Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
این جا ممکنه حالت دستش بعد از شلیک گلوله باشه که دستش جمع شده :دی

اگر کامل ببینی متوجه میشی ، 4 پنج تا تیر می زنه در همین حالت ! حالا یکی اون قسمت رو کات کنه بذاره ، کاملا مشخصه ! :d

چپ دسته :biggrin1:

اون طوری که زاغارت تر میشه ! :-":d اومدی اَبرو رو درست کنی زدی چشم رو هم کور کردی ! :d

پ.ن : البته شاید تو این صحنه بدون نشون گیری داره تیر اندازی می کنه ! مثلا LT رو نگه نداشته و فقط داره RT رو میزنه ! :d
که البته در این حالت هم باید دوربین عقب تر باشه !! ;;)
 
یا خدا سم لیک چی کرده:|

به نظر من توی یه بازی شوتر سوم شخص باید علاوه بر اینکه اسلحه ی طرف رو موقع نشونه گیری باید دید ، باید دستش هم صاف باشه ! اصلا اصول تیر انداری همینه !

طرف فک و دندوناش اسکن شده شبیه سازی شده میخوای این چیز به این مهمی درست نباشه؟:|
 
با اسلحه میزنه تو سر یارو:d
در مورد خورد شدن سرامیک هم فکر میکنم تا حالا رو سرامیک نپریدی:d
شعاع خورد شدنو ببین :دی
حالت aiming و قرار گیری دوربین و حالت دستش به نظرم خوب نبود !! :d
لگد اسلحست که دستشو خم کرده و چون داره پشت سر هم و بدون وقفه شلیک میکنه,دیگه دستش راست نمیشه :دی
یه باگ دیگه تو چرخیدن اون یارو که میزنه تو صورتش:دی قبل از اینکه بچرخه بیافته,یه دور سرجاش میچرخه :دی
 
مصاحبه گیم اینفورمر با سم لیک:Remedy’s Sam Lake Details Quantum Break’s Transmedia Approach - News - www.GameInformer.com
(چیزه جدیدی نگفته,همه چیزو قبلا میدونستیم :|
Remedy’s past games have delved deep into the psychology of a single protagonist steeped in noir storytelling. Quantum Break will approach things from a different perspective, with multiple playable characters.
Players will control the heroes of the tale, Jack and Beth, but during key “junction moments,” we’ll step into the shoes of villain Paul Serene. You get to play Paul Serene during the junction moments and make these choices. It really amounts to dynamic, player-created cliffhangers at the end of every act of the game.”
One of the big differences between action movies and Quantum Break is that players will control the villain. While most people wouldn’t feel sympathy for Die Hard’s villain, Hans Gruber, there is a risk when putting the player so close to the bad guy.
“We want to make even the bad guy a deep, complex character that you will see different sides of,” Lake says. “You will understand why he’s doing what he’s doing. At the same time, the junction moment is just one gameplay scene, and the glimpses you see can be approached in two different ways. They are fragments. You are learning about certain things, but all options have both positive and negative from the bad guy’s perspective, but also from the heroes’ perspective.”
این چند جمله آخر هم درباره وان گفته :دی
At the same time, the power offered in the new console matters for the kind of game Remedy is working to create. “We are recording everything that is happening in the scene,” Lake explains. “Then we chop that into pieces and take individual objects and scrub them back and forth on their timelines as time is breaking down and can do that with anything in the scene.”The new technology doesn’t make things easier, even if it is more powerful. “It’s the opposite,” Lake says. “You need a bigger team. You need all the hardware. It gets really complicated also, the challenges that the team and the coders are tackling.”
He also told us why Quantum Break is a strong fit for the Xbox One. “[Xbox One] is an entertainment center and the idea of having these different mediums come together, what we are doing with Quantum Break, is a perfect match.”

- - -ویرایش - - -

کله ی جک هم اون جا که میزنه تو کله ی یارو آخرش انگار باگ داره :| :دی سرش انگار پرت میشه جلو /:)
بازی 2015 میاد :دی رفع میشه :دی.
 
این استودیوی رمدی و مخصوصا همین سم لیک واقعا کارشون همیشه انقلابی هست هر عنوانی ساختند از لحاظ گیم پلی انقلابی و نواورانه بوده اون از مکس پین که گیم پلیش نواورانه بود اون از aw هیچ مشابهی برای خودش نداشت این QB هم که تو همین GIF کاملا مشخصه باز با یه عنوان کاملا یونیک و انقلابی طرفیم .

انجینی که دارند برای خودش خداوندگار هست ! از لحاظ جلوه های ویژه که با توجه به همین AW کاملا مشخصه با یه چیز بسیار واقع گرا و یونیک طرف هستیم ولی بیشتر من منتظر به رخ کشیدن فیزیکش هستم که تو همین GIF ماشالا مشخص با چه غولی طرفیم :دی
 
تا حالا که این بازی به شدت منو جذب خودش کرده . لعنتی این رمدی بازی نمیسازه . زندگی میسازه . سم لیکم که رسما روانیه !:d یاد مکس پین میوفتم این کاراکتر اصلیشو می بینم . امیدوارم موقع ریلیز بازی یکی از رفقام X1 داشته باشه و دست به دامنش بشیم .:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or