Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
در این شکی نیست که سم لیک یک ادم واقعا توانا در داستان نویسی و فضاسازی و اتمسفر بازی هاش هست ولی موردی که تو مکس پین عالی بود برام و توی AlAN WAKE رو به عقب رفت همون بحث گیم پلی بازی بود
که از بالا رفتن بیشتر سطح بازی جلوگیری کرد و اون تکراری شدنش تو ذوق من زد
ولی این ایده های سم لیک فوق العادس هر بازی یک ایده متفاوت و جذاب داره اینجا هم سیستم توقف زمان و اجرای لایو اکشن و... میتونه کار و دیدنی کنه
امیدوارم لیک اوج پختگیش نشون بده تو این بازی چون تا الان همه چی خوب بوده ولی حالا باید دید ترکیب لایو اکشن و اون بحث توقف زمان و کاور های کاملا تخریب پذیر تا چه حد خوب قرار میگیره داخل این بازیو مچ میشه لایو اکشن.
 
داداش پوریا تو دیگه چرا :d صبور باش
این مشخصات سخت افزاری یه شوک تبلیغاتی بیشتر نیست . دیگه بازی از firestrike که سنگین تر نیست . تازه اونم تا خرخره با DX12 زیر نظر مایکرو بهینه شده
بهترین معیار برای سنجش همون بنچمارکهایی هستن که سایتهای سخت افزاری منتشر میکنن

اصلا به این مشخصات توجه نکن منتظر بنچمارکهای معتبر باش .



البته مایکروسافت بهتر از هر کس دیگه ایی میدونه که با یک گل بهار نمیشه برای اینکه نظر PC GAMER هارو بیشتر به استور خودش جلب کنه باید عاص های بیشتری رو کنه

برای همین خدمت دوستان عزیز عرض کنم اینطور که از شواهد پیداس Gears Of War 4 هم قراره هدیه بعدی مایکروسافت باشه که البته عرضه ش فعلا در حد شایعه اس اما به احتمال قوی اتفاق میوفته

68984556882005449518.jpg

Seems Like It's Safe to Assume that Every Xbox One Exclusive Will Come to PC | SegmentNext

ممنون عزیز ولی تقریبا مطمعنم که سیستم مورد نیاز درسته و خیلی از سیستم ها این بازی رو با نهایت تنظیمات نمیتونن اجرا کنن. ولی میدونستم و یقین داشتم که برای PC میاد.
در مورد gear of war هم گیم اسپات اول تایید کرد که قراره برای PC بیاد ولی بعد تکذیب کرد. حالا یا نباید زود میگفتن یا خبر از پایه غلطه. در کل شک دارم روی Pc بیاد.
 
این اسلحه کلت ,شخصیت اصلی تو این کلیپ اخری بینهایت بود!!!!!! این تو بازی اصلی که بخوایم بازی کنیم بازم بینهایته یا نه؟ چیزی در موردش نگفتن؟
از نظر من حرکت خوبی نیست انصافا!!
 
گیم اسپات نوشته که فقط نسخه دیجیتالی شامل نسخه PC خواهد بود، در حالی که سایت خود بازی نوشته بعضی از نسخه های فیزیکی هم شامل نسخه دیجیتالی برای PC خواهند بود.
  • Every Xbox One Quantum Break pre-order made through the Xbox Store or participating retailers will get you a download code for the Windows 10 version of Quantum Break and Xbox One backwards compatible version of Alan Wake’s American Nightmare.

تو آمریکا هم فقط سایت Gamestop نسخه مخصوص بازی با قاب فلزی می فروشه که شامل یک سری آرت ورک اختصاصی میشه.

پ.ن: من منتظر نسخه کالکتور بودم:( هر چند این نسخه Gamestop هم بد نیست :d
 
اول خودتونو با سیستم مورد نیاز بازی کنار بیارید ، بعدش یه سخت افزار مناسب ویندوز ۱۰ و DX12 لازم دارید ... بعدش استور ویندوز ... دقیقا داستان به نفع مایکروسافت شد ... :))
 
اگه درست گفته باشم ، طبق گفته گابریل آل هسته ONE CORE ویندوز ۱۰ ، تا بهار امسال برای دیوایس های ویندوز ۱۰ عرضه میشه ... از یک طرف هم Rise of The Tomb Raider هم به صورت ویندوز استور یونیورسال اپ عرضه شد و حتی تو استور ویندوز ۱۰ موبایل هم صفحه داره!
بعید نیست این بازی هم با فیچرهای One Core و Windows UWP پورت شده باشه ... !
 
ممنون عزیز ولی تقریبا مطمعنم که سیستم مورد نیاز درسته و خیلی از سیستم ها این بازی رو با نهایت تنظیمات نمیتونن اجرا کنن. ولی میدونستم و یقین داشتم که برای PC میاد.
در مورد gear of war هم گیم اسپات اول تایید کرد که قراره برای PC بیاد ولی بعد تکذیب کرد. حالا یا نباید زود میگفتن یا خبر از پایه غلطه. در کل شک دارم روی Pc بیاد.

حالا ایمان اوردی پوریا جان ؟؟ :d رمدی سیستم مورد نیازو اپدیت کرد

دیگه بعد از 15 سال پشت موس کیبرد نشستن اگه قرار باشه بادیدن مشخصات مالیخولیایی نفهمیم موضع چیه که واقعا واویلاس :d اصلا شک نکن فقط برای اینکه ایکس باکس فنها شورش نکنن یه همچین مشخصات کضایی اعلام کردن:d
مگرنه مثل ابو ائینه روشنه اکثر PC GAMER ها مثل هلو میتونن بازی اجرا کنن
البته اون ULTRA که زده میدونی که منظورش چیه ؟ چقدر از نسخه کنسولی میتونه سرتر باشه:d
MINIMUM = خروجی XBOX ONE حتی بهتر

اصلا تابلو بود اینهمه میاد مانور میده که با API DX12 بازیها بهینه تر میشن کد نویسی LOW LEVEL دسترسی بهتر به سخت افزار و.... بعد بیاد 980TI بذاره کنار DX12
همون که گفتم یه شوک تبلیغاتی بیشتر نبود منتظر بنچمارکهای رسمی باش .

بازم ممنون ولی فکر کنم اشتباه منظورم رو رسوندم. منم 15-16 ساله که پشت سیستم هستم و از کمودور 64 تا حالا بازی میکنم. ولی به جرات میگم که توی این چند ساله اینقدر بازی با پورت بد و افت فریم و مموری لیک و ... ندیدم. (فکر کنم بتونم فقط امسال 3-4 تا بازی سطح اول رو مثال بزنم) من کاری به مشخصات و سیستم مورد نیاز ندارم که الان آپدیت اش کردن.میترسم بازی یکی از این مشکلات رو داشته باشه و به همین خاطر همچین سیستم پیشنهادی رو زده باشن و فقط اونایی که خوب خرج سیستم میکنن از بازی لذت میبرن.
خوب من نظر متفاوتی دارم . ولی شک نکن اگه مثل تو اینقدر تجربه بدی از PC GAMING داشتم میرفتم سمت کنسول خودمو اذیت نمیکردم:d
مشکل بعضیا اینه توقع دارن با سخت افزار ضعیف همه تکنیکهارو تو بازی فعال کنن که این غیر ممکنه

كافيه حجم جئومتري و لايتينگ رو بدون افزايش كيفيت بی دلیل ببرن بالا دیگه پدر قوی ترین کارتهای گرافیکی هم در میاد .

درکل با این چیزا مشکلی ندارم بازیو به بهترین شکل ممکن میزنم تو رگ :d
 
آخرین ویرایش:
حالا ایمان اوردی پوریا جان ؟؟ :d رمدی سیستم مورد نیازو اپدیت کرد

دیگه بعد از 15 سال پشت موس کیبرد نشستن اگه قرار باشه بادیدن مشخصات مالیخولیایی نفهمیم موضع چیه که واقعا واویلاس :d اصلا شک نکن فقط برای اینکه ایکس باکس فنها شورش نکنن یه همچین مشخصات کضایی اعلام کردن:d
مگرنه مثل ابو ائینه روشنه اکثر PC GAMER ها مثل هلو میتونن بازی اجرا کنن
البته اون ULTRA که زده میدونی که منظورش چیه ؟ چقدر از نسخه کنسولی میتونه سرتر باشه:d
MINIMUM = خروجی XBOX ONE حتی بهتر

اخه اصلا مسخرس اینهمه میاد مانور میده که با API DX12 بازیها بهینه تر میشن کد نویسی LOW LEVEL دسترسی بهتر به سخت افزار و.... بعد بیاد 980TI بزاره کنار DX12
همون که گفتم یه شوک تبلیغاتی بیشتر نبود منتظر بنچمارکهای رسمی باش .
بازم ممنون ولی فکر کنم اشتباه منظورم رو رسوندم. منم 15-16 ساله که پشت سیستم هستم و از کمودور 64 تا حالا بازی میکنم. ولی به جرات میگم که توی این چند ساله اینقدر بازی با پورت بد و افت فریم و مموری لیک و ... ندیدم. (فکر کنم بتونم فقط امسال 3-4 تا بازی سطح اول رو مثال بزنم) من کاری به مشخصات و سیستم مورد نیاز ندارم که الان آپدیت اش کردن.میترسم بازی یکی از این مشکلات رو داشته باشه و به همین خاطر همچین سیستم پیشنهادی رو زده باشن و فقط اونایی که خوب خرج سیستم میکنن از بازی لذت میبرن.
 
آخرین ویرایش:
آپدیت خبری :
Remedy در سایت خودش لیست سیستم مورد نیاز رو آپدیت کرده .


quantumbreak.png

Quantum Break pre-orders and previews launch, Windows 10 version announced | Remedy

Now we're talking !!!!

به نظرم سیستم خیلی تخیلیه!!!
این سیستمو گفتن تا طرفدارای برند xbox رو اروم کنن! تو بنچمارک ها خواهیم دید که رو سیستم های ضعیف تر هم اجرا میشه;)
 
سیستم بازی خیلی خیلی دیگه تخیلی هست
یعنی نمیشه اونی که معقول خرج سیستم میکنه حتی روی med هم بازی کنه
به قول دوستان کلی روی Dx 12 مانور نداده که بیاد بگه با یه Gtx 960 فقط میشه minimum بازی کرد
 
سیستم بازی خیلی خیلی دیگه تخیلی هست
یعنی نمیشه اونی که معقول خرج سیستم میکنه حتی روی med هم بازی کنه
به قول دوستان کلی روی Dx 12 مانور نداده که بیاد بگه با یه Gtx 960 فقط میشه minimum بازی کرد

dx12 بزرگترین کارش اینه که اورهد رو تقریباً نیست میکنه. میشه گفت این تغییر بیشتر از اینکه رو nvidia محسوس باشه رو amd محسوس هست. (نمیگم یکی از یکی قویتر میشه ولی دیگه بحانه ای برای کارت ها پیدا نمیشه که کم بیارن از نظر اورهد)
تازه اونم باز برمیگرده به کدبندی سازنده ها. مثلاً یه آپشن خاص تو dx11 ممکنه راحت کنترل بشه برای سیستم شما ولی رو dx12 چون کد درست نزدن ممکنه نتیجه معکوس بده.

نمونه اش mantle هست و بازیهاش. بشتر کد ها برای 3gb vram بهینه شده و آپشن های گرافیکی شبیه هم رو dx11 و mantle رو بازی تاثیر زیادی دارن.
مثلاً با ultra تو bf4 یا thief میشه رو dx11 راحت با 2 گیگ vram بازی کرد و بدست خود api منیج میشه (تا اونجایی که اطلاع دارم) اما توی mantle کد برای استفاده بهینه با 3gb vram نوشته شده و اگه 2 gb vram داشته باشین شاهد پر و خالی شدن مداوم vram میشید.
ولی اگه سیستم با کد جور باشه میشه گفت کوچکترین مشکلی ندارید که هیچی، میشه گفت بازده تون نزدیک به بازده کنسول میرسه

و اینم بگم dx12 دیگه تقریباً همه کارا رو به سازنده واگذار کرده. اگه انجین بازی برای dx12 درست نوشته شده باشه میشه گفت تجربه خوبی خواهیم داشت.
و یک چیز دیگه... از لحاظ شیدینگ من انتظار خاصی ندارم ولی از لحاظ دیدن آبجکت ها، پارتیکل ها و پلی گون های زیاد و دیوانه وار انتظار بالایی از dx12 دارم!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or