Quantum Break

The Fade

Winds Howling
کاربر فعال
Jul 6, 2011
1,518
نام
David









- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.




نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters



بازی :



لایو اکشن:






میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:


 
آخرین ویرایش:

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,038
نام
مجید
نکته جالب در مورد استدیو Remedy اینه که کلا با XOne بازی نمیکنن :D اونایی که تو شبکه های اجتماعی فالو کرده باشن رمدی رو متوجه میشن تو عکسایی که میزارن تو تمام دفتر استدیوشون یه تلویزیون هست و یه PS4 فقط :D

الانم دارن فیفا با PS4 بازی میکنن و تو عکس قبلترشون هم Uncharted Collection رو داشتن بازی میکردن :D بصورت خلاصه Console War به چپ و راستشون هم نیست و فقط فنا هستن که خشتک های خودشان را در این راه فدا میکنن برای طرفداری و این حرفها :D
داری شوخی میکنی دیگه؟ نه؟؟:|:d

https://instagram.com/p/wMEFjIl8cq

https://instagram.com/p/wOlrAll8bd

https://instagram.com/p/8V6w_lF8WA
 
آخرین ویرایش:

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,144
نام
میلاد
اخرین تریلر بازی رو دیدم دو تا موضوع خیلی برام جلوه پیدا کرد.

اولیش بخش بصری بازیه. واقعا mind blowingترین چیزیه که دیدم! بازی از نظر هنری واقعا فوق العادست که البته این رو هم مدیون تیم فنیه که تونسته به بهترین شکل فکر تیم هنری و کارگردانی رو پیدا کنه.
نشون دادن توقف زمان، سیاه و سفید شدن بعضی از ابجکت ها به خاطر هیمن موضوع، رنگ بندی عالی، تعداد و شکل ذرات و از همه مهم تر صحنه هایی که زمان دچار شکست میشه بی نظیرن.
توی همین تریلر آخر یه صحنه هست که یه قرقره ی چوبی بزرگ غلت می خوره و زیر یه کانتینر خرد میشه... بعد زمان به عقب برمیگره و کانتینر جاذبه رو دفع می کنه و قرقره سالم میشه و برمیگرده و این صحنه مدادم تکرار میشه، همه ی این اتفاقات هم ریل تایم و توی طول گیم پلی بازیه! :d
صحنه ی های این چنینی، مثل لحظات آخر تریلر گیمزکام واقعا عالین و یه حس عجیب رو ایجاد می کنن که حداقل برای من درک کردنش سخته.

اما موضوع بعدی گیم پلی و مخلفاتشه که واقعا نگران کننده است!
انگار بازی از نظر درجه ی سختی خیلی اسونه، گیم پلی خیلی سطحی و ساده به نظر میرسه، تعداد دشمن ها توی هر مبارزه خیلی کمه و همین تعداد هم هوش مصنوعی درست و حسابی ندارن و محل قرار گیریشون بده، طراحی مراحل هم که با وسعت خیلی کم انجام شده.
صحنه ی اول تریلر گیمزکام 2015 رو یادتون بیارید.
یه تعداد کم دشمن که مثل چوب لباسی وایستادن و انگار منتظر تیر خوردنن! نه از کاور گیری خبری هست نه اینکه چند متری حرکت کنن.
البته همه ی این ها خلاصه میشه به سه تا تریلر گیم پلی ای که از بازی دیدیم. باز وضعیت تریلر اول به نظرم از همه بهتر بود. همون تریلر باعث میشه امیدوار بود که بخش های بدی رو برای نمایش انتخاب کرده باشن هر چند همون هم از نظر تعداد و جاگیری و واکنش هوش مصنوعی زیاد خوب نبود.
به هر حال امیدوارم که زحمت تیم هنری بازی توسط گیم پلی ـش نابود و به تبعش فراموش نشه چون واقعا این بازی حیفه!
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,777
یه تعداد کم دشمن که مثل چوب لباسی وایستادن و انگار منتظر تیر خوردنن! نه از کاور گیری خبری هست نه اینکه چند متری حرکت کنن.
وقتی ۵ به یک هستن(همین عکسی که گذاشتین) و دارن تیراندازی میکنن جوری که دشمنشون نمیتونه سر از کاور در بیاره چرا دیگه کاور بگیرن؟

