Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
یه نظر میرسه اینا از یکسری فیچرهای سخت افزاری DirectX 12 استفاده کردن که GPU Xbox One و مدل های آخر انویدیا (همچنین Fury X) ساپورت میکنن به همین دلیل سیستم پیشنهادی اینقدر تخیلی شده
یک کارتی مثل 970 (طبق گفته خود انویدیا البته) از تمام امکانات DX12 چه سخت افزاری و چه نرم افزاری بخوبی ساپورت میکنه البته ظاهرا بغیر از Async Compute که معلوم شد این Feature رو اصلا در سخت افزار کارتهاش قرار نداده و بصورت نرم افزاری اون رو ساپورت میکنه(اگر اشتباه میکنم دوستان اصلاح کنند). طیق چدول زیر نباید فرق آنچنانی بین Supported Feature های بین 970 با 980ti باشه.

DX12FeatureLEvels.png


به هر حال این کارت 100% خیلی از GPU بکار رقته در X1 قویتر هست و نباید در اجرای بازی در بالاترین تنظیمات بصورت 60FPS مشکل داشته باشه و میتونست جای اون 980TI در لیست پیشنهادی باشه. حتی اگر نسخه PC نسبت به نسخه X1 از لحاظ بصری پیشرفتهایی داشته باشه.
 
اینکه تو سیستم مورد نیاز DX12 توصیه شده به نظر من به این معنی نیست که کارت گرافیک های DX11 ساپورت نمیشند. این واقعا غیر منطقی هست چون اگر اشتباه نکنم فقط سری 9xx انویدیا به صورت کامل DX12 (به صورت سخت افزاری) رو ساپوریت می کنند، از طرف AMD هم احتمالا آخرین نسل های کارت هاش هست و این کار رو فروش بازی شدیدا تاثیر میزاره.

760 هم اگر اشتباه نکنم DX12 رو کامل ساپورت نمیکنه (به صورت سخت افزاری) همین به نظرم پشتیبانی از DX11 رو تایید میکنه.
 
انتظار تصمیم عاقلانه ی مایکروسافت و فروش نجومی بازی روی استیم

مایکروسافت این بازی رو همزمان با عرضه نسخه XB1 روی ویندوز 10 (بدون هیچ پیش مقدمه‌ای) نمیده که بازی به فروش نجومی برسه. اگر برای چنین هدفی بازی رو میاورد روی W10 برای استیم هم عرضه‌اش میکرد و میتونست تصمیم عاقلانه‌ای به نظر برسه ولی من بعید میدونم هدفش صرفاً زیاد کردن فروش بازی بوده باشه.
 
دقیقا! واقعا من نمی دونم بخش xbox دقیقا به وسیله ی کدوم احمقی داره اداره می شه!یعنی تأیید رسمی این بازی برای PC (به عنوان سیستم سلر one) عملا تیر خلاص بود به one ! من موندم چرا اسپنسر داره خودشو اذیت می کنه ! بخش xbox رو واگذار کنن یه ملت یه نفس راحتی میکشه اون وقت! اون با انتشار ROTR این هم از این! واقعا نمی شد فروش بازی روی pc رو حداقل یه هفته می انداختن عقب؟ واقعا مایکروسافت یه ملت و همین طور خودش رو مسخره کرده! (امیدوارم این تأیید نسخه ی PC حداقل یه اشتباه تایپی بوده باشه)

یه فورتزا یه دونه هم هیلو مونده اینارو هم لطف کنه مایکروسافت رو pc تأیید کنه دیگه کلاحمایت همه جانبه از one تکمیل میشه! خدا متریک رو رحمت کنه الان که آدم نگاه میکنه می بینه اون بنده خدا (اگرچه با سیاست های اجباری ) ولی به دنبال حمایت کامل از محصولی بود که به مردم تحویل می داد!

دقیقا موافقم الان 3تا بازی مونده که فقط انحصاری کنسول هست Forzaو Geowو Haloاین 3تا بده دقیقا این 20mدارنده X1رو مسخره خودش کرده

بابید ببینم این E3امسال چه میکنه
 
توی حداقل سیستم مورد نیازش مگه اصن 760 و 260X مثل همن:| 260X از 750ti هم ضعیف تره کلا سیستم مورد نیازش خیلی الکیه واسه پیشنهادی 16 گیگ رم:| واسه حداقل i5 4460:| اگرم بازی فقط روی استور ویندوز باشه که دیگه نور علی نور میشه:|
 
دقیقا موافقم الان 3تا بازی مونده که فقط انحصاری کنسول هست Forzaو Geowو Haloاین 3تا بده دقیقا این 20mدارنده X1رو مسخره خودش کرده

بابید ببینم این E3امسال چه میکنه
من بخاطر انحصاری های One این کنسول رو تهیه کردم به نظرت نمیشه یکجوری با اسپنسر حرف زد که iP های Froza , Geow برای PC عرضه کنه ؟! ( جداً با اینکه از خرید One اصلا پشیمون نیستم و مطمئنم کار درستی کردم اما باز PS4 هم تهیه میکنم واقعا این سیاست عجیبی بود )
هدف اصلی خیلی از افراد از خرید کنسول چه در ایران و چه در خارج از ایران انحصاری هایی مثل Quantum Break هست ، حال وقتی مشاهده میشه که این بازی هم زمان با عرضه بر روی وان برای PC هم میاد واقعا آدم داغون میشه :|
E3 امسال هم هر بازی خوبی که بخواد بیاد آخر سر برای PC و Windows 10 خواهد آمد .
بسی خوشحال و بسی دلسرد شدم ، تزاحم اهم و مهم پیش اومده ، یه جوری شدم :d خدا بگم چکارت نکنه فیل .
 
مهم اینه برای PC تایید شد . حالا باید بشینم تمام Trailer های بازی دانلود کنم
من حدس میزنم اون 980TI احتمالا برای 4K در نظر گرفتن مگرنه دلیلی نداره نیاز به همچین کارتی باشه یا حداقل تجربه بازی در 60FPS 1080p ULTRA SETTING تضمین میکنه بمراتب کیفیت بهتری از نسخه کنسولی ارائه میده.

البته تا زمانی که بنچمارکها منتشر نشن نمیشه در این مورد تصمیم گرفت . ولی خوب با توجه به DX12 بودن بازی میشه پیشبینی کرد عملکرد بازی بسیار خوب باشه


البته سری 400 و 500 NVIDIA معماری فرمی هم با اخرین درایو DX12 ساپورت شدن.
 
آخرین ویرایش:
چنددرصد احتمال اینکه سیستم ریکامندش برای ااجرا در رزولوشن 4k و 60 فریم ـه باشه ؟ چون خیلی تخیلیه سیستمش ، اگه برای 1080 باشه که کلا لول داره :دی بازیای خیلی سنگینی تو این چندماه اومدن که ریکامندشون نصف این بوده .
 
از عرضه ی همزمان روی Pc که به نظرم شکل خوبی نداشت بگذریم همه چیز نوید یه شاهکار رو میده.
اینطور که از پیش نمایش ها مشخص شد بازی با توجه به تاثیر تصمیم گیری ها به شدت ارزش تکرار داره و شاید نگرانی دوستان که معتقد بودن امکان داره مثل آلن ویک بازی تکراری بشه(لازم به ذکره aw برای من هیچ وقت تکراری نشد و نمیشه) بی مورد ـه و میتونند با خیال راحت منتظر شاهکار سم لیک باشن :d
سوپرایز دیگه هم واسه من عرضه ی Aw همراه بازی بود اونم بصورت free:x از اول نسل منتظر نشونه ای از آلن بودم و بی صبرانه منتظر بازگشت به bright falls ـم :d
نکته ی دیگه هم وجود کد Aw فقط و فقط نشونه ی یه چیزه : ALAN WAKE 2
تریلر هم عالی بود و صبر کردن تا 17 فروردین خیلی خیلی سخت داره میشه.
 
با توجه به پورت‌های Alan Wake و American Nightmare بهتون قول می‌دم با سیستمی در حد "حداقل" هم خروجی خیلی خوبی می‌گیرید. خیلی به سیستم معرفی شده توجه نکنید.
 
توی حداقل سیستم مورد نیازش مگه اصن 760 و 260X مثل همن:| 260X از 750ti هم ضعیف تره کلا سیستم مورد نیازش خیلی الکیه واسه پیشنهادی 16 گیگ رم:| واسه حداقل i5 4460:| اگرم بازی فقط روی استور ویندوز باشه که دیگه نور علی نور میشه:|

بازی از DX12 استفاده میکنه و باید دید تحت DX12 این دو تا GPU چطور عمل میکنن. اینکه GPUهای AMD عملکرد بهتری با DX12 داشته باشن دور از ذهن نیست.
 
واقعن این مورد زیر واقعیت داره؟

مایکروسافت قصد دارد تا پلتفرم های خود را گسترش داده و عناوین انحصاری خود را برای رایانه های شخصی نیز منتشر کند و همان طور که در وب سایت عنوان Quantum Break مشاهده می شود، علاوه بر عنوان Quantom Break، عناوین Gears of War 4 و Scalebound نیز برای هر دو پلتفرم منتشر خواهند شد.

گیمفا

من تازه دیروز Xbox one خریدم! عجب شانسی واقعا :))
 
بازی از DX12 استفاده میکنه و باید دید تحت DX12 این دو تا GPU چطور عمل میکنن. اینکه GPUهای AMD عملکرد بهتری با DX12 داشته باشن دور از ذهن نیست.
دو سری بنچمارک از dx12 منتشر شده، و واقعا بجز معماری مگزول، بقیه معماری های انویدیا کاملا توی بنچمارک fable legends، از کارت های AMD ضعیف تر عمل کردن امل نه در حدی که gtx 760 با R7 260X یکسان باشه:/
فعلا مشکل اساسی تر اینه که اگه فقط توی استور ویندوز منتشر بشه، خیلی خیلی خیلی بد میشه و خیلیامون باید قیدشو کلا بزنیم:(

Sent from my HTC_D820ys using Tapatalk
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or