؟؟؟

بازی چهارم اکتبر منتشر میشه

اینم تایم لاین بازی هستش
مطالعه کنید بخشی از داستان را متوجه می شید
Timeline


  • 2004: Scientists detect an asteroid the size of Manhattan spiraling in deep space. Excitement turns to concern as predictions have it passing dangerously close to Earth’s lunar orbit sometime in 2029. The asteroid is dubbed 99942 Apophis – after the Egyptian god of chaos.

  • 2024: Apophis is privately assigned a Torino rating of 7, the highest ever on the scale to measure the likelihood of an object impacting Earth. Publicly, the US and other collaborating governments announce a rating of 4. NASA and the European Space Agency believe the rating will be increased to 10 within 12 months.

  • 2025: The “Ark” project begins. Capsules are buried deep underground and designed to burrow out at preset dates several years after the disaster. The goal of the project is to preserve knowledge, genetic samples and other items essential for human life. Thousands of Arks contain groups of “inhabitants” who are injected with Nanotrites, a new untested super-science of the day, allowing them to survive cold sleep.

  • 2025–2027: The government stockpiles massive arsenals of weapons and supplies within hardened fortifications deep inside the Earth.

  • August 2029: News reaches the general population as smaller meteorites impact the Earth ahead of Apophis. The Ark project is initiated.

  • December 2029: Apophis strikes the Moon and slams into the Earth carrying the force of 1,000,000 megatons of TNT. Entire countries are devastated, cities are erased, and lakes and rivers evaporate. The Earth is cast into a multi-year impact winter as the sun is blocked by dust and debris in the stratosphere. Within one year, 80% of all life disappears on Earth.

  • 2035: The dust starts to settle as survivors crawl out of caves and shelters to a world that is nothing like before. Civilization is gone, and little hope remains. People group together in loosely formed clans. Small settlements and camps are constructed as many try to find shelter from the unknown dangers lurking in the wasteland that has become Earth.
 
  • Like
Reactions: Siavash_MH
اون جسد ها رو دیدی محو شدن؟ :-" یا میرفتن تو هم؟ :d. عین C2 بود :(.
من که چیز خاصی تو این تریلر ندیدم، از لحاظ گرافیکی که چیز خاصی نداشت مثلا تخریب پذیری ای نشون بده یا چیزی مثل این رو ...
گیم پلیش هم که یه چیز عادی و نورمال بود چیز خیلی شاخی نبود روتین توی همه بازی های FPS هست فکر نکنم هیچ خلاقیت یا نوآوری داشته باشه گیم پلی، حس میکنم از اون بازی هایی باشه که از نیمه دوم میزارمش کنار ...
صحنه میخکوب کننده اش کجا بود؟ :d.
فقط آخر تریلر باحال بود همین ...
تریلر فقط باعث شد نظرم که داشت به مثبت میل میکرد رو به همون منفی برگردوند.
نظرت محترمه ولی:-o
 
Rage تنها بازیه Bethesda در نمایشگاه بود که می توانستید بازی کنید. راستش وقتی برای اولین بار نمایش بازی رو دیدم، تصور میکردم نسخه ی PC بازی هست. اما کمی بعد متوجه شدم در واقع نسخه ی X360 بوده. سازندگان در ID می دانند باید چه کنند. بازی بر روی کنسول مایکروسافت بسیار خیره کننده بود و من تنها این نمایش را می توانستم بر روی یک PC قدرتمند تصور کنم. بافت ها غیر قابل باور هستند و فقط مقداری Glitch در فاصله های دور دیده می شود.
بازی از ما می خواست که موتور از دست رفته ی buggy شخصیت اصلی بازی رو دوباره بدست بیاریم که البته نیازی نبود با پای پیاده به محل ماموریت برویم و چهار راه برای رسیدن به آنجا داشتیم. اولین کلماتی که در بازی رد و بدل می شد به ما اجازه می داد از لهجه ی امریکایی در غرب در ده ی 60 لذت ببریم و همچنین به لطف Dynamic Lighting Effects می توانستیم گرمایی که از سوزش آفتاب ایجاد می شود را حس کنیم.

اگرچه شما نمی توانید انتظار نقشه هایی با سایز نقشه های Skyrim داشته باشید اما هنوز هم مقدار زیادی فضای برای رانندگی وجود دارد. در بعضی از مکان ها همیشه افرادی هستند که به استقبال شما می آیند و شما باید آماده باشید که اتفاقات بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز در کمین شما هستند. متاسفانه دمویی که در اختیار ما بود به ما آزادی زیادی برای گردش در محیط را نمی داد و بسیاری از آنها قفل بودند. حس سرعت بسیار خوب بود همچنین در حال حرکت با ماشین از افکت Motion Blur استفاده شده بود و GPS نیز در بازی وجود دارد که راه درست را به شما نشان می دهد.