هم از نظر تعداد و جاگیری و واکنش هوش مصنوعی زیاد خوب نبود.
یک لحظه دشمن جلوشونه لحظه بعد پشتتون ظاهر میشه چجوری انتظار واکنش سریع دارید؟
مشکل بازی قدرتایی هستن که شخصیت اصلی داره که البته نمیشه اسمشون رو مشکل گذاشت ولی بنظر میاد بازی رو ساده کردن.
تعداد دشمن ها توی هر مبارزه خیلی کمه و همین تعداد هم هوش مصنوعی درست و حسابی ندارن و محل قرار گیریشون بده، طراحی مراحل هم که با وسعت خیلی کم انجام شده.
توی تمام تریلرها دشمن ها سعی کردن جک رو از همه طرف محاصره کنن تا راه فراری نباشه ولی به کمک قدرت توقف زمان جک از پشتشون در اومده که مشکل هوش مصنوعی نیست و خیلی هم خوب بنظرم عمل میکنن مشکل قدرت توقف زمانه. ولی این قابلیت باعث شده گیمپلی به قول سم لیک حالت موش و گربه داشته باشه. توی همین تریلری هم که عکس گذاشتین جلوتر وقتی که اون دوتا قویتره میایند یکیشون سعی میکنه خودش رو برسونه به نقطه ای که جک در تیررسش باشه و اون یکی از عقب نقش پشتیبان رو داره و بازم اینجا قدرت های جک کار رو راحت کردن و مشکل هوش مصنوعی نیست.
در این تریلرها جک تمام قدرت هاش رو داره در صورتی که گفتن به مرور باز میشن. بنظرم بازی ساده هست( بخاطر قدرت های جک نه مشکل هوش مصنوعی) ولی نه خیلی زیاد، شاید سخت ترین درجش در حد نرمال باشه که من راضیم.
در مورد مشکل آخری هم که ذکر کردین بازی خطیه و هیچ ادعایی درباره راه های مختلف تموم کردن مرحله نداره ولی مراحل بازی تغییر میکنن با توجه به تصمیمات!؟
 

Frobary

Return of the King
مدیر انجمن
Jun 6, 2007
28,871
نام
محمد
مشکل اصلی نمایش های بازی اینه که شخصیت اصلی زیادی قدرتمنده و اصلا امون نمیده دشمن ها تکون بخورن چه برسه به اینکه بخوان کاور هم بگیرن :D واسه همین قضیه، احساس میشه هوش مصنوعی مشکل داره، باید یه نمایش درست و حسابی از ابتدای بازی که شخصیت اصلی قدرت زیادی نداره بزارن تا مشخص بشه هوش مصنوعی و درجه سختی در چه حدی هست. البته اگه قرار باشه در تمام طول بازی Jack اینقدر قدرت داشته باشه که خب واقعا جالب نیست، ولی همون جور که چند بار گفتن قدرت ها به مرور آزاد میشن ولی در حال حاضر هر چی دیدیم Jack مثل سوپرمن همه رو له میکنه میره جلو :D
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
5,154
نام
peɪmɑːn
دامینیک موناهان بازیگر نقش ویلیامـ جویس داره با استاب هارجـو Drama Director at Remedy رو کوانتومـ بریک کار میکنن :)
نخیـر دارن بوکس میزنن ! :d
A Finn getting beaten up by an Englishman in a boxing match is unheard of
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
5,154
نام
peɪmɑːn
بنر تبلیغاتیه مایکروسافت واسه انحصاریهاش همه دیگه دیدن ، اما نکته این پائینیـه
اضافه شدن تصویـر جک جویس کوانتومـ بریک هست ! :d


 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
بنر تبلیغاتیه مایکروسافت واسه انحصاریهاش همه دیگه دیدن ، اما نکته این پائینیـه
اضافه شدن تصویـر جک جویس کوانتومـ بریک هست ! :d


تو روحشون:-|
دو سال بازی نمایش داره اونوقت تازه یادشون افتاده
دیگه از fable legends هم مارکتینگ بازی تاحالاش ضعیف تر بوده امیدوارم حدالقل از این به بعد بهتر کار کنن رو مارکتیگ بازی و ip های جدیدی مثل qb وrecore و sb که بتونن در کنار کیفیت خوب فروش خوبی رو هم تجربه کنن که بتونن ادامه ذدار باشن
 

Bahram

Alan, Wake Up
ناظم انجمن
Sep 7, 2011
7,275
نام
Bahram
تو روحشون:-|
دو سال بازی نمایش داره اونوقت تازه یادشون افتاده
دیگه از fable legends هم مارکتینگ بازی تاحالاش ضعیف تر بوده امیدوارم حدالقل از این به بعد بهتر کار کنن رو مارکتیگ بازی و ip های جدیدی مثل qb وrecore و sb که بتونن در کنار کیفیت خوب فروش خوبی رو هم تجربه کنن که بتونن ادامه ذدار باشن
فيبل لجند امسال منتشر ميشه و QB سال آينده. اصلا لزومي نداره از الان براي QB تبليغ كنن در حالي كه اين همه بازي براي لاين آپ امسال دارن. تبليغات QB بايد از سال اينده ميلادي و طرفاي فبريه شروع كنن.
 

Qu1ckZ

کاربر سایت
Feb 13, 2012
217
نام
Arash
من تریلر های بازی رو دیدم . به نظرم یه سری اشکال خیلی واضح داره , یکی اینکه با وجود اینکه ایده جدیدی هست ولی گیم پلی به علت بیش از حد تخیلی شدن توی ذوق میزنه . شخصا به نظرم خیلی دیگه بیش از حد تخیلی کردن بازی رو و قدرت های زیادی دادن به شخصیت اصلی که یکی از پیامد های منفیش آسون شدن بازیه . مورد بعدی استفاده از بازیگر های معروف سینما برای چهره شخصیت هاست , شاید در نگاه اول واس خیلی ها کار خیلی Cool ـی به نظر بیاد ولی مشخص ـ که یه کار 100 درصد تجاری هست و تنها هدف هم معروف شدن ـ بیشتر بازی و فروش بیشتر ـ . من اصلا حال نمیکنم با این حرکت به جورایی بیش از حد توی ذوقم زد , به نظرم اگه یه هنر (فیلم , بازی , کتاب , موسیقی و ... ) ارزش ـش رو داشته باشه خودش واقعا دیگه نیازی به این چیزا نداره برای معروف شدن . (اینا فقط نظر منه ممکنه کاملا اشتباه باشن Ofc .) البته نکات مثبت زیادی هم داره 100 درصد که بارز ترین ـش بخش هنری و گرافیک ـشه که خیلی خوب کار شده .
 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
ناظم انجمن
Sep 7, 2011
7,275
نام
Bahram
من تریلر های بازی رو دیدم . به نظرم یه سری اشکال خیلی واضح داره , یکی اینکه با وجود اینکه ایده جدیدی هست ولی گیم پلی به علت بیش از حد تخیلی شدن توی ذوق میزنه . شخصا به نظرم خیلی دیگه بیش از حد تخیلی کردن بازی رو و قدرت های زیادی دادن به شخصیت اصلی که یکی از پیامد های منفیش آسون شدن بازیه . مورد بعدی استفاده از بازیگر های معروف سینما برای چهره شخصیت هاست , شاید در نگاه اول واس خیلی ها کار خیلی Cool ـی به نظر بیاد ولی مشخص ـ که یه کار 100 درصد تجاری هست و تنها هدف هم معروف شدن ـ بیشتر بازی و فروش بیشتر ـ . من اصلا حال نمیکنم با این حرکت به جورایی بیش از حد توی ذوقم زد , به نظرم اگه یه هنر (فیلم , بازی , کتاب , موسیقی و ... ) ارزش ـش رو داشته باشه خودش واقعا دیگه نیازی به این چیزا نداره برای معروف شدن . (اینا فقط نظر منه ممکنه کاملا اشتباه باشن Ofc .) البته نکات مثبت زیادی هم داره 100 درصد که بارز ترین ـش بخش هنری و گرافیک ـشه که خیلی خوب کار شده .
مورد اول كه آسون بودن بازي كاملا بديعي و اگر تو نسخه نهايي هم به اين شكل باشه، يك مشكل بزرگ محسوب ميشه اما در مورد استفاده از بازيگران هاليوودي به نظر من كار كاملا درستي انجام دادن چون QB يك بازي كه با لايو اكشن هايي كه داره كامل ميشه. استفاده از بازيگران خوب و محبوب هم به بالا بردن كيفيت لايو اكشن ها كمك به سزايي كرده (ميكنه). استفاده از همون بازيگر ها به عنوان شخصيت هاي بازي هم به هماهنگي هر چه بيشتر بازي و لايو اكشن ها كمك ميكنه.
 
آخرین ویرایش:

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 2)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