Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,514
نام
محمد
هنوز اون دموی برزیل رو نشون ندادن بعد میخوان دموی جدید نشون بدن :)) البته شاید همون دموی قبلی رو میخوان تکرار کنن ولی امیدوارم هر چیزی هست سریع کیفیت خوبش بیاد نه اینکه به صورت off screen و دوربین کج (!) بخوایم بازی رو نگاه کنیم.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,514
نام
محمد
خدا به داد این برسه با این قضیه هیلو
اصلا این یکیو نمیتونم تصورشو بکنم :d
این یکی با توجه به اون قضیه Live Action متاش سبز بشه خیلی عالیه :D اینجا که من هیچ شکی ندارم داستان خفنه و کوچکترین مشکلی نداره، ولی خب بقیه چیزهاش از دم ریسکی هستن و اگه خوب در نیان قطعا به بازی لطمه بزرگی وارد میشه. ولی با توجه به نمایش هاش به نظر خودم متاش همین 85 اینجاها میشه که برای این بازی خیلی هم خوبه :D
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,862
نام
Sajjad
هنوز اون دموی برزیل رو نشون ندادن بعد میخوان دموی جدید نشون بدن :)) البته شاید همون دموی قبلی رو میخوان تکرار کنن ولی امیدوارم هر چیزی هست سریع کیفیت خوبش بیاد نه اینکه به صورت off screen و دوربین کج (!) بخوایم بازی رو نگاه کنیم.
+ محدودیت برای قدرت های جک8-|
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
یک روز گذشت و خبری از ویدیویـه جدید نشد !
پ ن : توماس پوها مدیر روابط عمومیـه Remedy که منبع 70 درصد اخباریـه که من میذارمـ نفر اول از سمت چپ میباشد . :d

 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
یک روز گذشت و خبری از ویدیویـه جدید نشد !
پ ن : توماس پوها مدیر روابط عمومیـه Remedy که منبع 70 درصد اخباریـه که من میذارمـ نفر اول از سمت چپ میباشد . :d

@ QuantumBreak
Quantum Break
If you are looking for
#QuantumBreak at #PGW we are
over by Xbox Van [MENTION=6981]xbox[/MENTION]FR
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
مصاحبه با پتریـ آلـنکو آهنگساز آلن ویک که در حال حاضر داره رو کوانتومـ بریک کار میکنه .
با قاطعیت از همین الان میشه گفت که موسیقیش روح و روانتون رو بدجور درگیر میکنه .
تایمـه 1:06 دو سه ثانیه بیش تر نیست اما در حد یک تریلر گیمپلیـه سه دقیقه هایپ میکنه ! :d
میگه خودش گیمره و یکی از دوستداران سر سخت بتسداست . موسیقیه دیسانرد رو شاهکار میدونه و بیصبرانه منتظر Fallout 4 هست .

watch?v=6iXK45viIuo


Just a tiny peek behind the soundtrack scenes of Quantum Break . More to come Maybe :D
Petri Alanko
_____

Petri Alanko on composing for Quantum Break with Roland AIRA System-1M

modular synth mayhem : behind the scenes of Quantum Break

مطلب آخر همـ مثه همیشه با تشکر از
ᕦ(ò_óˇ)ᕤ یک مقاله مفصل و جدید از کوتاکو هست درباره آلن ویک که بی ارتباط به این تاپیک نیست .
از دوستداران سمـ لیک و آلن ویک تقاضا میشه آستین همت بالـا بزنن و ترجمه اش کنن .
از دوستداران
ᕦ(ò_óˇ)ᕤ همـ تقاضا میشه که ایشون را راضـیش کنن دوباره فعالیت کنن و خبر بذارن و هایپمون کنن !
:| :d

The level that proves how special alan wake was
 
آخرین ویرایش:

