Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

idden]-[

کاربر سایت
Oct 5, 2012
457
نام
KA3R4
به نظرت خیلی ضایع نمیشه جک تو سریال یه شکلی باشه تو بازی یه شکلی؟ :D دلیلش اینه!

یعنی میخوای بگی بازی روایت گر همون سریال QBــعه ؟ :|
دقیقا کدوم سریال؟
چون یادمه همون زمانا ک تازه فرار از زندان مـد شده بود یه سریال ب همین اسم بود دقیقا هم موضوعش دستکاری زمان و ... اینا بود ک از فصل 3 ب بعد تولید نشد
من گیج شدم -___-
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
Metro Game Central با بازی حال نکرده :D
Quantum Break preview – the weakest link | Metro News
کلی ایراد ازش گرفته و البته بیشترش هم مربوط به بخش داستانی بازی هست. البته لازم به ذکره که پایین ترین نمره Alan Wake یعنی 6 مربوط به همین سایت بوده :D به نظر میاد همچین با سیم لیک حال نمیکنه :D
===
XGN خیلی از بازی لذت برده :D
one of the most promising games that is currently developing
ترجمه گوگل ترنسلیت هست.
https://translate.google.com/transl...nl/quantum-break-preview-gamescom&prev=search
 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
مگه سریال بعد از بازی شروع نشده؟ در ثانی فکر اینو میتونستن زودتر هم بکنن. اینطوری که یهو کاراکتر اصلی رو عوض میکنن خیلی ضایعتره
کلا سره الن ویک هم خط داستانی زیاد تغییر داده بودن و اینجا هم احتمالا همین اتفاق افتاده. کلا تا بازی برسه دستمون فکر کنم یک چیزه دیگه بشه تو بخش داستانی :d
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,997
نام
محمد امین
جو محیطی که تو MP و خصوصا AW بود برای من عالی و بسیار عالی بود اما تو این نمایش های که از QB دادن من اون جو رو هنوز ندیدم
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
این بشر سه تا بازی اکشن ساخته با سه تا دنیای متفاوت و سه تا گیمپلی مختلف :x جالبه با اون همه افکت های صوتی و تصویری محیط های درگیری به مراتب بزرگتر از خیلی بازیهای!!! اکشن امروزی بود.

احتمالا همه اینا در برابر داستان بازی یک لذت زود گذر بیش نیستن :-s شدیدا تو کف یه داستان عمیق و پیچیده از نوع AW هستم که بعدش بشینیم حسابی در موردش بحث کنیم و ریزه کاریهاش رو در بیاریم :bighug:
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
من یه چی بگم فقط نظرم هست به نظرتون با قابلیت کنترل زمان بسیار آسون نیست بازی اگه میشه همش استفاده کرد بازی بی مزه میشه

بازی گرافیکش عالی هست شوتینگش هم که تو گیم پلی دیدم خوب بود
 

unloved

کاربر سایت
Sep 10, 2009
638
نام
Hamid Anahid
من یه چی بگم فقط نظرم هست به نظرتون با قابلیت کنترل زمان بسیار آسون نیست بازی اگه میشه همش استفاده کرد بازی بی مزه میشه

بازی گرافیکش عالی هست شوتینگش هم که تو گیم پلی دیدم خوب بود

تو این پست دوستان تقسیم بندی قدرت ها رو گذاشتند #1033
همه این قدرت ها ظاهرا بار مخصوص خودش رو داره که مقدار باقی مانده اون قدرت و نشون میده به هرحال فکر نکنم از این بابت مشکلی باشه .. بعد از رونمایی های اولیه ی بازی فقط نگران قسمت لایو اکشن بودم که کیفیتش کیفیت کلی بازی رو زیر سوال ببره به خصوص با توجه به کیفیت بالای سریال های امروزی آمریکا یی که خواه نا خواه تا حدودی باهاشون مقایسه خواهد شد ، که این موضوع هم با ریکست شدن بازی و لایو اکشن و کست خوش سابقه ای که روی کار اومده فکر نکنم دیگه جای نگرانی داشته باشه..
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
امیدوارم Time Power ها به مرور و در طول بازی آزاد بشن و جوری نباشه که همون اوایل همه قدرت ها رو به دست بیاریم :D مورد دیگه اینکه تو بازی های شوتر این مدلی دست سازنده بسته هست چون فقط میتونه یه سری دشمن متفاوت تو بازی بزاره ولی برای جلوگیری از تکراری شدن بازی باید یه سری مراحل متفاوت وجود داشته باشه. تو نمایش GC پارسال که یه سری بخش های پلتفرمینگ نشون دادن، اگه بتونن چند تا مرحله هیجان انگیز هم اضافه کنن واقعا عالی میشه، مثلا یه چیزی پشت سر یا جلوی شخصیت اصلی خراب بشه و این بخواد با سرعت این مرحله رو رد کنه. مکانیزمش هم ساده هست، فقط میخواد دکمه A رو نگه داریم و جا خالی بدیم! :D اینجور مراحل میتونن اون حس تکراری شدن مبارزات رو خیلی کمتر کنن چون اگه بخوایم پشت سر هم به دشمن ها شلیک کنیم و از Time Power استفاده کنیم، حتی اگه بهترین کیفیت ممکن رو هم داشته باشه بازم خسته کننده میشه. خلاصه اینکه امیدوارم همون طور که قبلا هم گفتن، از اشتباهات Alan Wake درس بگیرن.
 

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
این lead programmer رمدی کیه ؟ اون اصل کاری ها که روی بخش گرافیک تکنیکی کار میکنند کی ها هستند ؟

Lead Programmer
Olli Tervo

Graphics Programmers
Ari Silvennoinen
Ville Timonen


Senior Programmer
Sebastian Ahlman

اینا برنامه نویس های ارشد هستند:d
خب حالا میخوای چیکارشون کنی:-/
 

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
امیدوارم Time Power ها به مرور و در طول بازی آزاد بشن و جوری نباشه که همون اوایل همه قدرت ها رو به دست بیاریم :D مورد دیگه اینکه تو بازی های شوتر این مدلی دست سازنده بسته هست چون فقط میتونه یه سری دشمن متفاوت تو بازی بزاره ولی برای جلوگیری از تکراری شدن بازی باید یه سری مراحل متفاوت وجود داشته باشه. تو نمایش GC پارسال که یه سری بخش های پلتفرمینگ نشون دادن، اگه بتونن چند تا مرحله هیجان انگیز هم اضافه کنن واقعا عالی میشه، مثلا یه چیزی پشت سر یا جلوی شخصیت اصلی خراب بشه و این بخواد با سرعت این مرحله رو رد کنه. مکانیزمش هم ساده هست، فقط میخواد دکمه A رو نگه داریم و جا خالی بدیم! :D اینجور مراحل میتونن اون حس تکراری شدن مبارزات رو خیلی کمتر کنن چون اگه بخوایم پشت سر هم به دشمن ها شلیک کنیم و از Time Power استفاده کنیم، حتی اگه بهترین کیفیت ممکن رو هم داشته باشه بازم خسته کننده میشه. خلاصه اینکه امیدوارم همون طور که قبلا هم گفتن، از اشتباهات Alan Wake درس بگیرن.
یه مرحله ماشین سواری هم بزارن، ماشین سواری با توقف زمون؟ mid blown ! :bighug:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر