Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
سلام
با کمک سینا تاپیک انتقال پیدا کرد و من پست اول رو گرفتم و تونستم آپدیتش کنم.یه چنتا نکته ...
هنوز کار داره پست اول و بازم آپدیت میشه ... سعی میکنم تمام تریلر ها رو بزارم حتما.
از تصاویر هم فقط از سری جدید گذاشتم چون وقتی چهره شخصیت اصلی بازی تغییر کرد گفتم همه چیز از این سری باشه.
یه قسمت اخبار هم میزارم که نیازمند اینه که تو فروم بچرخم و پیدا کنم اخبار مربوطه رو.
تو پست اول فقط از گیم نوشتم تا فقط یه شَمای کلی از بازی برای تازه واردین دست بده و قسمت داستان و گرافیک تو همون پیش نمایش هست.
-------------------------------------------------
کلی هم ایده دارم اگه کمکم کنید اجراش کنم مثل نظرسنجی و امضای مشترک نزدیک عرضه و ...
ممنون.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,711
نام
مراد حلیمی
این لایو اکشن نگران کنندس علتشم اینه که بازی رو از بازی بودن دور می کنه.....بازی بدون کات سین روایت بشه یه چیز(مثه مثلا هف لایف)با کات سین روایت شه یه چیز (مثل مثلا TLOU) و اگر با لایو اکشن روایت بشه مثل این یه چیز دیگه:d

منتقد هم طبیعتا داره بازی نقد می کنه و هر چه بازی بیشتر در حین بازی جریان و روایت بشه ارزشمندتر تا اینکه حین لایو اکشن

به نظرم ریسک بزرگی کردن:dاگر بزنه این لایو اکشنا با کیفیت نباشه و البته درست انتخاب و چیده نشده باشن و بخش مثلا مهمی از بازی توش روایت شه برای بازی گرون تموم خواهد شد

.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
این لایو اکشن نگران کنندس علتشم اینه که بازی رو از بازی بودن دور می کنه.....بازی بدون کات سین روایت بشه یه چیز(مثه مثلا هف لایف)با کات سین روایت شه یه چیز (مثل مثلا TLOU) و اگر با لایو اکشن روایت بشه مثل این یه چیز دیگه:d

منتقد هم طبیعتا داره بازی نقد می کنه و هر چه بازی بیشتر در حین بازی جریان و روایت بشه ارزشمندتر تا اینکه حین لایو اکشن

به نظرم ریسک بزرگی کردن:dاگر بزنه این لایو اکشنا با کیفیت نباشه و البته درست انتخاب و چیده نشده باشن و بخش مثلا مهمی از بازی توش روایت شه برای بازی گرون تموم خواهد شد

.
یه نکته ای وجود داره :D بازی صرفا با Live Action روایت نمیشه، این بازی مثل بقیه بازی ها Cut Scene داره و روایت داستان رو همین Cut Scene ها انجام میدن یعنی اصلا بدون در نظر گرفتن بخش Live Action هم داستان بازی بدون مشکل روایت میشه. اون Live Action همون داستانی که داره روایت میشه رو از دیدگاه شخصیت منفی نشون میده، یعنی تکمیل کننده داستان اصلی هست. ولی خب به نظر خودم 22 دقیقه واسه هر اپیزود زیاده و میتونه رو تجربه بازی تاثیر منفی بزاره، غیر از اینکه همون طور که دوستان گفتن مثلا 3 ساعت بازی کنیم بعد یکی از این Live Action ها پخش بشه، یعنی موقع استراحت (!) بیان Live Action پخش کنن :D بحث کیفیت Live Action هم که جدا هست و خلاصه نگرانی ها به نظرم کاملا به جاست ولی خواستم بگم بدون Live Action هم بازی کامله :D
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
ig4k_untitledثصب.jpg


P1 P2 P3 P4 P5 P6
--------------------------------------------------------------------
در مورد کنترل کردن زمان یه ذره توضیح بدم ...
کنترل کردن زمان دارای یه قابلیت پنج گانه ست که به نظر میرسه از همون اول این 5تا قابل دسترس نیست.(البته یکی از بچه ها متن انگلیسی رو گذاشت اما توضیح میدم)
Time Stop: واضحه ... متوقف کردن زمان.همه چیز به حالت خودش ایست میکنه .
Time Rush:به نظر میرسه محدوده و کم میشه ازش استفاده کرد.یه منظقه محدود رو فریز میکنی و سرعت دودندگیت هم بالا میره.برای فرار کردنه.
Time Shield:این هم شیلده یعنی اینکه یه حباب جلوی روی خودت یا دشمنت درست میکنی و از خودت دفاع میکنی.
Time Dodge:این هم برای اولین بار تو نمایش دیدیم ... همون تلپورته.تکنیک انتقال ...
Time Blast:این رو سخت فهمیدم اما توقف زمان در حالیکه محیط رو هم با خودش خراب میکنه.(یعنی ضرر میزنه بهش.)
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
لایو اکشن های 22 دقیقه ای "خیلی"ه! ریسک خیلی خیلی بزرگی کردن. امید وارم خرابش نکنن. چون این لایو اکشنا خیلی باید با کیفیت و هیجان انگیز باشن برای یک "بازی" تا خسته کننده نشن... 22 دقیقه برای هر قسمت خیلی زیاده و خیلی سخته بتونه از پس ریسک خوب بیرون بیاد

اتفاقی که توی 1886 خیلی بد بود... و خیلی بهش ایراد گرفتن
 

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
دیگه شونصد بار گفتن که می شه اسکیپ کنید و اصلا صدمه ای به درک داستان نمی زنه! اگه طرف دید خسته شده راحت می تونه اسکیپ کنه، دیگه اینقدر جار و جنجال نداره که!
همیشه دوست داریم الکی یه قضیه رو کش بدیم!
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
این گیف ترکیب لایو اکشنها رو با گرافیک ریل تایم نشون میده:

http://giant.gfycat.com/RedPitifulIberiannase.gif

من حدس میزنم چون بازی درباره "اثر پروانه" هست انتخابهای بازیکن تو بازی روی داستان بازی و حتی روایت لایو اکشنها تاثیر میگذاره.

این حرفت رو که زدی یه ذره رفتم تو فکر ... مثه اینکه جواب اینه.نه؟
Quantum Break live-action series is also in production, with Remedy stating that "how you play the game impacts the show, and the show informs how you play the game."[SUP][11][/SUP]At the end of each game episode the player will be presented with a choice, that affects the events in both the game and the show
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
این گیف ترکیب لایو اکشنها رو با گرافیک ریل تایم نشون میده:

http://giant.gfycat.com/RedPitifulIberiannase.gif

من حدس میزنم چون بازی درباره "اثر پروانه" هست انتخابهای بازیکن تو بازی روی داستان بازی و حتی روایت لایو اکشنها تاثیر میگذاره.

بلی. قبلا اعلام شده بود که تاثیر دارن( ^^پست بالایی ). (یادمه در رابطه با اثر پروانه ای توی همین تاپیک بود با یه تاپیک دیگه، مطلبی نوشته بودم :D)
بازی یک پایان داره ولی راه های رسیدن بهش متفاوته.
 
آخرین ویرایش:

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
پس با این تفاسیر تو طول بازی نباید بشه همه لایو اکشنهارو دید و با این اوصاف باید خیلی بیشتر از 90 دقیقه ویدئو ضبط کرده باشن.
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
پس با این تفاسیر تو طول بازی نباید بشه همه لایو اکشنهارو دید و با این اوصاف باید خیلی بیشتر از 90 دقیقه ویدئو ضبط کرده باشن.

ارزش تکرار بالاست :bighug:
منکه از این کارشون استقبال میکنم. لایو اکشن ربطی به داستان اصلی نداره و قرار نیست قسمت هایی که باید جز گیمپلی باشن رو بیان در قالب لایو اکشن نشون بدن که بعضیا با بازی خاص مقایسش میکنن.
هرکس علاقه داشته باشه بدونه چرا سرین این کار ها رو میکنه میتونه ببینه.
از همون اول هم گفتن بعد هر اپیزود لایو اکشن هست تا نتیجه تصمیمات در junction moment رو بشه دید, واکنش کوتاکو خیلی جوگیرانه بود بنظرم و ایرادهایی گرفته خیلی الکین.دیگه نمیشه انتظار داشت که همه چیز بازی جدید باشه, با این دید همه ی بازیا زیر سوال میرن.
 

pouryaps3

کاربر سایت
Aug 29, 2009
576
نام
پوریا
یه نکته ای وجود داره :D بازی صرفا با Live Action روایت نمیشه، این بازی مثل بقیه بازی ها Cut Scene داره و روایت داستان رو همین Cut Scene ها انجام میدن یعنی اصلا بدون در نظر گرفتن بخش Live Action هم داستان بازی بدون مشکل روایت میشه.

مشکل Live Action بودنش نیست، زمان زیادش هست که برای به بازی طولانیه. بعد کات‌سین هم زیاد ایده‌آل نیست به نظرم. باز تو «آلن ویک» تا جایی که امکان داشت داستان بازی in-game روایت می‌شد. به نظرم حالا که به نسل جدید اومدیم به جای بالا بردن گرافیک برای تاثیرگذاری بالا، باید کاری کنن که داستان بازی in-game روایت بشه، یه چیزی مثل «Half-Life» ولی ورژن بهترش. کات‌سین‌ها بد نیستن ولی من این انتظار رو از رمدی دارم که حداقل از بقیه تو این مورد جلوتر باشه، یا حداقل transition بین گیم‌پلی و کات‌سین بدون نقص باشه تا این حس رو به بازیکن منتقل نکنه که داره از دنیای بازی جدا می‌شه. به غیر از این امیدوارم گیم‌پلی بازی خسته‌کننده و تکراری نشه و مثل «مکس پین» تا آخر بازی سرگرم‌کننده باشه.
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
لایو اکشن ها موفق بشن یا نشن، گیم پلی تکراری باشه یا نباشه مطمئنا امتیازهای عجیب غریب خواهید دید :d
زیاد به این متا توجه نکنین. این نکته مهمه که رمدی بازی بد نمیسازه از نظر من و با سلیقم کاملا جور هست.
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
لایو اکشن ها موفق بشن یا نشن، گیم پلی تکراری باشه یا نباشه مطمئنا امتیازهای عجیب غریب خواهید دید :d
زیاد به این متا توجه نکنین. این نکته مهمه که رمدی بازی بد نمیسازه از نظر من و با سلیقم کاملا جور هست.
درسته ولی برای خیلی‌های دیگه متا اهمیت زیادی داره و همون هم باعث فروش بازی میشه... نکته‌ی مهم‌تر اینجاست که اگر خدایی نکرده بازی خوب فروش نکنه مایکروسافت ممکنه دیگه با Remedy کار نکنه...
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
درسته ولی برای خیلی‌های دیگه متا اهمیت زیادی داره و همون هم باعث فروش بازی میشه... نکته‌ی مهم‌تر اینجاست که اگر خدایی نکرده بازی خوب فروش نکنه مایکروسافت ممکنه دیگه با Remedy کار نکنه...

این مسئله رو خودمم قبلا گفتم تو تاپیک گیمزکام :d هر لحظه امکان داره رمدی دیگه اننحصاری ساختن رو بیخیال شه. ولی یه نکته وجود داره از نظر من اینه که مایکرو به چنین استودیویی واسه ساخت بازی های منحصر به فرد نیاز داره!
بیاد هر بار هیلو فورتزا گیرز بده خودش رو فقط خراب کرده :d حالا باید دید چی میشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر