Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
خواهشاً از ارسال پست‌های بی‌ربط خودداری کنید. اگر هم در رابطه با عرضه شدن بازی روی PC نظری دارین و می‌خواین اعتراض کنید، تو این تاپیک ارسالش کنید.
 
دو سری بنچمارک از dx12 منتشر شده، و واقعا بجز معماری مگزول، بقیه معماری های انویدیا کاملا توی بنچمارک fable legends، از کارت های AMD ضعیف تر عمل کردن امل نه در حدی که gtx 760 با R7 260X یکسان باشه:/
فعلا مشکل اساسی تر اینه که اگه فقط توی استور ویندوز منتشر بشه، خیلی خیلی خیلی بد میشه و خیلیامون باید قیدشو کلا بزنیم:(

Sent from my HTC_D820ys using Tapatalk

توی تستها این دو تا کارت رو مقایسه نکرده بودن ولی وقتی کنار هم اسمشون رو آورده یعنی باید عملکرد مشابهی رو ازشون برای "این بازی" بخصوص انتظار داشته باشیم. حالا ممکنه توی بقیه بازیها با هم اختلافاتی هم داشته باشن ولی واقعیت اینه که AMD با معماری GCN خیلی از فیچرهای DX12 رو از قبل بهشون رسیده بود و قابلیتهای دیگه‌ای هم روش گذاشته که شاید هنوز روی GPUهای انویدیا به اون خوبی نباشن (مثل ACEها).

اومدنش روی استور هم فکر نمیکنم چیز بدی باشه. شما در هر صورت فقط روی ویندوز 10 میتونید بازیش کنید و بخواید با ویندوز 10 کار کنید باید مایکروسافت اکانت بسازید و وقتی مایکروسافت اکانت بسازید خود بخود یک اکانت Xbox هم میگیرید. یعنی همه چیز در راستای هم هستش. تنها چیزی که باقی میمونه اینه که آیا مایکروسافت میخواد بازی انحصاری خودش رو روی استیم هم عرضه کنه یا نه که من بعید میدونم. یعنی دلیلی نداره هم صاحب پلتفرم هستن (Windows 10 و Xbox)، هم صاحب سرویس هستن (Xbox Live)، و هم استور دارن و هم صاحب بازی بخوان یه درصد زیادی از پول بازی رو بدن به Valve و در کنارش با اینکار جلوی سرازیر شدن خیلی از افراد به استور خودشون رو با این حرکت بگیرن. به نظر من بعیده اما خودشون خیلی وقت پیش گفته بودن که اگر Steam از APIـه Xbox Live و سرویسهاش حمایت کنه امکانش هست چنین کاری هم بکنن و بازی رو روی Steam هم بدن.
 

گرافیکش فوق العادس بیخود نیست اون سیستم خفنو میخواد ولی اسکرین تیرینگو امیدوارم تا ریلیز حل کنن.
 
غصه ام گرفته بود که نمی تونم این عنوان رو تجربه کنم... واقعا عالی شد...از ساخته های رمدی نمیشه گذشت.... مهمترین بازی من در سال 2016 هستش............رفتم برا تغییر اواتار به کوانتوم ب .
 
دو سری بنچمارک از dx12 منتشر شده، و واقعا بجز معماری مگزول، بقیه معماری های انویدیا کاملا توی بنچمارک fable legends، از کارت های AMD ضعیف تر عمل کردن امل نه در حدی که gtx 760 با R7 260X یکسان باشه:/
فعلا مشکل اساسی تر اینه که اگه فقط توی استور ویندوز منتشر بشه، خیلی خیلی خیلی بد میشه و خیلیامون باید قیدشو کلا بزنیم:(

Sent from my HTC_D820ys using Tapatalk

دوست عزیز چرا باید قید استور مایکروسافت را زد؟
علت خاصی داره؟
من از این استور خریدی نداشتم حتی اکانت هم ندارم
خوشحال میشم دوستان یه توضیح در مورد نحوه خرید از این استور رو بدن که چطوری هست
آیا مثل استیم به صورت گیفت میشه خرید کرد بازی رو یا حتما باید اکانت شارژ بشه
و اینکه اکانت live Xbox با اکانت استور win10 یکی هست؟
برا این میپرسم که اکانت live رو میشه راحت ۶۰ دلار شارژ کرد
 
دوست عزیز چرا باید قید استور مایکروسافت را زد؟
علت خاصی داره؟
من از این استور خریدی نداشتم حتی اکانت هم ندارم
خوشحال میشم دوستان یه توضیح در مورد نحوه خرید از این استور رو بدن که چطوری هست
آیا مثل استیم به صورت گیفت میشه خرید کرد بازی رو یا حتما باید اکانت شارژ بشه
و اینکه اکانت live Xbox با اکانت استور win10 یکی هست؟
برا این میپرسم که اکانت live رو میشه راحت ۶۰ دلار شارژ کرد


من به خاطر پایرسی گفتم وگرنه مشکلی با استور ندارم، من واسه کنسول سونی بازی هارو یا از PSN Store میگرفتم یا فیزیکی، ولی روی پی سی تا حالا اوریجینال خرید نداشتم.
منظور من فقط قضیه پایرسی بود و منظور دیگه ای نداشتم:|
 
گرافیک فنی و افکت هایی که تو این بازی بکار رفته رو واقعا تو این نسل هنوز نمونه اش رو هم ندیدم، دوتا مثلا بازی Order و Ryse که هدفشون فقط شو کیس گرافیکی هم بود به این زیبایی بنظر نمیرسن.