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
مصاحبه با پتریـ آلـنکو آهنگساز آلن ویک که در حال حاضر داره رو کوانتومـ بریک کار میکنه .
با قاطعیت از همین الان میشه گفت که موسیقیش روح و روانتون رو بدجور درگیر میکنه .
تایمـه 1:06 دو سه ثانیه بیش تر نیست اما در حد یک تریلر گیمپلیـه سه دقیقه هایپ میکنه ! :d
میگه خودش گیمره و یکی از دوستداران سر سخت بتسداست . موسیقیه دیسانرد رو شاهکار میدونه و بیصبرانه منتظر Fallout 4 هست .

watch?v=6iXK45viIuo


Just a tiny peek behind the soundtrack scenes of Quantum Break . More to come Maybe :D
Petri Alanko
_____

Petri Alanko on composing for Quantum Break with Roland AIRA System-1M

modular synth mayhem : behind the scenes of Quantum Break

مطلب آخر همـ مثه همیشه با تشکر از
ᕦ(ò_óˇ)ᕤ یک مقاله مفصل و جدید از کوتاکو هست درباره آلن ویک که بی ارتباط به این تاپیک نیست .
از دوستداران سمـ لیک و آلن ویک تقاضا میشه آستین همت بالـا بزنن و ترجمه اش کنن .
از دوستداران
ᕦ(ò_óˇ)ᕤ همـ تقاضا میشه که ایشون را راضـیش کنن دوباره فعالیت کنن و خبر بذارن و هایپمون کنن !
:| :d

The level that proves how special alan wake was
مقاله آلن ویک رو من ترجمه میکنم به نیت آقامون سم لیک :x:D

کسی نره تو کارش :D

پ.ن: تاپیک جدا نمیزنم، همینجا میزارم.
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
اگر Alan Wake را بازی نکرده اید( که جدا توصیه میکنم بازی کنید!)، این مقاله شامل اسپویل کلی از داستان و روند بازی است و توصیه میشود که نخوانید.









1495540983134599314.jpg


چیز هایی که آلن ویک را منحصربفرد و بی نظیر کرده است...

بازی های ترسناک یک هدف بسیار ساده دارند: ترساندن شما. این بازی ها پر شدند از صحنه هایی با کشش بالا که در یک لحظه ترس را فوران میدهند و این چرخه باز تکرار میشود. بازی ترسناک مورد علاقه من در نسل قبل «آلن ویک» بود که تفاوت بسیار زیادی با کلیشه ها داشت، این بازی ترس را از چارچوب های معمول به بیرون پرت میکرد و بهترین سلاح مبارزه با آنها را به شما میداد و بهترین صحنه های تاریخ صنعت بازی را برای شما رقم میزد.

اکثر داستان های ترسناک اینگونه شروع میشود: مخاطبان متوجه هستند که قرار است اتفاق بدی بیافتد، احساسات شکل میگیرند و ناگهان شکسته میشوند. وحشت احساسی هست که شما را در بر میگیرد و به ترس ختم میشود و این دقیقا زمانی است که شما مطمئن میشوید که اتفاق بدی میوفتد و جوانه ترس در درون شما رشد میکند.
ترس لحظه ای اتفاق میوفتد که وحشت شروع به اتفاق افتادن میکند و مشابه لحظه ای است که شما چیزی ترسناک یا حال بهم زن میبینید. ترسی همان لحظه ای ست که در زمان مردن «جانی دپ» در فیلم « کابوس در خیابان الم» احساس میکنید یا آن صحنه معروف بیرون آمدن بیگانه از سینه در فیلم «بیگانه». حال ایگه چگونه و به چه شکل این اتفاق در بازی آلن ویک رخ میدهد چیزی کاملا متفاوت است.

کاراکتر آلن ویک رمان نویسی است که از بیماری حاد مخصوص نویسندگان یعنی کمبود ایده رنج میبرد. همسرش «آلیس» به دلیل این مشکل او را به تعطیلاتی در شمال غرب ایالات متحده می‌برد هرچند متاسفانه منطقه استراحتگاه آنان، کالدرون لیک، اقامتگاه نیرو هایی نحس است که برگرفته از قدرت تخیلات انسانی است. این نیرو همسرش الیس را گروگان میگیرد و به او فرمان نوشتن داستانی را میدهد که قدرتش در آن بسیار زیاد است. آلن مبارزه به مثل میکند و خود را در بطن داستان قرار میدهد و به خودش امید میدهد که میتواند تاریکی را شکست داده و همسرش را پس گرفته و نهایتا به زندگی عادی خودش برگردد. این همان نقطه آغاز داستان بازی است.

این پلات همان عنصر منحصر بفرد تشکیل دهنده این شاهکار است. اکثر بازی های ترسناکی که من سعی کردم بازی کنم بدین شکل هستند: تو قهرمان داستانی، موجودات ترسناک اطرافت را فرا گرفته اند و باید به هرشکلی با این موجودات کنار بیایی. آلن ویک که ساخته استدیو فنلاندی «رمدی» است لایه دیگری به تردید در بازی های ترسناک اضافه میکند. آلن ویک روانی است؟ آیا تمامی این اتفاقات واقعی هستند؟ او باور دارد که همسرش در کلبه وسط برکه کشته شده است اما زمانی که با افراد مختلف صحبت میکند، همه آنها بیان میکنند که سالهاست که آن قسمت غرق شده است.

تنها کسی که با خیالات او کنار میاید فردی است بنام «مات» که ادعا میکند او بوده است که همسر آلن را گروگان گرفته و درخواست میکند که همسر او را زمانی به او پس میدهد که داستان نوشته او را بگیرد اما قبل از اینکه او توسط گردبادی که تاریکی احضار کرده است بمیرد اعتراف میکند که او هیچگاه الیس را در اختیار نداشته است و او را ندزدیده!

سپس ما بخش چهارم بازی را آغاز میکنیم، بخش بی نظیر بازی بنام «حقیقت» که به شکلی تمام میشود که قلبمان میخواد از سینه هایمان به بیرون پرت شود و فریاد بزنیم، پایانی که نشان میدهد بازی آلن ویک قدمی محکم و بسیار عالی به سمت ترسناک برداشته است.

آلن با صدای دکتر «امیل هارتمن» به هوش می‌آید، دکتر ادعا میکند که در حال درمان بیماری حاد آلن بخاطر مرگ غمناک آلیس در سال های پیشین است. هارتمن در حال درمان آلن است اما خب آلن بیماری بسیار لجوج و سخت پذیر است. هر دو تصمیم به قدم زدن میگیرند و در همین حال دکتر هارتمن توضیح میدهد که پروسه داستان نویسی چگونه طی میشود، آلن در ابتدا کمی مشکوک می‌شود اما این قضیه بسیار قابل باور تر از شخصیت هایی سایه مانند و نیرو تاریکی است!


1495540983281082002.png


در همین حال که آلن و دکتر در کلبه قدم میزنند، هارتمن او را با دیگر هنرمندانی که در خلق هنر خود به مشکل خورده اند آشنا میکند، برنامه نویس یک بازی ویدیویی که در حال طراحی یک قلعه است و ... اما نقاشی که بر روی بالکونی کلبه در حال طراحی است بدبینی و شک آلن را دوباره بر
انگیخته میکند، این هنرمند قبلا از مناظر و طبیعت الهام میگرفته و نفاشی میکرده اما حال در طراحی خطوط سیاه و درهم که مشخصا برگرفته از نیروی تاریکی است بسیار خوشحال تر است!

چه چیز جالبی در اینجای بازی وجود دارد؟ ما در حال بازی کردن یک بازی ترسناک هستیم و در این زمان داریم در یک کلبه زیبا و درخشان با بیماران روانی ملاقات و صحبت میکنیم در حالی که مرحله قبل شاهد درگیری هایی بسیار شدید و دلهره آور با قویترین دشمنانی که الن در طول بازی با آنها
مواجهه شده بود، بودیم. اما الن در این مرحله با هیچ هیولایی روبرو نمی‌شود، خون و خونریزی نمی‌شود و به قولی همه چیز اروم است جز یک مورد، «برادران اندرسون».

«تور» و «اودین»، ستاره های راک دهه 70 که در کنار آلن در حال درمان هستند. آنها مدام به آلن اصرار میکنند که او دیوانه نیست و باید از این کلبه فرار کند و به مزرعه نزدیک که متعلق به آنها است برود، جایی که یک راز مخفی برای او وجود دارد تا کشف کند.

همچنین آنها اشارات زیادی به اسم «تام زین» میکنند، اسمی که به دفعات زیاد در طول بازی شنیده ایم، یک شاعر که در زمان قدیم به آنجا آمده بوده.

ناچارا کاری از آلن برای فرار از آن تیمارستان بر نمی آید و زمانی که طوفان شروع میشود، از آلن درخواست میشود که به اتاق خود بازگردد و شروع به نوشتن داستان خود کند. او همکاری میکند و داستان نویسی خود را شروع میکند تا زمانی که یکی از برادران اندرسون به پرستار آنجا حمله ور

میشود و دیگری نیز نگهبان از پیش رو بر میدارد. این اتفاق به آلن شانسی برای فرار میدهد، در همین حین متوجه میشود که ایجنت بازار یابی او، «بری»، توسط دکتر امیل هارتمن، خدمتگذار تاریکی، ربوده شده است. خدمتگذاری که با خدشه دار کردن خاطرات آلن میخواست او را از اتفاقات اصلی دور
کند و او را وادار به نوشتن داستان کند.

چیزی که در ادامه رخ میدهد، فرار دیوانه وار از کلبه و حرکت به سمت یک مارپیچ برای رسیدن به بری است که یک خودرو برای فرار جور کرده است. این قسمت کاملا ادای دینی به فیلم «درخشش» از کارگردان بزرگ سینما یعنی «استنلی کوبریک» است. کلبه و مارپیچ دقیقا شما را به یاد آن فیلم خواهند انداخت فیلمی که برگرفته از داستان رمان «استفان کینگ» است و فرار از مارپیچ دقیقا برگرفته از همین موارد است.

سیستم مبارزات ساخته رمدی الحق در این قسمت مارپیچ بسیار خود را نشان میدهد و کمک بسیار زیادی به روش عجیب ترسناک بودن بازی میکند، یک درخواست مبارزه عالی برای رودرویی با هیولا های بازی. زمانی که بازیکن از مارپیچ بیرون می‌اید وارد یک باغ میشود و با مینی باس های بازی و سخت ترین و چالش برانگیز ترین دشمنان بازی تا به اینجای کار روبرو میشود.


1495540983338202770.jpg


سیستم مبارزات آلن ویک غیر متعارف است و به مانند هیچ سیستم مبارزه ای دیگر در بازی ها نیست و کمی نیز بین مخاطبان بازی تفرقه انداز است. در بازی های سوم شخص شوتر مرسوم به مانند بازی قبلی خود استدیو رمدی یعنی «مکس پین» شما به هدف شلیک میکنید و او بدون اتفاق خاصی میمیرد اما بدلیل دشمن شما در بازی آلن ویک تاریکی است، نور و روشنایی عضو بسیار مهمی از سیستم تخریب کننده شما است.
حال ریتم مبارزات در بازی آلن ویک بدین گونه است: تعداد زیادی از دشمنان ظاهر، دشمنانی که ربوده شده توسط تاریکی، نام دارند و شما با هیچکدام از اسلحه هایتان، چه کمری و چه شکاری و چه شاتگان نمیتوانید به آنها صدمه بزنید مگر اینکه با چراغ قوه به سمتشان بگیرید و لایه حفاظتی تاریکی را از بین ببرید سپس میتوانید با سلاح هایتان به آنها صدمه بزنید و نابودشان کنید.

مطمئنا افراد زیادی که سیستم مرسوم تیراندازی در بازی های سوم شخص شوتر را ترجیح میدادند از این روش ناراضی بودند و در ابتدا از بین بردن تاریکی و سپس شلیک را بیهوده خطاب میکردند اما رمدی دلایل خودش را داشت و آن هم این بود که شلیک کردن بدون تفکر و چالش خاصی بود اگر فقط کار شما کشیدن ماشه بود.

بیشتر دشمنان شما در بازی آلن وین بصورت تن به تن با شما مبارزه میکنند، میخواهند به شما نزدیک شوند و سپس ضربه بزنند و کار شما این است که با نور آنها را دور نگه دارید و سرعتشان را کم کنید هر چند وقتی شما چراغ قوه خود را به سمت یک دشمن میگیرید یعنی شما بر روی آن یکنفر فقط نشانه گرفته اید و این به بقیه دشمنان اجازه میدهد که براحتی شما را دور زده و حمله کنند. حال شما استراتژی های زیادی را میتوانید برای مقابله با دشمنان بکار بگیرید به مانند اینکه با شلیک کردن به آنها دور نگه‌ اشان دارید و سپس به یک دشمن دیگر تیراندازی کنید و همین روند را ادامه دهید.
زمانی که تعداد دشمنان زیاد میشود بازی به حد نهایت هیجان خود میرسد و از آنجا که باید دو مهمات متفاوت یعنی باطری های چراغ قوه و گلوله های تفنگ را تحت کنترل داشته باشید واقعا چالش برانگیز میشود.
وقتی شما اسلحه ای دارید و با آن میتوانید به هرچیزی که دلتان میخواهد شلیک کنید در اینجا دیگر بازی ترسناک نیست بلکه لذت بخش و جالب میشود اما در الن ویک قضیه کاملا متفاوت است و شما همیشه نگرانی را با خودتان به همراه دارید، نگرانی اینکه تا دشمن به شما نزدیک نشده چراغ قوه را به سمت او بگیرم و بتوانم به او شلیک کنم.

هرچند سیستم کلی مبارزات بسیار خوب است اما بهرحال کمی تکراری و ملال آور میشود زیرا فرمول یک چیز میماند: با نور سپر تاریکی دشمنان را از بین ببر و سپس به آنها شلیک کن، این روند مدام در بازی تکرار میشود و عدم وجود دشمنان متفاوت با راه حل های متفاوت به قضیه تکراری شدن روند بازی جریان میدهد. حال رمدی برای حل این قضیه چه چاره ای چیده است؟ چاره دادن ابزار های بعضا جالب است، بعنوان مثال در بازی به شما منور هایی میدهد که با روشن کردن آنها دشمنان دیگر به شما نزدیک نمیشوند زیرا از روشنایی ترس عمیقی دارند و همین عقب رانده شدن آنها هرچند برای مدت زمان کوتاه به شما یک فضا برای استراحت کردن و ایجاد استراتژی برای فرار و حمله بعدی میدهد و از نظر من این موضوع بسیار جالب و قابل توجه است و مطمئنم که چنین چیزی را در هیچ بازی سوم شخص شوتری ندیده ام که به شما برای چند ثانیه فضایی برای جمله و استراحت بدهد.




ادامه دارد....





 
آخرین ویرایش:

mmk2008

کاربر سایت
May 5, 2009
272
نام
ℳostaan
ممنون وحیدجان عالی بود، واقعا حیفه که ادامه این بازی ساخته نشه، امیدوارم ادامه.شو حتما بسازن، یکی از معدود بازیهایی بود که 3بار تمومش کردم...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر