Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
اتمسفر، طراحی محیط، سیستم مبارزات و کلا بقیه چیزهای بازی دقیقا همون هایی هست که فن های Remedy ازش انتظار دارن، داستان رو هم که من یکی به سم لیک شک ندارم اصلا. واقعا صبر کردن واسه انجام این بازی سخته :دی امیدوارم علاوه بر اینکه فن ها رو راضی میکنه، بتونه بقیه گیمرها رو هم راضی کنه و فروش بازی اینقدری خوب باشه که هم ادامه ـش ساخته بشه و هم راه برای AW2 هموارتر. ایشالا منتقدین هم با این بازی مهربون باشن که روی فروشش تاثیر منفی نزاره :دی به هر حال فکر میکنم اگه اون Live Action یهو مشکل ساز نشه (به هر حال یه سری هستن که از همه چی ایراد میگیرن)، امتیازات خیلی خوبی بگیره.
 
اتمسفر، طراحی محیط، سیستم مبارزات و کلا بقیه چیزهای بازی دقیقا همون هایی هست که فن های Remedy ازش انتظار دارن، داستان رو هم که من یکی به سم لیک شک ندارم اصلا. واقعا صبر کردن واسه انجام این بازی سخته :دی امیدوارم علاوه بر اینکه فن ها رو راضی میکنه، بتونه بقیه گیمرها رو هم راضی کنه و فروش بازی اینقدری خوب باشه که هم ادامه ـش ساخته بشه و هم راه برای AW2 هموارتر. ایشالا منتقدین هم با این بازی مهربون باشن که روی فروشش تاثیر منفی نزاره :دی به هر حال فکر میکنم اگه اون Live Action یهو مشکل ساز نشه (به هر حال یه سری هستن که از همه چی ایراد میگیرن)، امتیازات خیلی خوبی بگیره.

و من فکر میکنم دقیقا همون لایو اکشن ها مشکل ساز میشن ! :d
 
این عکس ها که دوستمون گذاشته مربوط به مصاحبه گیمـ اینفورمـر با گرگ لودن هست .
نکته جالب در مورد ایشون اینه که تا بحال سابقه فعالیت در دنیایـه گیمـ نداشته و حوزه تخصصیش سینما هست در حوزه انیمیشن و جلوه هایـه ویژه ! رو این فیلمـها کار کرده :
Legend of the Guardians : The Owls of Ga'Hoole , Sucker Punch , Happy Feet 2
صجنه فرود سفینه در پرامتئوس و طوفان شن همـ کار ایشون هست و کار ویـژه دیگه اش در سینما شبیه سازیـه حرکات زامبیها در World War Z هست
و مهمتر از همه این عناوین 45 ثانیه از Gravity آلفونسو کوارون !
سال 2012 به Remedy ملحق شده ایشون در پروژه کوانتومـ بریک narrative designer هست اما رو لول دیزاین همـ کار میکنه رو Time stutter ها همـ نظارت داره .
شاترها اساسا آخرالزمان هستن . نمیشه کنترلشون کرد مثلا دارین تو یه خیابون قدمـ میزنین شاتر اتفاق می افته و اوضاع بالکل بهمـ میریزه ، حرکت آهسته نیست
یک لحظه بیحرکت از آشوب و هرج و مرج !
زمان در این لحظات از حرکت می ایسته اما برخی از جنبه هایـه محیط حرکت میکنن . این لحظات باید به آدمـ خطر رو القا کنن .
اون گیف که دوستمون گذاشته یکـی از همین شاترها رو نشون میده : رنگ و ظاهر دنیا عوض میشه و وضعیتی ایجادمیشه که درش راحت نیستین و رو اون کنترل ندارین .
همون ایده پلیر در برابر محیط آلن ویک اما اینجا بهبود پیدا کرده و بهتر شده .
لودن میگه هدف اینه که بااین شاترها مخاطب رو بترسونیمـ ، اینکه فکر کنن جطور میتونن از این وضعیت خلاص بشن .
 
مطلب بعدیـه Gameinformer با عنوان Where To Start With Quantum Break's Narrative منتشر شد نویسنده همـ بنجامین ریـوز هست !

Remedy has always told ambitious stories


کوانتومـ بریک پُـر از سفر در زمان ، سازمان هایـه مرموز و شیطانـی ، Quantum Time Stutters و مردیست که در عرض 5 دقیقه هفده سال پیر میشه .
یک آزمایش در دانشگاه ریورپورت که به نتیجه مطلوب نمیرسه و منجر بـه شکست در زمان میشه و در نهایت زمان کلـا از حرکت باز می ایسته !
به این معنا نیست که دنیایـه ما موجودیتش از بین میره به این معنیـه که تا ابد از حرکت باز می ایسته .
قهرمان اصلیه داستان جک جویس هست یک جوان آمریکائیه مشتاق سفر و سیاحت که شش سال از خونه اش دور بوده به درخواست دوستش پل سرین به خونه برمیگرده .
پل در دانشگاه ریورپورت در حال انجامـ یک آزمایش فیزیکیه جاه طلبانه ست . میخواد یه ماشین زمان بسازه .
پروژه عملـا به اتمامـ رسیده و آماده مراحل آزمایشیه اما نگرانیه سرمایه گذارها پروژه رو در آستانه تعطیلی قرار میده و پل به دنبال این هست که ثابت کنه پروژه اش جواب میده !
جک رو غیرقانونـی به آزمایشگاه میاره تا آزمایشی رو بر روی اون انجامـ بده و با نشون دادن اطلاعاتش به سرمایه گذارها رضایت اونا رو به ادامه کار رویـه پروژه به دست بیاره .
در این خلال دکتر ویلیامـ جویس برادر جک وارد داستان میشه . این پروژه که پل در دست داره همـ نتیجه نظریـه هایـه ویلیامـ در فیزیک کوانتومـ هست !
ویل با ترسی که از شکست در زمان داره سرمایه گذارها رو نسبت به پروژه دلسرد کرده .
بهر حال تست ماشین زمان با وجود تهدیدهایـه ویل انجامـ میگیره و زمان از حرکت بازمی ایسته .
این شاتر زمانیه تاثیر رو پل و جک نداره و با ورود نیروهایـه امنیتیه مونارک سولوشن جک و برادرش ویل فرار میکنن و پل همـ تصمیمـ میگیره که فرار کنه اما به کجا ؟؟؟ بـه آینده !
مونارک یک سازمان مرموز هست که دارن رو تکنولوژیـه ماشین زمان خودشون کار میکنن !
قضیه کار کردن مونارک رو ماشین زمان خودشون نکته جالب قضیه ست . در واقع اونا همزمان رو ماشین زمان کار نمیکنن .
قضیه دقیقش از این قرار هست : پل هفده سال به آینده سفر میکنه ، بعدش به گذشته برمیگرده و کنترل مونارک رو به دست میگیره ! و همونجا رو تکنولوژیه زمان خودش کار میکنه .
یعنـی در واقع به گذشته که برمیگرده خودش مونارک رو تاسیس میکنه . WTF :| :d
پل چیزیـ در آینده دیده که بدجور اون رو ترسونده واسه همین برمیگرده که از End Of Time جلوگیریـ کنه و از ویل کمک میخواد ، ویل قبول نمیکنه و کشته میشه !
جک با قدرت هایـی که به دست آورده به دنبال انتقامـ از پل هست اما نکته بد ماجرا : پل همـ همون قدرتها رو داره به اضافه دو دهه بیش تر تجربه استفاده از اون ها .
و به همین خاطر نیاز داره که سریع کنترل قدرت هاش رو به دست بگیره اگه میخواد که از پل انتقامـ بگیره و جلویـه نابودیـه زمان رو بگیره .
نکته عجیب دیگه ماجرا این هست که این متن بلند بالـا که میشه دو تا بازیـه خوب ازش در آورد همش مقدمـه داستان کوانتومـ بریک هست 2 WTF :| :d

It comes out on April 5 so put it on your calendar
 
آخرین ویرایش:
خبری از تریلر نمایش بازی توی PGS نشد؟ اون دموی نمایش بازی تو برزیل هم که کیفیت خوبش نیومد. یعنی مارکتینگ رمدی در حد صفر هم نیست متاسفانه. این بازی IP جدید هست و باید تو این فاصله 5-4 ماهه تا عرضه سر زبون ها باشه، نه اینکه اینا منتظر باشن مایکروسافت بیاد بازیشون رو تبلیغ کنه. من برام جای سواله اگه رمدی خودش میخواست بازی هاش رو منتشر کنه اصلا چیزی قبل از عرضه ازشون نشون میداد یا نه :دی این چیزهایی هم که دیدیم همش مربوط به کنفرانس های مایکروسافت بوده و دیگه مجبور بودن نشون بدن!
 
کایل هیلیارد و بن ریوز اولین ها در دنیا هستن که تونستن واسه اولین بار آخرین اثر سمـ لیک بازی کنن . :d
در سفرمون به فنلاند Remedy گذاشت که کوانتومـ بریک تجربه کنیمـ !
لوکیشن warehouse بوده و شامل حل کردن یک پازل با استفاده از قابلیت برگردوندن زمان و gunplay میشده !
بن گفته که استفاده خوبـی از ایده زمان کردن و پلیرها میتونن با دستکاریـه در زمان کارهایـه جالبـی انجامـ بدن . کایل گفته از قدرتی خوشش اومده که یه حباب دور دشمن ایجاد میکرده که داخل اون حباب زمان از حرکت بازمـی ایسته و همین که حباب میترکه گلوله ها که شلیک کردین به دشمن اصابت میکنه .
بن گفته از Time Rush خوشش اومده که باعث کندیه حرکت زمان میشه و به شما اجازه میده با سرعت زیاد به سمت دشمن برین .
در مورد قدرت جدیدی که دیدن به اسمـ Time Vision حرف زدن که لزوما واسه کمبت نیست اما تو اون موارد همـ استفاده داره !
مثه دتکتیو ویـژن بتمن هست واسه هایلایت دشمن ها و موارد خاص در محیط !
Time Dodge و Time Shield همـ استفاده کردن . مورد اول واسه جاخالـی دادن از شلیک دشمن هاست و دومیه یه سپر دور خودتون میزنین !
در موردکمبت نوشتن که وقت زیاد نداشتن که بهش عادت کنن و مهارت پیدا کردن درش نیاز به تمرین داره .
کایل گفته که درست مثه مکس پین و آلن ویک که تو اونا همـ طول کشیده تا به gunplay عادت کنه !
بن گفته Remedy دوست نداره بازیهاش مثه کاور شوترهایـه مرسومـ باشن ! و ادامـه داده که قدرت هایـه جک کمبت و اکشن بازی رو به طرز خیلی جالبـی پیجیده کرده
گفته که شارژ شدن قدرت ها همـ باعث میشه که بدون استراتژیـه مشخص وارد کارزار نشین .
هر دو گفتن که تنها ایراد که به کمبت وارد هست هدف گیریـه اسلحه ها هست و اینکه دقتش پایین بوده
حرکات جک را گفتن که سنگین تر از مکس و آلن بوده البته گفته این مشکل نیست و شاید بخاطر قدرت هایـه زمانیش باشه و گفتن فقط متفاوت بوده با انتظاراتشون !
در نهایت بن گفته که اکشن کوانتومـ بریک خوب و از اکشن مکس پین عمیق تر هست و ایـن که عاشق ایده متوقف کردن زمان و گشت و گذار در محیط شده
کایل همـ دوباره تکرار کرده که کمبت نیاز به تمرین داره و طول میکشه تا بهش عادت کرد واسه اینکه بشه در موقعیت درست از قدرت مناسب استفاده کرد !
 
آخرین ویرایش:
خبری از تریلر نمایش بازی توی PGS نشد؟ اون دموی نمایش بازی تو برزیل هم که کیفیت خوبش نیومد. یعنی مارکتینگ رمدی در حد صفر هم نیست متاسفانه. این بازی IP جدید هست و باید تو این فاصله 5-4 ماهه تا عرضه سر زبون ها باشه، نه اینکه اینا منتظر باشن مایکروسافت بیاد بازیشون رو تبلیغ کنه. من برام جای سواله اگه رمدی خودش میخواست بازی هاش رو منتشر کنه اصلا چیزی قبل از عرضه ازشون نشون میداد یا نه :دی این چیزهایی هم که دیدیم همش مربوط به کنفرانس های مایکروسافت بوده و دیگه مجبور بودن نشون بدن!
از توماس پوها پرسیدم:گفت دمو چیز خاصی نداره ....:|
SJMVQ.png

K2J4Y.png


- - -ویرایش - - -

:/

Rceq5.png
 
مبحث جدید گیمـ اینفورمر درباره لـایواکشن هست . :d

Exclusive eyes on impressions of quantum breaks live action tv show

این مجموعه تحت نظارت Remedy توسط Lifeboat Productions در آمریکا در حال ساخت هست .
کایل و بن این بار موفق شدن کلیپ هایـه مختلفـی از این لـایواکشن ببینن که میشه گفت کامل همـ نبودن و باتوجه به اینکه بازی هنوز کامل نشده
این لـایواکشن همـ هنوز در حال ساخت هست .
صجنه ای که دیدن جک جویس و پل سرین را نشون داده که تو یه جایـی مثه سلول زندان نشستن و دارن با همـ حرف میزنن .
و یک صحنه از اوایل شو که جک جویس رو نشون میده که تازه قدرت هاش به دست آورده
بن گفته که انتظار بدترین ها رو از این بخش داشتمـ گفته سابقه بازیهایـه ویدیویـی در ایـن مورد خوب نیست که خوشبختانـه بعد از دیدن قسمت هایـی از شو میتونمـ بگمـ
که اونـا تو این کار موفق بودند .
از بازی بازیگرها تعریف کردن و اینکه اونا واقعا کارشون را جدی گرفتن ، انگار که دارن تو یک سریال یا فیلمـ بازی میکنن .
در نهایت بن گفته لـایواکشن اون رو تحت تاثیر قرار داده اینکه هنوز مطمئن نیست تقابل گیمـ و شو به چه شکل خواهد بود اما خوشبین هست .
و اما نظر نهائیـه کایل : اینکه بعد از دیدن تیکه هایـی از شـو الان دیگه مطمئن هست که این قسمت ها رو رد نمیکنه و همـه رو میبینه .
 
در مورد Live Action به نظرم یه چیزی خیلی مهمه، اونم مدت زمان گیم پلی بازی هست. اگه قرار باشه بازی 6-5 ساعته تموم بشه که خب خیلی بده چون مثلا 1 ساعت بازی میکنیم و بعدش یه Live Action ـه 22 دقیقه ای می بینیم :دی دیگه بازی باید حداقل 10 ساعت گیم پلی داشته باشه که بازم اینم نیازمند اینه که طراحی مراحل و سیستم مبارزات اینقدر خوب باشه که دیگه از یه جایی به بعد تکراری نشه. اگه مثلا 2 ساعت یا 2 ساعت و نیم بازی کنیم و بعدش Live Action نشون بدن، خوبه :دی
 
در مورد قدرت جدیدی که دیدن به اسمـ Time Vision حرف زدن که لزوما واسه کمبت نیست اما تو اون موارد همـ استفاده داره !

قدرت ششم-Time Vision
جک هم به مانند Batman، دارای یک Detective Mode خواهد بود. اما مثل اینکه کاربردش تویه مبارزات زیاد نیست.
رفع نگرانی هم بکنم! :d در بالا گفته شد کنترل قدرتها سنگین بوده، مثل اینکه همون اولش اینطوری خواهد بود و با آپگریدها به مرور روان تر خواهد شد. به عبارتی، به مرور جَک و ما در کاربرد قدرتها اوستا میشیم.
یه چیز دیگه، یادمه قرار بود Beth هم شخصیت کلیدی داشته باشه ولی الان تا سطح کاراکترهای معمولی اومده پایین. مثل اینکه اولش قرار بود سه شخصیت قابل کنترل داشته باشه که الان شده دو تا. پل هم کنترلش صرفا برای تصمیم گیری هاست.
در آخر، گرافیک بازی توانایی پرچمدار شدن بازیهای نسل هشتمی رو داره. :-"
 
مبحث جدید گیمـ اینفورمـر :d
در قالب یک ویدیویـه مصاحبه با مدت زمان 10 دقیقه با سمـ لیک و میکائیل کاسورینـن کارگردان کوانتومـ بریک و گرگ لودن narrative designer
و مهمـتر از همه در این ویدیـو تصاویر جدید از بازی همـ هست :d

Get an exclusive look at new gameplay from Quantum Break in our video on the game's origins
gameinformer
 
تو ویدئو بالا چندتا لوکیشن از محیط شب نشون میده . این انجینی که رمدی ساخته تو محیط شب یه چیز فراتر از انتظار هست دلیلش هم نورپردازی فوق العاده انجین هست که باعث میشه محیط شبش اینهمه عالی به نظر بیاد این محیطهای شب را که میبینم فکرش را که میکنم از الان باید صبر کنم واسه aw2 داره دیوانم میکنه :|
 
مبحث جدید گیمـ اینفورمـر اومد :d
بخش اولش اصلا در مورد کوانتومـ بریک نیست در مورد سریال هائیه که اعضایه Remedy دوست دارند !
سمـ لیک گیمـ ترونـز خوشش میاد سیزن یک ترو دتکتیو به نظرش عالیه و سیزن دوش قابل تحمل بوده و منتظر سیزن سه هست . فارگو رو فوق العاده میدونـه .
از توین پیکز اسمـ میبره . ایکس فایلز همـ تو لیست سریال هایه مورد علاقه اش هست و در نهایت از پنـی دردفول بینهایت خوشش میاد !
نویسنده مطلب تعجب کرده که توایلـات زون تو لیست لیک نیست . لیک گفته بخش هایـی از این سریال رو دوست داره اما فنش نیست .
گفته نویسنده Remedy جناب Mikko Rautalahti طرفدار پر و پا قرص این سریالـه و اپیزودهایـه نایت اسپرینگز آلن ویک الهامـ گرفته از این سریال هست .
سریال هایه مرد علاقه بقیه اعضا رو میتونین تو منبع ببینین و بخونین !
gameinformer
اما بخش دومـ مطلب در مورد منابع الهامـ سینمائیه کوانتومـ بریک هست . لیک گفته که با همدیگه بازگشت به آینده و ترمیناتـور دیدیمـ و در کل تاثیر بزرگـی داشتن
از عنوان Primer اسمـ برده ، من خودمـ ندیدمش گفته فیلمـ جالبیه .
اینسپشن کریس نولـان از جهت به کار بردن عناصر علمـی تخیلـی در داستان ! لوپـر رو اسمـ برده و بین ستاره ایـه نولان اما گفته تاثیرشون زیاد نبوده به این خاطر که
اون موقع داستان و تولید رو خیلـی جلو برده بودند و در نهایت X-Men: Days of the Future Past برایان سینگـر !
 
دوستمون Captain America سایلنت دث سابق ازمـ خواست ادامه متن بالـا رو همـ بنویسمـ و من نیـز به دیده منت پذیرفتمـ ! :p :d
گرگ لودن همون هالیوودیـه Remedy نشیـن از Last Week Tonight خوشش میاد و از Daredevil شبکه نتفلیکس !
گفته قسمت اول Narcos رو تازه دیده و حس و حال رفقایـه خوب عمو مارتـی بهش دست داده و منتظره ببینه در ادامه سریال میتونه موفق باشه یا نـه !
و از سریال هایـی همـ اسم بوده که تاثیر مستقیمـ روی کوانتومـ بریک داشتند :
slider رو گفته زیاد تاثیر نداشته LOST مطمئنا تاثیر داشتـه ، توئیست هایه پایانیه کوانتومـ همون حس و حال دارن و همینطور دیردویل اما نه زیاد .
ترودتکتیو تاثیر داشته و بریکینگ بد بیش تـر از حد انتظار !
در مورد عناوین سینمائیه الهامـ گرفته همونا رو که سمـ گفته ایشون همـ لیست کرده به اضافه ماتریکس .
در مورد اینسپشن گفته با وجود تمش که سفر در زمان نیست اما شباهت هایه زیادی با هم دارن و بازگشت به آینده با اون تمـه کلاسیکش منبع الهامـ بوده .
گفته هر وقت به کوانتومـ بریک و Toneـش فکر میکنمـ ، همیشه میگمـ ماتریکس منبع الهاممون بوده و هنوز همـ هست .
ادامه داده اگه کسـی بتونه حس و حال و اتمسفر lobby scene رو در بیاره باید ما باشیمـ . ما همیشه تلاش میکنیمـ تا همجین لحظه ای رو بتونیمـ در بیاریمـ .
فکر کنمـ اون صحنه رو میگه که نیـو و ترینیتی میرن مورفیوس رو نجات بدن .
و باز همـ از اینسپشن اسمـ برده ، جلوه هایه بصریش رو موثر دونسته و رمز و رازـی که تو شخصیت ها و داستانش بوده و
در انتها فکر کنمـ دیگه حوصله نداشته گفته آدمـ از همه جا الهامـ میگیره ! :d

این صحنه از ماتریکس

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or