Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
رمدی این رو هر چه سریعتر و به بهترین نحو ممکن بساز و بعد برو سراغ داش آلن و آلن ویک رو از جعبه در بیار و نسخه 2 رو بساز :((

این برنامه طولانی مدت داره ! ساخت یه نسخه و اینا نیست. سیزن سیزن به همراه سریالش که داره تو Microsoft Los Angeles ساخته میشه
 
یه سوال بی ربط اما مهم و اساسی.این مایکرو چجوری دلش میاد رمدی که خودش رو کشته واسه xbox نخره و first party نکنه؟

چون رمدی دوست نداره آقا بالاسر داشته باشه, میخواد مستقل باشه. ولی در عوض رابطه بسیار بسیار خوبی با مایکروسافت داره.
 
آقا به نظرتون رزلوشنش قراره چند P باشه؟ :-/
پس آلن ویک 2 چی؟! =((:((
آلن ویک فعلا زوده :( خدا کنه ایندفعه open-world باشه.


---------------
making-of-quantum-break-animation.jpg
آدم یاد بعضی از لوکیشن های مکس پین میافته :-s

- - -ویرایش - - -

چون رمدی دوست نداره آقا بالاسر داشته باشه, میخواد مستقل باشه. ولی در عوض رابطه بسیار بسیار خوبی با مایکروسافت داره.
همینجوریش زیر ظلم و استکبار و برده داریه مایکروسافته،ماکرو بخرتش پدرشون رو درمیاره :(
 
آزادی عملی که این رمدی داره از طرف مایکروسافت , فکر نکنم فرست پارتی مایکرو هم داشته باشن :>

فقط خدا کنه , استاد هوش از سرش نپریده باشه بعد از دیدن کیف اون خانومه :d
 
آقا از همین اول کار که هیچ خبری نیست لطف کنید کنترل خودتون رو حفظ کنید :دی بازی های Remedy نمره بگیر نیستن (منتظورم امتیازات خیلی خفن هست)، هر چیزی هم بسازه چون استایل خاص بازی های Remedy رو داره بازم احتمالا یه سری باهاش حال نمیکنن. دیگه همه میدونن بازی های Remedy هر کوفتی هم باشن بازم حتما باید تجربه ـشون کنیم ولی از الان جوگیر نشید برید رو متای 95 و 96، با تشکر :دی

پ.ن: اینو گفتم چون میدونم بعد از نمایش بازی تو VGX اینجا چند تا کشته و مجروح به جای میزاره :| :دی
 
با توجه به آلن ویک مطمئنا Full HD نیست :دی
اگه قرار باشه 900p باشه و مثل 900p رایز باشه که شدیدا استقبال میشه :bighug: Alan Wake هم sub-HD بود ولی بجاش AA و Post-Processing فوقالعاده ای داشت که البته نکته منفیش این بود شفافیتش کم شده بود ولی 900p به اندازه کافی خوب هست که بجای پردازش بیشتر پیکسل و یه مقدار شفافیت بیشتر اونو صرف AA و Post-Process بهتر کنن تا کیفیت تصویر خیلی تمیزتر و سینمایی تری داشته باشه. چیزی که تو Ryse انجام شده و نتیجه فوق العاده شده.
 
کلا باید رو رزولوشن حسابی کار کن Native 1080p باشه وگرنه خیلی ضایع هستش دیگه!
فرض کنیم 1080 نیتیو نیست چیش ضایع است؟! شاید یه سازنده تخریب پذیری و فیزیک منحصر به فرد رو به Full-HD بودن ترجیح بده ، یا یکی دیگه هوش مصنوعی بهتره و طبیعی تر رو؛ یا فرضاً یکی بیاد افکت های بیشتر، AA و شیدر های با کیفیت تر رو به 1080p ترجیح بده کجای این قضیه اینقدر عجیبه براتون؟

همون Alan wake هم رزولوشن HD نداشت ولی DF از افکت ها و نورپردازیش کف خون قاطی کرده بود !

43131792748417855003.gif


پ.ن : الان برین یه دور AW بازی کنید قول میدم با اینکه امثال U3 ، Halo 4 ، Crysis 3 و . . . تجربه کردید ولی بازم از نورپردازی و افکت های بینظیرش به وجد بیان :d
 
اگه قرار باشه 900p باشه و مثل 900p رایز باشه که شدیدا استقبال میشه :bighug: Alan Wake هم sub-HD بود ولی بجاش AA و Post-Processing فوقالعاده ای داشت که البته نکته منفیش این بود شفافیتش کم شده بود ولی 900p به اندازه کافی خوب هست که بجای پردازش بیشتر پیکسل و یه مقدار شفافیت بیشتر اونو صرف AA و Post-Process بهتر کنن تا کیفیت تصویر خیلی تمیزتر و سینمایی تری داشته باشه. چیزی که تو Ryse انجام شده و نتیجه فوق العاده شده.
اگه 900p باشه که خوبه ولی اگه بیاد 720 کنه :|
الن ویک شفافیتش رو 1080 خیلی خیلی کم میشد :دی
ولی این چیزا مهم نیست
The Scale is MASSIVE:bighug:
مکس پین رو راکستار خریده؟؟؟؟:-/
بلی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or