Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
آپدیت:
مصاحبه رو دیدم,چیز خاصی نگفت فقط همینا:
در آخر هر قسمت نقش پال سرین رو بر عهده میگیرین که باید از بین دو راه یکی رو انتخاب کنین.
صحنه هایی مانند تخریب پل در بازی زیاده مثل برخورد قطار به دیوار . به لطف فیزیک بازی شاهد جزئیات بالای تخریب هستیم.
کل بازی یکجا عرضه میشه(خود بازی همراه سریال).
در حال حاضر تعداد کارمندان رمدی 92 نفر در داخل و تعدادی هم در خارج که تعداد دقیقشو نگفت.
قصد فروش ندارن و مستقل میمونن ولی رابطه ی خیلی خوبی با مایکروسافت دارن طوری که سر کوانتوم برک اصلا تحت فشار نیستن و تاریخ دقیق عرضه رو نگفت.(مایکروسافت حال اساسی بهشون داده :دی)
ایکا ویلی در بازی نیست(انحصاری الن ویکه :دی)
تکنولوژی جدید موشن کپچر بازی این امکان رو میده که بدل دیجیتالی از بازیگرا داشته باشن.
از وان و قابلیتاش تعریف کرد و میگه 8تا 10 برابر قوی تر از 360ه.به مرور زمان شاهد پیشرفتهای گرافیکی در بازی های وان خواهیم بود چون عنواین لانچ نمیتونن از قدرت کنسول استفاده کنن و تفاوت گرافیکی COD2 با BO2 رو مثال میزنه.


آف تاپیک:
راکستار کامیک جدیدی از مکس پین3 را منتشر کرده و یه نسخه ویژه هم برا سم لیک فرستاده :دی
 
قصد فروش ندارن و مستقل میمونن ولی رابطه ی خیلی خوبی با مایکروسافت دارن
So Remedy is Staying in Finland, you're not selling out, and new game is coming, we love you man
Matias Myllyrinne: We'll see, Everything is for sale (laughing
 
امیدوارم تو QB هم شاهده چنین لوکیشن هایی با اتمسفر منحصر بفردی که Remedy خلق میکنه باشیم. :d
22619558478465706840.jpg

43573489023476186676.jpg
53036717649335905811.jpg

14301045263747081852.jpg
پ.ن :خودمونیما Alan wake بدون دست کاری فقط 1080p رو X1 اجرا کنن گرافیکش واسه نسل جدید کفایت میکنه :d
 
AW خدای اتمسفر بود من بازی مشابه ای ازش ندیدم واقعا حالا داد
یکم محیط رو بزرگتر می کردن و چالش های گیم پلی رو میبردن بالا عالی می شد البته تیمشون اون زمان 3 نفر بود و همینی که ساختن هم شاهکار هست
 
AW خدای اتمسفر بود من بازی مشابه ای ازش ندیدم واقعا حالا دادیکم محیط رو بزرگتر می کردن و چالش های گیم پلی رو میبردن بالا عالی می شد البته تیمشون اون زمان 3 نفر بود و همینی که ساختن هم شاهکار هست
سه نفر??!!!!!!!ار کجا آوردی این حرفو برادر من??!نزدیکای لانچ آلن ویک یادمه اعلام کرده بودن چهل و پنج نفر!!!این تیم فقط دسته کم سه نفر برنامه نویس نیاز داره برا همچین بازیه شاخیکوانتوم از اون بازیای هست ک ب شخصه با عرضه شدنش کنسول نسل جدید رو تحربه کنم.
 
AW خدای اتمسفر بود من بازی مشابه ای ازش ندیدم واقعا حالا داد
یکم محیط رو بزرگتر می کردن و چالش های گیم پلی رو میبردن بالا عالی می شد البته تیمشون اون زمان 3 نفر بود و همینی که ساختن هم شاهکار هست

راست میگه سه نفر و از کجا آوردی؟:دی
منظورت 38؟چون فکر کنم 30خورده ای بودن.
ولی متاسفانه همچین محیطایی توی کوانتوم برک نیست :( سیو شدن برا الن ویک2 :دی.کوانتوم برک بیشتر محیطش شبیه NY هست.
اگه اینا محیط بازی رو OW نمساختن و برا دورا از عکس استفاده میکردن معلوم نیست دیگه چی میشد گرافیک بازی :دی(منظورم الن ویکه)
------------------------------------------------
یکی از شخصیتهای معروف مکس پین1 که یادم رفت بود بزارم(برا کامل کردن پست قبلیم) :دی
خودتون حدس بزنید :دی
char_82861.jpg

Alan_Wake_allusion_to_The_Shining.png
:دی
 
آخرین ویرایش:
68869485013765691983.png
Cameron Rogers نویسنده ی جدید رمدی که تازگی به تیم خلاق سم و میکو ملحق شده.
به قیافش که میخوره آدم باحال و خلاقی باشه :دی
این ویدئو هم مصاحبه با کم هست,که دو بخش داره:
بخش اول درباره گذشته کم هست, اینکه چجوری وارد دنیای نویسندگی شده.
بخش دوم هم درباره اینه که چجوری به رمدی پیوست و نظرش درباره آلن ویک و کوانتوم برک رو میگه.
(احتمالا کوانتوم برک هم از نظر داستانی دچار تحول میشه)
 
تو بازیای نسل جدید تنها بازی هست ک کنجکاو تجربه بازیمرمدی هم ک طبق معمول تا عرضه بازی میخاد تو سکوت کامل مث آلن ویک بسازه....تو روحشون ک اینطوری با روحیمون بازی میکنن:-(
 
اگه این اتفاق بیفته مطمئن باش تا اردیبهشت خرید xbox one زوی شاخش خواهد بود و من دیگر تک فن نخواهم بود !! بوکمارک کیند :دی

امیدوارم بازی 2015 بیاد :(
تا اون موقع شاید فرجی شد با این قیمتای فضایی :|
استاد یه گیم پلی نشون بده من دیگه تا یک سال انتظار هیچ تریلری از بازیای وان ندارم :((
حالا نمیخواد انتظارا رو خیلی ببرید بالا :دی,یه بار دیدین فقط اومده اونجا که یه کنسول Day1 بگیره بره :دی
 
امیدوارم بازی 2015 بیاد :(
تا اون موقع شاید فرجی شد با این قیمتای فضایی :|

حالا نمیخواد انتظارا رو خیلی ببرید بالا :دی,یه بار دیدین فقط اومده اونجا که یه کنسول Day1 بگیره بره :دی
از بس زیر ظلم مایکروسافته، حتی یه کنسول هم بهش ندادن، تو این سرما باید خودش بیاد تو صف وایسته :(
 
"Phil Spencer: We did a pretty deep dive [on Quantum Break] last week while we were in Europe, and I'm feeling really good about the creative. It may be before the end of the year when we talk more about what the story and the gameplay is... We have a pretty good piece that I'm trying to coerce people into putting out before the end of the year ... showing the full Remedy vision, with Sam [Lake] giving a pretty good description of how the game works with some new gameplay footage.

"Maybe VGX would be a good place for that"
انتظار نداشته باشید واسه لانچ چیزی نشون بدن، دیگه خودشون گفتن شاید VGX که خب مطمئنا اونجا نشون میدن.
البته امکانش هست که یه تیزری از چیزی که قراره VGX نمایش بدن نشون بدن که همین هم خوبه اگه اینکارو بکنن:d
AW:AN رو هم VGA معرفی کردن ولی چند روز قبلش یه تیزر چند ثانیه ای نشون دادن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or