بعد از یک سواریه کوتاه ما به محل مورد نظر رسیدیم و آماده شدیم تا با پای پیاده بقیه ی راه را ادامه دهیم.
ما به راه افتادیم در مسیری پیچ در پیچ در وسط یک دره عمیق و باریک که یک ساختمان متروکه در نزدیکی بود از شانس بسیار خوب ما محل پر بود از گارد های عصبی. زمان استفاده از تفنگ ها بود نه صحبت کردن و بعد از چند شلیک ما بلاخره وارد شدیم و دوباره ما از جزئیات بالای اتاق ها شگفت زده شدیم. تعداد زیادی آبجکت بودند که می توانستید آنها را حرکت دهید. سپس ما شروع کردیم به جستجو برای مواد منفجره تا درب را برای رسیدن به هدف اصلی خود منفجر کنیم و بلاخره موفق شدیم، تعدادی از راهزن ها باقی مانده بودند و سعی در مقاومت داشتند اما چه کسی می تواند در برابر قدرت یک شاتگان مقاومت کند؟ زمانی زیادی برای پیدا کردن چیزی که می خواستیم نگذشت و سپس پایان دمو بود ...

یه قسمتش رو یادم رفت ترجمه کنم :دی :

ما باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی در آینده میوفته اما یک چیز روشن است Rage بسیار هیجان انگیز تر از آن چیزی است که می توان فکر کرد. دنیایی بزرگ، بازی پر هیجان و همین طور کاهش فاصله طبقاتی بوجود اومده بین کنسول ها و PC اما در کنار این ها تنها چیزی که ما نامعقول پیدا کردیم هوش مصنوعی بازی بود که چندان خوب نبود. البته هنوز زمان زیادی برای عرضه بازی تا اکتبر وجود دارد بنابراین اجازه دهید امیدوار باشیم این مشکل نیز حل شود. به هر حال با تمام این تفاسیر ما نمی توانیم صبر کنیم تا بازی را ببینیم. قطعا یکی از سورپرایز های خوب E3 امسال همین بازی بود.

========================
ترجمه ای بود از توضیحات Gamersyde از بازی، البته سعی شده به متن اصلی وفادار باشه ولی کمی هم دخل توش هست و این که سالهاست من ترجمه نکردم :دی الان انگلیسیم در سطح فهمیدن my name is و ایناست :دی. سخت نگیرید.
 
آخرین ویرایش:
ممنونم دوست عزیز
استاد کارمک میدونه چی میگه و به چیزی که میگه ایمان داره و ایمانی که داره از روی اگاهیه و با آگاهیه کامل اونچیزی رو که ادعا میکنه به مرحله عمل میرسونه.
اینکه بهترین گرافیک این نسل مال rage خواهد شد ادعایی هست که استاد بی دلیل مدعی نشده.
واقعا غیر قابل باوره که این گرافیک روی کنسول با 60 فریم با این محیط گسترده عملی بشه.واقعا غیر قابل باوره.
 
Rage تنها بازیه Bethesda در نمایشگاه بود که می توانستید بازی کنید. راستش وقتی برای اولین بار نمایش بازی رو دیدم، تصور میکردم نسخه ی PC بازی هست. اما کمی بعد متوجه شدم در واقع نسخه ی X360 بوده. سازندگان در ID می دانند باید چه کنند. بازی بر روی کنسول مایکروسافت بسیار خیره کننده بود و من تنها این نمایش را می توانستم بر روی یک PC قدرتمند تصور کنم. بافت ها غیر قابل باور هستند و فقط مقداری Glitch در فاصله های دور دیده می شود.
و دوباره ما از جزئیات بالای اتاق ها شگفت زده شدیم. تعداد زیادی آبجکت بودند که می توانستید آنها را حرکت دهید.
همچنین به لطف Dynamic Lighting Effects می توانستیم گرمایی که از سوزش آفتاب ایجاد می شود را حس کنیم.

[/B]

بیخودی کارمک نگفته که کسی باور نمیکرد روی کنسول داره اجرا میشه !:دی
با اون قسمتی که قرمز کردم خیلی حال کردم ! خیلی خوشم میاد تو بازی ابجکتها متحرک باشن :دی
اون قسمت داینامیک هم قابل توجه بعضی ها که میگفتن نورپردازی بازی داینامیک نیست !
میثم عالی بود :دی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or