Quantum Break برای PC لیست شد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Hamid Payne

کاربر سایت
Quantum-Break-PC-Brazil-Rating.jpg


به نظر می رسد که یک سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی برزیلی نسخه PC جدیدترین ساخته Remedy را مورد بررسی قرار داده باشد.

در 25 ژانویه این سازمان دو گزارش جداگانه برای عنوان Quantum Break مربوط به نسخه PC و Xbox One منتشر کرد و در هر دو آنها به وجود خشونت، مواد مخدر و همچنین فحاشی اشاره کرده است.

در صورت صحت این گزارش می توان نتیجه گرفت که نسخه PC عنوان Quantum Break به طور کامل ساخته شده و در حال حاضر کاملا قابل بازی است.

لازم به ذکر است که موسس Remedy Entertainment یعنی سم لیک در نوامبر سال گذشته از علاقه خود نسبت به عرضه Quantum Break بر روی PC گفته بود.

Quantum Break ششم آوریل عرضه خواهد شد.

آپدیت: وبسایت آلمانی GameStar به نقل از Remedy اعلام کرد که Quantum Break در تاریخ April 5 به صورت همزمان بر روی PC و Xbox One عرضه خواهد شد. این دقیقا همان تاریخی است که سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی برزیلی هم به آن اشاره کرده بود.

این سایت در گزارش خود اعلام کرد که این اطلاعات را مستقیما از preview event بازی با حضور Remedy برداشت کرده است، البته لازم به ذکر است که GameStar چند دقیقه بعد این خبر را از وب سایت خود برداشت. شاید به این خاطر که برای اطلاع رسانی زود اقدام کردند.

آپدیت نهایی: بازی برای PC رسما تایید شد.
 
آخرین ویرایش:
اوضاع احوال واقعا داره به زمان ps2 میره ... که بازی ها خود به خودی انحصاری ps2 میشدن ...

الان تنها فرقش اینه که pc هم یه پلتفرم قوی نسبت به اون زمان شده و بازی ها فقط برای ps4 نمیان و برای pc هم عرضه میشن ... همین الانشم کلی بازی این شکلی داریم ... چه برسه دو سال دیگه ... اینجاست که احتمالش میره هر چند ناچیز که به دارنده x1 لطمه بخوره ...

..............................

یه سوال روی این اکو سیستم اگه بازی برای x1 عرضه نشده باشه و برای pc و ویندوز ۱۰ اومده باشه ... امکانش هست دارندگان x1 هم بتونن به واسطه این اکو سیستم بازیش کنن؟ اگه اینطوری باشه که خیلی خوبه

پورت بازیها از W10 به XB1 خیلی ساده تر از قبل شده. در کل بستگی به خواست بازیساز و وضعیت مالی و قراردادهاشون داره اما شرایط برای انجام همچین کاری هیچوقت انقدر مهیا نبوده.البته فعلاً روند پورت بازیها از XB1 به W10 هست، ولی در آینده و با جون گرفتن استور ویندوز این روند میتونه برعکس بشه.
 
حرف های شما درست اما این اکو سیستم یک شبه اعلام شده و اون هم بعد از تقریبا 2 سال از عرضه کنسول
مایکروسافت چندین بار موضع عوض کرده (و احتمالا می کنه)، حالا اون سیستم آنلاین و ... رو کار ندارم اما اول فروش X1 با کینکت (که من خودم جزو خریداران کنسول با کینکت بودم) و عدم عرضه کنسول جدا، که خوب این یک سیاسته و بدیهیه که شخصی که داره می خره کنسول رو، از خرید کینکتشم اطلاع داره و با رضایت خودش داره کنسول رو با کینکت می خره
منتها انتظار این رو نداره که به یک وسیله بی مصرف که مایکروسافت ولش کرده تبدیل بشه، محصولی که مایکروسافت همه جوره ازش در زمان فروشش همراه کنسول دفاع می کرده

بحث بعدی هم تمرکز یک کنسول روی گیمینگ هست، وقتی X1 معرفی شد با عناوین انحصاری متعددی همراه بود که همه ضعف سونی رو توی نداشتن بازی انحصاری می دونستن. منتها خریدار X1 اون موقع، الان می بینه نه تنها که عناوین انحصاری دیگه صرفا انحصاری بین کنسول ها هستن و روی PC هم ریلیز می شن، بلکه بازی های مولتی پلتفرم هم اکثرا روی کنسول رقیب دارن بهتر اجرا می شن، سونی رفته عناوینی مثل COD که تقریبا جزئی از برند Xbox شده بود رو در اختیار گرفته، سیل عناوین انحصاری هم روی کنسول رقیب جاریه و یک سری عناوینی که قبلا مولتی پلتفرم یا انحصاری xbox بودن، مولتی پلتفرم یا انحصاری کنسولی یا کلی کنسول رقیب شدن، بدیهیه که دلسرد می شه و چیزی که قبلا می دیده با چیزی که الان می بینه تفاوت داره
بحث بعدی در مورد ترکیب PC و کنسول، بنده قبل تر مثالی زدم که بالاخره قرار نیست همه برن 980ti بخرن، خیلی از کنسول گیمر ها روی لپ تاپ ها و PC هاشون گرافیک هایی دارن که حداقل می تونه بازی ها رو با 720P و تنظیمات medium اجرا کنه، این شخص اگر X1 هم گرفته باشه به امید انحصاری بودن عناوینش گرفته که در کنار مولتی ها بازی کنه وگرنه اگر اطلاع داشت که می تونه همون عناوین انحصاری رو روی PC با کیفیت کمتری بازی کنه شاید انتخابش عوض می شد
برای مولتی مدیا هم فکر می کنم Smart TV ها و ابزار هایی مثل Apple TV اونقدر فراگیر شدن که کسی چندان به دنبال کنسول ها برای این کار نره، حداقل اون طوری که از ظاهر پیداست کنسولی که بیشتر تمرکز بر روی بازی داره موفق تره تا کنسولی که توی Multimedia سرتره
Halo,Gears Of War,Forza عناوین خیلی خوبی ان و اگر نگیم برترین، جزو برترین ها در سبک های خودشون هستن اما امید بستن یک کمپانی به همین 3 عنوان، فکر نمی کنم کار عاقلانه ای باشه
مایکروسافت سیاست های غلط زیاد داره، همین COD ای که مایکروسافت از دست داد، خیلی راحت با خرید MLG توسط Activsion-Blizzard و راه اندازی eSports اه COD با همکاری Activision و سونی به مرور جمع قابل توجهی از طرفداران eSports و چه بسا FPS رو سمت خودش می کشه و این در حالی هست که مایکروسافت خیلی در تلاشه که Halo رو به عنوان یکی از عناوین شاخص eSports مطرح کنه که چندان مورد استقبال قرار نگرفته

ببین عزیزم.الان شما چندتا مبحث متفاوت دیگه رو وارد بحث کردی.اینکه ماکروسافت کینکت رو اونجوری عرضه کرد و نیمه رها کرد یه بحث دیگه اس.به نظر من هم این مورد اشتباه بود.من به شخصه انتظار داشتم حمایت بیشتری بکنه ولی نکرد.از این دست اشتباها همه ی شرکت ها دارن و من رد نمیکنم.منتهی به بحث تاپیک ربط نداشت.

در مورد برتری عناوین مولتی روی PS4 که اولا فاصله رفته رفته کمتر شده ولی با این همه باز باید خریدار این رو موقع خرید در نظر بگیره.قطعا ماکرو هم در مقابل این ضعف یک سری موارد برای جبران بر روی کنسولش آورده.نمونش Backward Compatibility که با عرضه بازی های رایگان روی Live هر ماه واقعا یک امتیاز عالی هستش.

در مورد اجرای خوب بازی ها بر روی یک لب تاپ هم بنده خودم کامل در جریانم که همین الان برای اجرای خوب بازی ها لب تاپ باید حداقل یک کارت گرافیکی 850GTX M داشته باشه که همچین لب تاپ هایی از رنج قیمت 3.5 میلیون شروع میشن.فکر هم نکنم همه توان خرید همچین لب تاپ هایی را به اصطلاح داشته باشن.

اما در مورد بازی ها.اصلا بیاین موردی نگاه کنیم.ببینید الان تقریبا 2 سال 3 ماه از عرضه کنسول ها میگذره.به طور متوسط طول عمر کنسول ها رو اگه 6 سال فرض کنیم یعنی یک سوم نسل سپری شده.

اگر شخصی تک پلتفرم باشه که بحثش جداست و کسایی که هرکدوم از کنسول هارو دارن انحصاری اون یکی رو از دست میدن و اینجا باید بیشتر روی تعداد انحصاری ها بحث کرد.

بحث بیشتر روی حالت ترکیبی میتونه باشه.دو حالت در نظر بگیریم از اول نسل.ترکیب PC/ONE و PC/PS4.(البته بازی های مهم رو در نظر میگیرم و اینا یادم هست و شاید بیشتر هم باشه توی هر کدوم از ترکیب ها)

PC/PS4 : انحصاری های مهمی که از دست میده این شخص : Forza Motorspot 5,Forza Motorsport 6,Forza Horizon,Halo 5,Sunset Overdrive و البته Killers Inistinct تا به این لحظه.
PC/ONE : خب این فرد هم Infamous,The Order,Bloodborne,Untill DownوDriveClub رو از دست میده والبته یک سری Remasterd که به خاطر بحث BC روی این ترکیب زیاد واردش نمیشم که عناوین خیلی خیلی بیشتری حالا با استاندارد نسل قبل تو این ترکیب وجود داره.

خب با توجه به همین لیست هم اینقدر که شما پیاز داغ قضیه رو زیاد کردین اختلاف وجود نداره.همون قدر که ترکیب دوم بازی خوب از دست میده اولی هم داده ذاتا.

حالا شما یا من مصرف کننده باید با توجه به وضعیت مالی مون و اینکه کدوم کنسول و امکاناتش و بازی های انحصاریش باب طبع مون هست انتخاب بکنیم.شخصی که به بازی های ژاپنی علاقه بیشتری داشته باشه قطعا باید بره سراغ PS4 و اگر اینکار رو نکنه باید به عقلش شک کرد.کسی که ریسینگ باز هست و یا BC براش اهمیت داره هم میتونه بره سراغ ONE.اینجا تفاوت ها در سلایق و البته امکانات مالی هستش.


خوب دیگه دقیقا این حرف کاملا غلط هست. و در عمل همچین چیزی وجود نداره.

کلا این اکوسیستمی که شما همش دارید روش تاکید میکنید وجود خارجی نداره. یه ایده آرمانگرایانه هست که امیدواریم در آینده عملی بشه. و دلایل زیادی وجو داره که مایکرو به این زودی ها به این شرایط دست پیدا نمیکنه.

مایکرو اگه بیاد بازی های انحصاری بزرگش رو چند ماه قبل عرضه برای PC معرفی کنه - حتی با تاخیر - اسمش حمافته نه اکوسیستم و استراتژی. کما اینکه در عمل هم چنین اتفاقی نیفتاده و بحث ها روی هیچی هست.

مایکروسافت برای نجات برند Xbox باید توی بازار بمونه و به رقابت ادامه بده. برای رقابت هم با توجه به کیفیت بهتر بازی های مولتی رو کنسول رقیب نیاز به انحصاری داره. انحصاری های بزرگ و با کیفیت، چه از نظر گرافیکی و چه از نظر امتیاز و هایپ. اگه بخواد بزرگ ترین اهرم فشارش رو هم به بهانه Win 10 و قبیل داستان ها از دست بده عملا خودزنی کرده. شک نکنید.

در کل به نظر من این بحث اکوسیستم و فولان صرفا یه سری کلید واژه های تبلیغاتی برای جبران شکست از سونیه. مجموعه ای از جملات و لغات سنگین به همراه ایده های به شدت ایده ال گرایانه که شرط میبندم هیچ کدومشون با این شدت و تفسیر به وقوع نمیپیونده. صرفا فقط بعد تبلیغاتی داره تا به نظر برسه Xbox با قدرت ادامه میده و قراره به افق های جدیدی برسه و .... من که فعلا هیچ علاقه ای برای دنبال کردن این بحث ها ندارم. منتظر میشینم، هر وقت مایکرو به این قله های موفقیت رسید منم خبر کنید.

این اکوسیستم خیالی نیست و دقیقا هدف گذاری ماکروسافت هستش.حالا اینی که چقدر موفق بوده یا خواهد بود یک بحث دیگه اس.ماکرو سافت میخاد یک سیستم یکپارچه بر روی کنسولPC و دستگاه های همراه مثل گوشی های هوشمند ایجاد کنه.چقدر میتونه موفق باشه چیزی هست که زمان اون را اثبات خواهد کرد و من نمیتونم تاکیدی روش بکنم.

این نجات نجاتی که میکنی زاده افکار شخص شماست.کنسولی که از نسل قبلی خودش بیشتر فروخته و در عرضه دو سال نزدیک به 18-19 میلیون فروش داشته رو من شکست خورده نمیدونم که شما مدام از واژه ی نجات براش استفاده میکنی.

اگر نگران سقوط ماکروسافت و یا برند XBOX هم هستی که به نظر میاد نگرانیت بی مورد هست.اولا که برند XBOX در وضعیت کاملا ایده آلی قرار داره و خیلی محتمل هست که در طول عمر ONE این کنسول بتونه حداقل یک سری از کنسولهای موفق را به لحاظ فروش رد بکنه و حداقل در رده کنسول های موفق قرار بگیره.خود شرکت ماکروسافت هم که خوشبختانه شرکتی نیست این وسط که تنها امیدش بازار کنسول باشه و کنسول و گیمینگ چندان سهم بزرگی در وضعیت درامدهای این شرکت ندارن.بیشتر توصیه میکنم نگرانیت در وضعیت شرکت ها رو با مقایسه وضعیت و گزارش هی مالیشون پی گیر باشی.;)
 
آخرین ویرایش:
حرف های شما درست اما این اکو سیستم یک شبه اعلام شده و اون هم بعد از تقریبا 2 سال از عرضه کنسول
مایکروسافت چندین بار موضع عوض کرده (و احتمالا می کنه)، حالا اون سیستم آنلاین و ... رو کار ندارم اما اول فروش X1 با کینکت (که من خودم جزو خریداران کنسول با کینکت بودم) و عدم عرضه کنسول جدا، که خوب این یک سیاسته و بدیهیه که شخصی که داره می خره کنسول رو، از خرید کینکتشم اطلاع داره و با رضایت خودش داره کنسول رو با کینکت می خره
منتها انتظار این رو نداره که به یک وسیله بی مصرف که مایکروسافت ولش کرده تبدیل بشه، محصولی که مایکروسافت همه جوره ازش در زمان فروشش همراه کنسول دفاع می کرده

بحث بعدی هم تمرکز یک کنسول روی گیمینگ هست، وقتی X1 معرفی شد با عناوین انحصاری متعددی همراه بود که همه ضعف سونی رو توی نداشتن بازی انحصاری می دونستن. منتها خریدار X1 اون موقع، الان می بینه نه تنها که عناوین انحصاری دیگه صرفا انحصاری بین کنسول ها هستن و روی PC هم ریلیز می شن، بلکه بازی های مولتی پلتفرم هم اکثرا روی کنسول رقیب دارن بهتر اجرا می شن، سونی رفته عناوینی مثل COD که تقریبا جزئی از برند Xbox شده بود رو در اختیار گرفته، سیل عناوین انحصاری هم روی کنسول رقیب جاریه و یک سری عناوینی که قبلا مولتی پلتفرم یا انحصاری xbox بودن، مولتی پلتفرم یا انحصاری کنسولی یا کلی کنسول رقیب شدن، بدیهیه که دلسرد می شه و چیزی که قبلا می دیده با چیزی که الان می بینه تفاوت داره
بحث بعدی در مورد ترکیب PC و کنسول، بنده قبل تر مثالی زدم که بالاخره قرار نیست همه برن 980ti بخرن، خیلی از کنسول گیمر ها روی لپ تاپ ها و PC هاشون گرافیک هایی دارن که حداقل می تونه بازی ها رو با 720P و تنظیمات medium اجرا کنه، این شخص اگر X1 هم گرفته باشه به امید انحصاری بودن عناوینش گرفته که در کنار مولتی ها بازی کنه وگرنه اگر اطلاع داشت که می تونه همون عناوین انحصاری رو روی PC با کیفیت کمتری بازی کنه شاید انتخابش عوض می شد
برای مولتی مدیا هم فکر می کنم Smart TV ها و ابزار هایی مثل Apple TV اونقدر فراگیر شدن که کسی چندان به دنبال کنسول ها برای این کار نره، حداقل اون طوری که از ظاهر پیداست کنسولی که بیشتر تمرکز بر روی بازی داره موفق تره تا کنسولی که توی Multimedia سرتره
Halo,Gears Of War,Forza عناوین خیلی خوبی ان و اگر نگیم برترین، جزو برترین ها در سبک های خودشون هستن اما امید بستن یک کمپانی به همین 3 عنوان، فکر نمی کنم کار عاقلانه ای باشه
مایکروسافت سیاست های غلط زیاد داره، همین COD ای که مایکروسافت از دست داد، خیلی راحت با خرید MLG توسط Activsion-Blizzard و راه اندازی eSports اه COD با همکاری Activision و سونی به مرور جمع قابل توجهی از طرفداران eSports و چه بسا FPS رو سمت خودش می کشه و این در حالی هست که مایکروسافت خیلی در تلاشه که Halo رو به عنوان یکی از عناوین شاخص eSports مطرح کنه که چندان مورد استقبال قرار نگرفته
مایکروسافت بزرگترین کاری که میتونه انجام بده استخدام شماست تا ااز شما ایده و دستورالعمل بگیره و اجرا کنه
 
ببین عزیزم.الان شما چندتا مبحث متفاوت دیگه رو وارد بحث کردی.اینکه ماکروسافت کینکت رو اونجوری عرضه کرد و نیمه رها کرد یه بحث دیگه اس.به نظر من هم این مورد اشتباه بود.من به شخصه انتظار داشتم حمایت بیشتری بکنه ولی نکرد.از این دست اشتباها همه ی شرکت ها دارن و من رد نمیکنم.منتهی به بحث تاپیک ربط نداشت.

در مورد برتری عناوین مولتی روی PS4 که اولا فاصله رفته رفته کمتر شده ولی با این همه باز باید خریدار این رو موقع خرید در نظر بگیره.قطعا ماکرو هم در مقابل این ضعف یک سری موارد برای جبران بر روی کنسولش آورده.نمونش Backward Compatibility که با عرضه بازی های رایگان روی Live هر ماه واقعا یک امتیاز عالی هستش.

در مورد اجرای خوب بازی ها بر روی یک لب تاپ هم بنده خودم کامل در جریانم که همین الان برای اجرای خوب بازی ها لب تاپ باید حداقل یک کارت گرافیکی 850GTX M داشته باشه که همچین لب تاپ هایی از رنج قیمت 3.5 میلیون شروع میشن.فکر هم نکنم همه توان خرید همچین لب تاپ هایی را به اصطلاح داشته باشن.

اما در مورد بازی ها.اصلا بیاین موردی نگاه کنیم.ببینید الان تقریبا 2 سال 3 ماه از عرضه کنسول ها میگذره.به طور متوسط طول عمر کنسول ها رو اگه 6 سال فرض کنیم یعنی یک سوم نسل سپری شده.

اگر شخصی تک پلتفرم باشه که بحثش جداست و کسایی که هرکدوم از کنسول هارو دارن انحصاری اون یکی رو از دست میدن و اینجا باید بیشتر روی تعداد انحصاری ها بحث کرد.

بحث بیشتر روی حالت ترکیبی میتونه باشه.دو حالت در نظر بگیریم از اول نسل.ترکیب PC/ONE و PC/PS4.(البته بازی های مهم رو در نظر میگیرم و اینا یادم هست و شاید بیشتر هم باشه توی هر کدوم از ترکیب ها)

PC/PS4 : انحصاری های مهمی که از دست میده این شخص : Forza Motorspot 5,Forza Motorsport 6,Forza Horizon,Halo 5,Sunset Overdrive و البته Killers Inistinct تا به این لحظه.
PC/ONE : خب این فرد هم Infamous,The Order,Bloodborne,Untill DownوDriveClub رو از دست میده والبته یک سری Remasterd که به خاطر بحث BC روی این ترکیب زیاد واردش نمیشم که عناوین خیلی خیلی بیشتری حالا با استاندارد نسل قبل تو این ترکیب وجود داره.

خب با توجه به همین لیست هم اینقدر که شما پیاز داغ قضیه رو زیاد کردین اختلاف وجود نداره.همون قدر که ترکیب دوم بازی خوب از دست میده اولی هم داده ذاتا.

حالا شما یا من مصرف کننده باید با توجه به وضعیت مالی مون و اینکه کدوم کنسول و امکاناتش و بازی های انحصاریش باب طبع مون هست انتخاب بکنیم.شخصی که به بازی های ژاپنی علاقه بیشتری داشته باشه قطعا باید بره سراغ PS4 و اگر اینکار رو نکنه باید به عقلش شک کرد.کسی که ریسینگ باز هست و یا BC براش اهمیت داره هم میتونه بره سراغ ONE.اینجا تفاوت ها در سلایق و البته امکانات مالی هستش.




این اکوسیستم خیالی نیست و دقیقا هدف گذاری ماکروسافت هستش.حالا اینی که چقدر موفق بوده یا خواهد بود یک بحث دیگه اس.ماکرو سافت میخاد یک سیستم یکپارچه بر روی کنسولPC و دستگاه های همراه مثل گوشی های هوشمند ایجاد کنه.چقدر میتونه موفق باشه چیزی هست که زمان اون را اثبات خواهد کرد و من نمیتونم تاکیدی روش بکنم.

این نجات نجاتی که میکنی زاده افکار شخص شماست.کنسولی که از نسل قبلی خودش بیشتر فروخته و در عرضه دو سال نزدیک به 18-19 میلیون فروش داشته رو من شکست خورده نمیدونم که شما مدام از واژه ی نجات براش استفاده میکنی.

اگر نگران سقوط ماکروسافت و یا برند XBOX هم هستی که به نظر میاد نگرانیت بی مورد هست.اولا که برند XBOX در وضعیت کاملا ایده آلی قرار داره و خیلی محتمل هست که در طول عمر ONE این کنسول بتونه حداقل یک سری از کنسولهای موفق را به لحاظ فروش رد بکنه و حداقل در رده کنسول های موفق قرار بگیره.خود شرکت ماکروسافت هم که خوشبختانه شرکتی نیست این وسط که تنها امیدش بازار کنسول باشه و کنسول و گیمینگ چندان سهم بزرگی در وضعیت درامدهای این شرکت ندارن.بیشتر توصیه میکنم نگرانیت در وضعیت شرکت ها رو با مقایسه وضعیت و گزارش هی مالیشون پی گیر باشی.;)

کلا حرفم روی عدم ثبات موضع مایکروسافت در زمینه کنسول به خصوص X1 بود، سونی هم همین وضع رو به صورت بدتر در مورد ویتا داره، کلا ول می کنه به امون خدا کنسول رو می ره
مثال دیگه اش می شه این که مایکروسافت میاد اسپانسر کل مسابقات EVO می شه که مسابقات بر روی X360 اجرا بشن تا در ژانر فایتینگ حامیانی رو پیدا کنه، بعد از یک طرف کلا عناوین Fighting ای مثل Tekken 7,SF V,The King Of Fighters XIV,Guilty Gear Xrd -Revelator امسال روی PS4 میان اما روی X1 خبری از این عناوین نیست، همشونم اسم و رسم دارن، بعد مایکروسافت چسبیده فقط به KI، بدیهیه که فن بیس Fighting هم عمدتا روی کنسول هستن و نه PC، به عبارتی کمپانی ای که می خواست توی ژانر فایتینگ مطرح شده الان داره کلا طرفداران این ژانر رو کلا از دست می ده

اما در مورد بازی ها، مساله تا به این لجظه نیست، مساله از این لحظه به بعده
سیاست هایی که مایکروسافت در قبال حمایت از W10 داره اعمال می کنه روی بازی های انحصاری 2016 به بعدش تاثیر گزاره
لیست ترکیبی شما توی عناوین 2016 خیلی تفاوتش بیشتر می شه به نسبت عناوینی که تا به امروز منتشر شدن


نهایتا صبر می کنیم و می بینیم که کدوم سیاست به پیروزی می رسه و کدوم یکی به شکست، چیزی که فعلا شاهدش هستیم اینه که مایکروسافت بازار هایی هم که در دستش بوده با این سیاست ها داره از دست می ده
 
آخرین ویرایش:
پورت بازیها از W10 به XB1 خیلی ساده تر از قبل شده. در کل بستگی به خواست بازیساز و وضعیت مالی و قراردادهاشون داره اما شرایط برای انجام همچین کاری هیچوقت انقدر مهیا نبوده.البته فعلاً روند پورت بازیها از XB1 به W10 هست، ولی در آینده و با جون گرفتن استور ویندوز این روند میتونه برعکس بشه.

بعید میدونم با وجود غولی به نام استیم بتونه نفس بکشه چه برسه به جون گرفتن
 
این اکوسیستم خیالی نیست و دقیقا هدف گذاری ماکروسافت هستش.حالا اینی که چقدر موفق بوده یا خواهد بود یک بحث دیگه اس.ماکرو سافت میخاد یک سیستم یکپارچه بر روی کنسولPC و دستگاه های همراه مثل گوشی های هوشمند ایجاد کنه.چقدر میتونه موفق باشه چیزی هست که زمان اون را اثبات خواهد کرد و من نمیتونم تاکیدی روش بکنم.

مایکروسافت طرفای سال ۲۰۰۶ پروژه Live Everywhere رو داشته که هدفش آوردن Xbox Live روی همه پلتفرمهاش بوده (گوشی، ویندوز و حتی Zune) و ورژن ویندوزش شد Game for Windows - Live که روی Game for Windows استفاده میشد که سال ۲۰۰۶ روی ویندوز لانچ شد. مایکروسافت سال ۲۰۱۳ دیگه بازی جدیدی رو روی GFW عرضه نکرد و به کارش پایان داد اما هنوز هم اگر کسی بازیی رو از این سرویس خریده باشه امکان استفاده ازش رو داره. مایکروسافت XNA رو هم که برنامه اصلی حمایتش از بازیسازهای مستقل و Xbox Live Arcad بود رو هم سال ۲۰۱۳ پایان داد.

دوستان فکر میکنن این برنامه یک شبه راه افتاده و مایکروسافت از روی ناچاری و نجات Xbox داره این راه رو میره ولی واقعیت اینه که تا الان چندین و چند بار سعی کرده این کار رو بکنه و الان با عرضه W10 که OS مشترک تمام پلتفرمهاش هست، DX12 که روی تمام پلتفرمهاش قابل استفادست و سرویسهای Xbox Live و ID@Xbox که تمام پلتفرمهاش رو پوشش میدن و store مشترک دارن میخواد این مسأله رو یکبار و برای همیشه حل کنه. صحبتهای خود اسپنسر هم نشون میدم که هم مایکروسافت و هم تیم Xbox به این نتیجه رسیدن که تیمی که باید تمام این تغییرات و سرویسها رو پوشش بده تیم Xbox هست و خود اسپنسر در تصمیمی گیری های در ارتباط با Windows 10 حق رأی و صحبت داره.

- - -ویرایش - - -

بعید میدونم با وجود غولی به نام استیم بتونه نفس بکشه چه برسه به جون گرفتن

خب یسری بازی ID@Xbox (از باژیسازهای مستقل) و عناوین خود مایکروسافت اولین بازیهایی هستن که روی استور W10 عرضه میشن. مایکروسافت قبلاً سابقه کار با GFW رو داشته (با تمام مشکلات و سختی هاش) و از طرف دیگه با خیلی از بازیسازها در تعامل هست (بواسطه XB1). قرار نیست استیم رو کنار بزنن تا به موفقیت برسن یا به کارشون رونق بدن. عامل دیگه ای که میتونه بهشون کمک بکنه زیادتر شدن افرادی هست که از W10 استفاده میکنن. بنظرم میتونن حکم گیمرهای کژوال روی PC رو برای مایکروسافت داشته باشن.

شاید هم موفق نشن و به جایی نرسن، ولی خب دارن تلاش میکنن فعلاً.
 
من هم با صحبت های donger و هم نظرانش موافقم.

پ. ن : امیدوارم اینجا کاربر دختر هم زیاد باشند. الهی امین
 
وضعیت XB1 رو خود مایکروسافت درست کرد نه شما. الان هم مایکروسافت هم روی ویندوز ۱۰ و هم روی XB1 دید خوبی داره و عملکردش حساب شده بوده تا الان.

مگه قرار بود من درست کنم؟

کلا من کشته مرده این تحلیل هاتم! عملکرد حساب شده؟ اتفاقا تمام استراتژی های مایکرو در قبال X1 اشتباه بودن و شکست خوردن. از Kinect 2 که قبل از عرضه دوستان شما نماد پیشرفت در صنعت گیم میدونستنش اما به راحتی محو شد و الان مایکرو فرض میکنه وجود خارجی نداره، تا کلیه سیاست های مایکرو چه در خصوص معماری کنسول (که ماحصلش یه کنسول ضعیف تر برای اجرای مالتی هاست) و چه خدماتی که قرار بود عرضه کنه (دیگه در مورد ماجرای دان ماتریک بهتره بیشتر از این صحبت نکنیم).

این دید خوب و عملکرد حساب شده نتیجه اش باخت همه جانبه به رقیب بوده. اگه ملاکمون واقعیت باشه نه تئوری های روی کاغذ و برنامه هایی که هیچ وقت عملی نمیشن مایکرو هیچ عملکرد حساب شده ای نداشته. تو رقابت کلی شکست خورده، بازارهای خودش رو از دست داده، حمایت ترد پارتی هارو هم همینطور و.... فقط اینکه شما ول کن نیستید و اصرار دارید بگید که نه، مایکرو داره یه کارهای خفنی میکنه و بازار کنسول ها رو متحول میکنه و استیم رو لوله میکنه و .... و من در عجبم وقتی مایکرو در یک رقابت کنسولی شکست میخوره چطور میخواد فرم سنتی رقابت کنسول هارو متحول کنه (جمله خودت). تازه یه سری از دوستان هم که میگن میخواد با استیم هم کل کل کنه!

الان شرایط طوری شده که به فرض اگه Halo 6‌ به صورت انحصاری برای PS4 منتشر بشه هم از نظر شما دوستان یه استراتژی خوب و عملکرد حساب شده محسوب میشه چون PS4 رو به هم به اکوسیستم مایکرو اضافه میکنه. یجور سیاست فرصت طلبانه برای استفاده از IB کنسول رقیب.
 
مگه قرار بود من درست کنم؟

کلا من کشته مرده این تحلیل هاتم! عملکرد حساب شده؟ اتفاقا تمام استراتژی های مایکرو در قبال X1 اشتباه بودن و شکست خوردن. از Kinect 2 که قبل از عرضه دوستان شما نماد پیشرفت در صنعت گیم میدونستنش اما به راحتی محو شد و الان مایکرو فرض میکنه وجود خارجی نداره، تا کلیه سیاست های مایکرو چه در خصوص معماری کنسول (که ماحصلش یه کنسول ضعیف تر برای اجرای مالتی هاست) و چه خدماتی که قرار بود عرضه کنه (دیگه در مورد ماجرای دان ماتریک بهتره بیشتر از این صحبت نکنیم).

این دید خوب و عملکرد حساب شده نتیجه اش باخت همه جانبه به رقیب بوده. اگه ملاکمون واقعیت باشه نه تئوری های روی کاغذ و برنامه هایی که هیچ وقت عملی نمیشن مایکرو هیچ عملکرد حساب شده ای نداشته. تو رقابت کلی شکست خورده، بازارهای خودش رو از دست داده، حمایت ترد پارتی هارو هم همینطور و.... فقط اینکه شما ول کن نیستید و اصرار دارید بگید که نه، مایکرو داره یه کارهای خفنی میکنه و بازار کنسول ها رو متحول میکنه و استیم رو لوله میکنه و .... و من در عجبم وقتی مایکرو در یک رقابت کنسولی شکست میخوره چطور میخواد فرم سنتی رقابت کنسول هارو متحول کنه (جمله خودت). تازه یه سری از دوستان هم که میگن میخواد با استیم هم کل کل کنه!

الان شرایط طوری شده که به فرض اگه Halo 6‌ به صورت انحصاری برای PS4 منتشر بشه هم از نظر شما دوستان یه استراتژی خوب و عملکرد حساب شده محسوب میشه چون PS4 رو به هم به اکوسیستم مایکرو اضافه میکنه. یجور سیاست فرصت طلبانه برای استفاده از IB کنسول رقیب.

مگه شما نبودی که گفتی مایکروسافت نمیتونه صلاح خودش رو تشخیص بده و داره خود زنی میکنه؟

در مورد عملکرد مایکروسافت در این دو سال و تغییراتی که روی XB1 دادن هم میتونید کل اینترنت رو بچرخید و نظرات رو بخونید. واقعیت اینه که بخش گیمینگ مایکروسافت سه ماهه آخر سال 2015 درآمد 4,032 میلیون دلاری داشته و بخش گیمینگ سونی درآمد 4,892 میلیون دلاری رو کسب کرده که فقط 6.8 درصدش (335 میلیون) سود عملیاتی بوده. حالا شما به این میگی شکست نظر شماست. شما فکر میکنی کل موفقیت این شرکتها در تعداد کنسولهای فروش رفته هست در حالی که اینطوری نیست. اگر اینطوری بود درآمد سونی باید 2 برابر مایکروسافت میشد. بگذریم که فقط سود خالص/عملیاتی معنی و مفهوم داره.

در مورد کاربرها هم که خودشون هستن توی همین سایت و سایتهای دیگه و میتونن میزان رضایتشون از کنسولشون، سرویسهاش، بازیهاش و رو هم بگن.
 
هر بازی یک هزینه ای براش میشه که باید سودش در بیاد ولی همه میدونیم بازی های مثل AW یا QB چون IP جدید هستن رو کنسول فروش چندانی نمی کنن و برای سود بیشتر میرن روی PC نمونشم خیلی زیاد هست تو این نسل از این دست بازی های کم فروش زیاد بوده سونی هم همین مشکلی رو داره و چون پلتفرومی مثل ویندوز نداره مجبور با ضرر بازی های کم فروشش بسازه
الان هم XO اونجوری که از آمار پیداست حتی از دوران 360 هم موفق تر بوده و این رفتن بازی ها برای ویندوز تاثیری تو فروش کنسولش نداره

در کل اگر اخبار ماکروسافت رو دنبال بکنید میبینید که سیاست ها و فرهنگ سازمانیش تغییر گسترده ای کرده و دقیقا مقابل سیاست انحصار طلبی شرکتی مثل اپل هست به طوری که داره بهترین خدمات رو به پلتفروم های دیگه میده و حتی قراره شبکه ابریش هم به اشتراک بگذاره!
 
مگه قرار بود من درست کنم؟

کلا من کشته مرده این تحلیل هاتم! عملکرد حساب شده؟ اتفاقا تمام استراتژی های مایکرو در قبال X1 اشتباه بودن و شکست خوردن. از Kinect 2 که قبل از عرضه دوستان شما نماد پیشرفت در صنعت گیم میدونستنش اما به راحتی محو شد و الان مایکرو فرض میکنه وجود خارجی نداره، تا کلیه سیاست های مایکرو چه در خصوص معماری کنسول (که ماحصلش یه کنسول ضعیف تر برای اجرای مالتی هاست) و چه خدماتی که قرار بود عرضه کنه (دیگه در مورد ماجرای دان ماتریک بهتره بیشتر از این صحبت نکنیم).

این دید خوب و عملکرد حساب شده نتیجه اش باخت همه جانبه به رقیب بوده. اگه ملاکمون واقعیت باشه نه تئوری های روی کاغذ و برنامه هایی که هیچ وقت عملی نمیشن مایکرو هیچ عملکرد حساب شده ای نداشته. تو رقابت کلی شکست خورده، بازارهای خودش رو از دست داده، حمایت ترد پارتی هارو هم همینطور و.... فقط اینکه شما ول کن نیستید و اصرار دارید بگید که نه، مایکرو داره یه کارهای خفنی میکنه و بازار کنسول ها رو متحول میکنه و استیم رو لوله میکنه و .... و من در عجبم وقتی مایکرو در یک رقابت کنسولی شکست میخوره چطور میخواد فرم سنتی رقابت کنسول هارو متحول کنه (جمله خودت). تازه یه سری از دوستان هم که میگن میخواد با استیم هم کل کل کنه!

الان شرایط طوری شده که به فرض اگه Halo 6‌ به صورت انحصاری برای PS4 منتشر بشه هم از نظر شما دوستان یه استراتژی خوب و عملکرد حساب شده محسوب میشه چون PS4 رو به هم به اکوسیستم مایکرو اضافه میکنه. یجور سیاست فرصت طلبانه برای استفاده از IB کنسول رقیب.
کنفرانس معروفه "چادر!" اینقدر عجیب و پر حاشیه بود که انگار دان ماتریک شخصاً اومد درب منزلم و PS4 رو بهم داد :دی. نتیجه گرفتن و اعمال سیاستهای جدید; انشالله واسه نسل بعد دیگه :دی. توی این نسل حتی عرضه شدن یا نشدن forza Halo Gears 4 برای PC تاثیره خاصی روی XB1 نمیزاره بلکه یه سود قابل توجهی از سمت بازار بزرگ pc میره تو جیب ماکروسافت.
 
هر بازی یک هزینه ای براش میشه که باید سودش در بیاد ولی همه میدونیم بازی های مثل AW یا QB چون IP جدید هستن رو کنسول فروش چندانی نمی کنن و برای سود بیشتر میرن روی PC نمونشم خیلی زیاد هست تو این نسل از این دست بازی های کم فروش زیاد بوده سونی هم همین مشکلی رو داره و چون پلتفرومی مثل ویندوز نداره مجبور با ضرر بازی های کم فروشش بسازه
الان هم XO اونجوری که از آمار پیداست حتی از دوران 360 هم موفق تر بوده و این رفتن بازی ها برای ویندوز تاثیری تو فروش کنسولش نداره

در کل اگر اخبار ماکروسافت رو دنبال بکنید میبینید که سیاست ها و فرهنگ سازمانیش تغییر گسترده ای کرده و دقیقا مقابل سیاست انحصار طلبی شرکتی مثل اپل هست به طوری که داره بهترین خدمات رو به پلتفروم های دیگه میده و حتی قراره شبکه ابریش هم به اشتراک بگذاره!

این فکتها رو شما از کجا در میارید و صادر میکنید؟
کی گفته IP جدید فروش چندانی نمیکنه؟

الان اینا همه IP جدید همه هم پرفروش

Uncharted : Drake's Fortune
The Last Of Us
Bloodborne
Until Dawn
الان سونی سر همه اینا ضرر داده؟
 
این نسل مایکرو اینقدر اشتباه داشت و مشتری های برند xbox رو اشفته کرد که خیلی خیلی باید بیشتر از اینی که عمل کرده عمل کنه تا بتونه مشتریهاش رو راضی کنه

اینکه در اینده مایکرو بره بجنگ استیم و pc رو در اختیار بگیره و با کنسولش اکوسیستم بسازه(که با کارایی که این نسل کرد سخت بهش اطمینان کردن) بازم عرضه چنین بازیهایی روی pc به نفع کسی که x1 داره نیس.
بیشتر هم تو این تاپیک این مساله داره توجیه میشه.....کنسول یکی از مهم ترین ویژگیهاش بازیهای انحصاری‌ هست(مخصوصا برای x1 که نه از لحاظ سخت افزار و نه قیت برتری نسبت به رقیب نداره که بگیم انحصاری هم نداشت حداقل قیمت و کیفیت اجرای بهتری داره)

.
 
این نسل مایکرو اینقدر اشتباه داشت و مشتری های برند xbox رو اشفته کرد که خیلی خیلی باید بیشتر از اینی که عمل کرده عمل کنه تا بتونه مشتریهاش رو راضی کنه

اینکه در اینده مایکرو بره بجنگ استیم و pc رو در اختیار بگیره و با کنسولش اکوسیستم بسازه(که با کارایی که این نسل کرد سخت بهش اطمینان کردن) بازم عرضه چنین بازیهایی روی pc به نفع کسی که x1 داره نیس.
بیشتر هم تو این تاپیک این مساله داره توجیه میشه.....کنسول یکی از مهم ترین ویژگیهاش بازیهای انحصاری‌ هست(مخصوصا برای x1 که نه از لحاظ سخت افزار و نه قیت برتری نسبت به رقیب نداره که بگیم انحصاری هم نداشت حداقل قیمت و کیفیت اجرای بهتری داره)

.

هشت صفحه دارند میگن عرضه یکسری بازی ها روی پی سی کناره XboxOne نه تنها به ضرره دارندگان Xbox نیست بلکه باعث ساخت عنوان های بیشتر برای هم خوده دارندگان Xbox One میشه!!
شما میگی توجیح!
 
هشت صفحه دارند میگن عرضه یکسری بازی ها روی پی سی کناره XboxOne نه تنها به ضرره دارندگان Xbox نیست بلکه باعث ساخت عنوان های بیشتر برای هم خوده دارندگان Xbox One میشه!!
شما میگی توجیح!

اولا همه نمیگن دو سه نفر بیشتر نیستن که میگن و یه جورایی بیشتر دارن نفع مایکروسافت رو می سنجن تا دارندگان x1 رو.
دوما اینم در حد فرض هست.....عرضه شدن بازیهای انحصاری x1 شاید روی سود مایکرو و در‌ میان مدت افزایش هماهنگی و کیفیت برند xbox تاثیر‌داشته باشه ولی در کوتاه مدت(تا چند سال اینده)اینکار کاملا به ضرر دارندگان x1 هست..... .

.
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or