گیم پلی هم که شلوغ و پلوغ و پر هیجان مثل همه بازی های رمدی.

در کل شدید راضیم و بازی بنظرم انفجاری میترکونه :دی
 
متأسفانه این جوِ بد عرضه برای PC و غیره، مانع این شد که یه ذره در مورد نمایش ها و گیم پلی Footageها صحبت کنیم.
چیزی که توجه ام رو جلب کرد، وابسته نبودن به کاورگیری هست. خیلی جالبه، اینو هزار بار گفتند اما هضمش برای من سخت بود. چون تأثیر GeOW و مکانیزم گیم پلی اون(کاور، زوم، شوت) بیش از حد بر روی بازیهای دیگر شوتر سوم-شخص ها بود امّا این بازی میتونه یک چیز کاملاً جدید باشه. من فوتیج های ویدئوی لری هرب رو دیدم، کاورها به شدت تخریب پذیر به نظر میرسه و اصلاً اجازه ی کاورگیری رو نمیده. تمام روی سخنم این هست که بازی میتونه خیلی تجربه ی نابی باشه.
گرافیک واقعاً پر جزئیات و خیره کننده ست، حیرت انگیزه. به خصوصی زمانی که زمان، متوقف میشه. مطمئنم کلی صحنه ی نامتعارف جذاب خواهیم داد.
اما لایو اکشن! :| فقط من هستم که کارگردانی لایو اکشن به نظرم خوب میاد و چیزی بهتر از موارد مشابه هست؟ :d
امیدوارم لایو اکشن ها موفقیت ایجاد کنند، لایو اکشن های AW میتونه جذاب تر باشه.
 
من به خاطر پایرسی گفتم وگرنه مشکلی با استور ندارم، من واسه کنسول سونی بازی هارو یا از PSN Store میگرفتم یا فیزیکی، ولی روی پی سی تا حالا اوریجینال خرید نداشتم.
منظور من فقط قضیه پایرسی بود و منظور دیگه ای نداشتم:|
البته الان رفتم رو استور مایکروسافت
PC Games: Buy PC Games Online - Microsoft
بازیهاش خیلی گرونه حدود 20 دلار بازیهاش از استیم گرونتره،سر گردنه هست بخدا
 
البته الان رفتم رو استور مایکروسافت
PC Games: Buy PC Games Online - Microsoft
بازیهاش خیلی گرونه حدود 20 دلار بازیهاش از استیم گرونتره،سر گردنه هست بخدا

آره مثل استور ایکس باکس یا پلی استیشن نیست و اصلا تخفیف آنچنانی نمیده:» خب دیگه اوج نامردیه چون همه کسایی که میخوان بازی رو تجربه کنن بجز کسایی که XONE دارن، باید بالاجبار،بازی رو از استورمایکروسافت بخرن:|
به هر حال اگرم روی استیم نیاد، بازم خیلیای دیگه در سراسر دنیا میتونن بازی رو تجربه کنن و همین الانشم که ما داریم سر پایرسی و استور و اینا بحث میکنیم خیلیا از خوشحالی دارن بال درمیارن که قراره واسه پی سی هم منتشر بشه:)
 
از روزی میترسم که دیگر ناشرای بزرگ هم راهی که EA و Microsoft رفتن رو ادامه بدن و هر کدومشون کلاینت و استور خودشونو بصورت مجزا و انحصاری برای عرضه ی محصولاتشون بوجود بیارن و استیم بمونه و یه مشت باندل و ایندی بدرد نخور ! کما اینکه قبلا این اتفاق از طرف Ubisoft و Square افتاده و مدتهاست کلاینت و استور خاص خودشونو دارن ! اما فعلا بازیاشونو از طریق استیم هم منتشر میکنن . امیدوارم این اتفاق هرگز رخ نده که شاهد آشفتگی و سردرگمی خیلی بدی برای گیمر ها میشه . فکرشو بکنید هر بازی رو باید از طریق یه شبکه و کلاینت بخصوص تهیه و اجرا کنید و نتونید بمانند استیم همه آرشیو و بازیای دلخواهتون رو تو لایبرری و پروفایلتون داشته باشید ! :|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or